Halvat kengät

Anonyymi

On Tallinna kengät halvempia, kuin Suomessa ?

20

527

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tallinnassa kengät on noin puolet kalliinpia, kuin Suomessa

    • Anonyymi

      Aloittaja kirjoittaa: On Tallinna kengät halvempia, kuin Suomessa?

      Suomen kielen taitoa on mutta ei vielä niin paljon että tulisi ymmärrettävää tekstiä. Harjoittele lisää ja kirjoita vuoden päästä uudestaan, silloin joku saattaisi ymmärtää mitä tarkoitat. Vihje: aloita sanalla ONKO.

      • Anonyymi

        Oikein: Ovatko kengät ...
        Hoono suomi: Onko kengät ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein: Ovatko kengät ...
        Hoono suomi: Onko kengät ...

        Oikein: ...halvempia kuin Suomessa
        Väärin: ...halvempia, kuin Suomessa


      • Anonyymi

        No niin, ovatko ne halvempia kuin Suomessa? Kengät siis. Opettajat hyvät, eipä tullut vastausta aloittajan kysymykseen.


    • Anonyymi

      Ei opettajat ole tainneet käydä Tallinnassa, mutta ei siellä ole halpoja kenkiä..

    • Anonyymi

      Kengät ovat paljon halvempia Tallinnassa kuin Suomessa jos vertaa samanlaisia kenkiä toisiinsa. Olisi outoa jos näin ei olisi.

      • Anonyymi

        Tallinnassa kengät ovat halvempia tai kalliimpia kuin Suomessa riippuen valmistajasta sekä kengän merkistä ja mallista. Kaikki Tallinnasta ostamani kengät ovat olleet edullisempia kuin vastaavat Suomessa. Varsinkin Keskustorilla voi tehdä todellisia löytöjä. Sieltä löytää aitoja tekonahkaisia kiinalaisia ja korealaisia kenkiä. Eivät siis ole feikkeja. Harvoin suuren kysynnän vuoksi löytää ajattomia venäläisiä kenkämalleja.


    • Anonyymi

      Tallinnassa on vähintään samanhintaista jos katsotaan samaa tavaraa.

      • Anonyymi

        Ainakin 'se' tavara on Tallinnassa aivan toista, laadukkaampaa tasoa. Ihraa ei ole niin kuin Suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin 'se' tavara on Tallinnassa aivan toista, laadukkaampaa tasoa. Ihraa ei ole niin kuin Suomessa.

        Mukana myös sillin haju. Samalla hinnalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukana myös sillin haju. Samalla hinnalla.

        Suomessa on, Viro on siinäkin asiassa paljon kehittyneempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa on, Viro on siinäkin asiassa paljon kehittyneempi.

        Virosta löytyy vielä kunnon perhetyttöjä ilman mitään taka-ajatuksia ja hyötymistarkoituksia. Aito rakkaus on kaunis asia.


      • Anonyymi

        Ostin Tallinasta huippukengät, hajosivat jo laivamatkassa, valitin ei takuuta, olkaa varovaisia Viron laadun kanssa.


    • Anonyymi

      halpa on viron kielessä huono.

      • Anonyymi

        eikä oo. Huono on suomen kieltä. Huono on viroksi halb. Halpa on viroksi odav.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikä oo. Huono on suomen kieltä. Huono on viroksi halb. Halpa on viroksi odav.

        Näin on. Kielet ovat erilaisia, häät on viroksi pulmad. Suomessa pulmat tulevat vasta myöhemmin.


      • Anonyymi

        Jos kysyy: osaatteko englantia niin kai se kysytään englanniksi. Jos kuulija ei ymmärrä kysymystä niin asia on sillä selvä.

        Jos menee kiinaan niin ei tarvitse opetella kiinaksi: osaatteko suomea.


      • Anonyymi

        Ei halpa vaan halb.


    • Anonyymi

      Olen ostanut monta kertaa kenkiä Tallinnasta. Virukeskuksen alakerrassa bussiaseman vieressä on myymälä jossa niitä on eikä maksa paljon. Taidan olla ainoa kirjoittaja tässäkin ketjussa jolla on tietoa asiasta. Monenlaista örveltäjää on aina liikkeellä mutta ei mitään tietoa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe