Nukutaanko teillä päivällä?

Anonyymi

Nukutteko itse tai kumppaninne päiväunia ja miten pitkiä. Mun puoliso nukkuu runsaan parin tunnin päikkäreitä liikuntasuoritusten jälkeen ja sitten marisee ja on ikänsä marissut aikaisia aamuheräämisiä 4-6 aikaan.
Ei auta vaikka kuinka sanon ,että päiväunet ne vie yöunet.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      maailman paras nukkuja on Allan Rechtschaffen https://prabook.com/web/allan.rechtschaffen/1700332

      koska hän nukkuu hyvin, hän on 92 vuotias vasta

      Häneltä on klassinen lause, joka esitetään unikysymyksissä

      Jos uni ei ole ehdottoman välttämätön (ts. että se voitaisiin korvata jollain)
      siinä tapauksessa uni on evoluution tekemä kaikkein suurin virhe (ja se häviäisi pois)

    • Anonyymi

      Mulla on nukkuminen ihan poskellaan. Torkahdan milloin huvittaa, päivällä tai yöllä. Pitkiä yöunia en nuku ollenkaan. En kuitenkaan sairasta mitään niistä mitä uhataan huonosti nukkuville. En käytä lääkkeitä. Päivällä kyllä jaksan sen mitä pitää tehdä. Hiljaisuuden tullen torkahdan. Voi kun lapset toisivat hoitokotiin tarpeeksi tekemistä sitten jos sinne menen. Isääni tullut, eli yli 90seksi.

    • Joskus nukun ja toisinaan taas en.

      Jos on aamulla joutunut heräämään kesken unien, niin silloin nukun iltapäivällä ne puuttumaan jääneet tunnit. Keskimäärin kahdeksan tuntia vuorokaudessa nukun.

    • Mitäpä tässä muuta kuin omia päivän meininkejään tekemään. Ruokalevot, itäsuomalaisittain ettoneet, tulee pidettyä ja jos sitten alkaa muuhunkin aikaan torkuttamaan, niin pienet tirsat siinä auttavat. Milloinka mitenkin.

      Joitakin vuosi sitten eräs karjalainen evakkomummo kertoi, mitenkä hän öisin kenenkään häiritsemättä ja moralisoimatta istuskeli netin äärellä ja nukkui sitten aamupäivisin ja päivällä eli yksineläjänä saattoi tehdä niin kuin itse tykkäsi.

    • Anonyymi

      AP:lle Kiitos kun ilmoitit. Ilman tuota tietoa ei voisi kukaan elää.

    • Anonyymi

      Seuraava aihe on kai ,milloin käytte kakalla.

      • Anonyymi

        Vähänkös siitä on jo puhuttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähänkös siitä on jo puhuttu.

        Sitten voiskin puhua siitä milloin naapuri käy kakalla.
        Varmaan omituisiin aikoihin.....ja se on saatava loppumaan !!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9726
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2847
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      170
      2634
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2059
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1637
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      15
      1505
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1449
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe