Niin sitä luulisi.
Kerron oman tarinani joka ei nyt liene tavanomainen, kaikki eivät ole yhtä hyväntahtoisia ja höynäytettävissä kuin minä.
Tyttöystäväoppaani oli jotain höpötellyt että hän veisi minut mielellään maaseudulle tutustumaan sukuunsa. Olin kai kännissä örissyt jotain myöntävää?
Yhtenä aamuna huoneeseen pelmahti ukko, akka ja pari tenavaa. Heidät esiteltiin minulle veljinä, siskoina ja mitä lie.., ohi meni.
Minut valmisteltiin muutaman päivän matkalle ja reppu pakattiin.
Lähellä odotti Toyota HiLux jonka lavalle oli laitettu patjoja.
Siitä alkoi yli 6:n tunnin matka kohti määränpäätä. Kesto oli tietysti yllätys koska siitä ei oltu puhuttu.
No matka oli kiva kun ajattelee että olipas tämä erikoinen päivä.
Perille päästyämme mentiinkin markettiin jossa lastattiin 2 kärryä täyteen tavaraa. Maksumiehen arvaattekin.
Perheen päänä toimi Ho- Tshi- Minhin näköinen ukkeli jolla oli sänky keskellä n. 12 x 12 metrin olohuonetta. Pikkuista töllöä siinä katseli, otti toki ryyppyjä tarjoamastani viskinekusta.
Seuraavana päivänä löysin itseni töllökaupasta josta ostimme papalle isomman töllön sekä lautasantennin asennuksineen.
Pojat tulivat jo samana päivänä lautasen asentamaan ja kaikki olivat riemuissaan uusista kanavista.
Voin kyllä sanoa että oikein hyvänä pidettiin, kaikki kyläläisetkin tulivat moikkailemaan hassun näköistä farangia.
Maaseudulla elo halvempaa?
14
<50
Vastaukset 14
- Anonyymi
Automode poisti heti viestini. Poistan nimiä niin katsotaan uudelleen.
Mukava tarina ja nauroin ääneen, kiitos! Et ole ainoa tässä porukassa ketä on "uunotettu", mutta mukavaahan se vaan on kun voi auttaa ja kaikilla on kivaa!
Monta kertaa olen törmäänyt siihen että farangia arvellaan kroisokseksi tai lääkäriksi, milloin miksikin.
Tuosta tuli mieleen kaunis tarina, joka ei ole omani. Törmäsin Cha Amissa yli kymmenen vuotta sitten 190 senttiseen atleettisessa kunnossa olevaan mieheen USA:sta nimeltään Bob.
Hän oli vespalla liikkeellä ja hänellä oli blondatut hiukset mutta mustaksi värjätyt kulmakarvat ja viikset. Popi oli 83 vuotias. Varsin erikoinen ilmestys mutta sen oloinen skarppi jätti, ettei hänelle kasvotusten kukaan virnuile.
Lyöttäytyi heti ainoan farangin (minun) seuraan katubaariin, sille ainoalle kadulle jossa Cha amissa niitä on. Kertoi tarinaansa komealla Texasin murteella.
Hän oli USA:n laivaston eläkkeellä oleva sotilas ja sittemmin upseeri. Palvellut Korean ja Vietnamin sodassa. Ei rehvastellut eikä kertonut mitään huikeita sankaritarinoita vaan sanoi että he partioivat merellä ja joskus ampuivat laivatykeillä sinne minne käskettiin, eivätkä koskaan saaneet tietää osuivatko mihinkään milloinkaan.
Oli ollut 7 kertaa naimisissa. Kertoi etsivänsä vaimoa numero 8. Kaksi exää oli jenkkejä ja muut lähinnä työkomennuksilla tavattuja. Toivoi elävänsä vielä 10 vuotta terveenä uuden vaimon kanssa, joka oli hakusassa nyt.
Thai- exänsä tapaamistarinan muistan. Hän oli lomalla Vietnamin sodasta Pattayalla. Kyseli paikallisilta että pitäisi nainen löytää vakavampaan suhteeseen. Sieltä sitten joku kundi oli kertonut että hänellä on kaunis sisko, mutta asuu kaukana.
