Lol Kevin...

Anonyymi

Mikä tää äijä luulee olevansa joku transu?

83

953

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kevin on symppis, antaa kaikkien kukkien kukkia.

      • Anonyymi

        Onneksi kukkia voi aina niittää pois tai ainakin harventaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi kukkia voi aina niittää pois tai ainakin harventaa.

        Voisit aloittaa harvennuksen itsestäs


    • Anonyymi

      Miten musta tuntuu, että tää yrittää matkia jotain saarisen nikoa. Eihkä ei kannatas sitä matkia,koska ei koskaan voittanut,

      • Anonyymi

        Niko poistettiin talosta väkivallan takia. Heitti lasilla toista kilpailijaa.


    • Anonyymi

      Jos hän voittaa niin kannatti olla kummajainen.

      • Anonyymi

        Ei voita vaa Krisu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voita vaa Krisu.

        Yllättäen se Krisu onkin aika huvittava tyyppi, silmät suurena tuijottelu tarkoituksellista, esittää viatonta, tietämätöntä... pokka pitää aika hyvin.


      • Anonyymi

        Tosiaankin on kummajainen. Ois jäänyt kotiin mekkoineen.


    • Anonyymi

      Kun ei saa myönteistä huomiota niin yrittää ärsyttää, rekkalesbo samanlainen, vielä rumempi ja vastennmielisempi. Koukkunokka normaalisti pukeutuneena vaikutti jopa suht normaalilta.

    • Anonyymi

      Eikö se Kevin ole muun sukupuolinen?

      • Anonyymi

        Eli vikaa korvien välissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli vikaa korvien välissä.

        Hullua puhetta. Ei ole kuin kaksi sukupuolta, ja se kumpi on, selviää helposti, ei tarvitse kun vain katsoa mitä isovarpaiden välistä löytyy.


    • Anonyymi

      Iso konkkanokka pilaa ulkonäön. Parta ja hame eivät nekään oikein sovi yhteen.

      • Anonyymi

        Jos ihminen on syntyessään saanut tietynlaisen nenän, niin onko se haukkumisen arvoinen asia? Kukaan mitään voi omalle ulkonäölleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ihminen on syntyessään saanut tietynlaisen nenän, niin onko se haukkumisen arvoinen asia? Kukaan mitään voi omalle ulkonäölleen.

        Ei kannattaisi pukeutua naiseksi ja käyttäytyä kuin nainen, kun ulkonäkö ja jalkoväli kertoo jotain aivan muuta. Toki tuollaisen nenän huomaisi ihan mieheksi pukeutuneenakin. Jos menee tuolaiseen ohjelmaan ja tietoisesti ärsyttää ihmisiä, kuten itse kertoikin, ei voi välttyä negatiivisiltakaan kommenteilta. Veikkaanpa, että niitä kuullaan vielä itseltäänkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannattaisi pukeutua naiseksi ja käyttäytyä kuin nainen, kun ulkonäkö ja jalkoväli kertoo jotain aivan muuta. Toki tuollaisen nenän huomaisi ihan mieheksi pukeutuneenakin. Jos menee tuolaiseen ohjelmaan ja tietoisesti ärsyttää ihmisiä, kuten itse kertoikin, ei voi välttyä negatiivisiltakaan kommenteilta. Veikkaanpa, että niitä kuullaan vielä itseltäänkin.

        Pukeutumisen mollaaminen on eri asia, koska sen ihminen tietoisesti valitsee. Ulkonäköään ei kukaan saa valita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pukeutumisen mollaaminen on eri asia, koska sen ihminen tietoisesti valitsee. Ulkonäköään ei kukaan saa valita.

