Eli otsikon mukainen puhelin olisi tarkoitus laittaa myyntiin niin kuinka paljon kannattaa pyytää, olen puhelimen toinen omistaja ja takuuta ei enää ole, puhelimeen on vaihdettu uusi akku ja panssarilasi.
Puhelimessa on 16GB sisäinen tallennustila
Sony xperia z3 D6603
13
1979
Vastaukset
- Anonyymi
Sen verran vanha luuri että tuskin 20 euroa enempää..
- Anonyymi
150euroa on tosta puhelimesta hyvä hinta, niin jää sitä tinki varaakin sitten.
- Anonyymi
Ei todellakaan ole. Päivityksiä ei enää saa eli ohjelmisto on vanhentunut. Sellaista ei kukaan järkevä osta kun tuolla 150 eurolla saa uuden luurin mihin saa päivityksiä 3-vuoden ajan:D
- Anonyymi
Kaveri sai muutama kuukausi sitten myytyä kyseinen puhelimen 170€ et kyl niitä ostajia löytyy tohonkin hintaa.
- Anonyymi
Laita rohkeesti tonni vaan heti alkuun. Kyllä ne sen sitten siitä tinkii alemmas. Tai... voihan siitä tulla kilpailukin että kuka sen saa. Silloin poikaseni kuules se hinta nousee.
Ps. Saanko antaa pienen vinkin? Laita takakanteen muumi-tarra, nehän ovat nykyisin keräilytavaraa kaikki muumi-esineet. Eli tee laitteestasi harvinainen yksilö, niin sillä on erityisarvoa keräilijöiden silmissä. - Anonyymi
Itse sain myytyä muutama päivä sit kyseisen puhelimen 110 euroo, 130 laitoin hinnaksi. Kyllä näyttää olevan ostajia tommoselle puhelimelle yli 100 euron hintaa näköjää.
- Anonyymi
Parilla kympillä..
- Anonyymi
Julkaistu 2014, syyskuu on kyllä outoa jos joku ostaa ,sama ton iphone 6s kanssa
- Anonyymi
Tietämättömät ostaa eli toisinsanoen tyhmiltä rahat pois.
- Anonyymi
https://hinta.fi/927641/sony-xperia-z3/hintaseuranta?l=1&xk[]=min&xk[]=avg&xk[]=max&xk[]=91&xk[]=69&xk[]=28&xk[]=79&xk[]=70&xm=2015-04&xn=2019-09
siinä sony xperia z3 hintaa- Anonyymi
Ainahan voi pyytää..
- Anonyymi
On niitä tyhmiä jotka maksaa
- Anonyymi
Itse möin samanlaisen puhelimen just pari päivää sitten huutonet sivustolla hintaan 23euroa ja siihen posti kulut päälle 3,90euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32728Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491175Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä211057- 1261030
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2081026Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk308935- 42909
- 72885