Ihastuksesi kanssa.
Kerro yhdellä lauseella viime tapaamisestasi
671
9752
Vastaukset
- Anonyymi
mikäs kuulustelu tämä on olevinaan? aina on mahdollisuus toisen putiikin ovea avaamassa käydä hirvivetonaruja kyselemässä, vinopää on pää....
puinnit käynnissä, rauhallista, turvallista, hymyilemistä...
https://www.youtube.com/watch?v=JEmI_FT4YHU - Anonyymi
Olisin halunnu sänkyyn hänen kanssaan.
Vaihtoehtoja sille, mitä siellä tehtäisiin, on monia. =)- Anonyymi
Ööööö...mie en keksi kun tyynysodan :^l
- Anonyymi
Mm. tyynysota, musiikin kuuntelu ja siitä keskustelu yhdessä, netflix-iltamat, korttipelit ja mikäli oltas ulkotiloissa voitaisiin juoda teetä ja kattella tähtiä. <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mm. tyynysota, musiikin kuuntelu ja siitä keskustelu yhdessä, netflix-iltamat, korttipelit ja mikäli oltas ulkotiloissa voitaisiin juoda teetä ja kattella tähtiä. <3
Inhoon sitä netlixiä.
Musiikimaustakaan ei varmoon piästäs yhteisymmärrykseen.
Mitä muuten soittaisit nyt.
Olisin kai vähän hassu,jos joisin pillillä teetä mukista ja jalat ois pitkin seiniä.
Teekin jo niin mautonta,tai ei se ole mutta tuloo VANHUS mieleen kun juo teetä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Inhoon sitä netlixiä.
Musiikimaustakaan ei varmoon piästäs yhteisymmärrykseen.
Mitä muuten soittaisit nyt.
Olisin kai vähän hassu,jos joisin pillillä teetä mukista ja jalat ois pitkin seiniä.
Teekin jo niin mautonta,tai ei se ole mutta tuloo VANHUS mieleen kun juo teetäSama juttu mulla tuon netfixin suhteen. En kai mä ihastukseni kanssa katsoisi jotain flixiä prkl. sitä voi katsella yksin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki hyviä!!!
Hänen kanssaan olisi mahtavaa kuunnella musiikkia!
Tai katsella Netflixistä...vaikka jotain pelottavaa niin, että hän säikähtäisi ja hyppäisi syliini.
- Anonyymi
Tuli vastaan aamulla. Ajatuksissa oli sen jälkeen useasti.
- Anonyymi
Missä tämä tapahtui ja koska?
- Anonyymi
Kyllä se oli aika kuuma tapaaminen, hikistä settiä ;) molemmat nauttivat.
- Anonyymi
No tää sopis kyl munkin viimeiseen kunnolliseen tapaamiseen erään ihmisen kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tää sopis kyl munkin viimeiseen kunnolliseen tapaamiseen erään ihmisen kanssa
Mikähän siihen ei- kunnolliseen tapaamiseen sopisi? Omiani kun mietin, niin alkaa hymyilyttää vähän. Mutta vielä en naura sille tapaamiselle vapautuneesti. Mutta sekin aika vielä tulee.
- Anonyymi
Ihan mielenkiintoinen tapaaminen oli, sitä ei käy kiistäminen. ;)
Ja tämä ei ole todellakaan kenellekään täällä. Ihan mahdotontakin olisi...- Anonyymi
Olet se s Nainen jonka saan kiinni pettämisestä
- Anonyymi
Lällällää 😂😂. SAIRAS!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sie oot niin kippee, et tarviit hoitoo. :(
- Anonyymi
J mieskö sitä ajatteli "hoitaa" haukkumalla sitä palstalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sie oot niin kippee, et tarviit hoitoo. :(
Kun ottaa buranaa kaikki vaivat paranee!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ikinä saatana trolli!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
J mieskö sitä ajatteli "hoitaa" haukkumalla sitä palstalla?
Jätä yksinpuhuja naapurit rauhaan, kumpaakaan etsaa, Oot mt-ongelmainen ja mielikuvituksissa elävä.
- Anonyymi
Tuli vastaan, eikä edes moikannut.
- Anonyymi
Et itsekään kyllä, vai????
- Anonyymi
Ehkä se voi olla hyvin vaikeaa tilanteessa jossa/jos hän kokee että halusitkin päästä hänestä kokonaan eroon?
- Anonyymi
Missä?
- Anonyymi
Minä päivänä tuli vastaan?:)
- Anonyymi
Lauantaina vastomisen jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et itsekään kyllä, vai????
Moikkasin, tietysti. Kuuluu ihan hyviin tapoihin.
- Anonyymi
En tiiä montako kohtaamista tarvitaan että voimme lähentyä jotenkin
- Anonyymi
Ei sitä voi tietää etukäteen. Voi mennä enemmän aikaa tai sitten vähän.
- Anonyymi
Festareilla. Harrastettiin helvetin kännissä seksiä. Aviomies ei onneksi nähnyt. Emme muista juurikaan. Paikat kyllä oli hieman hellänä. Kiva kun pimpsa maistui.
Nyt sitten ollaan ihastuneita ja yritetään peittää muilta.
On tää hankalaa.
Ps. Isoa kyrzää ikävä- Anonyymi
Älä viitsi trollata.
Kukaan nainen ei kirjoittaisi noin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitsi trollata.
Kukaan nainen ei kirjoittaisi noin.Kirjottaa ainaki tämmöne rääväsuu ämmä ku minä. Salasuhdehan tästä tuli 😂 osa viestistä oli pilke silmäkulmassa tehty..
- Anonyymi
🔫🔫🔫🔫⛏️⛏️⛏️✂️✂️🃏🃏🃏🃏ei mitään mahdollisuutta selviytyä hengissä mitenkään
- Anonyymi
Pitkää katsetta käytävällä edelsivät viikonlopun toivotukset
- Anonyymi
Vähä kattelin salaa😘
Huomasin et kyllä hänellä (miehellä) nousi puna poskille....minustako johtui...sen jälkeen kun huomas mun.Ois kiva paremmin tutustuu😍- Anonyymi
No niin nousikin. Kun näytit taas niin...
- Anonyymi
Kuka näytti miltä näytti kerro vähän enemmän tästä hetkestä???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka näytti miltä näytti kerro vähän enemmän tästä hetkestä???
Työpaikallamme hänellä oli oma tapaaminen mutta vilkuili minun suuntaani. Ellen vain kuvitellut... mutta mun poskia alkoi kuumottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin nousikin. Kun näytit taas niin...
No missäs me nähtiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No missäs me nähtiin?
Lasiseinäisessä toimistossa
- Anonyymi
Näin tänään vilaukselta. Meni pasmat heti sekasin.
- Anonyymi
Tänään sängyssä töissä.
- Anonyymi
Säikähdin tunnetilaa,ihmeellinen vaikutus hänellä.Mietin, että jos menisin vastaan häntä,niin tunnistaisin ja tuntisin hänen läsnäolonsa n,5 kilometriä ennen..
- Anonyymi
Näin hänet tänään ohimennen.
- Anonyymi
Töissä juteltiin, töistä ja muustakin, hän näytti upealta.
- Anonyymi
No ihan vituiks meni kuten aina nämä mun naisjutut.
Ehkä sitten seuraavassa elämässä voi rakastaa.- Anonyymi
Aijaa :( Saako kysyä miten se nyt meni vituiksi?
- Anonyymi
No en viitsi mennä sen syvemmälle aiheeseen. En vain osaa olla sellainen aktiivinen panomies joka ottaa koko ajan homman haltuun. Odotan että nainenkin tulisi vastaan jne.
Nähtävästi en vain osaa enkä edes jaksa osata. Nainen saa minun puolestani valita ne kaikkein kyrvimmät jätkät jotka yrittävät otsa hiessä päästä panemaan.
En tyydy jämiin enkä jaksa olla joku päällepäsmäri. Omanarvontunto on minullakin eikä minusta ole naisten mieheksi vaikka sitä voisi luulla joskus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en viitsi mennä sen syvemmälle aiheeseen. En vain osaa olla sellainen aktiivinen panomies joka ottaa koko ajan homman haltuun. Odotan että nainenkin tulisi vastaan jne.
Nähtävästi en vain osaa enkä edes jaksa osata. Nainen saa minun puolestani valita ne kaikkein kyrvimmät jätkät jotka yrittävät otsa hiessä päästä panemaan.
En tyydy jämiin enkä jaksa olla joku päällepäsmäri. Omanarvontunto on minullakin eikä minusta ole naisten mieheksi vaikka sitä voisi luulla joskus.Kuulosti fiksukt hienolta omilla jaloillaan seisovalta mieheltä. Älä anna periksi. Ehkä seuraava nainen tajuaa arvosi:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulosti fiksukt hienolta omilla jaloillaan seisovalta mieheltä. Älä anna periksi. Ehkä seuraava nainen tajuaa arvosi:)
Ehkä. Tätä on vain kestänyt jo vuosia ja elämä on mennyt tietyllä tavalla "hukkaan" näiden asioiden vuoksi. Nyt tuntee itsensä jo aika vanhaksi ja valitettavasti vanhat kokemukset ovat muuttaneet minut osittain ihmisvihaajaksi ja ylpeäksi tiettyjen asioiden suhteen.
Tietyllä tavalla oma vika kuitenkin vaikka olosuhteita ja naisia elämässäni voisin syyttää. Ymmärrän kyllä jos nainen valitsee jonkun toisen, en ollut vain silloin häneen mieleensä miehenä.
Pakkohan tämä elämä on elää pois kun ei muuta mahdollisuutta ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulosti fiksukt hienolta omilla jaloillaan seisovalta mieheltä. Älä anna periksi. Ehkä seuraava nainen tajuaa arvosi:)
Ja kiitos, toivottavasti löydät itse etsimäsi ja hän arvostaa sekä oikeasti välittää sinusta. Kaikille sitä onnen mahdollisuutta ei ole tähän maailmaan suotu.
- Anonyymi
Se oli kertakaikkiaan ihanaa, upeaa, mahtavaa. Hänen seuraansa ei vaan koskaan kyllästy, aina yhtä spesiaalia. Olisin ihan paskana jos hän ei jotain syystä haluaisikaan enää ikinä nähdä minua.
- Anonyymi
Asia tuli selväksi.
Tanssit nuoralla ja minä ihmettelin.
- Anonyymi
Kaipaat sitä supersankariksi pukeutunutta miestä Helsingin keskustassa?
- Anonyymi
Vaivaannuttava vuorokausi oli, kaikki oli jo väkisin yhdessäoloa.