        Naiseksi pukeutumalla ja vielä viiksissä haluaa huomattavan miehiset ominaisuudet, joihin isompi nenäkin kuuluu. Varmasti nainenkin saisi kommenttia tuollaisesta nenästä. Silloin ei kannata hakea julkisuutta jos ei halua kommentteja. Jos ei yrittäisikään ärsyttää, niin harva kommentoisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiseksi pukeutumalla ja vielä viiksissä haluaa huomattavan miehiset ominaisuudet, joihin isompi nenäkin kuuluu. Varmasti nainenkin saisi kommenttia tuollaisesta nenästä. Silloin ei kannata hakea julkisuutta jos ei halua kommentteja. Jos ei yrittäisikään ärsyttää, niin harva kommentoisi.

        Sinun mielestäsi siis on ihan normaalia arvostella ihmisten ulkonäköä? Sellaista asiaa, mikä saadaan syntymässä? Arvosteletko myös vammaisten ym. ulkonäköä?
        Taidat olla itse täydellinen ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun mielestäsi siis on ihan normaalia arvostella ihmisten ulkonäköä? Sellaista asiaa, mikä saadaan syntymässä? Arvosteletko myös vammaisten ym. ulkonäköä?
        Taidat olla itse täydellinen ihminen.

        Jos haluaa ärsyttää ihmisiä niin yleensä saa kaikenlaisia kommentteja, miksi sinä ärsyynnyt hänen puolestaan jos onnistuu sinä mitä haluaa? Paitsi etten ole ärsyyntynyt, kommentoin vaan sitä millä yrittää ärsyttää.

        Missä olen väittänyt olevani täydellinen. Minua ei kiinnosta mennä ärsyttämään tai edes esiintymään julkisesti missään, eikä saada kommentteja ulkonäöstäni. Silti on kehuttu ja haukuttu, ei vaikuta mitenkään, olen tyytyväinen ulkonäkööni.

        Samaistatko Kevinin vammaisiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos haluaa ärsyttää ihmisiä niin yleensä saa kaikenlaisia kommentteja, miksi sinä ärsyynnyt hänen puolestaan jos onnistuu sinä mitä haluaa? Paitsi etten ole ärsyyntynyt, kommentoin vaan sitä millä yrittää ärsyttää.

        Missä olen väittänyt olevani täydellinen. Minua ei kiinnosta mennä ärsyttämään tai edes esiintymään julkisesti missään, eikä saada kommentteja ulkonäöstäni. Silti on kehuttu ja haukuttu, ei vaikuta mitenkään, olen tyytyväinen ulkonäkööni.

        Samaistatko Kevinin vammaisiin?

        En samaista, mutta tunnut ottavan asiaksesi ihmisten ulkonäköön liittyvät seikat, niin heitin tuon.

        Tulee mieleen eräs ihminen, joka näki ystävänsä liki aikuisen pojan. Nähtyään sanoi, että tämä poika voisi käydä operoimassa nenänsä, niin olisi sopivampi sivuprofiili. Olin kyllä tyrmistynyt tuon kuultuani.


      • Anonyymi

        Paljion pahempi ongelma tuolla onkorvien välissä, kun selittää olevansa jokin muun sukupuolinen, homo ja mitähän vielä muuta. Onpa homo tai mitä tahansa mielihaluja tahansa, niin mies se on silti, eikä sukupuolia ole eikä tule kuin kaksi.

        Miksi niitä fetissejään pitää edes tuoda esille, jos on homo ja haluaa olla naismainen vaikkei ole, niin mitä sitten, ei sen takia tarvitse väittää olevansa jotain muuta sukupuolta, saati että muiden pitäisi tehdä siitä virallista, rakentaa omia vessoja ja mitä ikinä keksivät vaatiakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannattaisi pukeutua naiseksi ja käyttäytyä kuin nainen, kun ulkonäkö ja jalkoväli kertoo jotain aivan muuta. Toki tuollaisen nenän huomaisi ihan mieheksi pukeutuneenakin. Jos menee tuolaiseen ohjelmaan ja tietoisesti ärsyttää ihmisiä, kuten itse kertoikin, ei voi välttyä negatiivisiltakaan kommenteilta. Veikkaanpa, että niitä kuullaan vielä itseltäänkin.

