Eppu2? missä ihmeessä

Anonyymi

Minne olet kadonnut?

137

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eppuhan täytti 70v. Liekö ikäisissään.

      • En ole hoksannut häntä vielä sielläkään.
        En tosin ole kaikkia ketjuja lukenut.

        Eppuhan on aina kesät poissa palstoilta muutenkin, kun hänellä on mukavampaakin puuhaa. Sellainen muuttolintu, joka palaa aina sitten talvehtimaan palstoille.
        Odotellaan nyt, kunnes mökkikelit menevät ohi.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        En ole hoksannut häntä vielä sielläkään.
        En tosin ole kaikkia ketjuja lukenut.

        Eppuhan on aina kesät poissa palstoilta muutenkin, kun hänellä on mukavampaakin puuhaa. Sellainen muuttolintu, joka palaa aina sitten talvehtimaan palstoille.
        Odotellaan nyt, kunnes mökkikelit menevät ohi.

        Kyllä "eppu2" kirjoittaa 70 plus palstalla, anonyyminä allekirjoitus -km- eli kissamummo, joka on ollutkin hänen rekattu nimimerkkinsä. Liekö edelleenkin.
        Tuttua tekstiä kesätouhuistaan, nuorisosta, eläimistä ja pian talviteloille muutostaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä "eppu2" kirjoittaa 70 plus palstalla, anonyyminä allekirjoitus -km- eli kissamummo, joka on ollutkin hänen rekattu nimimerkkinsä. Liekö edelleenkin.
        Tuttua tekstiä kesätouhuistaan, nuorisosta, eläimistä ja pian talviteloille muutostaan.

        Ahaa.
        Se on sitten varmaan jotain kahvipirtin juttuja.
        En sitä ole juurikaan lukenut, kun se on niin pitkäveteistä. Joskus olen vilkaissut, ehkä kerran kuussa, mutta en ole jaksanut niitä kaikkia lukea.
        Muistan nyt tosiaankin jotain kissamummosta nähneeni, mutta kun niitä kissoja on kai monellakin.

        Sillä(kään) 70 palstalla ei muissa keskusteluissa paljon muita näe kuin Anonyymejä, vaikka siellä Kahvipirtissähän näkyvät käyttävän rekattujakin nikkejään. Jotain mökkihöperyyttä, etteivät uskaltaudu pirtistä ulos muuten kuin salaa.


    • Anonyymi

      Olen kovasti odotellut milloin Eppu tulee kirjoittelemaan ....sanoi että on mökillä niin kauan kun on ilmoja....Eppu ja myöskin Mielikkim ovat olleet kauan pois ....elleivät sitten ole vaihtaneet nimimerkkiä...

      mimmimum-..mi

      • Anonyymi

        Onhan täällä sulle Hunski.


      • Anonyymi

        Joulukuussa he siirtyvät seuraavalle portaalle..


      • Olenhan minä täällä, elävänä ja voin hyvin.
        En ole juuri netissä viihtynyt, ulkohommissa aika paljon ja olen tehnyt pitkiä pyörälenkkejä.
        Muutaman kerran olen vastannut anonyymina kun salasana unohtui enkä viitsinyt hakea uutta. Nyt korjasin senkin.


      • mielikki.mummo kirjoitti:

        Olenhan minä täällä, elävänä ja voin hyvin.
        En ole juuri netissä viihtynyt, ulkohommissa aika paljon ja olen tehnyt pitkiä pyörälenkkejä.
        Muutaman kerran olen vastannut anonyymina kun salasana unohtui enkä viitsinyt hakea uutta. Nyt korjasin senkin.

        Olin juuri aikeissa kysyä onko kukaan tietoinen sinusta. Ihanaa kuulla, että kaikki on hyvin. Oikeesti pelkäsin pahinta.


      • Anonyymi
        mielikki.mummo kirjoitti:

        Olenhan minä täällä, elävänä ja voin hyvin.
        En ole juuri netissä viihtynyt, ulkohommissa aika paljon ja olen tehnyt pitkiä pyörälenkkejä.
        Muutaman kerran olen vastannut anonyymina kun salasana unohtui enkä viitsinyt hakea uutta. Nyt korjasin senkin.

        Ai kun kiva juttu ettet ole lopettanut kuitenkaan...näin sitä tulee niin tutuksi että kaipailee...
        mimmimum-..mi


      • mielikki.mummo kirjoitti:

        Olenhan minä täällä, elävänä ja voin hyvin.
        En ole juuri netissä viihtynyt, ulkohommissa aika paljon ja olen tehnyt pitkiä pyörälenkkejä.
        Muutaman kerran olen vastannut anonyymina kun salasana unohtui enkä viitsinyt hakea uutta. Nyt korjasin senkin.

        Hyvä kun ilmoittauduit.

        Olin vähän huolissani, että jos se pääsi sementtikulmaan lyöminen saikin pahempia aikaan kuin ensin arvelit.


      • Tellukka kirjoitti:

        Hyvä kun ilmoittauduit.

        Olin vähän huolissani, että jos se pääsi sementtikulmaan lyöminen saikin pahempia aikaan kuin ensin arvelit.

        Se olikin aikamoinen tärsky. Pirka-kenkää oli pidettävä kuusi viikkoa jalkaleikkauksen jälkeen, se oli niin iso ja kömpelö että lensin nurin.
        Onneksi on kova pää. Jonkin aikaa näkyi kirkkaita pisteitä silmissä.
        Eilen auton ovea avatessani oven yläreuna kolahti tosi kipeästi leukaluuhun, sattui juuri eteen kun olin kumarassa, avaan oven aina reippaasti joten iskussa oli voimaa.
        Iän myötä taitaa tapaturma-alttius lisääntyä.
        Vielä viiletän pyörällä pitkiä matkoja, sähköpyörän akku alkaa olla lopussa, aika kallis hankittava, taidan ostaa vasta ensi kesäksi jos en telo itseäni sitä ennen.


      • mielikki.mummo kirjoitti:

        Se olikin aikamoinen tärsky. Pirka-kenkää oli pidettävä kuusi viikkoa jalkaleikkauksen jälkeen, se oli niin iso ja kömpelö että lensin nurin.
        Onneksi on kova pää. Jonkin aikaa näkyi kirkkaita pisteitä silmissä.
        Eilen auton ovea avatessani oven yläreuna kolahti tosi kipeästi leukaluuhun, sattui juuri eteen kun olin kumarassa, avaan oven aina reippaasti joten iskussa oli voimaa.
        Iän myötä taitaa tapaturma-alttius lisääntyä.
        Vielä viiletän pyörällä pitkiä matkoja, sähköpyörän akku alkaa olla lopussa, aika kallis hankittava, taidan ostaa vasta ensi kesäksi jos en telo itseäni sitä ennen.

        Muistan sinun lopettaneen kirjoituksedi sen jälkeen kun kerroit veljestäsi, joka kaatui liukkaalla hakiessaan sinua murtaen kylkiluunsa. Mietin sattuiko sinullekin jotain vakavaa kun lopetit kirjoittelun. Miten veljesi pärjää nyt?


      • korppis kirjoitti:

        Muistan sinun lopettaneen kirjoituksedi sen jälkeen kun kerroit veljestäsi, joka kaatui liukkaalla hakiessaan sinua murtaen kylkiluunsa. Mietin sattuiko sinullekin jotain vakavaa kun lopetit kirjoittelun. Miten veljesi pärjää nyt?

        Veljen jalkaan sattui todella pahasti. Nyt on aika hyvin toipunut.
        Hän oli hakemassa minua sairaalasta. Jotenkin tuli syyllinen olo.
        Selkä vihoittelee, mutta olen jotenkin sen kans pärjäillyt.


      • Anonyymi
        liekko kirjoitti:

        Veljen jalkaan sattui todella pahasti. Nyt on aika hyvin toipunut.
        Hän oli hakemassa minua sairaalasta. Jotenkin tuli syyllinen olo.
        Selkä vihoittelee, mutta olen jotenkin sen kans pärjäillyt.

        Oletko sä mielikkimummo? Kaksoisnikki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sä mielikkimummo? Kaksoisnikki?

        Hups 😁


      • Anonyymi

        Onkaan korppiksellakin kolme rekattua.
        Minä kirjaudun joka kerta uutena Anonyyminä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkaan korppiksellakin kolme rekattua.
        Minä kirjaudun joka kerta uutena Anonyyminä.

