Olen siis ihastunut yhteen tyttöön. Tässä siis tarina tapahtuneesta " minun kaverini kysyi perjantaina että kenestä tykkään ja kerroin hänen nimensä, sitten yksi toinen minun luokalla oleva poika oli tehnyt feikki käyttäjän tuon kyseisen tytön nimellä. Kun koulu oli päättänyt, tuli hän kertomaan tuolla feikki käyttäjällä että se tyttö tykkäisi minusta. Kyseinen poika siis esittäytyi tänä tyttönä johon olen siis ihastunut. En aluksi uskonut että hän tykkäisi minusta, mutta aloin uskomaan ja aloimme "olemaan". Luulin koko ajan että tuo käyttäjä oli se tyttö. Eilen se kyseinen tyttö tuli kertomaan asiasta minulle kun hän oli saanut tietää. Vasta silloin minulle paljastui totuus." Mitä minun pitäisi tehdä, kun ei tuo ole oikein meitä kumpaakaan kohtaan? Ja tuohan on rikos, eli pitäisikö minun ilmoittaa asiasta.
Ihastuminen
Anonyymi
1
108
Vastaukset
- Anonyymi
osta tuuba
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683089
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)702960Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672859On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632554Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli381910- 601637
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181619- 351575
- 591536
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,151440