Minulla 2005 K12 Micra.Katsastuksesta taas läpi ekalla.Palamatonta penaa oli vain 2.(Sallittu raja on 100.)Nosienestämässä kävin.Vaimo katosi sienimetsään ja ahattelin vähän töötti käyttää.No ei siitä töötistä pihaustakaan tullut.Kotona kuulin kun rele napsahtaa aina kun painaa tööttiä.Eli vika töötin päässä auton etupäässä.Liittimet olivat vaan hapettuneet.Tätä autoa en myy koska niin hyvä.Ajettu vasta 250tkm.Mietin tässä välillä miten tonnin auto voi olla käytössä arvokkaampi kuin moni uusi yli 20000 e auto.Kertaakaan ei ole tarvinnut viedä autoa huoltoon.Toimii kun vaihtaa kuluvat osat tarviitaessa itse.Eikä koskaan ole tullut vikavaloa mittaristoon.Tämä on ehkä paras automerkki koko universumissa.
Micra on hyvä
Anonyymi
3
182
Vastaukset
- Anonyymi
Onko vaimo vielä metsässä?
- Anonyymi
Ei ole.Nukkuu tuossa vierellä.Ei saa missään nimessä herättää!"Miau!" = "Ei!".
Kaunis nainen näin yön valossakin.
Annetaan Micran töötin olla nyt hiljaa. - Anonyymi
Kummasta luopuisit mieluummin, Micrasta vai vaimosta? Eihän sulla kuitenkaan pissaliha enää jäykisty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1833495Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3752197Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii562176- 432042
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4291163Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1181045- 59984