        Tunnen myötähäpeää ja sääliä, kun häntä katselen. Olisi sitten rehellisesti nainen ja on jo tainnut saada hormoonihoitoa, kun ääni on välillä hyvinkin kimeä. Hän valittaa, että häntä katsotaan kaupungilla! Varmasti kummajaista katsotaankin. Jos haluaa olla nainen niin pukeutuisi naisen vaatteisiin ja ajaisi viiksensä pois sekä opettelisi meikkaamaan nätisti.
        Tuollainen sotkeminen on naurettavaa...

        Eikä hänestä ole missään nimessä voittajaksi! Eilen suorassa lähetyksessä ei saanut sanaa suustaan ja varoi sitten, että ei ketään arvostele. Kyllä kännäily ja tappelut kävivät hänellekin hermoon. Pelkäsi kuollakseen..

        Euroviisuissa oli joku vuosi sitten se miesnainen ja joku sanonut, että ovat samannäköiset. Siitä tuon keksinyt. Voi lapsiparkaa!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos haluaa ärsyttää ihmisiä niin yleensä saa kaikenlaisia kommentteja, miksi sinä ärsyynnyt hänen puolestaan jos onnistuu sinä mitä haluaa? Paitsi etten ole ärsyyntynyt, kommentoin vaan sitä millä yrittää ärsyttää.

        Missä olen väittänyt olevani täydellinen. Minua ei kiinnosta mennä ärsyttämään tai edes esiintymään julkisesti missään, eikä saada kommentteja ulkonäöstäni. Silti on kehuttu ja haukuttu, ei vaikuta mitenkään, olen tyytyväinen ulkonäkööni.

        Samaistatko Kevinin vammaisiin?

        Estääkö koukkunokkasi oikeinkirjoituksen? Vai tarkoituksellako ärsytät kirjoituksillasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ihminen on syntyessään saanut tietynlaisen nenän, niin onko se haukkumisen arvoinen asia? Kukaan mitään voi omalle ulkonäölleen.

        Onko sitten se hyväksytty syy kun olen syntynyt rumaksi niin naiset eivät huoli parisuhteeseen?
        Yhtälailla siis onko se syrjimiseen hyväksytty syy?
        Miksi rumilla ei ole ihmisarvoa?


    • Anonyymi

      Matkii Conchita Wurstia

      • Anonyymi

        No mä mietin, että kuka olikaan vähän samanlainen ja nyt tajusin. Conchita on kyllä eri luokkaa.


    • Anonyymi

      Conchita mullakin tuli mieleen. Ei ole tyypillä ainakaan suominokka, eikä muutenkaan kotimaiselta näytä. Puhe oli epäselvää lässytystä.

    • Anonyymi

      Samaa sarjaa se outo nenärengas, luurankopukuinen. Haalimalla haalittu taloon mitä omituisempia persoonia ärsyttämään ja tuomaan draamaa. Tuollaiset sitä aina saa aikaan.

      • Anonyymi

        Ihan sievä naiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sievä naiseksi.

        Hah, yksi hirveimmistä rekkalesboista mitä olen ikinä nähnyt. Eipä ole vaikea arvata miksi päätynyt lepakoksi.


      • Anonyymi

        Joo on kyllä kauhee ämmä, hyi s.....na!


    • Anonyymi

      Ilmeisesti ei tiedä itsekään, kun on parta, meikit ja naisten vaatteet. Sääli.

    • Anonyymi

      Ilmeisesti kyseisen kaverin elämäntehtävä on provosoida. Ihan kiva, mutta ei pidä sitten ulista jos joku oikeasti provosoituu...

