Lärpyttimen karkoitusyritykset

23

<50

Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Selasin aiheuttaen 2 kysymystä.

Missä faranki thaiperheen Khoratin Jarkko ja Matkailija Jorkka, kun heidän tekstejään kuitenkin päivittäin saa lukea ?

• En tiedä.

• Anonyymi
        nazi kirjoitti:

En tiedä.

No mitä mitä kummaa.

Onko uusnatsit valinneet äänitorvekseen ääliön?

Koska saat päätökseen aatteesi päämäärälle suomen pelastamisen, paljonko sanoja se vielä vaatii suomipalstalle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mitä mitä kummaa.

Onko uusnatsit valinneet äänitorvekseen ääliön?

Koska saat päätökseen aatteesi päämäärälle suomen pelastamisen, paljonko sanoja se vielä vaatii suomipalstalle?

Koska viimeksi Sika-Amalia olet ollut ihokosketuksessa?
        Tästäkö johtuu mittaamaton katkeruutesi?

• Anonyymi

Muistui tuossa mieleeni, että Neiti 2010 kunnioittaa Nasua, mutta saman aikaisesti sekoittaa kulttuureja ja rotuja omassa uusioperheessään.

Onko ristiriitaista kysyn ???

https://yle.fi/uutiset/3-9176988

• Anonyymi
    • Kosketinkin syvästi Lärpän näppylää joka hyppelee nyt raivosta seinille.
      Kiva.

• Anonyymi

Lisää lärpälle lääkkeitä, huomenna psykiatri.

• Anonyymi

Et sinä uusnöösi ainakaan noilla sanoilla suomea pelasta.

Koita pistää vähän paremmaksi, tsemppaa.

• Anonyymi

Numerolerpan käsittämättömän sekava soperrus löytyi tuosta ketjusta.

"resuperse, olet kyllä uskomaton reppana, jokainen joka asuu täällä tietää että ruoka on täällä hyvin halpaa, ja tekeminen ilmaista, kukaan täällä ei osta tarpeita kotiin vaan käydään ravintolassa syömässä, minä käyn vaimoni kanssa yleensä aamupäivällä 11 maissa hakemassa jotain pientä purtavaa maksaa 100b nokka, sitten illalla syömään siinä 8 aikaan, jonnekin laaturavintolaan, jotka valitsen tarkkaan, parhaat ei ole keskustassa, ruoka tehdään ehdottaman tuoreista raaka-aineista, kanaa, porsaan- ja naudanlihaa, kalaa useassa muodossa, tämä maksaa noin 250 b, eli yhteensä ruoka maksaa siinä 1000b päivässä, sisältäen aamiaisen ja kaikki muut ateria päivän mittaan, sitten menee kahvia leivonnaisia ja aamupalaksi kaurapuuroa, tai mysliä...
      Meillä keitetään joka päivä muutama kilo riisiä, milloin tummaa milloin vaaleaa, mutta se menee koirille... kanan, sianlihan tai kalan kanssa jotka ostetaan torilta...
      Te resuperseet syötte sillä halvinta lidl maksalaatikkoa, juhlapäiväinä... reppana...
      Ja te resuperseet menitte tuohonkin ansaan , minun koirani syövät parempaa ruokaa kun te reppanat, ja jokainen joka tämän maan asioista jotain tietää tietää myös ettei ruokaa yksinkertaisesti kannata laittaa... oikein naurattaa nämä juttunne riisipallon imemisestä"

-Siis kukaan ei Thaimaassa osta tarpeita kotiin ja ruoka on halpaa ja tekeminen ilmaista?
      -Koirat syö monta kiloa riisiä päivässä, numerolerppa ei syö. Kertoo syövänsä spagettia, makkaraa ja nuudelia, mutta ne on nyt vaihtuneet "laaturavintoloihin".
      -Päälle otetaan leivonnaisia sitten ja syödään ravintoloissa mutta tuodaankin ne ruoat kotiin syötäväksi.

