Mua on pitkään mietityttänyt seuraava asia. Pitääkö paikkansa, että jos mies ei masturboi/harrasta seksiä pariin päivään, kasseihin viimeistään silloin tulee valtava paine (=panetus) ja on pakko purkautua?
Toinen kysymys: vaikuttaako tähän kivesten koko, eli jos on pienet, tarvitseeko saada useammin, kuin heidän, joilla on isot kassit?
Kysymys miehille
4
109
Vastaukset
- Anonyymi
Panetus tulee, mutta lienee enemmän korvien kuin jalkojen välissä. Meikäläisellä viikon kuuri ilman laukeamista alkaa olla jo tuskaa.
Pallien koolla tuskin on vaikutusta. Tietysti testosteroni on se mikä panetuksen laukaisee ja toisaalta teston määrä vaikuttaa kivesten kokoon. - Anonyymi
Palleihin ei tule mitään painetta. Panetus kyllä voi kasvaa ja siihen vaikuttaa sekin, miten usein on tottunut laukeamaan. Tapojaan voi säädellä, mutta varsinkin nuorille miehille, joilla testostronit huipussaan, se voi olla vaikeaa. Pieni tauko silloin tällöin tekee kuitenkin hyvää, koska sen jälkeen laukeaminen seksissä tai oman käden kautta on makeampaa.
- Anonyymi
7 vuotta sitte pistettiin johtimet poikki, eikä paine ole mitenkään lisääntynyt. Saatikka kivekset kasvaneet.
Mutta parempaa seksiä on riittänyt kun ehkäisy on ollut taattu. - Anonyymi
Mulla tulee joka päivä useamminkin sellainen olo että pitää päästää siittiöitä ulos. Työpaikalla wc-reissuilla runkkaan. Joskus hävettää kun etumus pullottaa, hankinkin pitkähkön collegehupparin näkösuojaksi. Laukeamisen jälkeen on hyvä ja lämmin olo jonkun tunnin. Onkohan minulla joku addiktio seksiin, mitä mieltä olette?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1576384
- 501826
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381494- 511089
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241029Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48951Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13940Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384908Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75885Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14877