minua eikä juttele kanssani tärkeistäa asioista joita haluan tietää ja kehittää.
Tulin äitipuoleksi tähän perheeseen ja haluaisn kunniotusta ja kotitua tänne. Miehen exä ja lapset eivät tottele eikä tee kuin sanon.
Kuvittelin että äitipuolena on helppoa mutta täällä on tosi vaikeeta kunmua ei oteta todesta, ettämun snaomiset on määräys ja tahto, ei muita oteta huomioon.
Mun sääntöjä ei noudatetam, mulle puhuta, multa ei kysytä lupaa ja lapset senkun huutaa ja sotkee. Vaikeeta on, mutta saa nhdä että minä en tästä sekasotkusta poistu, he tarvitsevat minua, muutenovat hakoteillä koko elämänsä. Vielä he kiittävät minua mitä olensaanut aikaan. Olen nyt miehen lasten äiti, kunhan he oppivat vielä sanomaan äiti. Lapset ei nimellä kyllä kutsu ja puhuttele.
Miehen lapset ja exä ei kunnioita
6
77
Vastaukset
- Anonyymi
"Mun sääntöjä ei noudatetam, mulle puhuta, multa ei kysytä lupaa ja lapset senkun huutaa ja sotkee."
Ei perheessä pidä olla "mun sääntöjä", vaan sääntöjä, joita kaikki noudattavat. - Anonyymi
Lukihäirikkö iski taas hullun provon, huomenna taas uusi provo, sitä odotellessa.
- Anonyymi
Ota lähde ja luovuta.
- Anonyymi
En voi jättää heitä oman onnensa nojaa, he tarvivat minua ja olisivat muuten heitteillä eikä osaisi mitään. Minun apuni on kullanarvoista heille. Ovat onnekkaita kun olen heidän elämässään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En voi jättää heitä oman onnensa nojaa, he tarvivat minua ja olisivat muuten heitteillä eikä osaisi mitään. Minun apuni on kullanarvoista heille. Ovat onnekkaita kun olen heidän elämässään.
Onneksi tämä tarina ei ole totta , vaan yhden hullun trollin mielikuvitusta, hänellä ei ole miestä eikä lapsia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2102793
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252659En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.771743Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2331305Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va631288- 471098
- 991001
- 108841
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6823- 46823