Äijä on niin sekaisin kuin seinäkello. Välillä on kokki kotona ja välillä tekevät ruokaa vain koirille. Kuponkiruokalasta toimitti 55 bahtin kuitin joku vuosi sitten. Siinä sitä on "laaturavintolaa" kerrassaan.
      Koirille "muutama kilo riisiä" keitettynä painaa kymmenen kiloa. On melkoiset "dopermannit" joiden rodunkin kirjoittaa tuo koiraharrastaja väärin, joka käy Teron kanssa koiranäyttelyissä.

Huh huh...

• Anonyymi

sitten vähän lisäsärvintä lild kaupasta..

• Heheh..., Senssu keittää hiki otsalla joka ainoa päivä koirille kymmenen kiloa riisiä,
      ruokkii ne ja korjaa niiden paskoja pois nurkista.
      Ei siinä taida paljon muuta sitten ehtiäkään tekemään....?

• Anonyymi

Doggystylea ehtii varmaan Teron kanssa lerpsein toimiessa hinaajana hinaajan paikalla. Alkuperäisessä tarinassa ne dobermannit oli Teron koiria Vantaan Hiekkaharjussa. Nyt ne on muuttaneet Hua Hiniin riisikoiriksi.

• Anonyymi

Minä olen palstojen kuningas ja kirjoittelen tänne mielialani mukaan kaikkea taivaan ja maan väliltä. Kukaan ei voi minua estää ja se täytyy vain hyväksyä.

t.lerputinlärpytin

• Anonyymi

Kymmenen kiloa riisiä päivittäin koirille keittää hän....
      Huutonaurua.

• Anonyymi

Persläpilerppaan kyllästyin, enkä palstoilla ole viihtynyt hänen typerien aloituksiensa ja räävittömien vastaustensa takia, toisin, kuin joku Uuno kuvittelee...
      Terkuin Matkailija Jorkka

• Terveisiä vain Matkailija Jorkalle.
        Minäkin pidin hieman taukoa mainitsemistasi syistä.

Nyt olen innostunut piikittelemään tuota merkillistä yksilöä joka vihaa nussimista ja lomamatkailijoita jotka ovat käyneet Pattayalla.

• Anonyymi
        nazi kirjoitti:

Terveisiä vain Matkailija Jorkalle.
        Minäkin pidin hieman taukoa mainitsemistasi syistä.

Nyt olen innostunut piikittelemään tuota merkillistä yksilöä joka vihaa nussimista ja lomamatkailijoita jotka ovat käyneet Pattayalla.

Niinpä niin, Ossina ehkäpä olen tunnetumpi ja tämän huuhaa miehen Thaimaan puheista nauran vain, itselläni kyllä yli 20 vuotta thaimaan kokemusta ja talokin siellä.

• No mutta terve vain Ossi!

Minä en ole innostunut taloa tai muutakaan sieltä ostamaan. Olen hieman varovainen.
        Viihdyn lomamatkoillani oikein mainiosti hieman vaatimattomissakin luukuissa, eivät maksa juuri mitään ja baari- ja rantakärpäsenä en käy niissä kuin nukkumassa.

Omalääkärini omisti Thaimaassa merenrantakiinteistön jota piti vuokralla. Äijä oli purjehtija ja vietti maailman merillä n. 3 kk vuodesta.

Jokunen vuosi sitten sain tietää että ollessaan Karibialla oli ampunut itsensä. Ikää oli hänellä rapiat 60 vee....

• Minulla on tämä persekärpänen.

• Anonyymi
        nazi kirjoitti:

Minulla on tämä persekärpänen.

Maken mestoillako se pääsi munimaan persläpeesi? Ja nyt toukat jyllää...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maken mestoillako se pääsi munimaan persläpeesi? Ja nyt toukat jyllää...

Ne on siirtynyt päähän sillä.
        Kirjoittelee toisaalla junttilan yössä vankilajuttuja kun on tauolla pelastamasta suomea uusnasuille.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      41
      1897
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      710
      1280
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      99
      1031
    4. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      102
      908
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      894
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      66
      741
    7. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      33
      632
    8. Olinko yhden viestin arvoinen?

Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.
      Ikävä
      68
      518
    9. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      13
      508
    10. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      78
      501
    Aihe