Onko siis niin että koneesta ei saa poistua välilaskun aikana ?
Olen lähdössä jouluna Verdeen ja siinä välilasku Osloon mennessä
Välilasku Osloon
2
1072
Vastaukset
- Anonyymi
Muistan tapauksen vuosia sitten. Pitkällä matkalla tuli ylimääräinen välilasku. Lentoemäntä kuulutti ennen laskua, että koneesta ei saa poistua. Mutta kun ilmoitettiin myös tankkauksesta, ihmettelin kuulutusta. Koneestahan pitää poistua tankkauksen takia, niin kuin tapahtuikin. Lentoemäntienkin odottaisi tietävän tällaiset asiat.
- Anonyymi
Ei ole olemassa sellaista sääntöä että tankkauksen aikana ei matkustajat saa olla matkustamossa. Monesti koneen tankkaus on vielä kesken kun boordaus aloitetaan. Tällöin saatetaan kuuluttaa että turvavöitä ei saa käyttää kun koneen tankkaus on kesken.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1958788
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265088- 524532
- 744086
- 543459
- 513306
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.573116Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262796Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422595- 432551