    • Anonyymi

      Seksuaaliseen suuntautumiseen katsomatta en pidä ihmisessä siitä, ettei hän hyväksy tai väheksyy sellaista, että joku ei pidä esim. kovin vahvasta huomionhakuisuudesta tai mielipiteiden ja ongelmien esiintuomisesta. Toivottavasti Kevin ei ole sellainen. Hänenkin suhteensa on oikeus ilmaista mielipiteensä esim. erikoisesta tyylistä pukeutua naismaisesti ja pitää viiksiä, taipumuksesta olla jatkuvasti äänessä ja esittää omien mielipiteiden lähes katkeamatonta virtaa, haroa tuon tuosta hiuksiaan jne. eikä se tarkoita sitä etteikö hyväksyisi seksuaalivähemmistöjä.
      Kuulun ihmisiin, jota kaikenlainen erikoinen huomionhakuisuus ärsyttää. Minusta ylenpalttinen itsensä esiintuominen jollain erikoisella tavalla ei ole kaukana narsismista ja sellainen on mielestäni ärsyttävää, vaikka se olisikin osa ihmisen identiteettiä.

    • Anonyymi

      Minullekin tuli heti mieleen, se Euroviisuvoittaja ja makkaralta kuulostava Wursti.

      Conhita tosin näyttää Jeesukselta, joten jos hän olisi talossa, hän voisi "ilmestyä" jonain yönä Villen sängynpäätyyn. Olisi hyvä katsoa luulisiko Ville herättyään näkevänsä "Aidon ilmestyksen" :) Ehkä tuotanto voisi etsiä taloon jonkun "Jeesuksen näköisen" ja kokeilla, menisikö tuo joskus läpi. No ihan vitsinä vaan.

      Nyt on mielestäni hyvä ja kiinnostava kattaus porukkaa. Kevin puhuu ehkä lievällä virolaisella aksentilla. Mitä siitä. Normaalius ja tavallisuus ei ole mitenkään kiinnostavaa. Se on tylsää. Kysehän on viihdeohjelmasta.

      Pitääkin olla erilaisia persoonia. Jonkun tai muutakan "kiintiötaviksen" rinnalle ehkä, että syntyy polarisaatiota. Mitään "friikkisirkuksiahan" ei minkään maan BB:t ole koskaan olleetkaan. No sekin vois tietysti olla hauska nähdä.

      Mutta venäläisille ei sovi näköjään Big Brother. Nehän koittivat sitä mutta jäi yhteen kauteen v.2005. Oisko ollu vodkaakin tarjolla talossa. :)

      https://www.youtube.com/watch?v=Cqjvufx6hVc

    • Anonyymi

      Se on Jussi Vatanen valepuvussa, saattepa nähdä

    • Anonyymi

      Ulkonäköä ei pidä arvostella. Enkä minäkään sitä Kevin, enkä kenenkään muunkaan kohdalla tee.
      Mutta, tuo "erisukupuolisuus" Tuo naismaisuus. Näkeekö ja ajatteleeko Kevin kaikki naiset. Mannekiinityyppisiä koko ajan keimailevia ja catwalktyylillä korkkareilla lanteitaan keikuttelevia hepsankeikkoja? Ei Kevin te kaikki muut samanlaiset miehet! Avatkaa silmänne ja katsokaa! Kaikki naiset eivät todellakaan ole sellaisia!Eikä mielestäni kuulu olla sellaisia. Tämä on vaan muotimaailman luoma naisenkuva ja trendi.
      Tälläiset naiset on vain miesten unelmissa ja siksi jos miehet eivät näe tarpeeksi, tälläisiä hepsankeikkoja. Niin muuntautuvat itse sellaisiksi. Se on tavallaan kuin, jonkinlaista leikkiä. "Mä oon nyt niinkuin leikisti nainen" Tälläinen nainen, jota mä esitän, on mun unelmanainen. Yhyy, mut kun tälläisiä on niin vähän. Mun on siis pakko alkaa itse sellaiseksi. Mun on pakko tehdä jotenkin fantasioistani totta. Uskokaa, tai älkää. Näin se miesten transuaminen on syntynyt.

    • Anonyymi

      Ihan kivan oloinen tyyppi Kevin tuntuu olevan. Joskus vaan mietin, miltä tuntuisi...no hänellä on aika vetävän näköinen nenä ♥️

      -AitoKylmis

    • Anonyymi

      Ei tarvitse ihmetellä, että on hakeutunut Eestistä Suomen puolelle. Virossa voi tulla nenä kipeeks tollasella.

