versiopäivitysvertailussa – päivitykset selvästi kattavimmin ja nopeimmin koko mallistolle.
https://mobiili.fi/2019/08/30/nokia-alypuhelimet-loistavat-android-versiopaivitysvertailussa-paivitykset-selvasti-kattavimmin-ja-nopeimmin-koko-mallistolle/?fbclid=IwAR3hdWdQpE_cZeE55piNlvtHpy16HLO4TtMX5wpPwqyz8W1UrZQE-FpB0uw
Nokia-älypuhelimet loistavat Android
11
100
Vastaukset
- Anonyymi
Sehän oli Nokian lupaus..
- Anonyymi
Rupuluurejahan nuo on. Androidkin on kauhea linukskurttaus. Ainoat kunnon puhelimet tulee Applelta.
- Anonyymi
iphonet pärjäävät vain ylihintavertailussa.
- Anonyymi
No voi pyhä perse! Pitääkö ihan keksimällä keksiä vertailuja jossa Nokia puhelimet saattavat pärjätä?
Kuparin värisillä vauhtiraidoilla varustettujen älypuhelimien nitinä ja natina vertailussa Nokia puhelimet saattaisivat myös pärjätä. - Anonyymi
Onko se välttämättä hyvä juttu että Nokia julkaisee päivitykset vähiten testattuna? (koska Nokialla tietenkin vähiten aikaa testata ja validoida versiot kun julkaisee nopeimmin)
- Anonyymi
Kuinkas usein niitä joutunut korjailemaan tai poistamaan, kuukkelin vakoilut hyvin testattuja, ongelmia lähinnä mikkisoftalla.
- Anonyymi
Nokia käyttää puhdasta Androidia eli heidän ei tarvitse niin hyvin testata koska ohjelmistossa ei ole valmistajan omia rojuja jotka pitää aina testata yhteensopivuuden takia. On vain Googlen sovellukset.
- Anonyymi
Missään ei ole Andoidin ympärille rakennettu niin paljon tauhkaa kuin Tsamtsungissa. Käyttäjä on aivan haloo, jos vaihtaa jostain toisen valmistajan android-luurista Tsamtsungin luuriin. Eikä tule Tsamtsungissa päivityksiä.
- Anonyymi
Höpönhöpöhöpö kaikki androidit helppoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpönhöpöhöpö kaikki androidit helppoja.
Tauhkaluurit eivät ole..
- Anonyymi
ANROID SETUP. En saa päivitettyä, poistanko,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857405- 965364
- 2534514
- 444445
- 623217
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 452208
- 412164