Ei mulla ole mitään menetettävää...

Anonyymi

Ihan mitä vaan- you know! Mielummin menen maatumaan kuin olen yhdenkään naruissa roikoteltava. Sitä saa yrittää hamaan tappiin asti onnistumatta.

15

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jep. YOLO!

      EI JEESUS. EN SOITA RAAMATTU LINJALLE 5€ MINUUTTI JA PALVELUMAKSUT.

      EI JEESUS. LAIN EDESSÄ KATSOTAAN.

      VAIN LAKI KÄY EI JEESUS. OIKEUDENKAARESSA AIKANAAN.

      H R J

      • Anonyymi

        Ihan mitä vaan. Laki eikä muukaan kiinnosta. Mä teen mitä haluun ja muut mitä osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan mitä vaan. Laki eikä muukaan kiinnosta. Mä teen mitä haluun ja muut mitä osaa.

        No jos et ole lain alla olet mielivallan alla. Yhdenvertaisuus ja tasa-arvo laki ei päde. LUE NE EDES!!

        T h r j


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos et ole lain alla olet mielivallan alla. Yhdenvertaisuus ja tasa-arvo laki ei päde. LUE NE EDES!!

        T h r j

        Kohta on taskussa Diplomaattinen koskemattomuus, joten suksi sinä oikeusjuttuinesi kanssa hevon helvettiin :)


    • Anonyymi

      Ei se aina molemmin puolin osu, valitettavasti. Eiköhän meillä suurimmalla osalla ole kokemusta molemmista. Ihminen ei voi tunteilleen mitään, muttei sitäkään, että ettei tunteita ole.

      Pahin, omasta mielestä, olisi se että toinen alkaa suhteeseen vain miellyttääkseen ilman tunteita tai alkaa suhteeseen saadakseen seksiä ilman tunteita. Fiksut ei noin tee, mutta kaikki ei ole fiksuja.

      Se on hyvä asenne ettei menetettävää ole. Silloin tekee aloitteen ja saa kuulla onko toinen samoilla linjoilla. Aikaa ei kulu turhaan haihatteluun ja myös on isompi mahdollisuus onnistua. Yrittämättä harvoin saa mitään kovin merkittävää!

    • Anonyymi

      Koetko olevasi jonkun naruissa roikoteltavana?

      • Kukaan joka ei tiedä ei kirjoittaisi noin tyhmää kysymystä.


      • Anonyymi
        saijasormusenleivät kirjoitti:

        Kukaan joka ei tiedä ei kirjoittaisi noin tyhmää kysymystä.

        Mitä tyhmää kysymyksessä oli?


    • Anonyymi

      En. T. Marionetti

      • Anonyymi

        Sellaista päivää ei tule koskaan olemaan. Että nöyrtyisin jollekkin pellelle ja hänen suuruuskuvitelmiin hänen fantasioistaan. Never...


    • Kun kaiken kokenut nero ja vain lukenut nero ottavat yhteen on päivänselvää että kokenut on valovuosia edellä lukenutta.

      • Anonyymi

        Hullu paljon työtä tekee viisas pääsee vähemmällä. Sama pätee kokemuksiin. Viisas osaa niistäkin valita parhaat.


    • Anonyymi

      Ei tule minustakaan pakanallisuudelle alistettua. Raamatta on ja pysyy mukana. Tieteellinen ja neutraali käytäntö on ainoa oikea tie mutta sitä ei täällä havaita.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3045
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2281
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      121
      1673
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1533
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      891
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      13
      743
    Aihe