      • Anonyymi

        Kun on itsekeskeinen, ei näe nenäänsä pitemmälle ja mitä enemmän nenäänsä ajattelee, sitä enemmän se kasvaa.


      • Anonyymi

        Sillä on varmaan painopiste korkealla, kun on massaa tukassa ja nenässä. Sitten semmosilla heikunkeikun-kengillä koittaa hoipertaa


    • Anonyymi

      MÄ VAAN EN VOI SIETÄÄ MEKKOON PUKEUTUNEITA JÄTKIÄ.

      • Anonyymi

        Miksi, ihan normaalia.
        Siedätkö mekkoon pukeutuneita naisia, jos niin miksi?


      • Anonyymi

        Fetissit kannattaa pitää itsellään eikä esitellä niitä televisiossa. Missä tulevaisuus jos nämä tyypit lisääntyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fetissit kannattaa pitää itsellään eikä esitellä niitä televisiossa. Missä tulevaisuus jos nämä tyypit lisääntyy.

        Joka kaupungista löytyy miehiä, jotka identifioivat itsensä miehiksi, mutta käyttävät hameita. Historiassa miehet KÄYTTIVÄT hameita, joten se ei ole mikään uusi juttu.


    • Anonyymi

      Mä koen itseni teinimutanttisarvikuonoseksuaaliksi. teen mitä ite tahdon, ja teidän on palveltava, ymmärrettävä ja kuunneltava mua. minä, minä, minä, minä.....

    • Anonyymi

      Josko unohdettais ihmisten ulkonäkö ja kuunneltais onko tyypeillä jotain sanottavaa?
      Ja se käytös muita kohtaan...siihenkin kannattaa kiinnittää huomiota.
      Ulkonäkö on vain epäolennainen asia ihmisessä.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Tärkeintä on kaikki muu.


      • Anonyymi

        Käytös joo, suvaitsematon muita kohtaan, mutta häntä pitäisi suvaita.


      • Anonyymi

        Kevin ulkonäköä ei voi unohtaa, koska se on niin kaamean näköinen.
        Äänikin on sellainen, että se sopisi miksikään uutisten lukijaksi.
        Lapsetkin pelkää tuon näköistä ja maalla taasen, jos vastaan kävelisi,
        uskoisin näkeväni outoja asioita, luulisi variksen pelättimen kävelevän vastaani.


    • Anonyymi

      Osa asukkaista näyttäisi olevan BB talossa vain toitottamassa omia lesbo, homo aatteitaan.

      = ohjelma on pilalla!

      • Anonyymi

        Joo


    • Anonyymi

      Samaa mieltä, ärsyttävä tyyppi ininöineen tuo Kevin!

    • Anonyymi

      Tietääkö itsekään mikä on? Tyttövai poika?
      Sopisi sirkukseen esittämään, partaista naista!

    • Anonyymi

      Sanoi Elinalle että haluaa näyttää hyvältä. LOL

      • Anonyymi

        Miks Elina kyseli pääasiassa Kevinin mielipidettä. Halutaan ilmeisesti pitää äänessä, koska on tuotannon (krystallin) suosikki voittajaksi seinätapettien lisäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks Elina kyseli pääasiassa Kevinin mielipidettä. Halutaan ilmeisesti pitää äänessä, koska on tuotannon (krystallin) suosikki voittajaksi seinätapettien lisäksi.

        Samaa mietin, että miksi muut päästettiin kysymyksissä näin helpolla. Taitaa taas olla jotain ohjailua taustatiimiltä.


    • Anonyymi

      Tuo kummituksen näköinen transu pilaa koko ohjelman.
      Se on niin hirveän näköinen, että puistattaa.
      Lapset ihan varmasti pelkäävät, jos se vastaan kävelee. Kevin on kuin jeesus yksinäisessä yössä. Pelottavan näköinen.