- Anonyymi
Olen pahoillani, aistin sen, et ollut enään kiinnostunut
- Anonyymi
Kiva päivä töissä kun ehdittiin jutella monta kertaa - tunnetaan taas ihan hitusen paremmin :)
- Anonyymi
Ei ole mitään kerrottavaa!
- Anonyymi
Kun ei ole ketään keneen olisin ihastunut. Katsotaan joskus vuosien päästä, tuleeko mitään tarvetta löytää kaveria. Töitä haluan tehdä kauan ja sitten työelämän jälkeen ehkä muuta.
- Anonyymi
Tulit lähelle ja sait mut hymyilemään.
- Anonyymi
eripariaolevat kirjoitti:
Missä tapahtui??
Tapahtui työpaikallamme etelässä.. tehtiin yhdessä töitä ja sen jälkeen kotiin lähtiessään hän oli jotenkin riehakkaan ilkikurisella tuulella (ehkä minun vuokseni?) ja pilaili vähän kustannuksellani... semmosella ihan tietyllä ihastuttavan tyttömäisellä tavalla. Se hetki jäi mieleen.
- Anonyymi
:))
- Anonyymi
Ajoin hänen ohitsensa pyörällä ja hän näytti jälleen kerran niin upealta. :) Hänellä oli uudet silmälasit ja housut, siis ainakin minun silmilleni ne olivat uudet :) Hups tuli kaks lausetta mut eikait se haittaa :D
- Anonyymi
Pyysi syliin istumaan eilen.
- Anonyymi
elämäni ihanimmat 3 viikkoa
- Anonyymi
❤❤❤
- Anonyymi
Milloin?
- Anonyymi
Olit niin kaunis siviilivaatteisiin vaihdettuasi duunin parkkiksella toivottaessamme hyvät viikonloput perjantaina
- Anonyymi
Ihanan nainen työpaikalla oviaukossa pukeutuneenan farkkuihin, kävelin ohitse ja chekkasin tämän täydellisen farkkupepun ;)
- Anonyymi
Ei katsonut kun tervehdin.
- Anonyymi
Milloin?
- Anonyymi
Minä tarjosin salmiakkia.
- Anonyymi
Hän tuli hissistä..
- Anonyymi
En ole tavannut häntä..
(siis ei ole ihastusta)- Anonyymi
Eikö tässä ketjussa nimenomaan pitänyt olla?
- Anonyymi
Ohimenevä kohtaaminen Oulun yliopistolla vuosia, vuosia sitten on edelleen mielessä täysin ainutlaatuisena tunnekokemuksena.
- Anonyymi
Uskalsin häntä jo vähän kiusoitella, pientä lähentymistä ilmassa?
- Anonyymi
Saako kysyä millaista sun kiusoittelu oli;) t. Utelias
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako kysyä millaista sun kiusoittelu oli;) t. Utelias
Ihan vaan pientä leikkimielistä sanallista härnäystä. Jospa hän huomaisi, että hän on minulle erityinen :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan vaan pientä leikkimielistä sanallista härnäystä. Jospa hän huomaisi, että hän on minulle erityinen :)
Tunnetko hänet hyvin? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jälkeennpäim vau🤭
- Anonyymi
Ihanat muodot, mustaa ja pinkkiä päällänsä ;)
- Anonyymi
Kiitos ;)
- Anonyymi
Juteltiin taas paljon kaikkea ja oli kiva nähdä, mutta en oo varma ootko samanlainen kaikille vai juuri minulle..
- Anonyymi
Itse olen sille miehelle aina täysin erilainen kun muille ja miksikö koska välitän,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen sille miehelle aina täysin erilainen kun muille ja miksikö koska välitän,,
Tätä juuri mietin, onko hänen ystävällisyys, tietty tapa puhua mun kanssa ja eleet sekä se fiilis että meillä klikkaa niin todella sitä ja minuun kohdistettua vai onko hän kaikkien kanssa samanlainen ja kuvittelen vaan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä juuri mietin, onko hänen ystävällisyys, tietty tapa puhua mun kanssa ja eleet sekä se fiilis että meillä klikkaa niin todella sitä ja minuun kohdistettua vai onko hän kaikkien kanssa samanlainen ja kuvittelen vaan..
Ei ole sinulle. Tuon kyllä tunnistaa jokainen joka on tekemisissä jos hän on erilainen sinulle.
- Nainen vierestä
- Anonyymi
Vältteli koko illan hieman hermona.. Ymmärtäähän tuon kun tilanteemme on hieman erilainen ja salainen. Täytyy esittää ku mitään ei oiskaan.
- Anonyymi
Vatuikshan se män niin ku jeesuksen piäsiäinen 😐
- Anonyymi
Menikö se se pieleen ihastuksesi käytöksen takia? Näittekö sattumalta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menikö se se pieleen ihastuksesi käytöksen takia? Näittekö sattumalta?
Oman käytöksen. Odotin aivan liikaa tapaamista niin menin tolaltani ja niin. Vatuiks män. Mokasin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oman käytöksen. Odotin aivan liikaa tapaamista niin menin tolaltani ja niin. Vatuiks män. Mokasin
Oletko j?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko j?
Ehkäpä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkäpä..
Asuuko kaivattusi tampereella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asuuko kaivattusi tampereella?
Tampere osui,
- Anonyymi
Yks juttu oli ku annoit hampparin jämäsi mulle xD awww.
(Kuka nyt jaksaa kuunnella kitisevää humalaista naista jolla on nälkä)- Anonyymi
😋😋 Oot iha hassu.
- Anonyymi
Tää on ihana🤗😘😜👆💗💘😌
- Anonyymi
Nähtiin vielä sen jälkeenkin, mutta tänään lounaalla oli tosi kiva jutella - se oli keidas kiireen keskellä, ehkä meille kummallekin..
Molemmat kai metallisteja, töissä toissapäivänä pyysin neuvoa 😶
- Anonyymi
Katsoin pyllyäsi, taisit huomata sen
- Anonyymi
Koskas tämä tapahtui
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koskas tämä tapahtui
Muutama kuukausi sitten. Sivusta vastaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koskas tämä tapahtui
Keskiviikkona iltapäivällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskiviikkona iltapäivällä
Ei ollut kuin muuta kuukausi sitten. Sivusta vastaa
- Anonyymi
Hän toivotti hyvää aamua ja sanoi että oli saanut nukuttua joten kuten.
Siis paremmin kuin oli ajatellut. - Anonyymi
Eilen illalla vaihdettiin pari sanaa ja taisin mokata kun hämmennyin niin kauniista silmistä ja siitä kuinka lähellä hän oli. Jäin kyllä niin kiinni miehen katseeseen...
Olisin halunnut sanoa jotain järkevää, mutta en uskaltanut. - Anonyymi
Taisin mokata pahemman kerran viimeksi, kun nähtiin. Toivottavasti hän (nainen) ymmärtää, että en halua vaarantaa hyvää ystävyyttämme. m>
- Anonyymi
Miten vaarantaa, kertomalla mitä tunnet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten vaarantaa, kertomalla mitä tunnet?
Niin justiin, kerroin rakastavani häntä. Se on totuus.
- Anonyymi
Kauan sitten nähtiin, annoin jotain ja hän pakeni paikalta.
- Anonyymi
Mitä annoit hänelle?
T. Yksi pakenija, jota harmittaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä annoit hänelle?
T. Yksi pakenija, jota harmittaaVoisi kertoa sen suoraan, jos harmittaa.
- Anonyymi
Minkä ihastuksen? Erityisen hyvin työn ulkopuolella yksin viihtyvä voi ihastua, mutta ei tarvitse ketään elämäänsä.
- Anonyymi
Minä oon väkisin yksin. Syy missä 🤔.
Raha on aina aluksi tutustumisiin se suurin, sen olen huomannut tässä parinvuoden sisällä. Sillon kun oli vielä vakityö, niin ei ollut näitä ikävä ongelmia tässä mittakaavassa. Onko se niin kova status vaikka sama ihminen 🤣. No jotain toki ikää kun tulee, niin ajattelee onneksi vähän järkevämmin joitakin asoita. Jotkuu ei vissiin muutu/muuta tuota, edes kun ikää tulee ja nytten tarkota että kokonaan, mutta edes jotain 🤔.
- Anonyymi
Teimme ihan tavallisia liikkeitä urheiluharrastuksen parissa, mutta sun kätesi siirsivät ajatukseni kylläkin intohimoisen tangon pyörteisiin;)
- Anonyymi
Heh, ei minun elämästäni.
- Anonyymi
Naisen tiukat pakarat, heilahduksia, joka hetken nautin seurasta ja siitä kun sain kaunista ja seksikästä naista katsoa.
- Anonyymi
Piirtäminen voi olla luovaa tai iloa silmälle😊
- Anonyymi
Raitapaituli, mustat housut, tennarit ;)
- Anonyymi
Jäi ikävä jotain, mitä ei kumpikaan ääneen sanonut, mutta viipyilevistä katseista oli luettavissa. Se n. puoli tuntia hurahti taas liian nopeaan. Jospa kohtalo johdattaisi taas tekemisiin hänen kanssaan.
- Anonyymi
Kerran. aikaa sitten. Uima-asu, nainen, kaunis 🤣salaa haluan.
- Anonyymi
Reittimme sivusivat toisiamma noin metrin päästä tänään klo 17:15 ja katsoessasi lävitseni minua ollenkaan huomaamatta tajusin välähdyksenomaisesti ihastukseni tarkoituksettoman turhuuden ja päätin siinä samassa silmänräpäyksessa luopua kaikenlaisesta sinuun ja mystisen seksikkääseen miehiseen ulkonäköösi kohdistuvasta turhasta haaveilusta ja keskittyä elämän olennaisiin, sivistäviin ja iloatuottaviin asioihin kuten kaunokirjallisuuteen, taiteeseen ja runouteen.
- Anonyymi
Ei tainnut onnistua?
- Anonyymi
Jännitin liikaa ja join liikaa 😅 Osaan joskus yllättää itsenikin.. 😆
- Anonyymi
Ai, näytti kyllä siltä niinku et ois juonut mitään vettä väkevämpää :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai, näytti kyllä siltä niinku et ois juonut mitään vettä väkevämpää :D
En niin. Kivennäisvettä join. 😊
- Anonyymi
Ja teki mieli mutta ei minua silloin
Sanoin .
Olen ollut liian vanha nainen ja nyt jo kuivun ja hilseilen herkkäihoinen
- Anonyymi
Nainen, juttelua, sain hänen seurastaan kauneudestaan nauttia, huomattavasti enemmänkin haluaisin, haluaisin rakastella hänen kanssaan.