        Mulle on ihan sama onko nikkejä kuinka monta, näille rekatuille tuntuu olevan tärkeempää kuka lienee kuka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle on ihan sama onko nikkejä kuinka monta, näille rekatuille tuntuu olevan tärkeempää kuka lienee kuka.

        No niinpä!


      • liekko kirjoitti:

        Veljen jalkaan sattui todella pahasti. Nyt on aika hyvin toipunut.
        Hän oli hakemassa minua sairaalasta. Jotenkin tuli syyllinen olo.
        Selkä vihoittelee, mutta olen jotenkin sen kans pärjäillyt.

        Eli Liekko, olet mielikki.mummo.


        Olin todella huolissani, en näet ole tunteeton. Taidan luottaa liikaa ihmisiin.

        Liekkona tulit palstalle loit mahkasi uusiksi. Pakko sanoa, luotto meni.

        Yksi toinenkin leikkii ainakin kahdella rekatulla, luotto meni häneltäkin. Minulla on kolme rekattua, mutta kaikki sen tietää.


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Eli Liekko, olet mielikki.mummo.


        Olin todella huolissani, en näet ole tunteeton. Taidan luottaa liikaa ihmisiin.

        Liekkona tulit palstalle loit mahkasi uusiksi. Pakko sanoa, luotto meni.

        Yksi toinenkin leikkii ainakin kahdella rekatulla, luotto meni häneltäkin. Minulla on kolme rekattua, mutta kaikki sen tietää.

        Huvittavaa, että juuri sinä kirjoitit kommentin luotettavuudesta.

        Mieti nyt itseäsi ja omaa luotettavuuttasi!

        Sinulla on ainakin 3 rekattua nikkiä, jotka tiedetään ja lukematon määrä rekkaamattomia nikkejä, joita useimmat palstalaiset eivät kenties osaa yhdistää sinuun.

        Turhaan närkästyt, jos jollain palstalaisella on 2 rekattua nikkiä.
        Sinä voitat nikkitehtailun mennen tullen.

        Tupsahdit tälle ikäryhmäpalstalle juuri nyt varmaan aivan sattumoisin. Pitäisikö tuohon sattumaan uskoa?
        Minä en sitä usko
        Motiivi tekoosi on niin läpinäkyvä, ettei sitä kannata edes miettiä tai julkaista.
        Empaattisuutta sinusta on mahdotonta löytää.

        kylmätotuus


      • korppis kirjoitti:

        Eli Liekko, olet mielikki.mummo.


        Olin todella huolissani, en näet ole tunteeton. Taidan luottaa liikaa ihmisiin.

        Liekkona tulit palstalle loit mahkasi uusiksi. Pakko sanoa, luotto meni.

        Yksi toinenkin leikkii ainakin kahdella rekatulla, luotto meni häneltäkin. Minulla on kolme rekattua, mutta kaikki sen tietää.

        Kuka nikki nykyisin leikkii kahdella rekatulla?

        Aikoinaan oli Piikkiö ja Koti-kiusattu sama kirjoittaja kahdella nikillä, mutta ei hän sitä koskaan yrittänyt salatakaan, vaan selitti senkin miksi niitä oli kaksi.


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Eli Liekko, olet mielikki.mummo.


        Olin todella huolissani, en näet ole tunteeton. Taidan luottaa liikaa ihmisiin.

        Liekkona tulit palstalle loit mahkasi uusiksi. Pakko sanoa, luotto meni.

        Yksi toinenkin leikkii ainakin kahdella rekatulla, luotto meni häneltäkin. Minulla on kolme rekattua, mutta kaikki sen tietää.

        Huvittavinta on se, että Anonyyminä menit 70 kahvipirttiin tiedottamaan asiasta ja sitten tulit rekattuna pöyristelemään sitä.
        Kukaan ei enää viitti "korvaansa" lotkauttaan tai silmiään siristää tekemisiesi vuoksi. Tämä nyt on poikkeus, kun olet niiiin loukkaantunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huvittavinta on se, että Anonyyminä menit 70 kahvipirttiin tiedottamaan asiasta ja sitten tulit rekattuna pöyristelemään sitä.
        Kukaan ei enää viitti "korvaansa" lotkauttaan tai silmiään siristää tekemisiesi vuoksi. Tämä nyt on poikkeus, kun olet niiiin loukkaantunut.

        Onhan hän Kahvipirtissä sohinut ilkeyksiään anonyyminä vähän väliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan hän Kahvipirtissä sohinut ilkeyksiään anonyyminä vähän väliä.

        Kyllä, kyllä. Harvoin niihin kukaan noteeraa.
        Naurattaa ihan ajatus, että kuinkahan monelta on luottamus mennyt korppiksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle on ihan sama onko nikkejä kuinka monta, näille rekatuille tuntuu olevan tärkeempää kuka lienee kuka.

        Joo, ihan sama kuinka monta nikkiä kelläkin on ja millä nikillä kirjoittaa.

        Tietty on sitten nää reppanat, jotka hakevat täältä ystäviä, niin heidän on syytä pysyä yhdessä nikissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, kyllä. Harvoin niihin kukaan noteeraa.
        Naurattaa ihan ajatus, että kuinkahan monelta on luottamus mennyt korppiksen.

        No, tiesin, että kommentistani tulee tuulta tuoaan. Mutta muistakaa kun syytätte minua milloin mistäkin aivonne pieruista laittaa faktoja todisteeksi kylmille totuuksillenne.

        Saatte minut nauramaan oletuksillenne.


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        No, tiesin, että kommentistani tulee tuulta tuoaan. Mutta muistakaa kun syytätte minua milloin mistäkin aivonne pieruista laittaa faktoja todisteeksi kylmille totuuksillenne.

        Saatte minut nauramaan oletuksillenne.

        Kiva, että sinua naurattaa. Yleensähän täällä on saanut nauraa sinun olettamuksillasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiva, että sinua naurattaa. Yleensähän täällä on saanut nauraa sinun olettamuksillasi.

        Yleensähän täällä on saamut....eli ikään kuin sinä ja oletetut nauraisitte.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huvittavaa, että juuri sinä kirjoitit kommentin luotettavuudesta.

        Mieti nyt itseäsi ja omaa luotettavuuttasi!

        Sinulla on ainakin 3 rekattua nikkiä, jotka tiedetään ja lukematon määrä rekkaamattomia nikkejä, joita useimmat palstalaiset eivät kenties osaa yhdistää sinuun.

        Turhaan närkästyt, jos jollain palstalaisella on 2 rekattua nikkiä.
        Sinä voitat nikkitehtailun mennen tullen.

        Tupsahdit tälle ikäryhmäpalstalle juuri nyt varmaan aivan sattumoisin. Pitäisikö tuohon sattumaan uskoa?
        Minä en sitä usko
        Motiivi tekoosi on niin läpinäkyvä, ettei sitä kannata edes miettiä tai julkaista.
        Empaattisuutta sinusta on mahdotonta löytää.

        kylmätotuus

        "Sinulla on ainakin 3 rekattua nikkiä, jotka tiedetään ja lukematon määrä rekkaamattomia nikkejä, joita useimmat palstalaiset eivät kenties osaa yhdistää sinuun."

        No, jopas nyt jotain. Kylmää totuutta, kylmältä empaatiselta ystävältäni ; )
        Sinä sitten osaat yhdistää. Laitapas esimerkki.😁

        "Tupsahdit tälle ikäryhmäpalstalle juuri nyt varmaan aivan sattumoisin."

        Olenhan kirjoitellut sekä, että plus 60 ja 70 palstoille, en sattumoisin vaan kun on aihetta ilmaantunut.

        Olet sinä niin empaattinen, että vilu tulee tekstejäsi lukiessa.


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Yleensähän täällä on saamut....eli ikään kuin sinä ja oletetut nauraisitte.

        Aivan niin, minä ja ne "oletetut", kas minullakin on palstatuttuja, joiden kanssa kirjoittelen muualla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aivan niin, minä ja ne "oletetut", kas minullakin on palstatuttuja, joiden kanssa kirjoittelen muualla.

        Sittenhän meitä on kaksi jolla on yhteyksiä kirjoittajiin palstan ulkopuolella. Me ei yleensä naureta muille keskustelijoille.


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Eli Liekko, olet mielikki.mummo.


        Olin todella huolissani, en näet ole tunteeton. Taidan luottaa liikaa ihmisiin.

        Liekkona tulit palstalle loit mahkasi uusiksi. Pakko sanoa, luotto meni.

