Oli perjantai-ilta kun nousin portaita ylös kerrostaloasuntooni, palaillaessani alakerran saunasta. Kerrokseeni päästyäni huomasin uuden naapurini istuvan portailla. Tuo naapuri oli oikein kaunis nuori opiskelijatyttö, joka oli pari kertaa tullut portaissa vastaan. Olin hullaantunut hänen pirteään hymyyn ja iloiseen tervehdykseen. Tietenkin sen lisäksi olin pannut merkille myös hänen upean nuoren vartalon.
-Minä onneton jätin avaimen sisälle kun lähdin hakemaan pyykkiä kuivaushuoneesta! Tyttö voihkaisi onnettomana kun kysyin miksi hän käytävällä istuu.
-Tule sisään, et sinä siihenkään voi jäädä. Pyysin, ja pienen epäröinnin jälkeen tuo kaunotar astui asuntooni.
Yrittäessäni soittaa kiinteistöhuoltoon, puhelimeen ei vastattu. Päätimme yrittää myöhemmin uudelleen. Otin itselleni saunakaljan, tytön kieltäytyessä. Juttelimme kaikenlaista samalla kun yritin olla liikaa tuijottamatta punaisen villapuseron alta pullottavia pyöreitä rintoja, sekä sinisten farkkujen hyväilemiä reisiä. Saatoin kuvitella kuinka pehmeiltä nuo huo hiukset tuntusivat sormissani... Kuinka pitkät silmäripset laskeutuisvat alas ja täyteläiset huulet avautuisivat nautinnollisiin voihkaisuihin kun tunkeutuisin hänen nuoreen ja tiukkaan vaalenpunaiseen pilluun... Tunsin kuinka kaluni alkoi kovettumaan kylpytakkini alla.
-Ottaisitko viiniä, edes lasillisen? Pyysin ja vastausta odottamatta poistuin keittiöön himokkaine ajatuksineni.
-Kiitos. Tyttö sanoi kun ojensin lasillisen vahvaa punaviiniä hänelle.
Vaalenapunainen kieli nuolaisi viini punaisilta huulilta, huulet puristuivat sormen ympärille hänen maistaessaan sormelle pirskahtanutta viiniä. Katselin noita viattomia eleitä ja mielikuvitukseni laukkasi tuhatta ja sataa! Viinini meni väärään kurkkuun ja rykiessäni sain tytöltä lämpimän hymyn.
Selvisi että tyttö oli maalta kotisin ja vietti ensimmäistä talvea pois kotoa. Haikeana hän kertoi kuinka on välillä ikävä "äiskää ja iskää", samalla kun minä haudoin irstaita ajatuksiani tuosta söpöliinistä.
-Oikeastaan muistutat vähän iskääni, vaikka et taida olla ihan niin vanha. Ja olet.. komeampi. Tyttö sanoi punastellen.
Mikä ihana ujo hymy ja poskien puna! Ajattelin.
Kun hän poistui hetkeksi vessaan, katseeni seurasi himokkaana pyöreiden pakaroiden keinahtelua.
-Voi kun nämäkin pitäisi laskostaa! Saanko tehdä sen nyt, eivät jäisi niin ryppyisiksi? Tyttö kysyi ja alkoi laskostaa pyykkikasaansa sohvalla. Minun ihaillessa hänen takamustaan...
-No mutta onpa kauniit... Sanoin kun tyttö laskosti pieniä punaisia pitsisiä pikkupöksyjä.
-Oikein seksikkäät... Sanoin hymyillen kun vuorossa olivat mustat pikkupöksyt.
-Voih, älä katso, minua nolottaa! En vain voinut olla ostamatta kun näin nämä kaupungilla, ei meillä maalla kaupoissa tällaisia ole koskaan ollut. Tyttö selitti ujona. -Ajattelin että nämä pitäisi pestä ennen käyttöä.
-No mutta jospa kokeilisit niitä saman tien? Kysyin vihjalevasti.
-Hupsu mies! Tyttö sanoi viattomasti hymyillen.
-Voi minua miesraukkaa, olisit edes pienen ilon suonut... sanoin muka surullisena ja täytin hänen viinilasinsa.