- Anonyymi
Milloin hänen kanssaan puhuit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä vastaanko kysymykseen, miuluummin luen (haave) tämän jatkona tuohon samaan näkemistapahtumaan liittyviä asioita tuon saman naisen kertomana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etpä vastannut mitään. Täällähän on näitä kyselijöitä mitkä eivät itse vastaa mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etpä vastannut mitään. Täällähän on näitä kyselijöitä mitkä eivät itse vastaa mitään.
Ei näemmä vastannut. Tuo nyt oli selvää kun kyselijät kyselee uteliaisuuden vuoksi
- Anonyymi
Tanssittiin, halailtiin, kosketeltiin, juteltiin, katseltiin ja hymyiltiin pitkin iltaa, joka mahdollisessa tilanteessa, missä se oli liikaa huomiota herättämättä mahdollista ❤️ Ihanaa kun olit!
- Anonyymi
Hymyilen edelleen kun mietin sitä iltaa. ♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvasin, niin minäkin 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä erityisesti muistelet siitä?
- Anonyymi
Keskustelua, sai katsella kaunista naista, hyvä vartaloinen, salaa haluan, fantasioihin pääsevä nainen.
- Anonyymi
😊tai😂
- Anonyymi
Harmaaat ylhäällä, punertavan ruskeaa alhaalla ja ehkä siniset rintsikat... Ihana ;)
Hän oli sairastunut, en ymmärtänyt silloin.
Siitä soimaan itseäni, vaikkakin hän halusi säästää minua huolelta.- Anonyymi
Minkälaisen pöydän ääressä asiasta keskusteltiin?
Anonyymi kirjoitti:
Minkälaisen pöydän ääressä asiasta keskusteltiin?
En ole valmis kertomaan.
- Anonyymi
Ei kai siinä mitään sen ihmeempää. Hän oli nuori messutyttö joka antoi kortteja. Ja kun apaattisesti ajatuksissani marssin "lätkäpöydän" luo niin hänen äänensä herätti minut "Mikä sinun sukunimesi on". Vasta sitten kohotin katseen ja katsoi häntä. Edessäni oli mustassa mekossa ja lateksihousuissa nuori nainen. Ääni kuin samettia ja sielujen sympatia iski heti. Sen tietää ensimmäisestä lauseesta tai sanoista olisiko yhteiselo mahdollista.
Katsoin häntä ja hän katsoi silmiin takaisin. Laitoin kortin kaulaani ja jatkoin matkaa. Mutta mieli virkeänä. Hän herätti minut, avasi silmäni ja sai päiväni paistamaan. Minusta hänkin hymyili, vai olisiko nauranut minulle. En tiedä. - Anonyymi
Hame,sukkahousut, kengät ;), muotoja ;), todella kaunis nainen ja kuuma pakkaus. Ihanaa pepun pyöritystä kun liikkui.
- Anonyymi
Millaiset kengät? 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaiset kengät? 😁
Itse kirjoitin tuohon 6-7 tunnistetta ja sinä kyselet. Ei. Kirjoita siihen oma vastine tai ole hiljaa.
- Anonyymi
Se oli viimeinen tapaamisemme.
- Anonyymi
Sama.
Milloin tämä sun tapaus tapahtui, mitä siinä tapahtui? Tiesitkö silloin, että jää viime kohtaamiseksi? Kyselee n.
- Anonyymi
Hame, sukkahousut.,isot täydelliset rinnat, yllättävän pienehkö peppu, ei voi kuin haluta. Yksi yö hänen kanssaan olisi elämäni fantasioiden täyttymys
- Anonyymi
Tänään. Pieruverkkarit ja löysä pusero. 100 kiloinen ainakin. Maailman sexyin ilmestys!
- Anonyymi
Uuh, onpa sulla maku
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uuh, onpa sulla maku
:D:D:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:D:D:D
Uuh, siinä vasta olisi nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uuh, siinä vasta olisi nainen.
Eikö? Vähän erilaista. Makuja on monenlaisia:D
- Anonyymi
Näkemiin ja hyvästi...!!!
- Anonyymi
Huomasin turkoosin väriset pitsikoristeiset pikkuhoususi läpikuultavana vaaleiden housujesi alta. 😉
- Anonyymi
Wou! Mikä sänki😍 ..
- Anonyymi
Kassalla
- Anonyymi
Hyvä tosi timmi perse.
- Anonyymi
Niinpä, moikkasin sua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, moikkasin sua.
Ja?
- Anonyymi
Sinistä lyhyttä paitaa ylhäällä, viininpunaista alhaalla ja kivat muodot ;)
- Anonyymi
Ihana hiEroja kosketuksesi tuntui todella hyvältä. Huomasitko kun minulla meinasi veikka nousta? ;)
- Anonyymi
Hymy, muodokas, ihana punaiseen vivahtava nainen.
- Anonyymi
Lähdettiin joululomalle, pikainen moikkaus lentoasemalla, hämmentyneet katseet, näytit hyvältä
- Anonyymi
Olisipa istunut viereeni toki nauroimme, mutta oli jotenkin todella tyly... Oven avauksen jälkeen jäi vain suru ja pettymys...olen hänelle massaa...päivä ennen joulua.
- Anonyymi
Laittelit N**na niitä leipomuksia siihen tarjolle.
- Anonyymi
Mää ihan vähän auttoin ja tein markkinointia
- Anonyymi
Koitin taas kattoa ohitsesi ja muita ihmisiä ja sivusta ettet huomaisi, mutta oli aika vaikeaa olla tuijottamatta, kun olit niin lähellä.
- Anonyymi
Katso vaan. Olen jo hämmentynyt niistä muistakin katseista ja tällä viikolla melkein tipahdin perseelleni kun katseet kohtasi.
- Anonyymi
Missä tämä tapahtui?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katso vaan. Olen jo hämmentynyt niistä muistakin katseista ja tällä viikolla melkein tipahdin perseelleni kun katseet kohtasi.
Mikä päivä katseet kohtasi?
- Anonyymi
3.4?
J-mies. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
3.4?
J-mies.Siis 3.1. 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä päivä katseet kohtasi?
Olisko ollut tiistaina.
- Anonyymi
Ihanalla kuumalla naikosella oli yllään sinistä ja tummanvihreää ;)
- Anonyymi
Missä? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä? :)
Duunissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Duunissa
Sun vai molempien?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun vai molempien?
Minun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun
Ja missä päin suomea? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja missä päin suomea? :)
Missä pitäisi olla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä pitäisi olla?
Käsivarressa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä pitäisi olla?
Etelä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä pitäisi olla?
Ei kun lännessä. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun lännessä. ;)
Tämä osuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä osuu
Ei olla nähty hänen kanssaan vähään aikaan. Mites sulla?
- Anonyymi
Kadulla, kumpikin varvovaisesti hymyillen kuin tunnustellen toisen fiiliksiä :)
- Anonyymi
Noin se meni mutta siitä on jo aikaa....
- Anonyymi
Ihanalla mustaa housua, harmaata tennaria sekä kevyehköä paitaa ;) Kaunis ;)
- Anonyymi
Uuh miten jännittävää ;)
- Anonyymi
Onko se liian hyvää
- Anonyymi
Onko se liian hyvää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uuh miten jännittävää ;)
On kuumahko naisimmeinen ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kuumahko naisimmeinen ;)
Uuh, hirveän jännää...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se liian hyvää
Kiellettyä hedelmää ;)
- Anonyymi
Ihanalla lettipäälläni oli suru puserossa.
- Anonyymi
Siinä vasta erikoinen "tapaaminen" olikin. Ei tapahtunut yhtään mitään mainittavaa ja samalla ihan kaikki. Tuosta ihan kaikesta todisteena se, etten unohda sitä hetkeksikään.
- Anonyymi
Milloin tämä tapaaminen oli?
- Anonyymi
Hänen kanssaa tapamiset ovat juuri tuollaisia.
- Anonyymi
Hänen kanssaa tapamiset ovat juuri tuollaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin tämä tapaaminen oli?
marraskuussa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
marraskuussa
Oletko nainen vai mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko nainen vai mies?
kerro sä välillä jotain, kumpi itse olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kerro sä välillä jotain, kumpi itse olet?
Olen nainen.
- Anonyymi
Miten nainen voi vain kaunistua kun aika etenee, oli todella sykähdyttävää nähdä vaikka tosi pikaisesti kun muuhun ei ollut tänään tilaisuutta. <3
m>n- Anonyymi
Pääsitkö juttusille mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääsitkö juttusille mies?
En eilen mutta lähelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En eilen mutta lähelle.
Mihin niin kiire että pikaisesti..?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin niin kiire että pikaisesti..?
Nukkumaan kun lasso puuttui ja hän jäi kaappaamatta mukaan.. Nyt on jo väsy, nyt oon väsynyt. Nähtäisiinpä tän vuorokauden aikana. Hyvää yötä. :)
- Anonyymi
Toivotettiin hyvät viikonloput.
- Anonyymi
Tätä ei ole tapahtunut ikinä muille kuin sinulle ja hänelle...
- Anonyymi
raitapaita, villasukat ihanan kielletty ;)
- Anonyymi
Istuit vieraan miehen autossa. Ymmärrän ettet jaksa odottaa. Luovuin sinusta jo aikanaan. Huomasit kyllä kun niin lähellä olit. Yritit hiuksia laitaa eteen ja laskeuduit. Eikö se ihmetellyt mitä puuhaat.
- Anonyymi
Seksikästä pakaroiden heilahtelua, kaunis päiväunien kohdenainen, salaa ihastunut.
katse jäi mieleen, ruskeet silmät =))
- Anonyymi
Koostan kokonaiskuvaa kohteestasi, etunimi M ja silmät ruskeat ja paikkakunta jossain sisämaassa :/
Anonyymi kirjoitti:
Koostan kokonaiskuvaa kohteestasi, etunimi M ja silmät ruskeat ja paikkakunta jossain sisämaassa :/
joo ruskeita silmiä kaipaan minä, etelä-suomi, ei pks.
kunhan aikani palastalla kirjoittelen, onhan täällä varmaan se ,0.0000000001 prosentin mahdollisuus, et hän edes lukis koko palstaa
heh heb- Anonyymi
eripariaolevat kirjoitti:
joo ruskeita silmiä kaipaan minä, etelä-suomi, ei pks.
kunhan aikani palastalla kirjoittelen, onhan täällä varmaan se ,0.0000000001 prosentin mahdollisuus, et hän edes lukis koko palstaa
heh hebJoo nää tunteet saa kirjoittelemaan tällaiseenkin paikkaan :)
Anonyymi kirjoitti:
Joo nää tunteet saa kirjoittelemaan tällaiseenkin paikkaan :)
näinhän se =)
- Anonyymi
Milloin?
