olen 50v mies ja äsken huomasin vatsani karvoittuneen huomattavasti muutamassa viikossa, mikä sen voisi aiheuttaa?
Olen niin ikään muutaman viikon popsinut mäkikuisma valmistetta, b vitamiinia ja Nokkos-Kalkki-Inkivääri vihersimpukka valmisteita, voiko joku noista aiheuttaa karvoittumisen, pitäskö olla huolissaan, voiko karvoitus olla merkki esim hormonaalisista muutoksista?
Karvoittuva vatsanseutu
1
131
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä lisäravinteet ovat boostanneet solujen uudistumista, siis myös ihokarvojen kasvua.
Inkivääri parantaa ihon verenkiertoa, kalkki vahvistaa esim hiuksia. B-ryhmän vitamiineillä on monia vaikutuksia, myös ihoon ja hiuksiin, riippuu coctailista ja määristä. Esim biotiini vahvistaa hiuksia. Mäkikuisma lisää jotain maksan entsyymiä, ja nopeuttaa joidenkin lääkkeiden häviämistä elimistöstä. Kuismaöljyä käytetään ihon hoidossa, mutta se ei kai toimi sisäisesti.
Itselläni huomasin joskus säärikarvojeni heikenneet. Olin tietysti näin naisena ilahtinut asiasta. Aloin välinpitämättömän kauden jälkeen panostaa uudelleen ruokavalioon ja täydensin sitä lisäravinteilla. Hittovie taas saa raapata sääriä vähän väliä, ja sänki on jo parin päivän päästä. Kohentuneen karvojen kasvun myötä muutos näkyi myös hiuksissa, ripsissä ja ihon parantuneessa kunnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433037Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613021- 422387
- 311873
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa831798Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251729- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä791307- 391270
- 791090