Oman lukitun Hotmail-tilin hakkerointi

Anonyymi

Microsoft lukitsi Hotmail-tilini noin kuukausi sitten eikä hyväksy automaattisella palautuspyyntölomakkeella antamiani tietoa. Microsoft ei pysty varmistamaan, että minä olen kyseisen sähköpostitilin omistaja enkä minä pysty antamaan automaattisella palautuspyyntölomakkeella tarpeeksi tietoja, jotta iso M (=Microsoft) pystyisi varmistamaan henkilöllisyyteni. Kypsyttää täyttää palautuspyyntölomaketta kaksi kertaa vuorokaudessa ja odottaa taas 24 tuntia, että saa uudet kaksi yritystä. Tätä olen tehnyt nyt kolme viikkoa.

Typerä kysymys on, saako sähköpostiin hakkeroiduttua? Ilmeisesti, jos joku on hakkeroinut Pentagonin järjestelmän tai ujuttanut viruksen ydinpolttoaineen valmistuslaitoksen sisälle. Kysymys kuuluukin, minkä tasoinen hakkeri pystyisi murtautumaan tililleni eli siis avamaan oman lukkiutuneen sähköpostitilini? Missä hintaluokassa liikutaan?

Tuskin kukaan millään vaivaisella 100 tai 200 eurolla minun sähköpostitiliäni viitsii hakkeroida auki. Toisaalta en ole valmis kovin tähtitieteellisiä summia maksamaan, että saan jatkettua oman sähköpostiosoitteeni käyttöä. Uusiahan saa avattua ilmaiseksi. Silti on tietty luontainen kaipuu saada yli 20 vuotta käytössä ollut Hotmail-tilini takaisin käyttööni.

1

828

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

itsellä sama juttu. epäilen kanssa että joku on hakkeroinut omani tilini mutta en pääse mitenkään käsiksi omaan tiliini. yksi vaihto ehto tulee mieleen tietenkin että poitan tilini jossa menetän tärkeitä tietoja mutta pakko se on tehdä jos tämä jatkuu.

jos keksit keinon ennen minua laita tänne viestiä siitä koska itsekkin ajattelin myös tota hakkerointia.
      Terv. W

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      1464
    2. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      125
      959
    3. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      931
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      86
      855
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      757
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      612
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      611
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      587
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      579
    10. 48
      557
    Aihe