- Anonyymi
Ihanan mustaa tänään ;)
- Anonyymi
Kovin kaunista tänään. 😊
; )
- Anonyymi
Pitkän aikaa vierekkäin
- Anonyymi
Kuinka kauan?
- Anonyymi
Missä ja milloin?
- Anonyymi
Ennen auringonlaskua ja kauemmin kuin milloinkaan
- Anonyymi
Tuli tunne että tämä oli tässä, pitää luovuttaa jo. Yksipuolista on niinkuin on aina ollutkin.
- Anonyymi
Istuttiin vastakkain.
- Anonyymi
Mitä oli välissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä oli välissä?
Pöytä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pöytä.
Aamupäivällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pöytä.
Milloin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aamupäivällä?
Tai aamulla. En katsonut kelloa. Kerro itsekin jotain, niin saadaan palapeli koottua nopeammin :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai aamulla. En katsonut kelloa. Kerro itsekin jotain, niin saadaan palapeli koottua nopeammin :)
Ei ollut pöytä. Aikaa jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielessä on yksi tilanne työpaikalla. Mutta tietäisit siinä tapauksessa, mitä kello oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielessä on yksi tilanne työpaikalla. Mutta tietäisit siinä tapauksessa, mitä kello oli.
Jos sulla on ollu joku aikaan sidottu tapaaminen, niin ohi menee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähes vastapäätä iltapäivällä kahvitunnilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sulla on ollu joku aikaan sidottu tapaaminen, niin ohi menee.
Ohi meni.
- Anonyymi
Pois suljen nyt vähän vaihtoehtoja ja kerron, että tämä tapahtui lauantaina. Olen siis tuo 19:25.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pois suljen nyt vähän vaihtoehtoja ja kerron, että tämä tapahtui lauantaina. Olen siis tuo 19:25.
Mun mielestä tehtiin kyl jotain muutakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun mielestä tehtiin kyl jotain muutakin.
No kerro mitä?
- Anonyymi
Talvella laskee aikaisin 😂
- Anonyymi
Missä? :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä? :D
🤭🤗, toisaalta yhtä naista ajatellen ei laske 🤗
- Anonyymi
Raitapaitaa ja tummansinistä housua ;)
- Anonyymi
Halattiin. Olimme juhlavaatteissa. Juttelimme mm lapsista. Toivoimme vielä näkemistä mutta emme ole nähneet.
- Anonyymi
Tilkkupaitaa oli kiva ihastella
- Anonyymi
Sanaton kauneus.
- Anonyymi
Toppahousupeppu, upeat pakarat, salaa haluan häntä, kaunista naista.
- Anonyymi
Hih.. ;)) Onneks kohta tulee kevät niin saa ottaa toppikset pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hih.. ;)) Onneks kohta tulee kevät niin saa ottaa toppikset pois.
Joo, hänellä juoksutrikoot 🔥👌👍
- Anonyymi
Vaaleanpunainen paituli ja mustat farkut ;)
- Anonyymi
Mustat toppahousut/ulkoiluhousut, punainen takki, ihana nainen, uuh mikä kävely, silkkaa seksiä, ihanalla pepulla
- Anonyymi
Millon tämä tapahtui?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millon tämä tapahtui?
Mitä liittyy sinun ihastuksesi näkemiseen? Ei tarvitse olla ollenkaan tuohon sanomaani liittyvä asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä liittyy sinun ihastuksesi näkemiseen? Ei tarvitse olla ollenkaan tuohon sanomaani liittyvä asia.
Lenkkeily
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lenkkeily
Olet nähnyt ihastuksesi lenkkeilemässä, vai miten tämä pitää ymmärtää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lenkkeily
Kuka lenkkeili? Onko muunlaista tapaamista ollut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka lenkkeili? Onko muunlaista tapaamista ollut?
On ollut muunlaisiakin aiemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaisia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro noista muista tapaamisista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro noista muista tapaamisista.
Ei näemmä ole ollut muunlaisia näkemisiä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei näemmä ole ollut muunlaisia näkemisiä..
Kahvia. Musiikkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kahvia. Musiikkia.
Kerro tarkemmin. Paikasta, muustakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kahvia. Musiikkia.
Et näemmä kertonut :/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et näemmä kertonut :/
Ei kertonut
- Anonyymi
Jo viikko!
- Anonyymi
Täydellinen farkkupeppu käveli edellä ;)
- Anonyymi
Tiukka peppu. Ei tänään, sivusta
- Anonyymi
Ihanalla M naisella farkut sekä harmaata paitaa ;)
- Anonyymi
Ihanalla oranssia paitaa päällä ;) Purit myös huultasi ;)
- Anonyymi
Siitä on nyt 4 viikkoa. Kuvittelisi, että kaipuu jättäisi tässä ajassa, mutta kasvaa vain.
- Anonyymi
Minne päin menee
- Anonyymi
Laita nimen eka kirjain kenet näit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita nimen eka kirjain kenet näit
M
Ei neljää viikkoa.
Sivusta. - Anonyymi
Sama täällä :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä kirjaimella miehen nimi alkaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä kirjaimella miehen nimi alkaa?
- Anonyymi
Saavuin,nain ja lähdin.
- Anonyymi
Viestin piti olla ihastukselle. Viestisi vaikuttaa hyvin tunteettomalle. Oletko kuitenkin ihastunut tai rakastunut? Jos olet, keneen?
- Anonyymi
Kauniilla ihanalla naisElla tänään mustaa päällä ;)
- Anonyymi
; )
- Anonyymi
Anna joku muukin vinkki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna joku muukin vinkki
Juoksuhousut muutama vuosi sitten. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juoksuhousut muutama vuosi sitten. Sivusta
Harmi ei kohdannut. Toivoin että olisit o:ni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi ei kohdannut. Toivoin että olisit o:ni
Ei pitänytkään kohdata, ei mikään O.
- Anonyymi
Pinkkiä ja tummaa farkua niin söpö ;)
- Anonyymi
Muodot (rinnat 🔥😉), hame, kauniit sukkahousut, seksikäs nainen
- Anonyymi
Raitapaitaa mustaa housua, aivan ihanan oloinen nainen ;)
- Anonyymi
Ihana peppu kauniilla naisella
- Anonyymi
Missä ja milloin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä ja milloin?
Kerro missä ja milloin olisin tuon viimeksi nähnyt. Jos sanot oikein ilahdun, että haluat minua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro missä ja milloin olisin tuon viimeksi nähnyt. Jos sanot oikein ilahdun, että haluat minua.
Kerro ensin minkä väriset housut tai hame naisella oli viimeksi nähdessäsi? Tiedän olenko minä kyseessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro ensin minkä väriset housut tai hame naisella oli viimeksi nähdessäsi? Tiedän olenko minä kyseessä.
Hän oli alasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kerro muutenhan tuo mainitsemani asia ei toteudu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän oli alasti
Nainen vai mies oli alasti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän oli alasti
Sanoitko hänelle silloin jotain pepusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoitko hänelle silloin jotain pepusta?
En, eikä ollut alasti
- Anonyymi
Katse huoneen toiselta puolelta, sävähdin, katsoin muualle, enkä löytänyt sinua enää.
- Anonyymi
Eikö mies muka ollut huoneessa enää. Oli kokoajan..
- Anonyymi
💙💙tässä on tuttua💙💙
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
💙💙tässä on tuttua💙💙
Missä on tuttua?
- Anonyymi
Kauniin naisen tiukka peppu, mitkä muodot. En vastaa ellei kysyjän sanoma lause kiinnosta minua..
- Anonyymi
Hädin tuskin uskalsin moikata :D
- Anonyymi
Naiselta miehelle?
- Anonyymi
Oliko;Katse, varovaisesti, ajatus katsoikohan hän takamustani;)
- Anonyymi
Empivä alkuun mutta myöntyi lopulta.
- Anonyymi
Milloin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin?
Eilen emäntä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin?
Eilen töissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eilen töissä.
En ole eilen ollut töissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole eilen ollut töissä
Meni aikamääreet sekaisin... perjantaina tapahtui tämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meni aikamääreet sekaisin... perjantaina tapahtui tämä.
Tapahtui mikä? Ei tuossa mitään lukenut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tapahtui mikä? Ei tuossa mitään lukenut.
Tässä ketjussa piti vain yhdellä virkkeellä kuvata viimeisintä kohtaamista ihastuksen kanssa.
Jätin tuon myös siksi kryptiseksi, koska uumoilen hänen olevan varattu ja tuskin pitää minusta, joten olisi aika kiusallista jos hän tietäisi pienistä tunteistani. En siis aio sanoa hänelle mitään irl. Tähän kärvistelyyn on jo tottunut, alkaa olla jo siedettävää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä ketjussa piti vain yhdellä virkkeellä kuvata viimeisintä kohtaamista ihastuksen kanssa.
Jätin tuon myös siksi kryptiseksi, koska uumoilen hänen olevan varattu ja tuskin pitää minusta, joten olisi aika kiusallista jos hän tietäisi pienistä tunteistani. En siis aio sanoa hänelle mitään irl. Tähän kärvistelyyn on jo tottunut, alkaa olla jo siedettävää.varattu.uumoilee varatt.a
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätin tuon myös siksi kryptiseksi, koska uumoilen hänen olevan varattu ja tuskin pitää minusta, joten olisi aika kiusallista jos hän tietäisi pienistä tunteistani. En siis aio sanoa hänelle mitään irl. Tähän kärvistelyyn on jo tottunut, alkaa olla jo siedettävää.Onko naisen toistuva ylimääräinen katse, haluaa, että mies katselisi takaisin siitä sen kymmenen sekuntia😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko naisen toistuva ylimääräinen katse, haluaa, että mies katselisi takaisin siitä sen kymmenen sekuntia😉
Ylimääräinen? Kohtaamiseni hänen kanssaan ovat harvoja ja nopeasti ohimeneviä, joten yritän toki hyödyntää nämä tilanteet mutta ollen kuin muina miehinä. Aika haka saa olla, että hoksaa millä mielellä olen ;) Suurin syy, mikä saa silmäni etsimään häntä, on puhdas mielenkiinto tätä miestä kohtaan. Sen verran olen häntä hahmottanut, että pidän häntä hyvännäköisenä mutta tarkempia piirteitä en osaa sanoa, koska katselukerrat ovat jääneet vain nopeiksi vilkaisuiksi. En siis osaisi piirtää hänestä muotokuvaa. Loppuviikosta hämmästyin, että hänen parransänkensä oli tummempi kuin muistin.
