Tervehdys arvon kanssaveneilijät,
Olen taasen kerran törmännyt haasteeseen löytää kuomun tekijä veneelleni !
Miten teillä ?
Toimitan kuvat veneestä, olen itse aktiivi ja soittelen (eihän kukaan vastaa kyselyyni), olen valmis toimittamaan veneen tailerilla kuomuntekijälle, mutta...
Viimeisin tuttavuus Cover Top tuosta Puotilan satamasta, vaikka sovittu että palaavat summittaisella tarjouksella ja ovat yhteydessä - ei mitään ja kun soittaa
ja kyselee miten edetään niin vastau "jaa tuo tänne vaan niin katsellaan".
Mistä löydän yrittäjän tältä alalta, joka tosiaan haluaa tuon kuomuni tehdä ?
Harmistunut veneilijä !
Venekuomut ja haasteen
12
182
Vastaukset
- Anonyymi
Voihan emätin
- Anonyymi
Sama havainto. Soitot pitkin länsi- ja eteläsuomea tuottivat vastauksia tyyliin unohda koko homma ei kannata. Sellaista liiketoimintaa.
- Anonyymi
On ollut aikoinaan hyviä kokemuksia jostain turkulaisesta aatelisesta, olikohan peräti markiisi.
- Anonyymi
Kyllä toi Cover Top ainakin minun tapauksessa hoiti homman mallikkaasti. Tuli 100km päähän tekemään mallin ja kävi 50km päässä satamassa asentamassa. Kaikki tarvittavat korjaukset teki myös asiallisesti.
Kannattaa vielä kysellä sieltä.Cover Top laittoi meidänkin kuomun. Hyvin tehty homma. Suosittelen. Tosin ajomatkaa oli vain muutama kilometri.
lihamylly1 kirjoitti:
Cover Top laittoi meidänkin kuomun. Hyvin tehty homma. Suosittelen. Tosin ajomatkaa oli vain muutama kilometri.
Kanttaa tilata nyt syksyllä. Toimitusaika meille oli muutama viikko.
- Anonyymi
No yrittäjät ovat kiireisiä ja kädet täynnä töitä, eivätkä kaipaa lisää juuri nyt. Kysele hiljaisempaan aikaan niin kyllä kelpaa.
Va varuste niin ei ole ongelmia. Jos on piirustukset jommallakummalla valmiina niin tekevät niistä.
Tai toimittaa vanhan malliksi. Kohta alkaa olla hyvä aika tilailemaan.
Itse tilasin sieltä Tristaniin, putkineen, kotiovelle ja voin väittää että oli halpa.- Anonyymi
Va-Varuste on hyvä firma, mutta koska se on iso, niin tilaus täytyy tehdä useita kuukausia ennen keväistä veneen laskua - vaikkapa heti.
T. Kuomutusta
- Anonyymi
Parasta on tehdä kuomu itse. Tulee varmasti sellainen kuin haluat ja varsin edullisesti.
- Anonyymi
Näin on. Itse tekemällä tulee sellainen kuin tulee.
Vaihdettiin kerran vaimon kanssa kuomun takaikkuna. Siitä tuli vino. Meidän pressunteko loppui siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683