        Yksi toinenkin leikkii ainakin kahdella rekatulla, luotto meni häneltäkin. Minulla on kolme rekattua, mutta kaikki sen tietää.

        Olet sinä korppis melkoinen tyyppi.

        Kun täällä selvisi, että mielikki.mummo kirjoitti toisella rekatulla nimmarilla, niin kiiruhdit Kahvipirttiin kertomaan tietosi asiasta julistamalla hänet epäluotettavaksi nimimerkiksi.

        Sinähän et siellä käy ainakaan rekatulla nikilläsi kirjoittamassa, jos sinulla ei ole hyvin tärkeää kerrottavaa-näin itse kerroit. Varmaankin tuo tietosi oli mielestäsi erittäin tärkeä, koska pyyhälsit sinne kiireen vilkkaa.

        Kerroit Kahvipirtissä myös, että 60 palstalta sait osaksesi aika nihkeää palautetta.
        Kahvipirtissä juuri kukaan ei noteerannut uutistasi, koska siellä on järkiporukkaa, joita "juorutätien" jutut eivät kiinnosta pätkääkään.

        Onko kirjoitukseni totta vai valhetta, sen voi jokainen tarkistaa lukemalla 60 palstaa ja 70 Kahvipirttiä.

        Sinä korppis olet niin empaattinen, että polvia heikottaa ja hikeä pukkaa.

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet sinä korppis melkoinen tyyppi.

        Kun täällä selvisi, että mielikki.mummo kirjoitti toisella rekatulla nimmarilla, niin kiiruhdit Kahvipirttiin kertomaan tietosi asiasta julistamalla hänet epäluotettavaksi nimimerkiksi.

        Sinähän et siellä käy ainakaan rekatulla nikilläsi kirjoittamassa, jos sinulla ei ole hyvin tärkeää kerrottavaa-näin itse kerroit. Varmaankin tuo tietosi oli mielestäsi erittäin tärkeä, koska pyyhälsit sinne kiireen vilkkaa.

        Kerroit Kahvipirtissä myös, että 60 palstalta sait osaksesi aika nihkeää palautetta.
        Kahvipirtissä juuri kukaan ei noteerannut uutistasi, koska siellä on järkiporukkaa, joita "juorutätien" jutut eivät kiinnosta pätkääkään.

        Onko kirjoitukseni totta vai valhetta, sen voi jokainen tarkistaa lukemalla 60 palstaa ja 70 Kahvipirttiä.

        Sinä korppis olet niin empaattinen, että polvia heikottaa ja hikeä pukkaa.

        kylmätotuus

        Korppis on sellainen, että luulee hätkähdyttävänsä Kahvipirtin kirjoittajia paljastuksillaan. Ei ymmärrä, että moni lukee näitä molempia palstoja ja muitakin ketjuja kuin Kahvipirttiä.
        Ihmettelee, että Kahvipirtistä joku kirjoittaja vuotaa anonyyminä hänen tekstejään muihin ketjuihin ;) Meitä lie aika monta, jotka eivät pirttiin kirjoita, mutta luemme sitä.

        Huvittavaa on myös, että Korppis kopioi Googlesta tekstejä Kahvipirttiin. Viimeisin lie Juha Hurmeesta mediassa olleet negatiiviset tekstit.
        Ei pirtin väki niin seniilejä ole etteikö , jos kiinnostusta riittää, osaa itsekin googlettaa tietoja ja päättää ihan itse miten tulkitsevat sieltä löytyneet tiedot.

        Tullut siihen tulemaan jonkin verran palstaa lukeneena, että negatiivisuus pitää Korppista otteessaan. On sitten "löytö" jostain palstakirjoittajasta tai julkisuuden henkilöstä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Korppis on sellainen, että luulee hätkähdyttävänsä Kahvipirtin kirjoittajia paljastuksillaan. Ei ymmärrä, että moni lukee näitä molempia palstoja ja muitakin ketjuja kuin Kahvipirttiä.
        Ihmettelee, että Kahvipirtistä joku kirjoittaja vuotaa anonyyminä hänen tekstejään muihin ketjuihin ;) Meitä lie aika monta, jotka eivät pirttiin kirjoita, mutta luemme sitä.

        Huvittavaa on myös, että Korppis kopioi Googlesta tekstejä Kahvipirttiin. Viimeisin lie Juha Hurmeesta mediassa olleet negatiiviset tekstit.
        Ei pirtin väki niin seniilejä ole etteikö , jos kiinnostusta riittää, osaa itsekin googlettaa tietoja ja päättää ihan itse miten tulkitsevat sieltä löytyneet tiedot.

        Tullut siihen tulemaan jonkin verran palstaa lukeneena, että negatiivisuus pitää Korppista otteessaan. On sitten "löytö" jostain palstakirjoittajasta tai julkisuuden henkilöstä.

        No, huomenta. kylmätotuus. Olen ihmetellyt kun ei uni sinulle yöllä maistu. Ei ole normaalia terveelle ihmiselle.
        Olisiko syytä käydä tutkimuksissa?

        Jos käytte kahvipirtissä lukemassa tekstejä, niin ymmärrätte kenelle vastasin. En suinkaan odottanut kenenkään reaktiota. Eihän siellä muut juurikaan keskustele. Reaktio tulee aina ketjun vetäjältä joka oli iloinen kuullessaan mielikki.mummon voivan hyvin.

        Teillä on tosi kovia ongelmia tekstien ymmärtämisestä.


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        No, huomenta. kylmätotuus. Olen ihmetellyt kun ei uni sinulle yöllä maistu. Ei ole normaalia terveelle ihmiselle.
        Olisiko syytä käydä tutkimuksissa?

        Jos käytte kahvipirtissä lukemassa tekstejä, niin ymmärrätte kenelle vastasin. En suinkaan odottanut kenenkään reaktiota. Eihän siellä muut juurikaan keskustele. Reaktio tulee aina ketjun vetäjältä joka oli iloinen kuullessaan mielikki.mummon voivan hyvin.

        Teillä on tosi kovia ongelmia tekstien ymmärtämisestä.

        Onko se sinunkaan unirytmisi nyt ihan normaali eli jospa pidetään huolta vaan omista nukkumisista.

        Mä sit meen nukkuun joskus klo 24 aikaan ja herään klo 7, tää vaan siksi tiedoksi, etten jää arvuuttelemaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko se sinunkaan unirytmisi nyt ihan normaali eli jospa pidetään huolta vaan omista nukkumisista.

        Mä sit meen nukkuun joskus klo 24 aikaan ja herään klo 7, tää vaan siksi tiedoksi, etten jää arvuuttelemaan.

        Kylmätotuus valvoo yöt, en maininnut sinua, opettele ymmärtämään lukemasi.


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Kylmätotuus valvoo yöt, en maininnut sinua, opettele ymmärtämään lukemasi.

        Kaikille avoin palsta. Yritä ymmärtää se.


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        No, huomenta. kylmätotuus. Olen ihmetellyt kun ei uni sinulle yöllä maistu. Ei ole normaalia terveelle ihmiselle.
        Olisiko syytä käydä tutkimuksissa?

        Jos käytte kahvipirtissä lukemassa tekstejä, niin ymmärrätte kenelle vastasin. En suinkaan odottanut kenenkään reaktiota. Eihän siellä muut juurikaan keskustele. Reaktio tulee aina ketjun vetäjältä joka oli iloinen kuullessaan mielikki.mummon voivan hyvin.

        Teillä on tosi kovia ongelmia tekstien ymmärtämisestä.

        Ensimmäinen kommenttisi oli osoitettu eräälle Anonyymille, jonka teksti vilisi kirjoitusvirheitä. Siitä mieleeni tulikin sellainen hassu ajatus, että voisiko ko. Anonyymi olla kainuulainen. Karistin ajatuksen nopeasti pois päästäni, koska eihän se voisi mitenkään olla mahdollista.

        Yritän kirjoittaa niin hiljaa kuin suinkin osaan, etten vaan häiritse untasi.

        kylmätotuus


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ensimmäinen kommenttisi oli osoitettu eräälle Anonyymille, jonka teksti vilisi kirjoitusvirheitä. Siitä mieleeni tulikin sellainen hassu ajatus, että voisiko ko. Anonyymi olla kainuulainen. Karistin ajatuksen nopeasti pois päästäni, koska eihän se voisi mitenkään olla mahdollista.

