Unique Home Turku

Anonyymi

Mitä mieltä olette Unique Homeista?

12

3517

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Turun rakennusmessuilla oltiin 2017 naapureita. Erittäin miellyttävää porukkaa. Jos teetämme tulevaisuudessa keittiöremontin niin ainakin tarjouksen heiltä pyytäisin.

    • Anonyymi

      Jos tarvitset suunnitteluapua, neuvoja materiaalivalintaan kannattaa miettiä jotain muuta paikkaa. Myyjä kyllä neuvoo, mutta ei jaksa oikein perehtyä todella juuri sinun keittiöösi ottaen kaikki kaikki asiat huomioon. Laatu on keskinkertaista eli periaatteessa ok,mutta selvästi näkyy että kiireellä on tehty.

    • Anonyymi

      Palvelu mukavaa siihen asti kun tilaat,mutta kun olet saanut tavarat ja jos vielä tarvitset apua tai reklamoit,niin pikkasen laatu heikkenee.

    • Anonyymi

      Kommunoikointi ainakin oman myyjän kanssa on ollut hankalaa, koska hän ei vastaa soittopyyntöihin, tai viesteihin, eikä häntä meinaa saada puhelimella kiinni. Tilausvahvistuksen kanssa kesti ja toista, muutettua versiota ei edes saatu. Melkein 10 000€ lasku tuli vasta eräpäivänä ja jos olisin saanut sitä saman tien olisi muuten ollut vaan 4 päivän maksuaikaa.

    • Anonyymi

      Täysin samoja kokemuksia kuin yllä olevat. Myyjä ei vastaa puheluihin eikä sähköpostiviesteihin. Lopullista tilausvahvistusta ei saatu, lasku tuli eräpäivänä. Lisäksi asennusaikataulu ei pitänyt koska olivat myyneet saman asentajan useampaan paikkaan. Asentaja teki puolta päivää vaikka oli sovittu että tekee täysiä päiviä kunnes työ on valmis. Työn jälki oli monilta osin huono eikä korjaushalukkuutta ollut. Valitettavasti en voi suositella tätä yritystä omien kokemusten perusteella.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Kaikki tuntui hyvältä siihen asti kun tilasin keittiöni, sen jälkeen oli vaikea saada myyjä kiinni puhelimitse. Sopimusta ei saatu vaikka pyysin, ja nyt työt ovat pari viikkoa myhöhässä ja vielä pahasti kesken enkä saan mitään vastausta sieltä. En suosittele tätä firmaa.


    • Anonyymi

      Mulla on hieman kokemusta Unique home:sta. Laatu keittiössä on hyvä, mutta tuotteiden toimitus ja varsinkin asennus on enemmän kuin ala-arvoista. Oma keittiöni ei ole vieläkään täysin valmis, vaikka alunperin sen piti valmistua jo elokuussa. Asennusongelmien takia en suosittele Unique homea kenellekään.

    • Anonyymi

      Huono asiakaspalvelu. Neljä myyjää vapaana, kun tervehdin, yksi vaivautui nyökkäämään. Kiersin koko liikkeen ihan rauhassa ja kävin itsekseni läpi ovi- ja tasovaihtoehdot. Kukaan ei vaivautunut palvelemaan. Onneksi Turussa on muitakin keittiöliikkeitä!

    • Anonyymi

      En voi suositella omien kokemuskien perusteella. Myyntihalukkuuas on mutta sen jälkeen ei oikein mitään toimii enää. Huono laatu ja asennusta on melkein vielä surkeampi.

    • Anonyymi

      En voi suositella. Unique home rakensivat mun uusi keittiö ja en ole tyytyväinen. Hinta-laatu-suhde ei ihan täsmää. Timpurit eivät ammattimiehet vaikka osaa laskuta kunnolla.

    • Anonyymi

      Minulle oli tarkoitus heidän tehdä keittiösuunitelma,lupasivat sen minulle vko 51.eivät vaan kertoneet että minä vuonna mahdollisesti,useita kertoja tavoittelin jo.myyjää,ei kiinnosta vastata puheluihin,että näin sitä asiaa hoidetaan,no minä olen keittiöni muualta jo hankkinut,en siis voi suositella jo.yritystä.

    • Anonyymi

      Onko tämä kaatumassa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2941
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      2065
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1845
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe