Halvat kengät

Anonyymi

On Tallinna kengät halvempia, kuin Suomessa ?

20

527

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tallinnassa kengät on noin puolet kalliinpia, kuin Suomessa

    • Anonyymi

      Aloittaja kirjoittaa: On Tallinna kengät halvempia, kuin Suomessa?

      Suomen kielen taitoa on mutta ei vielä niin paljon että tulisi ymmärrettävää tekstiä. Harjoittele lisää ja kirjoita vuoden päästä uudestaan, silloin joku saattaisi ymmärtää mitä tarkoitat. Vihje: aloita sanalla ONKO.

      • Anonyymi

        Oikein: Ovatko kengät ...
        Hoono suomi: Onko kengät ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein: Ovatko kengät ...
        Hoono suomi: Onko kengät ...

        Oikein: ...halvempia kuin Suomessa
        Väärin: ...halvempia, kuin Suomessa


      • Anonyymi

        No niin, ovatko ne halvempia kuin Suomessa? Kengät siis. Opettajat hyvät, eipä tullut vastausta aloittajan kysymykseen.


    • Anonyymi

      Ei opettajat ole tainneet käydä Tallinnassa, mutta ei siellä ole halpoja kenkiä..

    • Anonyymi

      Kengät ovat paljon halvempia Tallinnassa kuin Suomessa jos vertaa samanlaisia kenkiä toisiinsa. Olisi outoa jos näin ei olisi.

      • Anonyymi

        Tallinnassa kengät ovat halvempia tai kalliimpia kuin Suomessa riippuen valmistajasta sekä kengän merkistä ja mallista. Kaikki Tallinnasta ostamani kengät ovat olleet edullisempia kuin vastaavat Suomessa. Varsinkin Keskustorilla voi tehdä todellisia löytöjä. Sieltä löytää aitoja tekonahkaisia kiinalaisia ja korealaisia kenkiä. Eivät siis ole feikkeja. Harvoin suuren kysynnän vuoksi löytää ajattomia venäläisiä kenkämalleja.


    • Anonyymi

      Tallinnassa on vähintään samanhintaista jos katsotaan samaa tavaraa.

      • Anonyymi

        Ainakin 'se' tavara on Tallinnassa aivan toista, laadukkaampaa tasoa. Ihraa ei ole niin kuin Suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin 'se' tavara on Tallinnassa aivan toista, laadukkaampaa tasoa. Ihraa ei ole niin kuin Suomessa.

        Mukana myös sillin haju. Samalla hinnalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukana myös sillin haju. Samalla hinnalla.

        Suomessa on, Viro on siinäkin asiassa paljon kehittyneempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa on, Viro on siinäkin asiassa paljon kehittyneempi.

        Virosta löytyy vielä kunnon perhetyttöjä ilman mitään taka-ajatuksia ja hyötymistarkoituksia. Aito rakkaus on kaunis asia.


      • Anonyymi

        Ostin Tallinasta huippukengät, hajosivat jo laivamatkassa, valitin ei takuuta, olkaa varovaisia Viron laadun kanssa.


    • Anonyymi

      halpa on viron kielessä huono.

      • Anonyymi

        eikä oo. Huono on suomen kieltä. Huono on viroksi halb. Halpa on viroksi odav.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikä oo. Huono on suomen kieltä. Huono on viroksi halb. Halpa on viroksi odav.

        Näin on. Kielet ovat erilaisia, häät on viroksi pulmad. Suomessa pulmat tulevat vasta myöhemmin.


      • Anonyymi

        Jos kysyy: osaatteko englantia niin kai se kysytään englanniksi. Jos kuulija ei ymmärrä kysymystä niin asia on sillä selvä.

        Jos menee kiinaan niin ei tarvitse opetella kiinaksi: osaatteko suomea.


      • Anonyymi

        Ei halpa vaan halb.


    • Anonyymi

      Olen ostanut monta kertaa kenkiä Tallinnasta. Virukeskuksen alakerrassa bussiaseman vieressä on myymälä jossa niitä on eikä maksa paljon. Taidan olla ainoa kirjoittaja tässäkin ketjussa jolla on tietoa asiasta. Monenlaista örveltäjää on aina liikkeellä mutta ei mitään tietoa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      141
      1359
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      966
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      641
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      633
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      597
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      498
    Aihe