        Yritän kirjoittaa niin hiljaa kuin suinkin osaan, etten vaan häiritse untasi.

        kylmätotuus

        """eräälle Anonyymille"""

        Siis sinulle.
        Tarkistapa nikki, jolla kirjoitat nytkin. Sama Anonyymi.


      • korppis kirjoitti:

        Eli Liekko, olet mielikki.mummo.


        Olin todella huolissani, en näet ole tunteeton. Taidan luottaa liikaa ihmisiin.

        Liekkona tulit palstalle loit mahkasi uusiksi. Pakko sanoa, luotto meni.

        Yksi toinenkin leikkii ainakin kahdella rekatulla, luotto meni häneltäkin. Minulla on kolme rekattua, mutta kaikki sen tietää.

        Olen käynyt muillakin palstoilla, siksi toinen nikki. Jotenkin tämä vakituinen ei tuntunut istuvan kaikkialle.
        Käytän täällä silloin kun käyn mielikkiä jos muistan. :) Ei kai tämä maata kaatava juttu ole.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        """eräälle Anonyymille"""

        Siis sinulle.
        Tarkistapa nikki, jolla kirjoitat nytkin. Sama Anonyymi.

        Asiasta kolmanteen, kumma ettei tellukkaa kiinnosta vaihtaa tota kuvaa kun on aina vaan sama. Vähän tylsää ja paikalleen jäänyttä.


      • liekko kirjoitti:

        Olen käynyt muillakin palstoilla, siksi toinen nikki. Jotenkin tämä vakituinen ei tuntunut istuvan kaikkialle.
        Käytän täällä silloin kun käyn mielikkiä jos muistan. :) Ei kai tämä maata kaatava juttu ole.

        Tuo minua ihmetyttää, että eikö ylläpidolla ole mitään kontrollia siitä, kuinka monta nimimerkkiä yksi ja sama henkilö pystyy samanaikaisesti rekisteröimään itselleen.

        Ei kai siten näköjään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Asiasta kolmanteen, kumma ettei tellukkaa kiinnosta vaihtaa tota kuvaa kun on aina vaan sama. Vähän tylsää ja paikalleen jäänyttä.

        Mitäs kummallista minun kuvassani on?
        Onhan se kuitenkin erilainen kuin toisilla.

        Joillakin kun on sama harmaa kuva kuin muillakin, joilla on jopa sama nimimerkkikin.
        Eikö itsestään tunnu yhtään tylsälle ja paikalleen jääneelle.


    • Anonyymi

      Onneksi minua ei kukaan kaipaa. Saan ihan rauhassa ja "hyvällä omalla tunnolla" kuolla pois.

      • Anonyymi

        Joillakin on tuota uhrimieltä tallella.
        Kuolla puhtaissa lakanoissa?


      • Anonyymi

        Ei meitä anonyymejä kukaan kaipaa eikä ole tarpeenkaan, nikilliset ovat pinnalla ja se on ihan hyvä. Pitävät huolta toisistaan ettei lammas laumasta eksy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei meitä anonyymejä kukaan kaipaa eikä ole tarpeenkaan, nikilliset ovat pinnalla ja se on ihan hyvä. Pitävät huolta toisistaan ettei lammas laumasta eksy.

        -laita nikki tai nimimerkki mukaan tekstiin, niin et ole tuntematon anonyymi.
        äijä-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        -laita nikki tai nimimerkki mukaan tekstiin, niin et ole tuntematon anonyymi.
        äijä-

        Ei taida riittää sisäpiiriin pääsyyn?
        -ämmä-


      • Anonyymi

        Niih, tiukat kritteeerit päästä sisäpiiriin. Ei vai ois kuinka mukava nimi.

        - tosi mulukku -


    • Anonyymi

      Ei nimim. eppu2 ole mihinkään kadonnut, vaan kirjoittelee harvakseltaan kuulumisiaan.

      Nythän palstalta on poistunut "ikärasismi" ja nimimerkit voivat kirjoittaa mille ikäryhmäpalstalle haluavat.

      Eppu2 on kirjoittaja , jolla ei ole ollut tarvetta kailottaa, mihin ikäryhmään hän ikänsä puolesta kuuluu tai siirtyy.

      Oletan, että hän on piakkoin kerännyt kesän sadon talteen ja on sitten aktiivisempi kirjoittaja.

      Kirjoittajana hän on tyyppi, jota ikäryhmäpalsta tarvitsee, Sama ajatus koskee nimimekkiä "mielikki. mummo".

      Pistäkää näppäimistö laulamaan, kun syksy saapuu!

      kylmätotuus

      • Eihän kirjoittamalla muut pystykään kailottamaan kuin savolaiset.

        Eppu on kyllä muutamankin kerran kertonut ikänsä tällä palstalla.
        Täytti heinäkuun lopulla 70v.


      • Anonyymi

        Muistelen (jostain kumman syystä), että olisi syntynyt elokuussa.
        Toivottavasti Eppu voi hyvin.
        Hän kirjoitti hyviä kommentteja terveydenhoitoon liittyvistä asioista. Jotenkin tuntui tietävän, ei mutua.
        Jos E. on maailmaympärimatkalla 7-kympin kunniaksi. Myöhästyneet onnittelut!

        Beng


    • Anonyymi

      Eppu Normaali kerää voimiaan rankan festarikesän jälkeen.
      Eppu2 mökkeilee ainakin syyskuun loppuun. Lokakuussa tärähtää niin että puolukat, sienet ja Epun kissa lentävät palstalle kuin doorian 2 myrsky.

    • Anonyymi

      Tämäkö ei ole tätä sisäpiiriä?
      Onhan tämä, turha täällä muuta visertää.

      • Anonyymi

        Onhan se sitä.


    • Anonyymi

      Varmaan mieluista Epulle ja mielikki.mummolle, kun kaivataan. Tarkoittaa että olette mielenkiintoisia ja pidettyjä kirjoittajia. Koin itse kivan tunteen, kun yli 50 vuotta sitten samalla luokalla ollut oli lähettänyt terveisiä veljeni kautta. Siihen liittyi vähän asiaakin. Yritin lähettää minäkin hänelle terveisiä radio-ohjelman kautta, mutta en päässyt läpi ja soittaminen tuli niin tyyriiksi että lopetin yrittämisen.

      • Mutta missäköhän sekin Tellukka viilettää, kun on välillä ihan montakin tuntia pois palstoilta.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Mutta missäköhän sekin Tellukka viilettää, kun on välillä ihan montakin tuntia pois palstoilta.

        Sinua selvästi harmittaa kun joitakin kirjoittajia huomioidaan ja muistetaan. Sinun kohdallasi aika monet toivovat, etttä voisit painua hevon kuuseen ja pysyä siellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinua selvästi harmittaa kun joitakin kirjoittajia huomioidaan ja muistetaan. Sinun kohdallasi aika monet toivovat, etttä voisit painua hevon kuuseen ja pysyä siellä.

        Mitäpä sellaista suotte harmittelemaan, kun hyvinhän sinäkin huomioit minua.


    • Anonyymi

      EEEEEEPPUUU! Eppu syömään!

      • Anonyymi

        hauki kala keittoa ja myöhäisperunoita ilman tilliä mutta herneen palkoja 5 kpl.


      • Anonyymi

        Tänään vietetäänkin ensimmäistä kertaa ...Suomalaisen ruoan päivää 4.9 josta aiotaan tehdä perinne....Jo on 12000 Hyvää Suomesta merkinnällä ruokakaupoissa....
        Tilli olisi kyllä kruunannut keittosi ....

        mimmimum-..mi


    • Anonyymi

      Härregyyd, onks häveyksis muitakin ketkä ei ole ilmottaneet missä luuraavat😶 kuolleitten ei tarvii.......

    • Anonyymi

      Pah!
      Pah!

      Mukamas yhtä kysellään.
      Minäkään en ole palstalla vieraillut ties koska, mutta niin vaan on, että
      Heikkua ei kysellä.
      Ja mitäs vikaa mussa häh on?

      Niin pahoitin mieleni. Niin kovin.
      "paa mieli" tuli.

      Täälä sataaki niin pirusti ja ilma synkkä ja pimiä.
      Ruokakaan ei onnistunut niin hyvin, että olis voinut kunnolla nautiskella.

      Eppulainen on varmaankin mökillä kissinsä kans. Kyllä kissin kelpaa, kun on päässyt Eppu2:den kissiksi. Saa lomailla mökillä ja nauttia luonnosta emäntänsä kanssa.
      Toivottavasti Eppu napsuttelee palstalle sitten, kun mökkikausi on ohi.
      Mukava tyyppi hän.

      Heikunkeikku

      • Ancelikin on häippässyt.


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Ancelikin on häippässyt.

        Niin tosiaan onkin. En ole pitkään aikaan lukenut hänen tekstejään.

        Menee aika pitkä aika hokaamiseen, että joku ei ole pitkään aikaan ollut palstalla.
        Kun palstalla ei ole joka päivä ja kaikissa ketjuissa ei käy lukemassa, niin sitä vaan ajattelee, että se ja se ei vaan ole yhtäaikaa palstalla. Tai hän kirjoittaa johonkun aloitukseen, johon itse ei kirjoita.

        Ancelikin on ok-tyyppi.
        Niinku niin moni on.
        Sääki, määki, hääki.
        Mut sen sanon, että on joku jonka kirjoituksista "nousoo" niskavillat ylähä.
        Mikälie apina onkaan:) Vai mekö niitä apinoita ollaanki. En muista mitenpäin se oli.

        Heikunkeikku


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Ancelikin on häippässyt.

        Luulinkin Liekkoa Anceliksi, mutta paljastuikin muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulinkin Liekkoa Anceliksi, mutta paljastuikin muuta.

        " mutta paljastuikin muuta."

        Onhan täällä useitakin, jotka ovat unohtaneet sen oman nikkinsä salasanan ja mikä kätevintä, että voi avata uuden tunnistettavan, että ei ole aina joku Anonyymi.

        Jos minun nikkini ei avaudu aina automaattisesti, niin ei ole hölkkäsenpöläyksen muistia, mikä oli se silloinen salasanani, koska onhan minullakin olut ainakin kymmenkunta rekisterissäkin ja aina siihen on ollut joku syy, useimmiten, että olen itse poistanut sen.

        Ihmettelen korppiksen hyökkäystä nikille "kylmätotuus", koska usein hän on kirjoittanut, että häntä vainoaa vain yksi ja joskus se jopa joku Kahvipirtistä!?!


      • Anonyymi kirjoitti:

        " mutta paljastuikin muuta."

        Onhan täällä useitakin, jotka ovat unohtaneet sen oman nikkinsä salasanan ja mikä kätevintä, että voi avata uuden tunnistettavan, että ei ole aina joku Anonyymi.

        Jos minun nikkini ei avaudu aina automaattisesti, niin ei ole hölkkäsenpöläyksen muistia, mikä oli se silloinen salasanani, koska onhan minullakin olut ainakin kymmenkunta rekisterissäkin ja aina siihen on ollut joku syy, useimmiten, että olen itse poistanut sen.

        Ihmettelen korppiksen hyökkäystä nikille "kylmätotuus", koska usein hän on kirjoittanut, että häntä vainoaa vain yksi ja joskus se jopa joku Kahvipirtistä!?!

        Kuka hyökkäsi?


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Kuka hyökkäsi?

        dappaja mummo hyökkäsi. ei rekisteröity. paitti polliisi sanomiin.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15687852/mihin-palsta-on-tarkoitettu

        Tässä ketjussa Mielikki olisi voinut sanoa olevansa Liekko. Oliko tuo eilinen vahingonlaukaus?

        Miksi hänen olisi pitänyt sanoa olevansa Liekko. kuka tahansa saa vaihtaa nikkinsä, eikä sitä tarvitse kertoa.

        On teillä akoilla ongelmat ja murheet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi hänen olisi pitänyt sanoa olevansa Liekko. kuka tahansa saa vaihtaa nikkinsä, eikä sitä tarvitse kertoa.

        On teillä akoilla ongelmat ja murheet.

        Jep ja kun uuden nikkinsä kertoo ja vaikkei kertoskaan alkaa saatananmoinen ajojahti, pusikot pöllyää ja laatta lentää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi hänen olisi pitänyt sanoa olevansa Liekko. kuka tahansa saa vaihtaa nikkinsä, eikä sitä tarvitse kertoa.

        On teillä akoilla ongelmat ja murheet.

        Tai ainakin sanonut sen viimeistää nyt (ennenkuin mokasi), kun häntä kyseltiin, eikä olisi alkanut selittelemään, että on vain muutaman kerran Anonyyminä vastannut:

        """En ole juuri netissä viihtynyt, ulkohommissa aika paljon ja olen tehnyt pitkiä pyörälenkkejä.
        Muutaman kerran olen vastannut anonyymina kun salasana unohtui enkä viitsinyt hakea uutta. Nyt korjasin senkin."""

        Mutta annettakoon anteeksi, kun hän löi sen päänsä ...


      • Anonyymi

        Pitääkö sitä tunkea ihan iholle? Vähemmästäkin sitä haluaa vetäytyä uuden nimimerkin taakse jos tykkäävät olla rekkautuneina, mutta ei kertoa uteliaille kaikkea.

        Onhan sitten niitäkin jotka kertovat kaiken vaikkei kysytä D


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Tai ainakin sanonut sen viimeistää nyt (ennenkuin mokasi), kun häntä kyseltiin, eikä olisi alkanut selittelemään, että on vain muutaman kerran Anonyyminä vastannut:

        """En ole juuri netissä viihtynyt, ulkohommissa aika paljon ja olen tehnyt pitkiä pyörälenkkejä.
        Muutaman kerran olen vastannut anonyymina kun salasana unohtui enkä viitsinyt hakea uutta. Nyt korjasin senkin."""

        Mutta annettakoon anteeksi, kun hän löi sen päänsä ...

        Kyllähän toi oli nolo kömmähdys mielikiltä. Mutta onhan näitä aina välillä ollut jotka kompuroi omaan näppäryyteensä. Eli ovat sekoilleet nikkeihinsä.


      • Anonyymi

        Kandee pysyä Anonyyminä, onhan avonymfejäkin.
        Voi tehä puutarhaa ja muut parhaat aina samalla nikillä.
        Ei tuu kömmähyksii.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Tai ainakin sanonut sen viimeistää nyt (ennenkuin mokasi), kun häntä kyseltiin, eikä olisi alkanut selittelemään, että on vain muutaman kerran Anonyyminä vastannut:

        """En ole juuri netissä viihtynyt, ulkohommissa aika paljon ja olen tehnyt pitkiä pyörälenkkejä.
        Muutaman kerran olen vastannut anonyymina kun salasana unohtui enkä viitsinyt hakea uutta. Nyt korjasin senkin."""

        Mutta annettakoon anteeksi, kun hän löi sen päänsä ...

        Mihin se sen kuulansa kalautti?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mihin se sen kuulansa kalautti?

        Johonkin kovaan sementtikulmaan.

        On se ollut sellainen tärsky, ettei enää muistanut puoleen vuoteen sitä vanhaa käyttämäänsä nikkiä kunnes sitten, kun näki sitä kyseltävän, niin tuli ahaa-elämys, että tuohan se oli se minun nikkini ja kerkesin jo hankkia uuden.


      • Anonyymi kirjoitti:

        " mutta paljastuikin muuta."

        Onhan täällä useitakin, jotka ovat unohtaneet sen oman nikkinsä salasanan ja mikä kätevintä, että voi avata uuden tunnistettavan, että ei ole aina joku Anonyymi.

        Jos minun nikkini ei avaudu aina automaattisesti, niin ei ole hölkkäsenpöläyksen muistia, mikä oli se silloinen salasanani, koska onhan minullakin olut ainakin kymmenkunta rekisterissäkin ja aina siihen on ollut joku syy, useimmiten, että olen itse poistanut sen.

        Ihmettelen korppiksen hyökkäystä nikille "kylmätotuus", koska usein hän on kirjoittanut, että häntä vainoaa vain yksi ja joskus se jopa joku Kahvipirtistä!?!

        Mikseihän mun salasana oo koskaan unohtunut? Oon sitä välillä vaihdellutkin, nikkiä en.

        Tää yks ja sama ollut 10 vuotta. Ei mitään tarvetta oo sitä vaihtaa.


      • Anonyymi
        minttupuu kirjoitti:

        Mikseihän mun salasana oo koskaan unohtunut? Oon sitä välillä vaihdellutkin, nikkiä en.

        Tää yks ja sama ollut 10 vuotta. Ei mitään tarvetta oo sitä vaihtaa.

        Niin kirkkaasti sädekehäsi loistaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin kirkkaasti sädekehäsi loistaa.

