Olen 11 v poika itse scoottaan. mutta haluaisin ostaa myös trampoliini scootin, oisko indo trampoliini scoot hyvä Finscooterilta, maksais 79€ ? Vai onko muuta kauppaa tai toisenlaista tramppa scoottia?? Onko jollain kokemusta tästä hommasta?? 😀
Mistä ostaa trampoliini scoot?
Anonyymi
4
1841
Vastaukset
- Anonyymi
En ite ostais koska vitun kallis
Muta hyvä se on- Anonyymi
Olen tuo aloittaja. Mut ostin tuon saman scootin mikä tos on, niin tuolta rsparksilta. Oli toimituskuluineen 89€. Se on ollut nyt minulla noin 1kk, ja olen ollut tyytyväinen.
En tarvitse tänne enään mitään vinkkejä. Kun ostos on jo tehty... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tuo aloittaja. Mut ostin tuon saman scootin mikä tos on, niin tuolta rsparksilta. Oli toimituskuluineen 89€. Se on ollut nyt minulla noin 1kk, ja olen ollut tyytyväinen.
En tarvitse tänne enään mitään vinkkejä. Kun ostos on jo tehty...Kiitos
- Anonyymi
Kärkkäiseltä hommaappa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117171Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594757- 954731
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493889- 513818
- 2173787
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263363- 512731
- 382671
- 382299