"Mökillä vuosikausia haukkuneiden koirien omistaja välttyy syytteeltä kotirauhan rikkomisesta"
"Syyttäjä korostaa, että ainoastaan tahallisen, toisen kotirauhaa häiritsevän meluhaitan aiheuttaminen on rangaistavaa. Ulkoisena merkkinä tahallisuudesta voi olla esimerkiksi se, että melu jatkuu ja jopa voimistuu sen jälkeen, kun sen hiljentämistä on pyydetty. Koirien haukkuminen on kuitenkin tavallisesti jopa niiden isännälle kontrolloimatonta eli isännän mahdollisuudet puuttua haukuntaan komentamalla ja kouluttamalla koiriaan ovat vähäiset, syyttäjä pohtii. Isäntä voisi syyttäjän mukaan syyllistyä tahalliseen meluhaitan aiheuttamiseen vain usuttamalla koirat haukkumaan naapurien häirintätarkoituksessa. Tällaisesta toiminnasta ei kuitenkaan selvästi ole kyse, eikä sellaista ole edes väitetty"
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/dca1f177-61d9-410d-af72-7bde612b0ada
Ei syytettä
Anonyymi
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä koirat saa olemaan haukkumata käskystä. Syyttäjä on itse joku rakkihullu akka. Koiraihmisiltä pitäisi ottaa oikeudet pois käsitellä koira-asioita oikeudessa. jos vuosien häiriö on kyseessä ja oikeuteen asti on menty, niin haukkuminen on varmasti ollut vakavalla tavalla häiritsevää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2097179
- 594692
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434584- 733322
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975- 301748
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261737Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411600- 341499
- 1431267