        Ajattelinkin, että mikä heevetti se häikäisee :D


    • Yli kymmenen vuotta kirjoittaneena totean, että tämä mielikki/liekko-tapaus ei ole harvinainen. Eikä ole harvinaista sekään, että aktiivisesti osallistuvan kirjoittajan lopettaessa kirjoittelun herää epäilyjä henkilön kuolemasta.

      Kun lähtee mukaan kirjoittelemaan eri nikeillä, henkilöt uskottelevat itselleen, että eivät paljastu. Ei tarvitse paljoakaan kun paljastuu.

      Tällä ikää tuo muistikin alkaa herpaantumaan ei muista painaa V-ruksia kirjautuneena ollessa ja nimimerkki tulee tahtomattaan näkyville tai kuten tässä klassisessa tapauksessa vahingossa paljastaa itsensä.

      Kolmella nikillä olen mukana, kaikki tuntee nimimerkkini. Oikeesti en tohtisi enää pelleillä monella nikillä. Ihmisellä toistuu tietyt sanat, välimerkit ja samojen asioiden toistot kirjoittipa puskasta tai rekatulla.

      Puskaan meno on tietyissä tilanteessa oikeutettua itsesuojelua, mutta tavan turinoissa sama nimimerkki on turvallisempi.

      Mielikki.mummo on rauhallinen kiva kirjoittaja, en usko hänellä olleen ketään ilkkujaa, joten ihmettelen, miksi hän piiloutui toisen nikin taakse. No, siihen pystyy vain hän itse sanomaan syyn.

      • Anonyymi

        Ei tarvitse olla ilkkujaa. Jos tuntee, että on paljastanut itsestään liikaa ja se vapaa-aika ja pako arjesta palstalle ei enää toimikaan. Elikkäs ne kotiolot ja palsta-aika pyörivät samassa.
        Itsellä ainakin tämä palstalla olo on lepoaikaa ja sitten jaksaa muita töitä ja asioita.


      • On täällä niitä ahkeria nikinvaihtajia nähty.
        Yksi on tuo siili, joka on ollut tosi monena, mutta kun ihminen kirjoittaa niinkuin kirjoittaa, niin ei tarvitse edes arvailla kuka se siellä


      • Tellukka kirjoitti:

        On täällä niitä ahkeria nikinvaihtajia nähty.
        Yksi on tuo siili, joka on ollut tosi monena, mutta kun ihminen kirjoittaa niinkuin kirjoittaa, niin ei tarvitse edes arvailla kuka se siellä

        Se tekee aloituksia puskasta ja liittyy vetämään ketjuja kai se luulee, että kukaan ei huomaa😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse olla ilkkujaa. Jos tuntee, että on paljastanut itsestään liikaa ja se vapaa-aika ja pako arjesta palstalle ei enää toimikaan. Elikkäs ne kotiolot ja palsta-aika pyörivät samassa.
        Itsellä ainakin tämä palstalla olo on lepoaikaa ja sitten jaksaa muita töitä ja asioita.

        Nämä ns. paljastuksethan muuttuvat lukijan mielessä aivan erilaisiksi kuin "paljastaja" on ne tarkoittanut.

        Tai

        paljastaja alkaa kieltämään paljastuksiaan.


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Se tekee aloituksia puskasta ja liittyy vetämään ketjuja kai se luulee, että kukaan ei huomaa😁

        Pistäppä faktaa vai luuloko sormeasi heiluttelee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pistäppä faktaa vai luuloko sormeasi heiluttelee?

        Ookkonää tarkistanna
        Anonyymi
        2.9.2019 18:56

        Kuka sinun Facebook sivuilla on katsonut tietojasi?

        Siilen aloitus.

        Korppis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ookkonää tarkistanna
        Anonyymi
        2.9.2019 18:56

        Kuka sinun Facebook sivuilla on katsonut tietojasi?

        Siilen aloitus.

        Korppis

        Vainoharhaisuutesi alkaa olla vakavampaa sorttia. Ihan oikeasti neuvoisin hakeutumaan hoitoon, jos elämässä ei ole muuta kuin muiden kirjoittajien panettelu ja mustamaalaaminen palstoilla. Vuoronperään kaikki vakinikit ovat saaneet osansa sinun paskakirjoituksistasi. Kokoa jo järkesi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vainoharhaisuutesi alkaa olla vakavampaa sorttia. Ihan oikeasti neuvoisin hakeutumaan hoitoon, jos elämässä ei ole muuta kuin muiden kirjoittajien panettelu ja mustamaalaaminen palstoilla. Vuoronperään kaikki vakinikit ovat saaneet osansa sinun paskakirjoituksistasi. Kokoa jo järkesi!

        Mitäs jos sinä lähtisit sinne hoitoon täältä räkyttämästä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs jos sinä lähtisit sinne hoitoon täältä räkyttämästä!

        Nooh...mikäs pikkuista vituttaa?


      • Anonyymi

        Kukin perustellee tavallaan, miksi käyttääkin uutta nimimerkkiä, kertakäyttöistäkin. Ja joskus ne saavat peukkoja, vaikkei meillä niitä lasketa.
        Tavallaan on sivusta jännää seurata, että nytkö vasta lamppu syttyi.
        Kauheasti hihityttää.
        Kuten Heikku totesi, kirjoitustyyli paljastaa.
        Olisihan mukavaa voida kirjoittaa rauhassa, ettei käydä kiinni kuin sika limppuun.
        Limppu
        Hengissä olemisesta: se kun joku synnyttää h.lvetillisen rähinän, niin se lienee vanhusten elonmerkki. Tyyneys kaukana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nooh...mikäs pikkuista vituttaa?

        Unohdit raukkaa, reppanaa, polosta, mutta lapsi raukan kutsumista pikkuinenkin kuuluu.Samat ihmiset käyttävät puskissa samanlaisia sanontoja, eikö niin siili 🤪


      • ps. vainoharhainen...myös rumat nimittelyt...siilin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukin perustellee tavallaan, miksi käyttääkin uutta nimimerkkiä, kertakäyttöistäkin. Ja joskus ne saavat peukkoja, vaikkei meillä niitä lasketa.
        Tavallaan on sivusta jännää seurata, että nytkö vasta lamppu syttyi.
        Kauheasti hihityttää.
        Kuten Heikku totesi, kirjoitustyyli paljastaa.
        Olisihan mukavaa voida kirjoittaa rauhassa, ettei käydä kiinni kuin sika limppuun.
        Limppu
        Hengissä olemisesta: se kun joku synnyttää h.lvetillisen rähinän, niin se lienee vanhusten elonmerkki. Tyyneys kaukana.

        Nytpä minäkin varmistuin että siili se on mua vuoskauet vainonnu, muutama sana kertoo paljon.


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        ps. vainoharhainen...myös rumat nimittelyt...siilin.

        Ookkonää satavarma?
        Minä tykkään puskista feikata kirjoittajien tyylejä.
        Joskus omatunto soimas ja yritin sanoa etten ole ko. kirjoittaja. Sitten päätin että mitä se hyöveijää 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ookkonää satavarma?
        Minä tykkään puskista feikata kirjoittajien tyylejä.
        Joskus omatunto soimas ja yritin sanoa etten ole ko. kirjoittaja. Sitten päätin että mitä se hyöveijää 🤣

        Olen satavarma.


    • Anonyymi

      Ketä täältä muuten on tiettävästi kuollu? Meeriamanda, Kotikiusattu, Nittaminax, Seppäpohojanmaalta?

      • Anonyymi

        Miksi pitää listaa kenestäkään onko kuollut, vanholassa, vankilassa vai muuten vaan seonnut, kun harva tuntee ketään henkilökohtaisesti, vain nimimerkeillä.

        Itse näen pelkästään sen, että tietyt rekatut nimet ovat pyörineet palstoilla joitakin vuosia. Henkilökohtaisesti ei kiinnosta keitä on nimmareiden takana. Toki monet heistä ovat olleet ahkeria elämänsä paljastajia savenvalajista savupiipun halaajiin. Eri asia onko mikä / mikään totta vai kehuiksi keksittyä.


      • Anonyymi

        Kyllä se kiinnostaa, kun on pitkään kirjoitellut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se kiinnostaa, kun on pitkään kirjoitellut.

        Missä on vahvistettu, että "Meeriamanda, Kotikiusattu, Nittaminax, Seppäpohojanmaalta?" ovat kuolleet?
        Kävikö omaiset palstalla, oliko joku hautajaisissa?

