Apua tunteista kertomiseen!

Miten sä haluisit tytön tai pojan toimivan, jos hän olis ihastunut suhun?
Haluisitko, että hän kertois tunteistaan vaikka viestillä, vai antais mieluummin sun arvuutella ihastumisen merkit itse?
Pääkysymys siis: miten kertoa ihastukselle tunteistaan, milloin kertoa, mitä sanoa, viestillä vai sopimalla tapaaminen, vai ylipäätään kertoako ollenkaan? Mitä mieltä ootte?

Ja jos joku haluaa taustatietoja, oon 15v tyttö, joka on ihastunut yhteen samanikäiseen poikaan, pääasiassa viesteillä ollaan tutustuttu kesäloman jälkeen. Ei kuitenkaan hirveän tuttuja olla, ei käydä samaa koulua eikä asuta samalla alueella. En siis yhtään tiedä, pitäiskö mun vaan näinkin pian kertoa mitä tunnen, vai oottaa ja katsoa mitä tapahtuu? Tuskin lähitulevaisuudessa tulisin kumminkaan tätä tyyppiä näkemään, ja se vielä vaikeuttaa päättämistä entisestään. En oo mitenkään rohkeimmasta päästä muutenkaan, joten senkin takia mä ottaisin enemmän kuin mielelläni teijän mielipiteitä ja ideoita vastaan.

Kiitos valmiiksi kaikille jotka kommentoi, arvostan suuresti!

1

243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuinka pitkä välimatka teillä on, ja ootteko tavanneet aikaisemmin? Suosittelen tapaamaan tän tyypin pari kertaa ennen kun kerrot sun tunteista. Ihan jotta tiiät että tää henkilö on se joksi häntä kuvittelet.

Tunteista kertomiseen: Sulla on periaatteessa kaksi vaihtoehtoa: Joko annat vihjeitä ja annat hänen arvailla tai kerrot hänelle suoraan. Molemmissa hän joko tykkää susta tai sitten ei. Vihjeissä on se huono puoli että saattaa mennä huomaamatta.

Mä en oikeesti tajuis mitään vihjeitä, joten toivoisin itse että mulle sanottaisiin suoraan. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      88
      2503
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      67
      1455
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      84
      1378
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      11
      1192
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      81
      923
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      900
    7. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      33
      773
    8. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      54
      773
    9. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      102
      771
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      706
    Aihe