Hän oli tarttunut hetkeen ja sanoi että no sinne sitten tapaamaan. Järjestelyissä meni jokunen päivä ja sitten lähtivät samaan malliin kuin herra 28 matkaan lavalla.
Perillä oli tutustunut vanhempiin ja sisaruksiin. Tyttöä odoteltiin riisipellolta kotiin. Sieltä hän sitten saapuikin huivi naamallaan ja suuri olkihattu päässään. Sanoi että kun tyttö riisui huivin ettei ollut ikinä nähnyt mitään kauniimpaa.
Siitä sitten vaan naimisiin ja liittoa kesti muistaakseni 8 vuotta, jonka jälkeenkin piti huolta hänestä ja thaivaimo jäi asumaan jenkkilään lapsensa kanssa.
Kyseli kovasti onko meillä päin Suomessa halukkaita naisia, jotka ottaa vanhemman miehen. Vastasin rehellisesti että ei ole, mutta suosittelin hänelle Riikaa ja kerroin pari tarinaa siitä.
Sovittiin että hän tulee Suomeen ja minä isännöin meidän retken Riikaan. Jäi vaan siinä ne yhteystiedot vaihtamatta kun tytöt huseerasi meidän ympärillä, eikä osuttu enää yhteen hänen kanssaan.
Oli sellainen aito kaveri, voimahahmo, jonka tarinoita olisin voinut kuunnella vaikka lopun elämääni. Toivottavasti löysi naisen ja elää onnellisena elämänsä loppuun saakka!
Sanon vielä että en ole koskaan nähnyt ketään kasikolmosta miestä sellaisessa fyysisessä kunnossa kuin hänet ja aivan briljantti muistiltaan ja älyltään.
T 2010 Wow, miten kiva tarina ja siitä kiitokset.
Todellinen elämä on aina taruja hauskempaa.- Anonyymi
Kiitos! Se on kunnia kun sinä sanot niin! Olen lukenut juttujasi aikoinaan jo ja siitä sain itse asiassa kipinän majoittua pysyvästi. Olen aika paljon velkaa sinulle siis.
Saa laittaa viestiä jos olet alueella. Muuttelen muualle vuodenvaihteessa mutta aina tulen miestä tervehtimään ja kumartamaan Pattayalle jos haluat ilmaisen illan kiitokseksi!
T 2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos! Se on kunnia kun sinä sanot niin! Olen lukenut juttujasi aikoinaan jo ja siitä sain itse asiassa kipinän majoittua pysyvästi. Olen aika paljon velkaa sinulle siis.
Saa laittaa viestiä jos olet alueella. Muuttelen muualle vuodenvaihteessa mutta aina tulen miestä tervehtimään ja kumartamaan Pattayalle jos haluat ilmaisen illan kiitokseksi!
T 2010Katsos nyt ne alkaa kunnioittamaan toisiansa.
- Anonyymi
Päivystämättä päivystystä ?
Mitä sulta kysytty ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päivystämättä päivystystä ?
Mitä sulta kysytty ?Taas lähti Neidin viesti, taitaa olla
PANIIKKIHÄIRIÖPÄIVÄ
Taas, taas, taas,....................
Kiitän lämpimästi kutsusta.
Jatkan joutessani hieman tuosta maaseutumatkastani.
Talossa oli kanoja ja kaksi lehmää ja omin työkseni viedä ne päiväksi läheiselle laitumelle ja iltasella hain ne pois. Katsoin että jotain minun pitää tehdä duuniakin eikä vain ryypätä papan kaa.
Tilavan olkkarin takana oli melkein yhtä suuri keittiö ja yhtenä aamuna lattialla irvisteli kokonainen sian pää. Tuumailin että oikein juhla- ateriaa tässä valmistellaan.
Oikeassa olin. Kyläläisiä valuikin iltasella syömään. Kaikki istuivat maapermannolla mutta minulle oli varattu muovituoli. Pojat olivat tuoneet mukanaan paikallista viinaa joita siemailimme.