-Äiskä taisi varoittaa juuri sinunlaisista vierasta sedistä... Tyttö sanoi pilke silmäkulmassa ja maistoi viiniä.
-Ei kai? Mitä hän varoitti? Kysyin nauraen. Mutta tunsin kuinka sarvet kasvoivat päähäni ja kaluni paisui kivikovaksi.
-Että vanhemmat miehet metsästävät nuoria viattomia tyttöjä ja tekevät heille sitten vaikka mitä, vaikka koko yön!
-Mutta eikö se ole normaalia, eikö se ole biologiaa? Kysyin.
-Niin... no... en minä tiedä. Kaitpa se on... Tyttö hapuili sanoja posket punaisina.
Yritimme soittaa uudelleen kiinteistöhuoltoon, mutta jumalat olivat puolellani, ei vastausta!
-Voi minua, mitä minä teen, en pääse kotiin!
-No ei sinun ainakaan tarvitse ulkona palella. Lohduttelin pientä söpöliiniä.
-Niin... Tyttö mutisi ja siemaisi viiniä.
Siitä alkoi rohkea taivutteluni. Kerroin vitsejä, kerroin vakavia ja aina väliin pientä vihjettä jotta olisi mukava nähdä nuo uudet alusasut tytön yllä. Puhuin kauniisti, puhuin miehekkäästi, vaikka sisälläni kasvoi koko ajan pieni, tuhma, irstas ja himokas paholainen yhä suuremmaksi ja suuremmaksi. Sitä mukaa kuin vanne raskaiden kiveksieni ympärillä kiristyi...
-No, tuota... jos lupaat olla kiltisti? Voisin kokeilla niitä. Tyttö lopulta lupautui kun vakuuttelin oleani herrasmies. Sormet ristissä selän takana...
Niin tuo nuori kaunotar poistui makuuhuoneeseen pyykinsä kanssa. Palaten hetken kuluttua, yllään punaiset pikkupöksyt ja punainen villapusero.
-Sopii sinulle, istuvat hyvin... tai käännyhän.. Kehoitin.
-Oikein hyvät... Kannustin.
Pian hän palasi syntisen mustissa pikkuhousuissa ja punaisessa villapuserossaan.
-Huh! Sinähän saat minut ihan sekaisin. Sanoin silmää iskien, kun tyttö pyörähti ympäri. Minun ihaillessa himokkaana vaaleita reisiä ja pyöreitä kiinteitä pakaroita. Noiden väliin kun pääsisi... ajattelin mielessäni.
-nämä olivat kivat, vaikken tiedä milloin tällaisia pidetään. Tyttö sanoi viattomasti kun oli pukenut ylleen valkoiset pikkupöksyt, sukat ja sukkanauhaliivit. Villapusero pysyi edelleen tiukasti päällä jostakin kumman syystä.
Valkoista ja viatonta... Tästä minä pidän, ajattelin.
-Tuota... mikä näistä on.. paras? Tyttö kysyi.
-Hyvä nuori neiti, kaikki tuo oli seksikästä. Katso nyt miten vaikutat minuun. Sanoin ja avasin kylpytakkiani, niin että kova kaluni paljastui. Tyttö katseli nieleskellen kovaksi ja suureksi paisunutta kaluani, suonien pullistellessa sen varressa ja terskan hehkuessa tulipunaisena. Se oli kuin paholaisen kuuma sarvi, valmiina lävistämään viattoman ja kauniin karitsan...
-Kauheaa..! Tyttö huokaisi.
-Anteeksi... ei kun tarkoitan... että... että... Nuori söpöläinen takelteli.
Nousin ylös ja kävelin tytön luokse, tytön tuijottaessa lamautuneena kovaa seivästäni. Aivan kuten luonnossa notkea ja kaunis antilooppi jähmettyy pelottavan leijonan edessä.
Laskeuduin tytön eteen ja kuljetin sormiani vaaleilla ja pehmeillä lantion kaarilla, hivellen hellästi pehmeää ihoa. Jatkaen vaalean sukan verhoamille reisille. Reisien sisäpintaa pitkin ylös, hyväilemään hellästi valkoisen pitsin peittämää häpukumpua....