Minua saa katsoa tai olla katsomatta. Hän tosin ei sitä paljoa tee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko naisen toistuva ylimääräinen katse, haluaa, että mies katselisi takaisin siitä sen kymmenen sekuntia😉
Ylimääräinen? Kohtaamiseni hänen kanssaan ovat harvoja ja nopeasti ohimeneviä, joten yritän toki hyödyntää nämä tilanteet mutta ollen kuin muina miehinä. Aika haka saa olla, että hoksaa millä mielellä olen ;) Suurin syy, mikä saa silmäni etsimään häntä, on puhdas mielenkiinto tätä miestä kohtaan. Sen verran olen häntä hahmottanut, että pidän häntä hyvännäköisenä mutta tarkempia piirteitä en osaa sanoa, koska katselukerrat ovat jääneet vain nopeiksi vilkaisuiksi. En siis osaisi piirtää hänestä muotokuvaa. Loppuviikosta hämmästyin, että hänen parransänkensä oli tummempi kuin muistin.
Minua saa katsoa tai olla katsomatta. Hän tosin ei sitä paljoa tee.
- Anonyymi
Pitkä ja komea mies olit menossa kai kiireellä lääkärille, moikkasin vain iloisena 😘
- Anonyymi
En ole lääkärillä käynyt pitkiin aikoihin
- Anonyymi
Eilen ohimennen näimme ja tajusin, että ihastukseni taitaa olla yksipuolista sittenkin.
- Anonyymi
Mistä niin päättelet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä niin päättelet?
Hänen käytöksestään olin lukevinani, tai siitä mitä puuttui.
- Anonyymi
Ihan ok.
- Anonyymi
Ei ole.
- Anonyymi
Vain muutama lause vaihdettiin, ja nekin enimmäkseen työasioita.
- Anonyymi
Millaista työasiaa?
- Anonyymi
Joo, Rammsteinia kajareista ja väkinäistä sexiä. myöhemmin tuli viesti mun puhelimeen ja heti mustasukkaisuus heräsi hänessä - tuuppasi mut lähes kumoon..ei pyydellyt anteeksi edes. laittoi viestiä, että kiitos kivasta illasta!!!!
Maassamme on ihan liikaa katkeroituneita, eronneita keski-ikäisiä miehiä, jotka eivät ole puhuneet ammattiauttajien kanssa ja tulos on sitten se, että kaikki naiset ovat vain panopuita ja koston kohteita. - Anonyymi
Toistuva katseen jälkeinen katse, kaunis nainen.
- Anonyymi
Edessäni "köykkivä" nainen touhuaa kaikkea, välillä näen hänen pyllistävän vähän,
- Anonyymi
On oltava tarkempi missä ja mihin aikaan köykkii, ulkona vai sisällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita oma versio miten sinulla tuo asia on tapahtunut. Naisnäkökulmasta katsottuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita tuo asia omasta naisnäkökulmastasi.
- Anonyymi
Nainen ja välillä sain ihailla häntä miehen näkökulmasta katsottuna hyvältä näkökantilta, naisen touhuillessa.
- Anonyymi
Hänen mökillään viime kesänä, täydellinen päivä.
- Anonyymi
Hän hoiti minua valkoisessa ja mustassa asusteessa
- Anonyymi
Ajoit vaalealla autolla vastaan enkä tajunnut sua moikata.
- Anonyymi
Sellasta tiivistä silmiin tuijottelua ja miettimistä, että mitähän tässä nyt pitäs sanoo...
- Anonyymi
Tämä ja ikävä jäi ja on !
- Anonyymi
Edellisestä kohtaamisesta on jo 219-220 tuntia. :( Ikävä on <3
- Anonyymi
Kauniit jalat, kiva hamonen, ei viimeisin näkeminen
- Anonyymi
Mitä hänellä oli yllään viime näkemisellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hänellä oli yllään viime näkemisellä?
Kirjoita tuosta mistä kirjoitin,tuosta jäi kaikki muistiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoita tuosta mistä kirjoitin,tuosta jäi kaikki muistiin.
Joo ei kannata sanoa ellei toinenkin sano
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ei kannata sanoa ellei toinenkin sano
Oikein! Nää ihailua ettivät ei ikinä vastaa, hakevat vaan täsmåyksiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikein! Nää ihailua ettivät ei ikinä vastaa, hakevat vaan täsmåyksiä
Joo näin näkyy tekevän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo näin näkyy tekevän
Joo ei vastaile, haluaa vaan tietoa!
- Anonyymi
Edessäni nainen, välillä saan nähdä housujen liikkuvan ja takamusta ihailla.
- Anonyymi
Eikö sillä ole yläkehoa ollenkaan? Marssivat teknohousut by Nick Park?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sillä ole yläkehoa ollenkaan? Marssivat teknohousut by Nick Park?
Tietenkin on, tyhmiä kyselet;)
- Anonyymi
Kolmas pyörä seinän takana.
- Anonyymi
Sisällä, ulkona?
- Anonyymi
Ehkä kolmas nainen?😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä kolmas nainen?😀
Kaksi naista ja yksi mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sisällä, ulkona?
Sisätiloissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sisätiloissa.
Kaikki kolme😄?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki kolme😄?
nii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nii
Aikaa sitten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nii
Ahaa eli yksi eri huoneessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikaa sitten
On siitä jo aikaa. Tänä vuonna kuitenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On siitä jo aikaa. Tänä vuonna kuitenkin.
Ei ollut tänä vuonna
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut tänä vuonna
Olipas tänä vuonna. Mitä sä sotket? Tuo viesti kolmannesta pyörästä oli nimittäin multa.
- Anonyymi
Herkkyys
- Anonyymi
Sitkas
- Anonyymi
Oli alkuvuodesta 1991...
- Anonyymi
Kumpikin puuhailimme siinä omiamme, sähköinen, jännittynyt tunnelma ja ajatuksia menemisestä tuon toisen kanssa vähän syrjempään.
- Anonyymi
"Kaikki ne romut joita siirtelin ollessasi,
nyt Aarteita joihin kosketit ennen mentyäsi".- Anonyymi
Ylläoleva teksti on viimeinen lause runostani:
Köyhien Ranta
se on tekijäoikeus suojattu.
- Anonyymi
Nainen, ylävartalon liike, tissit, välillä takamukseen kiinnitän huomiota
- Anonyymi
Fuusioitui siis kokonaiseksi naiseksi😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järjetön lause
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sotket? Älypää oikein!
- Anonyymi
Ylävartalon liike? 😁 Onko se jotenkin irrallaan alaruumiista? XD Mitä tarkoitat sillä? Mielenkiinnosta kysyn
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylävartalon liike? 😁 Onko se jotenkin irrallaan alaruumiista? XD Mitä tarkoitat sillä? Mielenkiinnosta kysyn
No kun aiemmin ketjussa joku näki housujen liikettä, kts eilen 20:42 ,ylävartalon nyt ja ajattelin että samalta. Tämä vain omaa omituista huumoria, järjetöntä toki!
Naiselta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kun aiemmin ketjussa joku näki housujen liikettä, kts eilen 20:42 ,ylävartalon nyt ja ajattelin että samalta. Tämä vain omaa omituista huumoria, järjetöntä toki!
Naiselta.Tai sitten se pomppii eri tahtiin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helvettiä kyselet Mene muualle sotkee saatana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiselta.Helvettiä sitä silti näitä sotkemaan?!!!
- Anonyymi
Milloin tämä tapahtui?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin tämä tapahtui?
Yli vuosi sitten
- Anonyymi
alkaa olla pian satavuotta, se tuli ja pian heti meni ja sillä sipuli
- Anonyymi
Exät, kaveruus, ruoka, kahvila, hotelli, hieronta, terveysasiat, aavistukset puheista, halaus, saattelu ja hylly.
- Anonyymi
Ei viime tapaaminen. Silti laitan. Ihastuttava nainen oikoi minihamettaan.
- Anonyymi
Mikä oli viimeisin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä oli viimeisin?
En kerro, ensin sinä kerrot tuosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kerro, ensin sinä kerrot tuosta.
Ei täällä kukaan kerro mitään, kunhan vaan tietoja kalastelevat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei täällä kukaan kerro mitään, kunhan vaan tietoja kalastelevat.
Meni juuri niinkuin sinulle sanoin. Tiedonjanoisia vaan 🤣
- Anonyymi
Konsertti. Minihame. Linssin läpi.
- Anonyymi
Juttelua naurua työtä. Silmiin katselua. Sitten istuimme vierekkäin. Miehellä oli stondis. Hän on sexy. Mutta tunteeni ovat syvempiä.
- Anonyymi
En tiedä voiko sitä ihastukseksi sanoa.
Muutama vko sitten treffeillä olimme koko vkl ajan - Anonyymi
Minä ja hän mies sohvallani... Siinä hän nukkui yönsä.
- Anonyymi
Erään ihanan Paulan sohvalla nukuin yöni vuosia sitten.
Ihastunut olin tai olen edelleen ja myös ikävä on ;)
Muistan punaisen silkkisen yöpukusi ja kun kysyit "mitä sitten tehtäisiin".
Ottaisitpa vaikka somessa yhteyttä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erään ihanan Paulan sohvalla nukuin yöni vuosia sitten.
Ihastunut olin tai olen edelleen ja myös ikävä on ;)
Muistan punaisen silkkisen yöpukusi ja kun kysyit "mitä sitten tehtäisiin".
Ottaisitpa vaikka somessa yhteyttä.Nou
- Anonyymi
Nainen touhuili, välillä kumartui, se peppu :)
- Anonyymi
Sekoinen nöyristeli tai ainakin matalalla ajoi/lensi....
Miunkiään piä ei voi nousta ollenkaan kun hänet tapaan.
Tasainen
Enkä halua että sitä kukoon ennee pimittee
Pyörrytyksissä oon usein mut silti suustani jotain tulloo. - Anonyymi
Se farkkupeppu kauniilla naisella. Huoh.
- Anonyymi
Ihana hoitsu M nainen raitasukissa, sinua on ilo katsella ja kuunnella. Tekisi kyllä mieli halata ja suudella aina kun jäädään kaksin ;)
- Anonyymi
Mä en saanut silmiäni irti sinusta, kun oot hurmaava, ihana, kaunis nainen.