    • Anonyymi

      Kevin on täydellinen! Olisipa tuollainen heteromies minulle!!!

      • Anonyymi

        Ei ole Kevinin vika, että sai papukaija nenän. Syyttäköön virolaista äitiään, kun se on mennyt sänkyyn syyrialaisen kanssa.
        Kai se eriskummallisuuskin Kevinillä johtuu siitä, kun äiti vie poikaansa tarhaan mekko päällä.
        Aika eriskummallinen on myös mamma.
        Ilmeisesti tälle Kevinille äiti ei ilmoittanut, onko hän tyttö vai poika.
        Mistä hän sitä voi tietää, kun ei sanota.


    • Anonyymi

      Nyt se kuultiin.

      TOTUUS KEVINISTÄ: "Mä haluun olla vaan hyvän näköinen (suomalaisten veronmaksajien kustannuksella)".

      aaah ne ihanat siniset viikset.

      • Anonyymi

        Noh noh löysä nakki. Ookko nää vähä yrittäny dippailla pikku prinssiä siiri-mummelin piirakkaan? Ookko nää? Pienten pensseleitten kanssa vähä murissu muffinssiin? Hyi sinua senkin pervo rotta.


    • Anonyymi

      Kevin tietää olevansa lähes täydellinen ja keskittyy vaan näyttämään hyvältä!

      • Anonyymi

        Kevin on rohkea! Uskaltaa olla juuri sellainen, kuin itse haluaa. Erittäin fiksu ja sydämellinen ihminen!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kevin on rohkea! Uskaltaa olla juuri sellainen, kuin itse haluaa. Erittäin fiksu ja sydämellinen ihminen!!

        Nimenomaan älykäs ja fiksu. Kauniskin.


    • Anonyymi

      Luin jostain, että hän päätti tän olla muun sukupuolinen vasta muutama viikko ennen kisaa?? Luulen että tuo oli vain tuollainen kilpailuveto olla tuollainen harvinaisuus kuin muunsukupuolinen, koska kaikki heti säälistä suojelee ja haluaa hänen voittavan? Onko mikä sitten totta ja mikä on hyvä juoni kilpailuun se jää nähtäväksi? Taitaa olla kunnon vedätys menossa?

    • Anonyymi

      Onko Kevin tehnyt kertaakaan ruokaa toisille talon asukkaille?

      • Anonyymi

        On monesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On monesti

        Minulta on mennyt jotenkin ohitse sen ahkeroinnit?


    • Anonyymi

      kevin on hyvännäköinen ja fiksu nuori.

      • Anonyymi

        Ihan sinultakin kysyisin että pitäisitkö esimerkiksi suomen presidenttiä saati ministeriä tai puolustusvoimain komentajaa fiksuna jos hän käyttäytyisi samoin kuin kevin?
        Oletko mies tai nainen hetero vai bi? Menisitkö suhteeseen hänen kanssaan?
        Kumpi on komeampi Borat vai Titanicin Leonardo?
        Tai kumpi kauniimpi? Kassialma vai bb juontaja Alma?
        Mitä jos kevinin puolue tausta olisikin persut? Olisiko hän edelleen fiksu ja hyvännäköinen?

        Jostainsyystä jos ihminen käyttäytyy perinteisistä kaavoista poikkeavasti hän onkin yhtäkkiä "niin ihana"
        Itse olen hetero, ruma, persu jne niin olenko näkemättä heti ei kiinnostava?
        Mites sitten jos olenkin bi, luulen olevani komea ja vihreä olisinko näkemättä heti "niin ihana ja kiinnostava"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sinultakin kysyisin että pitäisitkö esimerkiksi suomen presidenttiä saati ministeriä tai puolustusvoimain komentajaa fiksuna jos hän käyttäytyisi samoin kuin kevin?
        Oletko mies tai nainen hetero vai bi? Menisitkö suhteeseen hänen kanssaan?
        Kumpi on komeampi Borat vai Titanicin Leonardo?
        Tai kumpi kauniimpi? Kassialma vai bb juontaja Alma?
        Mitä jos kevinin puolue tausta olisikin persut? Olisiko hän edelleen fiksu ja hyvännäköinen?

