Minulla 2005 K12 Micra.Katsastuksesta taas läpi ekalla.Palamatonta penaa oli vain 2.(Sallittu raja on 100.)Nosienestämässä kävin.Vaimo katosi sienimetsään ja ahattelin vähän töötti käyttää.No ei siitä töötistä pihaustakaan tullut.Kotona kuulin kun rele napsahtaa aina kun painaa tööttiä.Eli vika töötin päässä auton etupäässä.Liittimet olivat vaan hapettuneet.Tätä autoa en myy koska niin hyvä.Ajettu vasta 250tkm.Mietin tässä välillä miten tonnin auto voi olla käytössä arvokkaampi kuin moni uusi yli 20000 e auto.Kertaakaan ei ole tarvinnut viedä autoa huoltoon.Toimii kun vaihtaa kuluvat osat tarviitaessa itse.Eikä koskaan ole tullut vikavaloa mittaristoon.Tämä on ehkä paras automerkki koko universumissa.
Vastaukset 3
- Anonyymi
Onko vaimo vielä metsässä?
- Anonyymi
Ei ole.Nukkuu tuossa vierellä.Ei saa missään nimessä herättää!"Miau!" = "Ei!".
Kaunis nainen näin yön valossakin.
Annetaan Micran töötin olla nyt hiljaa. - Anonyymi
Kummasta luopuisit mieluummin, Micrasta vai vaimosta? Eihän sulla kuitenkaan pissaliha enää jäykisty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591051
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan73842Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli67806- 62760
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.52710- 67687
Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk8662Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33613Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti298606Mersumies201
Oli tänään hyrskällä melekoosen tehokas 124 liikenteessä. Ei paljon vastamäki haitannu....16510