Kun naapuri laittoi kesämökkinsä myyntiin (osa 3)

Anonyymi

Enää ei tehnyt mieli uistella. Lähdin kävelemään mökilleni sydän pomppaillen. Tiinan käytös sai mieleni kuohumaan ja olisin vaikka vannonut, että hän flirttaili minulle. Saunan kiukaan alle tulta sytyttäessäni näin yhä lähes alastoman Tiinan vartalon edessäni, kiiltelevänä ilta-auringon värjätessä ihon kauniin ruskeaksi. Hain jääkaapista toisen oluen ja istuuduin kuistin portaille. Ilta alkoi jo hämärtyä. Naapurimökin pihavalot syttyivät ja näin, kuinka Tiina juoksi alastomana rinnat hypellen järveen uimaan, ja taas minun puoleiselle rannalle. Katsoin ihmeissäni näkymää. Tiina kiljui ja mellasti vedessä. Hän varmasti tiesi minun katsovan, mutta se ei näyttänyt haittaavan yhtään. Tilanne vain kuumeni lisää, kun hän ui minun rantaan ja käveli hitaasti kuistini eteen. Alaston nainen seisoi vettä valuvana edessäni ja kysyi, olisiko minulla vielä olutta? Kesti hetken, ennen kuin aivoni suostuivat ymmärtämään kysymyksen ja saamaan jäseneni liikkumaan. Nousin mitään sanomatta, hain oluen jääkaapista ja toin sen naiselle. Tiina istuutui viereeni portaille, joi olutta ja ihaili pimenevää iltaa.
- Eikö sulla ole pihavaloja, hän kysyi viitaten oman mökkinsä valoihin.
- On mulla, mutta en sytytä niitä nyt. Kuistin valo on ihan riittävä.
Oli hämmentävää istua siinä alastoman naisen vierellä ja puhella pihavalosta.
- Joko sulla on sauna lämmin, hän kysyi.
- Kyllä siellä jo tarkenee.
- No, eiköhän mennä saunaan, hän sanoi, nousi ylös ja käveli saunan ovelle.
Olin kuin sumussa, mutta menin Tiinan perässä saunan eteiseen. Saunaan mentiin kuistilta omasta ovesta. Ensin oli pieni pukuhuone ja sitten sauna. Erillistä pesuhuonetta ei ollut, vaan peseydyttiin löylyhuoneessa. Tiina oli jo mennyt saunan puolella, minä riisuin vaatteeni pukuhuoneen penkille ja astuin saunaan.

Tiina istui lauteilla jalat nostettuna kaiteen päälle. Saunan hämärässä valossa vaaleat rinnat erottuivat mukavasti kauniisti ruskettuneesta vartalosta. Nousin lauteille säädyllisen etäisyyden päähän Tiinasta.
- Hyvässä kunnossa näyttäisit sinäkin olevan, Tiina sanoi vilkaistuaan minua.
- No, on tullut tehtyä muutakin kuin sohvalla löhöämistä.
- Hyvät löylyt sulla täällä on.
Ojensin oluttölkin Tiinalle ja otin pitkän hörpyn omastani. En ollut ollut pitkään aikaan naisen kanssa ja nyt istuin saunassa alastomana alastoman naisen vieressä. Tähän tilanteeseen oli tultu niin nopeasti, että en ollut oikein ehtinyt jäsennellä tapahtumia ajatuksissani. Tässä vain olimme, kuumassa saunassa, Tiina ja minä.
Tiina kumartui ottamaan kauhan ämpäristä, jolloin hänen pitkät hiuksensa hipaisivat reittäni. Aivan kuin sähköisku olisi kulkenut lävitseni. Halusin koskea tuota naista, mutta en uskaltanut liikahtaakaan. Sähköinen tunnelma kuitenkin sai eloa kaluuni ja kauhukseni tunsin poltetta jalkovälissäni ja kaluni alkoi paisua. Nostin toisen jalan reiteni päälle ja yritin parhaani mukaan käsilläni peitellä jalkoväliäni. Tiina tietenkin näki ja ymmärsi miten oli käynyt.
- Tuota, oiskohan aika lähteä vähän viilentelemään. Mennään uimaan, Tiina ehdotti.
Nousin nopeasti lauteilta, että pääsisin menemään edellä jolloin Tiina ei näkisi minun puolikovana jököttävää kaluani. Juoksin rantaan ja suoraan järveen. Tiina tuli pian perässä ja hyppäsi veteen. Kylmä vesi teki tehtävänsä ja pystyin jo nousemaan vedestä. Seisoin rannalla katsellen Tiinan uimista. Naapurimökin pihavalot valaisivat sen verran, että ei ollut aivan pimeää. Tiina nousi vedestä ja tuli hitaasti rantaan koko ajan estottomasti katsoen minua päästä varpaisiin. En yrittänyt peitellä mitään, koska olinhan minäkin katsonut häntä ja kumpikin olimme siinä yhtä alastomina. Tiina tuli aivan eteeni, hymyili ihanasti ja lähti saunalle päin. Seurasin perässä ja kun astuin löylyhuoneeseen, niin kuuma höyrypilvi jo iski minua vastaan. Kiipesin lauteille istumaan nyt hieman lähemmäksi Tiinaa. Istuimme siinä huokaille kuuman löylyn pistellessä järven viilentämää ihoamme. Sitten Tiina laski kätensä reidelleni ja puristi kevyesti. Minä säpsähdin ja katsoin Tiinaa. Hän hymyili, mutta ei sanonut mitään. Kosketus kutenkin sai aikaan taas kipeän poltteen jalkovälissäni ja kaluni alkoi elää omaa elämäänsä. Tiina laski katseensa ja silitteli reittäni.
- Saisinko minä vähän tutustua tähänkin, hän kysyi nostamatta katsettaan.

jatkuu...

0

1439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

        Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        150
        2387
      2. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        27
        1958
      3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

        Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
        Ikävä
        23
        1938
      4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

        Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
        Perussuomalaiset
        85
        1730
      5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

        Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
        Perussuomalaiset
        67
        1520
      6. Sakarjan kirjan 6. luku

        Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
        Profetiat
        20
        1296
      7. Avaa sydämesi mulle

        ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
        Ikävä
        38
        1190
      8. Söpö lutunen oot

        Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
        Ikävä
        11
        1188
      9. Elia tulee vielä

        Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
        Helluntailaisuus
        37
        1183
      10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

        Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
        Isovanhempien jutut
        10
        1167
      Aihe