- Anonyymi
Kuinka? Minihameessa rannalla, metsässä kävelemässä, miten
- Anonyymi
Voi huokaus miten ihanasti sanottu jostakusta :)
- Anonyymi
Niin sinäkin🥰 ja oletkohan huomannut kun katselen sinua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin kaksin katselin kokoajan sinua. Olit eduksesi siellä kun käveltiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oletko huomannut miten katselen takaisin, pyörittelit hupun nyörejäsi hymyillen, kaikista tärkeintä on, että hymyilet, on tunteeni....
jos jotain tunnen, senkin koristeltu valaan raato, harharetikässissäis, nikotiini lespo, läheppä etenee siitä liikutat läskiäs.....
:)
rauhallista illanjatkoa, turvallista
https://www.youtube.com/watch?v=N8nUX0RW6es - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin kaksin katselin kokoajan sinua. Olit eduksesi siellä kun käveltiin
Missä kävelitte? Päivällä, illalla, yöllä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä kävelitte? Päivällä, illalla, yöllä?
Sano siihen missä. Ei tämä yksinpuhelua oo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano siihen missä. Ei tämä yksinpuhelua oo.
Viimeksi yöllä ja kadulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viimeksi yöllä ja kadulla.
Ei.
- Anonyymi
No en kyllä tavannut häntä mutta mäni marjaan
- Anonyymi
Lähti töissä toisen naisen kanssa.
- Anonyymi
En tohtinut katsoa tätä vaaleahiuksista sinisilmäistä tyttöä silmiin, koska hän näkisi, kuinka hänestä tykkään.
- Anonyymi
Vaikka se tyttö katsoi sua pitkään sinisiin silmiisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka se tyttö katsoi sua pitkään sinisiin silmiisi
Ei ole siniset silmät
- Anonyymi
Surullista. Jos hän oliskin ollut loppuelämäsi rakkaus. Mitä vain harvoin löytyy.
- Anonyymi
Ihana mustapaitainen sopivan muodokas siivooja tyttö ;)
- Anonyymi
Ihana siivooja typy myös tänään ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana siivooja typy myös tänään ;)
Isot tissit, mikä perä.
- Anonyymi
Oli ärsyyntynyt, näpytteli kännykkäänsä eikä katsonut silmiin.
- Anonyymi
Tämä aloitus on tehty vuosi sitten. En ollut silloin vielä yhtään ihastunut ainakaan tietoisesti. Enpä olisi vuosi sitten arvannut millainen vuosi tulossa. Mikä määrä tunnetta mahtuu tähän Hiaceen eiku naiseen.
- Anonyymi
;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
;)
Näyttääkö siis vanhalta laatikonromulta kun tuohon autoon vertaat...
Hyvät tuntomerkit kiitti!
Haieis
- Anonyymi
Takamusta, reittä, hyvännäköinen, mikä nainen
- Anonyymi
Kerro toki lisää,,,;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro toki lisää,,,;)
Miksi tämä olisi yksipuoleista kertomista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tämä olisi yksipuoleista kertomista?
Koska naiset haluavat täällä yksipuolista ihailua ja suitsutusta, eivät ole kun hakemassa itsetunnon pönkitystä.
- Anonyymi
Nainen farkuissa, hiukset kauniisti, aika näky:)
- Anonyymi
Missä näit hänet? 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä näit hänet? 😊
Ei kovin urbaanissa ympäristössä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä näit hänet? 😊
Kerro sinä. Tämän kirjoittaja kenelle vastasit alunpitäen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro sinä. Tämän kirjoittaja kenelle vastasit alunpitäen.
En tiedä kenelle vastasin. Itselläni on nykyään harvoin farkut jalassa, mutta tuona päivänä oli. Siksi kommentti kiinnitti huomioni. On hyvin epätodennäköistä, että se koski kuitenkaan minua. Omalla kohdallani kohtaaminen olisi tapahtunut pk-seudulla suhteellisen lähellä rantamaastoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä kenelle vastasin. Itselläni on nykyään harvoin farkut jalassa, mutta tuona päivänä oli. Siksi kommentti kiinnitti huomioni. On hyvin epätodennäköistä, että se koski kuitenkaan minua. Omalla kohdallani kohtaaminen olisi tapahtunut pk-seudulla suhteellisen lähellä rantamaastoja.
Ei ollut pk-seutua, hyi olkoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
??????? Johan oli reaktio sinulla. Onneksi ei ollut minusta kyse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko töissä? Brune vai blondi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko töissä? Brune vai blondi
Tässä näkyy olevan tapana, että toinen vastaa eikä vain kysy.
- Anonyymi
Ihana tuli vastaan käytävällä harmaassa raitapaidassa ja Moikattiin pikaisesti ;)
Vitsit, että halusin suudella ja halailla tätä ihanaa ;) - Anonyymi
Halusin saada hänet mustasukkaiseksi, joten sanoin jotain mikä ei ollut totta. Metroasemalla katson sinua kaukaa, sinäkin huomaat minut, lähdin jo tulemaan luoksesi mutta olit jo mennyt. Kuin jostain indie räppärin musiikkivideosta..
- Anonyymi
Oven sulkiessani katsoin häntä vielä viimeisen kerran. En ymmärtänyt silloin, enkä ymmärrä vielä tänä päivänäkään, miksi kaikki tapahtui.
- Anonyymi
Ihanalla M naisella harmaa huppari ;)
- Anonyymi
En tiennyt sen jäävän viimeiseksi. Jos olisin tiennyt, olisin käyttäytynyt toisin. No, ehkä se ei jää viimeiseksi sittenkään.
- Anonyymi
Miten käyttäyidyit?
- Anonyymi
Milloin tapahtui ja oletko mies vai nainen? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten käyttäyidyit?
Olisin sanonut kerrankin jotain suoraan, jos olisin tiennyt sen olevan viimeinen kerta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin tapahtui ja oletko mies vai nainen? :)
Nainen ja talvella tapahtui, kevään kynnyksellä koronan aikaan.
- Anonyymi
Kauniit kasvot, takamus paras mitä tiedän ja ne hänen reidet. Upea nainen.
- Anonyymi
Avaa vähän tarkemmin. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avaa vähän tarkemmin. ;)
Mitä pitäisi avata?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avaa vähän tarkemmin. ;)
Tässä. Kerran laittoi mekkoaan,teki sille jotain se oli kiihottavimmista asioista se kokonaisuus mitä olen nähnyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avaa vähän tarkemmin. ;)
Hänen hymy, ne jalat, takamus, aina katson jos näen hänet edessäni, se oikein piristävä näky mitä hän taakseenkin tuo;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä. Kerran laittoi mekkoaan,teki sille jotain se oli kiihottavimmista asioista se kokonaisuus mitä olen nähnyt.
Hän muistaisi jos edessäsi kiskoisi mekkoaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän muistaisi jos edessäsi kiskoisi mekkoaan.
Tietenkin, miksi sinä tuota edes tähän kirjoitat;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin, miksi sinä tuota edes tähän kirjoitat;)
Jos hän olisi "kiskonut" mekkoaan;)
- Anonyymi
Minkä väriset hiukset naisella on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä väriset hiukset naisella on?
Toinen laittanut 4-5 asiaa ja sinä kehtaat laittaa kysymyksen, mutta et kehtaa itse mitään laittaa. Hävytöntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toinen laittanut 4-5 asiaa ja sinä kehtaat laittaa kysymyksen, mutta et kehtaa itse mitään laittaa. Hävytöntä.
Näitä, jotka haluaa täältä nämä kehut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näitä, jotka haluaa täältä nämä kehut.
Mitkä ihmeen kehut haluan? Aloituskommentti sopii moneen naiseen. Olisin halunnut rajata vaihtoehtoja, jotta tiedän voisiko olla minusta kyse. Toivottavasti ei ole, sillä kysymykseeni tulleiden vastausten myötä meni kyllä kiinnostus asiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitkä ihmeen kehut haluan? Aloituskommentti sopii moneen naiseen. Olisin halunnut rajata vaihtoehtoja, jotta tiedän voisiko olla minusta kyse. Toivottavasti ei ole, sillä kysymykseeni tulleiden vastausten myötä meni kyllä kiinnostus asiaan.
Nuo ei olleet minun kommentteja. 14/9
- Anonyymi
Näytti malliesimerkkiä torjuvasta olemuksesta.
- Anonyymi
Kuulostaa tutulle. M-N?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa tutulle. M-N?
N -> m
- Anonyymi
Katsoimme toisiamme hyvin pitkään ja samalla tiesin että olen vain yksi monista. Miten minun käy. Häviän.....
- Anonyymi
Juttelua naisen kanssa, sisällä, naisella farkut.
- Anonyymi
Ohitin pyörällä, ja sanoin vain moi.
- Anonyymi
Siitä on niin kauan jo, mutta taisi olla pitkä katse kaukaa ikkunan läpi🤔
- Anonyymi
Naiselta miehellekö?
- Anonyymi
tää osuis kohalle jos olet sellainen 150cm pitkä nuori nainen :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiselta miehellekö?
Kyllä, taisi olla jäähyväiskatse mieheltä joka tiesi ettemme näkisi pitkään aikaan🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, taisi olla jäähyväiskatse mieheltä joka tiesi ettemme näkisi pitkään aikaan🤔
Milloin? Viime vuonna alkuvuodesta?
- Anonyymi
Hänen Adidas-paitansa istui hänen päällään täydellisesti hänen keskustellessaan asioista minuutta syvästi koskettavalla tavalla.
- Anonyymi
Mies istui hetken vieressäni, mutta emme olleet kahden.
- Anonyymi
Istuitko sinä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Istuitko sinä?
Istuin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Istuin.
Milloin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Istuin.
Vaalea nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaalea nainen
Valitttavasti ei, olen brunette.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku laittoi väliin. Missä istuit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tapahtuiko maanantaina?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tapahtuiko maanantaina?
Ei. Koronakin. Useampi vuosi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tapahtuiko maanantaina?
perjantaina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
perjantaina
Mitä siinä teitte?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä siinä teitte?
juttelimme työkaverien kesken
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juttelimme työkaverien kesken
Mistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä?
Lopeta utelusi, jos et kerro itsestäsi mitään, etkä ole ollut samanlaisessa tilanteessa perjantaina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta utelusi, jos et kerro itsestäsi mitään, etkä ole ollut samanlaisessa tilanteessa perjantaina.
