Prisman apteekin päällystakit

Kävin Perjantaina 30.8 n klo 9.00 Kajaani Veturin apteekissa ostoksilla. Tuote nro 1 löytyi nopeasti kun tiesin entuudestaan missä se on. Tuote nro 2 kohdalla jouduin sen 10 sekunnin ajan miettimään mitä ostan. Tämä riitti siihen että myyjä aloitti kuin hauki kaislikosta määrätietoisen hyökkäyksen minua kohti. Tässä vaiheessa itse aloitin pikaisen vetäytymisen kohti kassaa, tuote numero 2 jäi ostamatta.
Veturin apteekki on hyvällä paikalla mutta myyjien into hyökätä kaupustelemaan on uskomaton. Kertaakaan ei voi käydä apteekissa etteikö joku myyjä ole kyselemässä tyhmiä. Eikä nämä millään usko että osaan itse valita ne tuotteet jotka haluan ostaa vaan välttämättä haluavat uteliana tietää että mitä aiot ostaa.
Siksi nyt on etsinnässä Kajaanilainen apteekki jossa mottona on että asiakas ei ole välttämättä tyhmä vaan hän kysyy jos ei löydä haluamaansa tuotetta, saa olla kalliskin Apteekki. Asiakkalta kyseltäisiin lähinnä siinä vaiheessa jos näytästää että hän on eksynyt Apteekkiin.
Vai olisisiko aika ostaa lääkkeet netistä.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oliko ensimmäinen kerta eläissäsi apteekissa käynti? Äitikö on tähän asti ostanut lääkkeesi?

    • Anonyymi

      Apteekkiin on tullut sama lisämyynnin konsepti kuin se oli vähän aikaa mm. lopettaneessa postikonttorissa "ostatko suklaata". Samaan törmää toisinaan muuallakin. Myyjällä itsellään vituttaa kysellä typeriä mutta kaiken takana on kauppiaan ahneus. Jos et kysele turhia ja myy lisää ei tule tulospalkkiota. Saatat joutua huonoon valoon.

      • Anonyymi

        Kun erään toisen kaupungin apteekissa ovat jotain tyrkyttäneet, niin kysynkin aina tarpeeksi kovalla äänellä että minkä merkkisiä kondomeja voit suositella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun erään toisen kaupungin apteekissa ovat jotain tyrkyttäneet, niin kysynkin aina tarpeeksi kovalla äänellä että minkä merkkisiä kondomeja voit suositella.

        Tämä on hyvä. Ja jotenkin vielä näin muotoiltuna: ”mikä kondomimerkki on sinusta tuntunut parhaalta sisälläsi?”


    • Anonyymi

      Myyjät tulevat katsomaan epäilyttävän näköistä asiakasta, ettet pölli mitään.

    • Anonyymi

      Kappas vaan. Minulla päinvastainen kokemus.
      Aina kun tarvitsisin siellä apua, ei kukaan ole läähelläkään ketään, jolta kysyä.
      Mutta oikeasti siellä on kyllä usei aika paljon henkilökuntaa. Ainakin siltä näyttää. Sitten ne yhtäkkiä ovat kadonneet kaikki, kun tarvitset heitä.

    • Anonyymi

      Aloittajan pitäisi päästä asioimaan vanhan ajan rautakauppaan. Siellä saat aivan itse etsiä tarvitsemiasi tavaroita pari ensimmäistä tuntia. Sitten kun ryhdyt pälyilemään ympärillesi myyjän löytääksesi, niin nämä katoavat kuin taikaiskusta.

      Tällaistako palvelua tahtoisit joka liikkeeseen? Minä en.

    • Anonyymi

      Tänne palstalle on näköjään pesiytynyt kainuulaisjuntti, jota palvelevassa liikkeessä ei saa olla henkilökuntaa eikä muita asiakkaita, jotka molemmat häiritsevät häntä ja hänen asiointiaan.

      Ehdotan hänelle siirtymistä muutamia tuhansia kilometrejä itärajan taakse, jossa on vieläkin seutuja, joissa ei muita ihmisiä näe edes vahingossa vuosikausiin. Siellä hän saisi olla omassa rauhassaan.

    • Anonyymi

      Myös aloitusten kommentointi pitää saada kirjautumisen taakse jotta turha vihapuhe loppuisi.
      Mitä tulee häiritsevään kaupusteluun Apteekissa niin kaikki ei tarvitse tällaista "palvelua". Varmaan jotkut vihapuhujat näkee ikkunoita ärhäkkäästi kauppaavat kaupparatsutkin palvelijoina, mutta moni ei näe. Pitäisi ymmärtää että kaikilla on oikeus mielipiteeseen.

    • Anonyymi

      Ihan samanlaista se on kauppakadun apteekissakin. Jos ei muita asiakkaita ole niin heti ollaan kyselemässä. Itse kyllä yleensä tiedän mitä ostan ja mistä hyllystä löytyy. Kait se on sitä asiakaspalvelua jota itse en tarvitse. Kysyn tietysti jos en jotain löydä.

      • Anonyymi

        Mikä kumma siinä on, että kajaanilainen ei saa edes apteekissa suutaan auki ja yksinkertaisesti todeta: "Kiitos, löydän kyllä itsekin tarvitsemani!"

        Eivät kai kaikki voi kuuromykkiäkään olla?


    • Anonyymi

      On muuten hiton hyvä ja asiaankuuluva otsikointi tällä ketjulla. Kertoo kaiken oleellisen aloittajasta.

    • Anonyymi

      Tilatkaa netistä jos ei palvelu kelpaa helevetin hourupäät

    • Anonyymi

      Tuo on muuten totta, että apteekeissa lähes kaikissa verraten mihin tahansa, on ihan uskomaton tuo myyjien hyökkäys asiakkaan luokse ja sitten JOKA ikinen kerta sama että olisitko tarvinnut muuta? mutta juoksukoirinahn nuo on kauppiaiden puolesta, mahtaa tympästä olla moisessa hommassa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      388
      1533
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1288
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1220
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      165
      1145
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      987
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      906
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      816
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      810
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      804
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      167
      701
    Aihe