No moi te kivat naiset :)
Syksyyn piristystä, uutta tuulta, hyvää mieltä? Viesteillä, sanoilla, mukavilla ilmaisuilla?
Aihe ja tyyli on vapaa, vakavista ja syvistä pohdinnoista mieltä kutkuttavaan flirttiin. Jos siviilisäätyni (naimisissa) aiheuttaa moralisoinnin tarvetta, voi olla parempi jättää kirjoittamatta. Mutta tiedän että moni myös ymmärtää.
Voit olla mistä päin vaan, itse vaikutan Savon suunnalla. Ota ensimmäinen yhteys sähköpostilla, tarpeen mukaan myös WhatsApp ja Kik onnistuvat jatkossa.
Nakkaa ajatuksiasi osoitteeseen minunmeili (ät) hotmail piste com ja katsotaan laitetaanko yrittänyttä!
Naisesta viestiseuraa miehelle?
Anonyymi
3
166
Vastaukset
- Anonyymi
Onko yrittänyttä laitettu?
- Anonyymi
Hai, takaperosesti mennää välillä. En o jojensuusta.
- Anonyymi
Vieläkö voi viestiä laittaa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1073209Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2422025Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois611949- 1361869
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641372- 961275
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻871212- 611195
- 591177
- 701063