Olen 45-vuotias nainen, ja olen kuorsannut todella kovaäänisesti muutamia vuosia. Nukun aina suu kiinni. Kuorsaan kaikissa asennoissa. Uniapnea on testattu kahdesti, sitä minulla ei ole. Olen myös kokeillut useat erilaiset suukojeet, sierainlaajentimet, nenäteipit. Lisäksi minulle on tehty sekä nieluun että nenään RFA-lämpöhoito. Mistään näistä ei ole ollut pätkän vertaa apua. Ylipainoa kyllä on, ja sen poistaminen on käynnissä, mutta vähän epätoivo meinaa pukata, että eikö tälle ihan oikeasti ole tehtävissä mitään? Olen kuunnellut kuorsausääntäni Snorelabin äänittämänä, ja se todellakin kuulostaa vain todella kovalta pörinältä joka tulee nenästäni. Niin, ja nenä on tosiaan myös magneettikuvattu, ja rakenteellisiakaan poikkeamia ei ole. Apua?
Kuorsaus nenän kautta hengittäessä
Anonyymi
1
955
Vastaukset
- Anonyymi
Tuosta en tiedä sanoa, mutta alakerrassa asuu vanha piika (40) joka yö kuorsatessa kun korisee ja sitten toiseen suuntaan työntää niin pillun huulet lepattaa että verhot heiluu. Mutta en kehtaisi tästä ilmoittaa voisiko joku käydä sanomassa joka ilkeää minä en olen niin ujo ja ressukka.. lappu postiluukusta tai ystävällinen yskäisy ohi kulkiessa tiedättehän.. öhömn.. parantakaa tapanne. Joo ja onnea sinulle laihdutukseen se todella auttaa ja voi jopa korjata haittasi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387775Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812