Ekat menkat

Anonyymi

Moi! Oon 11v tyttö ja mulla on ollu muutamii päivii koulussa huono olo sitten myös on sattunut pari kertaa alavatsaan. Valkovuotokin on ollut kellertävän ruskeaa. Kuukautiseni alkaa varmaan pian. Mitä teen? Help

7

274

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eipä siinä oikein mitään erikoista voi tehdä kun kuukautiset alkavat, varata vain siteitä vuotoa varten. Jos pystyt niin puhu vaikka äitisi kanssa asiasta, kysyt häneltä jos jokin asiassa mietityttää. Meillä naisilla kun on jokaisella alkanut nuorena kuukautiset.

• Anonyymi

Ja en tiedä voiko mun valkovuodon luokitella ruskeaksi. Kuinka tummaa sen pitää olla että tietää et alkaa kuukautiset?

• Anonyymi

Ei niitä kuukautisia valkovuodon väristä voi ennustella. Kun vuoto alkaa, niin sen kyllä huomaat.

• Anonyymi

Kyllä sen todellakin huomaa, sitten kun tulee ihan selvää verta. Asia on luonnollinen ja sitä ei pidä missään nimessä hävetä!

• Anonyymi

ÄItilläni alkoi 12 vuotiaana ja olen 11 valkovuoto alkoi noin 3 kuukautta sitten. Alkohan minulla pian ne?

• Anonyymi

On sanottu että nuo hormonihommat menevät aika samoihin ajallisesti niin äidillä kuin tyttärelläkin. Menkat alkavat suunnilleen samassa iässä ja vanhempana myös vaihdevuodet tulevat suunnilleen samassa iässä. Ja valkovuoto viittaa siihen että ei kovin kauaa mene kuukautisten alkamiseen.

• Anonyymi

Ok:) kiitos avusta kaikille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1507
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1370
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1146
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1109
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      66
      1068
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      72
      955
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      895
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      254
      881
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      821
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      803
    Aihe