        Kotikiusattu on tutuhko nimi, muut hebreaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä on vahvistettu, että "Meeriamanda, Kotikiusattu, Nittaminax, Seppäpohojanmaalta?" ovat kuolleet?
        Kävikö omaiset palstalla, oliko joku hautajaisissa?

        Kotikiusattu on tutuhko nimi, muut hebreaa.

        Kyllä palstakansa tietää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missä on vahvistettu, että "Meeriamanda, Kotikiusattu, Nittaminax, Seppäpohojanmaalta?" ovat kuolleet?
        Kävikö omaiset palstalla, oliko joku hautajaisissa?

        Kotikiusattu on tutuhko nimi, muut hebreaa.

        Ei tietääkseni kukaan ole käynyt itse vahvistamassa kuolleensa.

        Voisihan sitä tietysti Anonyyminä väläyttää sellaisen suru-uutisen itsestään, sitten jäädä Anonyymiksi tai vaihtaa nikkiä.

        Eihän se ihme, jos ovatkin kuolleet. Ei tämä palstakirjoittelu pysty takaamaan ikuista elämää meille kenellekään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä palstakansa tietää.

        Kyllä tietää, etekin korppis, joka kyttää joka palstaa ja paljastelee näitä moninikkejä, jotka seuraavat häntä, kuin pers`kärpäset ja koskaan ei pääse niistä eroon!

        Olisiko aika korppiksen pulahtaa siihen ammeeseensa siinä ihanassa kartanon piha-puutarhassaan, jossa oli myös upea kivikko puutarha rannantuntumassa.


      • Anonyymi

        Pyöritettyjen kivien paratiisi savi-ukko pihoineen. Vanha sinkkinen lasten amme saunan nurkalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tietää, etekin korppis, joka kyttää joka palstaa ja paljastelee näitä moninikkejä, jotka seuraavat häntä, kuin pers`kärpäset ja koskaan ei pääse niistä eroon!

        Olisiko aika korppiksen pulahtaa siihen ammeeseensa siinä ihanassa kartanon piha-puutarhassaan, jossa oli myös upea kivikko puutarha rannantuntumassa.

        Heh,heh…
        kirjoituksistasi ei voi vetää muuta johtopäätöstä kuin,
        noiden Anonyymi-kommentointien takana lymyilee varsinainen perskärpänen,
        sellainen aito ammattilainen siinä hommassa,
        mihinköhän heimoon mahdat kuulua.
        Perskärpänen kuuluu ilmeisesti raatokärpästen porukkaan ja niitäkin kun on yli tuhatta sorttia, itse toiminnallaan ilmineeraa mihin haluaa kuulua.


      • Anonyymi
        maissii kirjoitti:

        Heh,heh…
        kirjoituksistasi ei voi vetää muuta johtopäätöstä kuin,
        noiden Anonyymi-kommentointien takana lymyilee varsinainen perskärpänen,
        sellainen aito ammattilainen siinä hommassa,
        mihinköhän heimoon mahdat kuulua.
        Perskärpänen kuuluu ilmeisesti raatokärpästen porukkaan ja niitäkin kun on yli tuhatta sorttia, itse toiminnallaan ilmineeraa mihin haluaa kuulua.

        Heh, heh, kyllä niitä perskärpäsiä löytyy rekatuistakin nikeistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, heh, kyllä niitä perskärpäsiä löytyy rekatuistakin nikeistä.

        Esim maissiiin roikkuminen hunkkelin ja korppikotkan pershöyhenissä on säälittävää. No, jos haluaa leimautua puupääksi, niin siitä vaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Esim maissiiin roikkuminen hunkkelin ja korppikotkan pershöyhenissä on säälittävää. No, jos haluaa leimautua puupääksi, niin siitä vaan.

        Puupäinen ei ainakaan ole ihan niin pehmeä päästään kuin Anonyyminä toisten persiissä roikkuva (rekattu).


      • Anonyymi kirjoitti:

        Esim maissiiin roikkuminen hunkkelin ja korppikotkan pershöyhenissä on säälittävää. No, jos haluaa leimautua puupääksi, niin siitä vaan.

        Kyllä niin mieleni pahoitin,
        kun noin harmittavan takaiskun aikaan sain.
        Että ihan säälittää,
        kuin nyt mahdat selvitä noista säälityksistäsi,
        kun näin olemattomasta pienestä otuksesta pukkaa sääliä syliisi.

        Meinaan jatkossakin kirjoittaa kenelle tahdon ja mihin aloitukseen haluan,
        ja jos ne sattuvat mainitsemiesi nimimerkkiin liittyen, niin säälis vaan lisii. Voi sinua Hyvä Anonyymi .Mitäs sitten tehdään.

        On siinä semmoinenkin juttu, että olen mielelläni puupää,
        katsos kun puupäät pysyvät pinnalla, mutta kuin sulle mahtaa käydä
        kun umpsukkeliin joudut.
        Puupäähattukin on kiva , ruusun hattuuni tökkäisin. Silloin se olisi iki-ihana suorastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tietää, etekin korppis, joka kyttää joka palstaa ja paljastelee näitä moninikkejä, jotka seuraavat häntä, kuin pers`kärpäset ja koskaan ei pääse niistä eroon!

        Olisiko aika korppiksen pulahtaa siihen ammeeseensa siinä ihanassa kartanon piha-puutarhassaan, jossa oli myös upea kivikko puutarha rannantuntumassa.

        Sellaisia ruosteisia saastaisia hylättyjä kylpyammeita näkee karjan juottoammeina laitumilla.


    • Anonyymi

      Massa Johnson liekkö mennyt takaisin tiluksilleen Afrikkaan?

    • Anonyymi

      Taisi Mielikki sitten lopettaa kummankin rekattunsa käytön kun ei vastausta kuulu. No mitäpä niitä kaikkkia töpeksimisiään selittelemään. Uutta rekattua vaan kehiin ja lisää potaskaa jauhamaan.

      • Anonyymi

        Mansikki-mummo olisi hyvä uusi nimi. Kukaan ei tunnistaisi. Tai Kielokki.


      • Anonyymi

        Ja pilkkakirveet lentää 😖

        Muuten Liekko on murresana nimestä Leena.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja pilkkakirveet lentää 😖

        Muuten Liekko on murresana nimestä Leena.

        Onkohan samaa murretta missä

        Erkkiä kutsutaan Ierikaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mansikki-mummo olisi hyvä uusi nimi. Kukaan ei tunnistaisi. Tai Kielokki.

        Miten olisi Ämmikki? Mummukki?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten olisi Ämmikki? Mummukki?

        No niin, mitä minä sanoin jo monta vuotta sitten.

        Mielikki oli/on liian jotain ollakseen aito.

        Häneltä lipsui aina välillä pieniä valkoisia valheita.
        Ja vähän .isompiakin.
        Homma ei pysyny kasassa.

        En ikinä ole luottanut hänen sanaansa.
        Ja olen tuonut sen julki.

        Tai mitä nyt virtuaalimaailmassa voi tai tarviikaan luottaaa.

        Nikkejä on hänellä enemmänkin ja anoja loput.

        Ja viini virtaa.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        No niin, mitä minä sanoin jo monta vuotta sitten.

        Mielikki oli/on liian jotain ollakseen aito.

        Häneltä lipsui aina välillä pieniä valkoisia valheita.
        Ja vähän .isompiakin.
        Homma ei pysyny kasassa.

        En ikinä ole luottanut hänen sanaansa.
        Ja olen tuonut sen julki.

        Tai mitä nyt virtuaalimaailmassa voi tai tarviikaan luottaaa.

        Nikkejä on hänellä enemmänkin ja anoja loput.

        Ja viini virtaa.

        Niin olen ymmärtänyt ja kuullut, että ruuhi-klubi (siinä iäkkäät naiset enenevässä määrin) ovat alkaneet käyttää alkomahoolia enemmän ja enemmän.
        Yksinäisyys, suru, mitä niitä lie, otetaan lasillinen viiniä toinenkin ja siitä se lipsuu säännölliseksi tissutteluksi ongelmiin saakka.
        Miehet ei osaa tissutella, ne ovat juoppoja jo valmiiksi eläkkeelle tullessaan, jos ovat ottaakseen. Miehet ei alkoholisoidu helposti enää eläkkeellä.


      • 2lesken kirjoitti:

        No niin, mitä minä sanoin jo monta vuotta sitten.

        Mielikki oli/on liian jotain ollakseen aito.

        Häneltä lipsui aina välillä pieniä valkoisia valheita.
        Ja vähän .isompiakin.
        Homma ei pysyny kasassa.