Kohta esiin otettiin pieni puupölkky jonka päällä yksi hemmo ryhtyi viidakkoveitsellä pilkkomaan aikamoista heinätukkoa.
Pihaan ajoi auto jota riensin muiden kanssa katsomaan. Se oli poliisiauto.
Kavahdin ja sanoin viidakkoveitsiukolle että nyt heinät piiloon, poliisi on pihassa!
Kaveri nosti paidan helmaa josta näkyi mutka ja totesi:
- I am police.- Anonyymi
Burman rajaseudulla pikkukaupungin kupeessa on vuori, joka oli tunnettu no go -alue ja julkinen salaisuus ainakin viime vuosikymmenellä. Uudistukset Thaimaan poliisissa ovat saattaneet jo muuttaa tilannetta. Siellä oli kunnon viljelmät ja viidakkopolkujen varsilla oli resuisia vartijoita pössyttelemässä Kalashnikovit kaulassa. Muutamat uhkarohkeat tai tietämättömät turistit kävivät vuorella mutta tulivat vilkkaasti takaisin.
Yksi porukka oli mennyt off road autolla. Sätkää poltteleva asemies ilmestyi viidakosta ja oli rennosti pysäyttänyt auton, kaivoi kaikessa rauhassa perhosveitsen vyöltään ja puhkaisi kaikki neljä rengasta ja näytti sitten sormellaan että lähtekääpäs nyt peruuttamaan takaisinpäin ja poistui viidakkoon. Poliisia oli turha soittaa paikalle. He saivat siivun toiminnasta.
Thaimaassa huumekaupan alkulähteet ovat poliisin hallussa aivan kuin täällä meillä suomessakin.
Meillä poliisit kyttäävät grammaa hallussaan pitäviä käyttäjiä mutta itse kärysivät 800 kilosta.
Lastista kärysi vain yksi mölö koska poliisi tutki poliiseja.
Uskotteko todella että Aarnio oli ainoa poliisi joka oli kamaa maahamme tuomassa?- Anonyymi
En usko, on muitakin, mutta ihmettelen miksi sinä nisti jauhat asiasta Pattayan matkailupalstalla Aarniosta ja Presidentistäkin, ota piikki.
- Anonyymi
Olis varmaan kannattanut pysytellä Maken mestoilla, tai vaikka mennä Maikan homosaunaan istuskelemaan, olis tullu halvemmaksi!
- Anonyymi
Väittäisin ystävällisesti ettei ehkä olisi.
Olisi jäänyt monta kokemusta köyhemmäksi.
Niin ja en tiennytkään, että Maikalla oli homosauna!
Kertoisitko ystävällisesti lisää kokemuksiasi tästä homosaunasta?
- Anonyymi
Make ei homoja asiakkaikseen ota, Maikasta en tiedä mitään.
- Anonyymi
Nyt kun en aivan tarkasti muista, niin kysynpä ystävällisesti itseäni paremmin muistavilta tarkennusta.
Muistaakseni Maken mestassa oli kyltti, jossa ystävällisesti ilmoitettiin jotain tyyliin; muslimit tai arabit eivät ole tervetulleita tänne. Mitä tuohon kylttiin sanatarkasti oli kirjoitettu, muistaako kukaan?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm67916- 54903
Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s39839Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti - Rajua röykytystä nyrkkeilymatsista "Ettei naisten botoksi..."
Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti nyrkkeilevät toisiaan vastaan Immu Fight Nightissa. Naiset ovat saaneet osakseen k54655Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte21634- 33605
Martina ja Levin kiinteistö
Ei ole enää "mun Leviä". Kiinteistöllä uudet omistajat ja välillä palautui takaisin rakennuttajallekin, miksköhän.246542Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää44518Onko jo liian törkeää? Selviytyjät Suomi herättää kummastusta
Selviytyjät Suomi juhlistaa 10. tuotantokauttaan - ja tiedossa on entistä ankarampaa menoa. Mutta mennäänkö jo liian pi5481- 37468