Laskin huuleni lantion lämpimälle iholle, annoin huulieni ja kieleni vaeltaa pitkin paljasta ihoa. Taruin lantioon ja käänsin tytön ympäri, niin että pääsin puristelemaan ja suutelemaan noita nauniita pakaroita. Suutelin ja näykin hampaillani nuorta lihaa...
Nousin ylös, nostaen samalla villapuseroa ylös. Käsieni liukuessa kyljiltä vatsalla, ja edelleen paljaille rinnoille. Missä uteliaat sormeni tavoittivat pyöreiden rintojen keskeltä kovat nännit. Painoin huuleni silkkisille hiuksille, paljaalle niskalle, samalla kun kuuma ja kova kaluni painautui pehmeitä ja pyöreitä pakaroita vasten...
-Älä... Tyttö parahti ja vetäytyi irti otteestani.
-Janottaa... Tyttö sanoi.
Kaadoin laseihin viiniä ja annoimme pehmeän nesteen hyväillä kuivia kurkkujamme.
-Sinä taidatkin olla sellainen tuhma setä mistä äiskä varoitti? Tyttö kysyi istuessaan sohvalla kauniita reisiään yhteen puristaen.
-En ole, haluan sinunkin nauttivan. Jos vain annat mahdollisuuden... Lupailin vakavana.
-Lopetan heti kun sanot niin. Lupasin tuolle herkulliselle namupalalle.
-No jos lupaat...
Asetuin tytön jalkojen juureen ja avasin vaaleiden sukkien verhoamat reidet. Hyväilin sormillani ja huulillani lämmintä ihoa reisien yläosassa. Kunnes lopulta painoin huuleni pyöreälle häpykummulle. Suutelin... kuljetin kieltäni... saatoin tuntea kostean tuoksun...
Siirsin pikkuhousuja syrjään ja ihailin vaaleanpunaisia häpyhuulia. Suutelin niitä, maistelin, nuolin hitaasti, työnsin kielini sisään...
-oh... oih... Kuulin hiljaisia voihkaisuja kun kieleni kostui söpöläisen makean suolaisesta mausta.
Lopulta valkoiset pikkupöksyt lojuivat lattialla ja upotin jälleen janoiset suupieleni kosteaan mättääseen. Kaunotar kiemurteli sohvalla kun kädet himosta täristen nuolin hänen pieniä turvonneita vaaleanpunaisia häpyhuulia. Siinä nuorikko nyt kiemurteli pelkissä valkoisissa sukissaan sohvallani, hiukset sekaisin ja ruskeat nännit kattoa kohti törröttäen, kun sormeni liikkui tiukassa ja märässä pillussa. Tyttö oli joutunut paholaisen valtaan...
Lopulta hän antoi riisua punaisen villapuseron, mikä oli keräytynyt kainaloihin, ja sain suuhuni pyöreät kiinteät rinnat.
-Ouh! Kuulin voihkaisun kun ahmaisin rinnan suuhuni.
-Aih! Kuulin kun näykkäisin himokkaasti toisen rinnan suuhuni ja imin pientä kovaa nänniä. Aloin kutittamaan kielellänni molempia kovia nännejä vuoron perään, samalla kun sormeni hyväilee lempeästi kosteaa häpyä...
-Oih... oiih... oiih... Hiljainen kaunis vikinä tunkeutuu jälleen korviini kun painan pääni pehmeiden reisien väliin, tunnen kuinka nuori lantio painautuu himokasta suutani vasten.
Nostan kasvoni reisien välistä ja ihailen kosteudesta kiiltelevää pillua, turvonneet punaiset häpyhuulet törröttävät kosteina vaaleanruskean karvoituksen keskeltä.
Alan muuttua riettaaksi pimeyden ruhtinaaksi...
Tartun pehmeään käteen ja vien sen kovalle kalulleni. Hellästi sormet puristuvat sykkivän sarveni varteen, tunnustellen. Sitten puristus kovenee ja liike laajenee.
-Olisi nautinto laittaa se sisääsi, tuntuisit varmaan taivaalliselta. Sinun pehmeät, tiukat ja liukaat häpyhuulet hyväilemässä kovaa ja kipeää penikseni vartta...
-Enpä tiedä... en kyllä saisi... Tyttö huokaa.