Ei naisetkaan tässä Kerro, näin tästä luin, olen ollut, mutta vain tämän eka kirjoittaja saa kertoa tästä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei naisetkaan tässä Kerro, näin tästä luin, olen ollut, mutta vain tämän eka kirjoittaja saa kertoa tästä
Olen miestä vanhempi. Molemmilla tunteita pitemmän aikaa, mutta hankala tilanne. Enempää en kerro, ellei puhuta IRL.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen miestä vanhempi. Molemmilla tunteita pitemmän aikaa, mutta hankala tilanne. Enempää en kerro, ellei puhuta IRL.
Siis ap olen, ja miestä vanhempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka paljon vanhempi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka paljon vanhempi?
Ehkä liikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä liikaa.
Paljonko on liikaa?
- Anonyymi
Kahvitunnilla
- Anonyymi
Työpaikan pukuhuoneessa
- Anonyymi
Ei kai samaa sukupuolta? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai samaa sukupuolta? 🤔
Kyllä ,😊🙋🏼♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ,😊🙋🏼♀️
Miehet😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet😂
Ei kun naiset 😊🌈🙋🏼♀️
- Anonyymi
Kohtaaminen, katse, lämmöntunne, halu pysähtyä, jutella, ei kyennyt, oman huonouden tiedostaminen ja pakeneminen samaan suuntaan kun mihin oli menossakin.
- Anonyymi
Älä viitti. Sinussa ei ole mitään huonoa, muuta kuin itsetunto, joka on näköjään kateissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitti. Sinussa ei ole mitään huonoa, muuta kuin itsetunto, joka on näköjään kateissa.
Kiitos sinä tuntematon päivän pelastus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos sinä tuntematon päivän pelastus.
Joo, tuolla pärjäät taas puoli vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, tuolla pärjäät taas puoli vuotta.
Joo, puoli vuotta pelkkää hymyä.
- Anonyymi
Oletko mies vai nainen? Milloin tapahtui?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko mies vai nainen? Milloin tapahtui?
Nainen ja on tästä jo aikaa kulunut..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen ja on tästä jo aikaa kulunut..
Näethän harva se päivä minua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näethän harva se päivä minua
Erittäin harvoin se päivä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erittäin harvoin se päivä
Tuo kai itsestäsi kiinni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo kai itsestäsi kiinni
Kohtaamisiin en mitenkään voi vaikuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohtaamisiin en mitenkään voi vaikuttaa.
Kohtaat sitten siten että olet itse jossain töissä, kauppa, vastaava missä näet häntä tai käy pyydettäessä hänen kotonaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohtaat sitten siten että olet itse jossain töissä, kauppa, vastaava missä näet häntä tai käy pyydettäessä hänen kotonaan
"Herran hallussa" jos ei näe niin sille on syynsä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Herran hallussa" jos ei näe niin sille on syynsä..
Et ole tainnut "antaa" niin ei tule kutsua käymään.
- Anonyymi
Katseet kun kohtasi se oli kuin sähköinen virta joka olisi kulkenut..😘
- Anonyymi
Milloin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin?
Mennellä viikolla olisiko ollut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mennellä viikolla olisiko ollut
Oliko tänään katseita?
- Anonyymi
Itse istuin, hän nainen seisoi siinä aika lähellä.
- Anonyymi
Mokasin ja sain naiselta vihat joita itkin...
- Anonyymi
Jos mies itkee niin on tosi kyseessä. Kerro miten mokasit/ miksi niin vihastui?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos mies itkee niin on tosi kyseessä. Kerro miten mokasit/ miksi niin vihastui?
Ei iskemisyritys ollut ilo hänelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei iskemisyritys ollut ilo hänelle
Jospa hän ymmärsi jotain väärin?
Miten yritit häntä iskeä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa hän ymmärsi jotain väärin?
Miten yritit häntä iskeä?Tuosta muutama vuosi.
- Anonyymi
Tein hänelle liimalapusta pienen sydämmen jonka laitoin näytön alalaitaan jotta hänelle tulisi hyvä mieli kun tulee aamulla töihin
- Anonyymi
Yhteisnäyttö, no otan sen heti aamusta pois, mutta iltavuoro..
- Anonyymi
Istuimme. Hän, mies, opetti minua työhön liittyvässä asiassa. Nautin hetkistä, jolloin hän opettaa minua.
- Anonyymi
Milloin tuo tapahtui?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin tuo tapahtui?
Tänään. Enkä kaipaa pitkää kyseluketjua tähän perään. Mutta jos osui, niin - jäin miettimään, olivatko ne sanasi vapaa-ajan vietosta siinä lopussa vihje? Mulla ehkä pitkät johdot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään. Enkä kaipaa pitkää kyseluketjua tähän perään. Mutta jos osui, niin - jäin miettimään, olivatko ne sanasi vapaa-ajan vietosta siinä lopussa vihje? Mulla ehkä pitkät johdot.
Mikä kyselyketju? Joo älä tähän vastaa, en näe tässä kun ton mun kysymyksen, mutta mulla taitaa hajota puhelin sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä kyselyketju? Joo älä tähän vastaa, en näe tässä kun ton mun kysymyksen, mutta mulla taitaa hajota puhelin sitten.
Anteeksi. Edelliseen viestiini joku kyseli ja kyseli ja kyseli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi. Edelliseen viestiini joku kyseli ja kyseli ja kyseli.
En tiedä mikä on sun edellinen viesti. Jos se löytyisi, luen.
- Anonyymi
Nainen kävelee, farkut, kova vauhti päällä, hyvännäköistä menoa:)
- Anonyymi
Mihin sillä oli kiire?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin sillä oli kiire?
Kerro se
- Anonyymi
Missäpäin tämä tapahtui?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäpäin tämä tapahtui?
Kysy,it, mutta kerron yhtä paljon kuin sinäkin
- Anonyymi
Kiitos velvollisuudet pitää aina hoitaa 😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos velvollisuudet pitää aina hoitaa 😏
Ei ollut mitään tuollaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut mitään tuollaista.
Jaa no sitten oli kiire lomalle, syömään tai tapaamiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa no sitten oli kiire lomalle, syömään tai tapaamiseen.
Ei. Vaikka kirjoitat kolme vuotta et sitä arvaamalla tiedä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei. Vaikka kirjoitat kolme vuotta et sitä arvaamalla tiedä
Hän oli lenkillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän oli lenkillä.
Ei ollut
- Anonyymi
Odotit, että ehdin samaan hissiin
- Anonyymi
Mukavaa rupattelua huoneessa, kauan jo, nainen kuka tuohon tuli.
- Anonyymi
Tuosta ei tajua mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuosta ei tajua mitään.
Sitten et ole siinä ollut. Muuten lisäisit siihen jotain, minä jatkaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten et ole siinä ollut. Muuten lisäisit siihen jotain, minä jatkaisin.
Emme rupatelleet kauan vaan siitä on kauan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emme rupatelleet kauan vaan siitä on kauan.
Milloin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin?
No sunhan se piti jatkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sunhan se piti jatkaa.
Jatkan, mutta enhän jatka samaa mitä itse laitoin ja sinä laitoit vähän eri sanoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkan, mutta enhän jatka samaa mitä itse laitoin ja sinä laitoit vähän eri sanoin.
Älä saivartele,sun piti jatkaa jos mun lause oikein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä saivartele,sun piti jatkaa jos mun lause oikein.
Jatkan jos sinun lauseesi oikein ja sinun lauseesi eri kuin minun,enhän nyt samoja halua tästä lukea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkan jos sinun lauseesi oikein ja sinun lauseesi eri kuin minun,enhän nyt samoja halua tästä lukea.
Pahoittelut mutta unohda.
Ei ei tällaista, näkemiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahoittelut mutta unohda.
Ei ei tällaista, näkemiin.Unohdan helposti sellaisen joka kirjoittaa matkii ja kirjoittaa samaa.
- Anonyymi
Kuuntelu hetki, naisen puhuessa.
- Anonyymi
Kai sinäkin jotain puhuit? 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai sinäkin jotain puhuit? 😊
En
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En
Et sitten ollut hän...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sitten ollut hän...
Pakolliset muutaman sanan. En muuta saanut järkytykseltäni ulos. kauneutesi häikäisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakolliset muutaman sanan. En muuta saanut järkytykseltäni ulos. kauneutesi häikäisi.
Aurinkolasit auttaa. Älähän nyt höpsi järkytyksistä, mikä sanavalinta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aurinkolasit auttaa. Älähän nyt höpsi järkytyksistä, mikä sanavalinta.
Hämärässä huoneessa aurinkolasit? Mitä muut olis meinanneet..
- Anonyymi
yhdellä lauseella..https://youtu.be/1ST9TZBb9v8
- Anonyymi
Ihana siivoojatypy mustaa farkkua sekä t-paitaa sopivalla kaulaaukolla ja melko hyvin pääsin näkemäänkin muodokkaat rinnat kun kumartelit ;) Söpö olet!
- Anonyymi
Masturboitko sen jälkeen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Masturboitko sen jälkeen?
No en, vaikka kieltämättä ajatukset saattanut karata ajattelemaan miltä tuntuisi tämän ihanan kanssa rakastella.
- Anonyymi
Juttelua sisätiloissa, nainen se joka lähti siitä menojaan pois.
- Anonyymi
Kaksin juttelitte?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksin juttelitte?
Emme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emme.
Juttelitteko te toisillenne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei juteltu. :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osittain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osittain
Osan ajasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osan ajasta?
Kyllä.
- Anonyymi
Oli syksyinen ja aika utuinen ilma. Olin juuri tulossa töistä ja täysin lopen uupunut. Kalsea ilma teki olosta vielä tukalamman. Yhtäkkiä tuli todella lämmin ja hyvä olo, kesken kaiken kun liukastelin pitkin kaupan liukasta lattiaa. Kohti Alkoa, siellä hyllyllä se hymyili mulle, Finlandia vodka
- Anonyymi
Meillä on hyvä katseyhteys aina silloin kun rohkenemme siihen ryhtyä. Tuntuu kuin näkisi toisen sisimpään, jossa on jotain, johon haluaisi tutustua lähemmin.
- Anonyymi
Nainen kirjoittaa?
- Anonyymi
Onhan tuolla omiakin höpinöitä, liekkö ikinä tavoittivat kohdettaan. Ketju kuitenkin jo niiin pitkä, ettei saa luettua loppuun kaikilla laitteilla.
- Anonyymi
Ihana hoitsu Mustissa housuissa ;) Sinua on kyllä ilo katsella ;)
- Anonyymi
Kävit kotonani, juttelua, miehelle jäi mukava mieli sinusta.
