Moi! Oon 11v tyttö ja mulla on ollu muutamii päivii koulussa huono olo sitten myös on sattunut pari kertaa alavatsaan. Valkovuotokin on ollut kellertävän ruskeaa. Kuukautiseni alkaa varmaan pian. Mitä teen? Help
Ekat menkat
7
297
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä siinä oikein mitään erikoista voi tehdä kun kuukautiset alkavat, varata vain siteitä vuotoa varten. Jos pystyt niin puhu vaikka äitisi kanssa asiasta, kysyt häneltä jos jokin asiassa mietityttää. Meillä naisilla kun on jokaisella alkanut nuorena kuukautiset.
- Anonyymi
Ja en tiedä voiko mun valkovuodon luokitella ruskeaksi. Kuinka tummaa sen pitää olla että tietää et alkaa kuukautiset?
- Anonyymi
Ei niitä kuukautisia valkovuodon väristä voi ennustella. Kun vuoto alkaa, niin sen kyllä huomaat.
- Anonyymi
Kyllä sen todellakin huomaa, sitten kun tulee ihan selvää verta. Asia on luonnollinen ja sitä ei pidä missään nimessä hävetä!
- Anonyymi
ÄItilläni alkoi 12 vuotiaana ja olen 11 valkovuoto alkoi noin 3 kuukautta sitten. Alkohan minulla pian ne?
- Anonyymi
On sanottu että nuo hormonihommat menevät aika samoihin ajallisesti niin äidillä kuin tyttärelläkin. Menkat alkavat suunnilleen samassa iässä ja vanhempana myös vaihdevuodet tulevat suunnilleen samassa iässä. Ja valkovuoto viittaa siihen että ei kovin kauaa mene kuukautisten alkamiseen.
- Anonyymi
Ok:) kiitos avusta kaikille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512