-Haluaisin ottaa sinut edestä ja takaa, painautua sinun lantiotasi vasten... sinun pyöreitä pakaroitasi vasten... Mutta sitten olisin se tuhma setä josta äitisi varoitti... Kuiskailen tytölle ja tunnen hänen kuuman hengityksensä poskellani.
-Niin... Sopöläinen kuiskailee kuuma ja kova kaluni kädessään.
-No... hyvä on... Kuulen hänen sanovan hiljaa.
Tartun hoikkiin nilkkoihin ja nostan ne ylös, kaunottaren retkottaessa sohvalla. Tuskainen kaluni hyväilee tytön häpyhuulia lantioidemme liikeiden tahdissa.
Tyttö huokailee hengästyneen ja katselee kaluani joka hyväilee turvonneita häpyhuulia.
-Varovasti... varovasti... Tyttö huokailee kun kiiltäva ja himosta paisunut terska tysähtyy kauniiden häpyhuulien väliin.
Tumma pilvi laskeutuu olkapäälleni ja punainen sarvipää kuiskailee minua ottamaan ja herkuttelemaan tuolla nuorella neidillä. Nauttimaan... ja irstailemaan...
-Voiiihh!! Tyttö vikisee kun jyhkeä ja kova kaluni tunkeutuu hänen sisäänsä. Tuhman ja irstaan miehen kalu tunkeutuu kaupunkiin eksyneen maalaistytön tiukkaan ja kosteaan pilluun.
-Voih..!. Voih...! Voih...! Ooih!! Söpöläinen kiljahtelee kun kuuma kaluni tunkeutuu tiukkaan pilluun yhä syvemmälle ja syvemmälle nopeassa tahdissa. Kosteiden tiukkojen läiskähdyksien säestäessä tyttömäisiä voihkaisuja.
Karjahdellen tyhjennän lopulta raskaat pussini, jotka hakkaavat pehmeitä pakaroita, nuorikon tiukkaan pilluun.
-Oh... Ouuuh...!! Tyttö ulisee kauniisti kun raskaat pussini tyhjentävät kuumaa laavaa hänen sisäänsä.
-Smak! Kuuluu kun puolikova kaluni vetäytyy tiukan kosteasta nuoresta pillusta.
Siemaisen viiniä kuivaan kurkkuuni. Tarjoan myös tytölle ryypyn hänen lasistaan ja ahneesti hän siemaisee ryypyn suuhunsa.
-maistuisiko sinulle tämä? Kysyn ja osoitan kaluani jonka olen pyyhkinyt kylpytakin helmaan.
-Tai ehkä se olis kuitenkin jo liikaa vanhemillesi. Sanoin hymyillen.
Ja kuin vanhempiaan uhmaten tyttö laskeutuu lattialle polvilleen, tarttuu kömpelösti mutta päättäväisesti kaluuni. Katselen lumoutuneena kuin suu aukeaa ja...
-Mmmm... tyttö mutisee kun ahmaisee puolikovan kaluni suuhunsa. Ihailen kuinka nuoret ja pehmeät huulet liukuvat paksun kaluni vartta pitkin.
Nautiskelen ja katselen kun neitonen ahmii kaluani lämpimään suuhunsa, eikä kauaakaan kun kaluni alkaa paisua hoikissa sormissa ja lämpimässä suussa.
-No niin neitonen, nyt käännyt kontalleen. Käsken, tarttuen vaaleisiin lantion kaariin. Ja niin tyttö nojaa pian sohvaan takamus pystyssä. Tartun kourillani upeisiin pakaroihin, alkaen leipoa niitä. Hyväillen ja puristellen. Kunnes ohjaaan kovan kaluni pakaroiden välissä loistavaan pieneen pilluun.
-Ooh.. Aiih....
Katselen nauriskellen kuinka suonikas kaluni ahtautuu tiukkaan pilluun.
-Uuiiih..!
Kourani uppoaa silkkisin hiuksiin ja käännän söpöläisen päätä niin että pääsen suutelemaan pehmeitä huulia samalla kun tunkeudun syvälle hänen sisäänsä.
-Mmmm..yhm..! Neito voihkii huuliani vasten kun tunkeudun nuoreen opiskelijaneitoseen takaapäin.
