Moi! Oon 11v tyttö ja mulla on ollu muutamii päivii koulussa huono olo sitten myös on sattunut pari kertaa alavatsaan. Valkovuotokin on ollut kellertävän ruskeaa. Kuukautiseni alkaa varmaan pian. Mitä teen? Help
Ekat menkat
7
274
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä siinä oikein mitään erikoista voi tehdä kun kuukautiset alkavat, varata vain siteitä vuotoa varten. Jos pystyt niin puhu vaikka äitisi kanssa asiasta, kysyt häneltä jos jokin asiassa mietityttää. Meillä naisilla kun on jokaisella alkanut nuorena kuukautiset.
- Anonyymi
Ja en tiedä voiko mun valkovuodon luokitella ruskeaksi. Kuinka tummaa sen pitää olla että tietää et alkaa kuukautiset?
- Anonyymi
Ei niitä kuukautisia valkovuodon väristä voi ennustella. Kun vuoto alkaa, niin sen kyllä huomaat.
- Anonyymi
Kyllä sen todellakin huomaa, sitten kun tulee ihan selvää verta. Asia on luonnollinen ja sitä ei pidä missään nimessä hävetä!
- Anonyymi
ÄItilläni alkoi 12 vuotiaana ja olen 11 valkovuoto alkoi noin 3 kuukautta sitten. Alkohan minulla pian ne?
- Anonyymi
On sanottu että nuo hormonihommat menevät aika samoihin ajallisesti niin äidillä kuin tyttärelläkin. Menkat alkavat suunnilleen samassa iässä ja vanhempana myös vaihdevuodet tulevat suunnilleen samassa iässä. Ja valkovuoto viittaa siihen että ei kovin kauaa mene kuukautisten alkamiseen.
- Anonyymi
Ok:) kiitos avusta kaikille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 72955
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n254881Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12821- 33803