Miten sä haluisit tytön tai pojan toimivan, jos hän olis ihastunut suhun?
Haluisitko, että hän kertois tunteistaan vaikka viestillä, vai antais mieluummin sun arvuutella ihastumisen merkit itse?
Pääkysymys siis: miten kertoa ihastukselle tunteistaan, milloin kertoa, mitä sanoa, viestillä vai sopimalla tapaaminen, vai ylipäätään kertoako ollenkaan? Mitä mieltä ootte?
Ja jos joku haluaa taustatietoja, oon 15v tyttö, joka on ihastunut yhteen samanikäiseen poikaan, pääasiassa viesteillä ollaan tutustuttu kesäloman jälkeen. Ei kuitenkaan hirveän tuttuja olla, ei käydä samaa koulua eikä asuta samalla alueella. En siis yhtään tiedä, pitäiskö mun vaan näinkin pian kertoa mitä tunnen, vai oottaa ja katsoa mitä tapahtuu? Tuskin lähitulevaisuudessa tulisin kumminkaan tätä tyyppiä näkemään, ja se vielä vaikeuttaa päättämistä entisestään. En oo mitenkään rohkeimmasta päästä muutenkaan, joten senkin takia mä ottaisin enemmän kuin mielelläni teijän mielipiteitä ja ideoita vastaan.
Kiitos valmiiksi kaikille jotka kommentoi, arvostan suuresti!
Apua tunteista kertomiseen!
1
196
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinka pitkä välimatka teillä on, ja ootteko tavanneet aikaisemmin? Suosittelen tapaamaan tän tyypin pari kertaa ennen kun kerrot sun tunteista. Ihan jotta tiiät että tää henkilö on se joksi häntä kuvittelet.
Tunteista kertomiseen: Sulla on periaatteessa kaksi vaihtoehtoa: Joko annat vihjeitä ja annat hänen arvailla tai kerrot hänelle suoraan. Molemmissa hän joko tykkää susta tai sitten ei. Vihjeissä on se huono puoli että saattaa mennä huomaamatta.
Mä en oikeesti tajuis mitään vihjeitä, joten toivoisin itse että mulle sanottaisiin suoraan. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604626Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352129Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti501587- 1701547
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621512Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2711332Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961204- 2031122
- 651074
- 811069