-Arrrg... Mutisen, tartun kapeaan lantioon ja aloitan voimakkaat työnnöt.
-Aijaijaijai...! Tyttö kiljahtelee kun lantioni hakkaa pyöreitä pakaroita illan hämyssä...
Myöhemmin talutan neidon makuuhuoneseen ja leveään parisänkyyni. Ja kun olen jälleen tutkinut käsin, huulin ja kielin jokaisen sopukan tuosta nuoresta vartalosta, otan yöpöytäni laatikosta tiukan penisrenkaan minkä asennan kovaksi painuneen penikseni juureen.
-Mitä sinä nyt..? Mikä tuo on..? Neito kysyy hämmästyneen.
En vastaa mitään, hymyilen vain himokkaasti ja käyn seksikkään vartalon kimppuun. Otan neidon edesta ja takaa, sekä kaikissa mahdollisisaa asennoissa mihin vain tuo nuori vartalo taipuu. Huone täyttyy raskaasta hengityksestäni ja murahteluistani sekä neidon kiljahteluista ja voihkeesta, kun paholaisena häärin kauniin ja viattoman neidon kimpussa.
Vietellen, houkutellen ja pakottaen vien kaunottaren nautinnollisiin synteihin mitkä kestävät pitkälle aammuyön tunneille. Kunnes lopulta lasken neidon kuuman, värisevän ja hervottoman vartalon sotkuisten lakanoiden keskelle. Poistuen itse suihkuun, missä kuuma suihku elvyttää väsyneen vartaloni. Ehkä nukahdan hetken ja isken jälleen kiinni neidon pehmeisiin ja seksikkäisiin kurveihin...
Naapurin opiskelijaneito
11
15892
Vastaukset
- Schoolgirl
Ihanaa!!! Lisää tällaista!
- Samuel-25
Taattua *X* - laatua, sen arvasi jo ennen kuin tekstin aukaisi.
Rohkaisen sinua taas kerran kirjoittamaan lisää, pidät novellien tasoa korkealla...
Kiitos
-S- - . . .
eiks kerrostalojen kuivaushuoneisiin pääsee joka kämpän availmella....
- minä
Se tyttö oli jättäny avaimen kämppänsä sisälle ei sinne kuivaushuoneeseen.
- sweetkiss84
oih, tää oli taas niin hiton hyvä.. ;) jatka samaan malliin.. :P
- ...
ei me maalaiset nyt ihan noin viattomia ja Tyhmiä olla kun toi bimbo tossa. olen loukkaantunut. hoh...hoijaa.
- Dr. G. Point
Olet egoisti, mutta et kovin paha. Nautit, mutta annat myös toiselle. Tarinasi vastaa lopultakin aika monen nuoren tytön päiväunia. Mutta jos vähän moralisoitas, niin minkälaisen kuvan annat ihmisten väliselle kanssakäymiselle? Eikä tällaisen 'maalaistytön' käsittelyyn liity ehkäisy mitenkään? Muista, että tarinoitasi lukevat monet, nuoretkin. Mikä on silloin vastuusi kirjoittajana?
- Only Point
Onks täällä Seksinovellit-foorumissa yhtään vastuullista kirjoitusta?? Vastuuta ja opastusta tuskin täältä kannattaa hakea! :) Ja tämä juttu nyt oli sieltä kaikkein norrmaimasta päästä.
- kirjoittajat!!!
Älkää sekoittako totuutta ja fiktiota keskenään. Ei näitä voisi edes lukea josajttelisi kaiken aikaa objektiivisesti.
Kirjoitus oli hyvä ja pelkkää tavallista mitä täällä nyt yleensä on...
siirrytään eteenpäin , novelleja kirjoitetaan tälläkin hetkellä ympäri suomea ja huomenna niitä taas äimistellään ja tekopyhistellään , miksi?
Koska ihmiset ovat niin pirun koneistettuja . Oleme osa tätä hullua koneistoa joka menee suoraan helvettiin ...
Hahahah huhhuuu - tää oli hyvä juttu
Tämä tyttö tykkäsi.
- Anonyymi
Lisää tällaista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1522170
- 171906
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241728- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978