        Jostainsyystä jos ihminen käyttäytyy perinteisistä kaavoista poikkeavasti hän onkin yhtäkkiä "niin ihana"
        Itse olen hetero, ruma, persu jne niin olenko näkemättä heti ei kiinnostava?
        Mites sitten jos olenkin bi, luulen olevani komea ja vihreä olisinko näkemättä heti "niin ihana ja kiinnostava"?

        En ole tuo lainaamasi, mutta tykkään Kevinistä. Kevinillä on paljon hyviä ajatuksia ja myös hyviä arvoja, kuten esimerkiksi ihmisoikeudet. Kevinillä on hyvää energiaa ja pieni itseihailu tekisi hyvää kantasuomalaisillekin jatkuvan itsehäpeän sijaan.
        Kyllähän puoluekannatus eittämättä kertoo ihmisen perusarvoista jotakin. Kun lukee puolueohjelman niin näkee mitä arvoja ihminen kannattaa eniten ja mitä vähiten. Persuarvoja kannattavalle olet tietenkin kiinnostava ihminen, mutta vihreä feministi voi pitää sinua epäkiinnostavana.


      • Anonyymi

        Mikä fiksu? Missä jalat maassa oleva täysipäinen nuori? Tämähän elää aivan omissa maailmoissaan voi hyvää päivää sentään... Osaako mitenkään pitää itsestään huolta. Elämän reaaliteetit täysin ulalla. Höpisee pääasiassa jotain käsittämättömiä ja päättömiä juttuja. Muoti ikoni.. Ei voi olla totta!!!! Tuolla vartavasten kekkuloi ja vääntelehtii kameroiden edessä täysin vääristynyt minäkuva. Ymmärtääkö esim. työnteosta työelämästä oman elämän rakentamisesta yhtään mitää.n. Touhuissa ei järjen häivää. Mitä jos oma lapsenne olisi tuollainen, minä ainakin olisin hyvin huolissani.


    • Anonyymi

      Sehän on oleviaan se miksikä itsensä sanoo olevan, on mielestään vaikka pässi, ilmeisesti uskoo olevansa kellokosken prinsessa.
      Joka tapauksessa se on naisten vaatteisiin ja meikattuna kuvottava ilmestys.
      Kuka voi tykätä, minua ainakin etoo.

      • Anonyymi

        Kaameeta ryysyjen kokeilua hyi hitto mikä homppelitalo talosta on tullut, ja yksi raakkuu onnessaan.


    • Anonyymi

      Laittais nyt vähän puseroa auki, niin kuin kunnon naisilla on tapana, tiedä jos vaikka pojat ihastuis? 😄

      • Anonyymi

        Nyt se Anu on pylly paljaana.😄😄😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt se Anu on pylly paljaana.😄😄😄

        Mites Kevin, onko silläkin pylly paljaana? 😎


    • Anonyymi

      Kevinin päivä ja lumppusulkeiset. Kevin suunnitteli muotinäytöksen, asukkaat pukeutuivat taas naistenvaatteissiin. Voi kuinka ihaaaaanaaaa. Kaikki muut suoriutuivat kävelystä hyvin paitsi itse muotiguru Kevin, joka koikkelehti lavalla kuin Kippari Kallen Olga, valkoiset tennissukat jalassaan.

      • Anonyymi

        Krystal lumi kusee hunajaaaaaa.... Toivottavasti tuota hulluntouhua ei edes näytetä missään ulkomailla🤮


    • Anonyymi

      Kalifaatti tietää mikä tuollaisille oikein

    • Anonyymi

      Jotenkin vain viiksekäs nainen ei ole mun makuun...ihmettelen kyl miksei, varmaan olen sitten outolintu

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2142
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1694
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1511
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      36
      1495
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1435
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1239
    Aihe