- Anonyymi
Samoin mies kävi luonani loi ihania katseita ja se ujous ja puhe mikä mataloitui... pieni punastus varmaan myös itselläni oli myös havaittavissa mutta kova on ikävä. Joku pieni huomasi jännitteen
Ja se kiusaa sinusta mies...Tuntuu että onkohan fiksua kohta nähdä jos vaikka tarraan kiinni ja pussaan..... voi voi näitä tunteita mitä kannan! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin mies kävi luonani loi ihania katseita ja se ujous ja puhe mikä mataloitui... pieni punastus varmaan myös itselläni oli myös havaittavissa mutta kova on ikävä. Joku pieni huomasi jännitteen
Ja se kiusaa sinusta mies...Tuntuu että onkohan fiksua kohta nähdä jos vaikka tarraan kiinni ja pussaan..... voi voi näitä tunteita mitä kannan!En ole käynyt hänen kotonaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole käynyt hänen kotonaan.
Et niin ja tuostakin on kaaauuuaaann
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et niin ja tuostakin on kaaauuuaaann
Totta. Huomasit katseeni?Mitä muuta muistat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Huomasit katseeni?Mitä muuta muistat?
En huomannut keskityin muuhun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En huomannut keskityin muuhun.
Mihin keskityit? Mitä teit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin keskityit? Mitä teit?
Ihmettelin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmettelin.
Mitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä?
Ympäröivää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ympäröivää.
Mitä näit? Mitä tein?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä näit? Mitä tein?
Kerro itse välillä.
Mielenkiintoista ja spesiaalia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro itse välillä.
Mielenkiintoista ja spesiaalia.Tulin kesken kaiken sinne, riisuin takin ainakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulin kesken kaiken sinne, riisuin takin ainakin.
Istumme......ko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Istumme......ko?
Mitä tuossa lukee? Oliko mikä vuoden aika?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tuossa lukee? Oliko mikä vuoden aika?
Juuri se lukee mitä kysyn .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri se lukee mitä kysyn .
Jossain kohtaa ainakin. Täytyy muistella miten tuo meni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jossain kohtaa ainakin. Täytyy muistella miten tuo meni.
Väärä vastaus. Emme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärä vastaus. Emme.
Sitten muistan väärin. Mikä vuoden aika oli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten muistan väärin. Mikä vuoden aika oli?
Olisko näitä aikoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisko näitä aikoja.
Siis ainaki vuosi sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis ainaki vuosi sitten.
Mitä voit sanoa siitä paikasta ja sinusta, mitä on se mitä hän tietäisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä voit sanoa siitä paikasta ja sinusta, mitä on se mitä hän tietäisi.
Hyvä kysymys..vapaa-aika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kysymys..vapaa-aika.
Olit jonkun metriä minusta.et istunut, harmittavan vähän aikaa näin sinua,, lämmitti kylmää.käyn välillä katsomassa kuvaasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olit jonkun metriä minusta.et istunut, harmittavan vähän aikaa näin sinua,, lämmitti kylmää.käyn välillä katsomassa kuvaasi.
Ma, vaalea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ma, vaalea.
Maria vai mauriantero.?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maria vai mauriantero.?
Naisen nimi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisen nimi.
Koska sanoin noin paljon, saat sanoa kanssa paljon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turhaan kirjoitan etunimeni ei ala M.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja olihan tuo selvästi, että tiesi, että on naisen nimi, joten sinulle lisää kertomista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turhaan kirjoitan etunimeni ei ala M.
Miksi sitten ylipäätään tässä lypsät tietoja?? Ei tuo nyt ollut mikään yleisesti, vaan hyvin kohdennettu!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten ylipäätään tässä lypsät tietoja?? Ei tuo nyt ollut mikään yleisesti, vaan hyvin kohdennettu!!
Perskule mitä touhua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurihan sanoin etten turhaan enää laita, vasta nyt selvisi kirjain. Olisitsitten heti laittanut sen viestiisi josta ketju rönsyili. Ei tarvitsisi nyt kiukkuilla kun en olekaan ämmäsi😀
- Anonyymi
Sanottiin heipat työpäivän päätteeksi
- Anonyymi
Molemmilla loppu vuoro samaan aikaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Molemmilla loppu vuoro samaan aikaan?
Jep
- Anonyymi
hän jäi töihinsä minä lähdin, olisin halunnut hänet sillai...
- Anonyymi
Ja millälailla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja millälailla?
Sillai
- Anonyymi
Sitäkö vain?
- Anonyymi
Sanottiin heipat. Tuttua.
- Anonyymi
Ihanalla M naisella mustaa paitaa sekä farkut, niin täydellinen pakaus ;)
- Anonyymi
Ihanalla samaa vaatetusta myös tänään, saisipa sinua suudella salaa kahden jossain ;)
- Anonyymi
Hyvät on muodot sinulla mustassa topissa niinkuin myös valkoisessa villapaidassa
- Anonyymi
Aamulla satuin taas näkemään hyvät muodot mustassa topissa ;)
- Anonyymi
Niin kaunis Lxxxa farkkuhameessa ;)
- Anonyymi
Pari lausetta tuli vaihdettua ja yritin olla eksymättä hänen silmiin.
- Anonyymi
15-vuotiaana muistan kun tuijottelin paljon erästä tyttöä, joka kanssa tuijotteli minua.
Nyt olen 40 vuotias ja tämä muisto on siis viimeisin. - Anonyymi
Tämä aloitus on tehty paljon ennen sitä.
- Anonyymi
Tarkka kertomus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkka kertomus
Maaliskuussa. Lopussa. Silloin se oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maaliskuussa. Lopussa. Silloin se oli.
Kauan olleet näkemättä..
- Anonyymi
Eilen illalla sain hetken viettää aikaa tän ihanan miehen kanssa. Toivottavasti taas pian...
- Anonyymi
Voisitte laittaa viestiä vaikka anonyyminä ihastukselle ;)
Tosin en tiedä toimiiko noi palvelut kuten niissä lukee kun ei sitä viestiä itse kuitenkaan saa.
Yksi monista esim. https://www.anonyymiteksti.fi/- Anonyymi
Ja toki laitat itse myös 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja toki laitat itse myös 😉
Voipi olla, että jo laittanutkin ;)
- Anonyymi
Niin ihana hoitsu jonka nimi alkaa M kirjaimella ;)
- Anonyymi
Oletko sä täällä jo vuosia jauhanut tästä M-kirjaimella alkavasta hoitsusta? :D Melkein joka ketjussa jotain sun laittamaa samaa hölinää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sä täällä jo vuosia jauhanut tästä M-kirjaimella alkavasta hoitsusta? :D Melkein joka ketjussa jotain sun laittamaa samaa hölinää.
Enpäs olekkaan, ehkä myös muita M ihastuneita
- Anonyymi
Keskustelua taiteesta kahdestaan hotellihuoneessa.
- Anonyymi
Söpö ihana siivooja typy aamulla ;) Harmaata paitaa oli päälläsi ;)
- Anonyymi
Ihana siivooja typy jälleen tummissa farkuissa sekä vihreässä paidassa ;)
- Anonyymi
Samaa söpöläisellä tänään ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa söpöläisellä tänään ;)
Tänään ihanaisella siivooja typyllä vihreää ja mustaa ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään ihanaisella siivooja typyllä vihreää ja mustaa ;)
R@nkk&sitko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
R@nkk&sitko?
en vaikka mieli teki
- Anonyymi
Ihana hoitsu M nainen kävi myös huoneessa, harmi kun liikaa muita ;)
- Anonyymi
Runkkaatko sen jälkeen kun näet hänet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Runkkaatko sen jälkeen kun näet hänet?
En, mutta kuumia ajatuksia saattanut kyllä olla mielessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En, mutta kuumia ajatuksia saattanut kyllä olla mielessä
Kiva kerrotko vielä kenestä? Vahvoja tunnisteita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva kerrotko vielä kenestä? Vahvoja tunnisteita?
Nuorempi, väriä hiuksissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuorempi, väriä hiuksissa
Todella hyvät tunnisteet 💪💪💪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella hyvät tunnisteet 💪💪💪
Ai sä tahtoisit vähän tarkennusta, nuorempi jolla väriä hiuksissa?
No vaihdetaan. Kerro sä kaksi asiaa musta, ni mä kerron susta! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vaihdetaan. Kerro sä kaksi asiaa musta, ni mä kerron susta!Kerron yhden, huomenna ehkä nähdään ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerron yhden, huomenna ehkä nähdään ;)
Ai missä näkisin Ma-naisen? Ei ole kyllä sairaanhoitaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerron yhden, huomenna ehkä nähdään ;)
Nähtiin, ihana olet ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vaihdetaan. Kerro sä kaksi asiaa musta, ni mä kerron susta!Hyvät tissit ja pylly 😁😍
- Anonyymi
Juttelua, hyvännäköinen nainen farkuissaan.Onhan tuosta aikaa jo.
- Anonyymi
Jälleennäkeminen oli niin ihana etten unohda sitä tunnetta koskaan💕
- Anonyymi
Ihana M nainen käytävä, punaista paitaa ja farkkua päällä ;)
Olisi kyllä tehnyt mieli suudella ja halata ;) - Anonyymi
Tänään ihanalla siivooja typyllä pinkkiä työpaitaa ja mustaa housua ;)
- Anonyymi
Tänään pipo tupsulla ;)
- Anonyymi
Tänään myös ;) Ihanan söpö ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään pipo tupsulla ;)
Tänään myös kiva tupsu pipo ;)
- Anonyymi
Tänään myös ihanalla pinkkiä paitaa ja mustaa housua ;) Housut toivat hyvin pyllyn muodon esiin, oli ilo silmälle. Toivottavasti et pahastunut kun chekkasin?
- Anonyymi
Ihana hoitsu M nainen ;) Aina niin pirteä ;) Suukon ja halauksen ottaisin ilomielin vastaan ;)
- Anonyymi
Me halattiin, ja mä sanoin kömpelösti "Morjens"....jos aikaa voisi siirtää taaksepäin...
- Anonyymi
Milloin tämä tapahtui?
- Anonyymi
ei ole ihastusta
- Anonyymi
Söpö siivooja typy ;)
- Anonyymi
Uuuuuhhhhhhh
- Anonyymi
Kuopiossa tanssittiin.
- Anonyymi
Ihanalla M naisella tummat farkut ja musta paita ;) niin ihana...
Saisipa suudella ja halata ;)- Anonyymi
Korjaan viininpunainen paita ;) ihana on
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3532517Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944332463- 1121401
- 421124
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo67888- 56833
Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26831Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39805Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi117762En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30729