        En ikinä ole luottanut hänen sanaansa.
        Ja olen tuonut sen julki.

        Tai mitä nyt virtuaalimaailmassa voi tai tarviikaan luottaaa.

        Nikkejä on hänellä enemmänkin ja anoja loput.

        Ja viini virtaa.

        Nyt äskettäin vasta rekkaannuin Liekko nikillä siksi en tiennyt koko kauhisteluista minkä olin sanut aikaan.. Eilen vasta aloin lukea muutaman kommentin, tänään luin lisää.
        On tämä melkoinen paikka :)
        Kirjoittelin kyllä anonyyminäkin, tavallaan liekkokin oli anonyymi koska olin sen vasta ottanut enkä ollut varma alanko sitä käyttää enemmän.
        Totta puhuen jokin on alkanut nyppiä koko palstassa jo pidemmän aikaa.
        Tuo mielikki.mummokin kyllästyttää nikkinä, siksi varmaan aloin kokeilla uutta.
        Nyt kun saitte minut rysän päältä kiinni ja menetitte uskonne niin voinen jatkaa palstalla halutessani millä tahansa nikillä :)
        Kiitos "Lesken" kannustavasta viestistäsi.


      • 2lesken kirjoitti:

        No niin, mitä minä sanoin jo monta vuotta sitten.

        Mielikki oli/on liian jotain ollakseen aito.

        Häneltä lipsui aina välillä pieniä valkoisia valheita.
        Ja vähän .isompiakin.
        Homma ei pysyny kasassa.

        En ikinä ole luottanut hänen sanaansa.
        Ja olen tuonut sen julki.

        Tai mitä nyt virtuaalimaailmassa voi tai tarviikaan luottaaa.

        Nikkejä on hänellä enemmänkin ja anoja loput.

        Ja viini virtaa.

        Viinikin virtaa :D
        Jokainen joka tuntee minut tietää että alkoholi ei ole minulle ollut koskaan ongelma, eikä varmaan tule olemaan.
        Viiniä voin nauttia joskus, mutta humalassa en ole ollut. Osaan jättää lasilliseen, korkeintaan kahteen. Välillä kuukausia että en muista edes viinin nauttimista, sitten varsinkin jos tytär tulee käymään avaamme viinipullon.
        Olen nähnyt alkoholisteja, lesken kertoi olevansa sellainen, siksi kummastuttaa hänen tapansa tuomita kohtuukäyttäjätkin.
        Ei minun olisi mikään pakko selitellä, täällä on tuomioistuin joka langettaa tuomionsa mututuntumalla.


    • Kappas, rupesin tässä selaamaan näitä ketjuja ja bongasin tällaisen.
      Kesällä siirryin uudelle vuosikymmenelle.
      Olen mökillä kyllä vielä, mutta on hiljainen hetki, kun nuoriso on tuolla alamökillä.
      Vuosikymmenen vaihduttua, vaihdoin myös nimimerkin, jolla nyt ensikertaa kirjoitan.
      Olen siis entinen Eppu2.
      Tuolla alussa joku väittää minun kirjoittavan nimimerkillä kissamummo, se ei pidä paikkaansa.
      Minulla on rekattu (siis sininen) nimimerkki kissamummu (huom. viimeinen kirjain) jota en ole pitkään aikaan käyttänyt.
      Kunhan täältä mökkimaisemista kotuidun, kirjoittelen sitten kyllä.
      Ehkäpä sitten enimmäkseen tuolla 70 , vaan saatan tännekin kurkata.
      Kovin on tämä kesä ollut vilkkaan puoleinen.

      • Anonyymi

        Tosi hienoa kuulla sinusta...ketjukin on jo paisunut kilometrin mittaiseksi ....on aika erikoinen tuo sinun uusi nikkisi ...mitä se merkitsee .. jos merkitsee jotain ....esim. vanhaa nimeä.. sellainen tuli mieleeni ...Tervetuloa tännekin palstalle ....ainakin minun puolestani ...

        mimmimum-..mi


      • Anonyymi

        Mummuhan se olikin.

        "Seuraava kesä on vielä kaukana, mitä tuokin tullessaan meille muuttajille, mutta vielä on kesää jäljellä niin tällä mummulla kuin kissoillakin. Muuttamisen ajatuksissa km."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tosi hienoa kuulla sinusta...ketjukin on jo paisunut kilometrin mittaiseksi ....on aika erikoinen tuo sinun uusi nikkisi ...mitä se merkitsee .. jos merkitsee jotain ....esim. vanhaa nimeä.. sellainen tuli mieleeni ...Tervetuloa tännekin palstalle ....ainakin minun puolestani ...

        mimmimum-..mi

        Kyllä se on vanha nimi. Se jäi mieleeni kauan sitten lukemastani kirjasta.
        Kiitos vaan tervetulotoivotuksesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mummuhan se olikin.

        "Seuraava kesä on vielä kaukana, mitä tuokin tullessaan meille muuttajille, mutta vielä on kesää jäljellä niin tällä mummulla kuin kissoillakin. Muuttamisen ajatuksissa km."

        Minäkin tykkään, että vielä on kesää jäljellä ja tuo kissa on samaa mieltä.


      • Eliaana kirjoitti:

        Minäkin tykkään, että vielä on kesää jäljellä ja tuo kissa on samaa mieltä.

        Olen itsekin samaa mieltä vaikka kissaa en kotiini huolisi. Täällä mökillähän minäkin. Kuopus lähti saunamökkiin äskeen nukkumaan, mieheni kaupunki kotiimme.

        Vesipisarat ropsivat peltikattoon. Ropsikoon, päivä on ollut ihanan työn täyteinen. Puusavottaa kuopuksen kanssa.

        Korealaista kaalisalaattia ja valkosipulikanaa, saunomista. pulahdin järvessäkin. Vielä on kesää jäljellä.


    • Eppu ja Mielikki, kivaa kun olette taas mukana keskusteluissa. Syyshalit molemmille ja nyt tekemään hyviä aloituksia!

      • Anonyymi

        Ilolla minäkin toivotan heidät tervetulleiksi palstalle!

        Heidän kaltaisiaan kirjoittajia tänne kipeästi kaivataan.

        kylmätotuus


    • Anonyymi

      Minnekö se Henrijjj on myös kadonnut.Ei ole näkynyt pitkään aikaan.

    • Keskiviikkona tulimme kerostalokotiin kisun kanssa.
      Sitten alkoi siivoaminen ja julmettu pyykin pesu.
      Pieniä nuo kotipesukoneet, 17 koneellista jo pessyt pari ainakin viellä jäljellä.
      Kesän jäljiltä se on aina semmosta, mutta nyt taas talven tullen on joutoaikaa, paljon muuta olekkaan.
      Vaan jo sitä huilaa ihan mielellään.
      Joku aika sitten, kun laskin harjan ja sihvelin terassin eteen, siinä on laakea kivi.
      Käännyin sitten pulistamaan pikkumattoa ja kun käännyin takaisin, astuinkin sihvelin reunalle ja hups, akka nurin.
      Sihvelin varsi jäi pitkin pituuttaan säären ja lonkan alle, etten osunut suoraan kiveen.
      Hetken kuulostelin, että kuinkahan ämmän kävi, no ei käynyt kuinkaan, onneksi on kovat luut. Yksi pieni mustelma vaan.

      • Anonyymi

        Sulla on tosiaan pesukone sitten laulanut ....eilen täytin koneeni vähän liian täyteen.. huomasin äänestä kun sanoi vouvou...vanhus...
        Kaatumista pelkään ...kun miniälle juttelin kuinka meinasin kaatua .. heti jos oksa tai vähän isompi kivi sattuu kengän alle ....niin jo horjahtaa.. Hän sanoi että opettelet sellaisen uuden tyylin .. nostelet oikein korostetusti jalkoja ylöspäin ...joo olispa huvittavaa...
        mimmimum-..mi


    • Anonyymi

      Huppu Ekassa?

      • Anonyymi

        Ei ole enää Eppu hukassa.

        kylmätotuus


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole enää Eppu hukassa.

        kylmätotuus

        Joo, ei Eppu hukassa ollutkaan, oli vaan vilkkaan puoleinen kesäaika.
        No, nyt taas ehtii täällä palstallakin viipyillä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      322
      3353
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      209
      2769
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      143
      2495
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      17
      2009
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2005
    6. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1662
    7. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1586
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      20
      1546
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1276
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      246
      1221
    Aihe