Moi! Oon 11v tyttö ja mulla on ollu muutamii päivii koulussa huono olo sitten myös on sattunut pari kertaa alavatsaan. Valkovuotokin on ollut kellertävän ruskeaa. Kuukautiseni alkaa varmaan pian. Mitä teen? Help
Ekat menkat
7
256
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä siinä oikein mitään erikoista voi tehdä kun kuukautiset alkavat, varata vain siteitä vuotoa varten. Jos pystyt niin puhu vaikka äitisi kanssa asiasta, kysyt häneltä jos jokin asiassa mietityttää. Meillä naisilla kun on jokaisella alkanut nuorena kuukautiset.
- Anonyymi
Ja en tiedä voiko mun valkovuodon luokitella ruskeaksi. Kuinka tummaa sen pitää olla että tietää et alkaa kuukautiset?
- Anonyymi
Ei niitä kuukautisia valkovuodon väristä voi ennustella. Kun vuoto alkaa, niin sen kyllä huomaat.
- Anonyymi
Kyllä sen todellakin huomaa, sitten kun tulee ihan selvää verta. Asia on luonnollinen ja sitä ei pidä missään nimessä hävetä!
- Anonyymi
ÄItilläni alkoi 12 vuotiaana ja olen 11 valkovuoto alkoi noin 3 kuukautta sitten. Alkohan minulla pian ne?
- Anonyymi
On sanottu että nuo hormonihommat menevät aika samoihin ajallisesti niin äidillä kuin tyttärelläkin. Menkat alkavat suunnilleen samassa iässä ja vanhempana myös vaihdevuodet tulevat suunnilleen samassa iässä. Ja valkovuoto viittaa siihen että ei kovin kauaa mene kuukautisten alkamiseen.
- Anonyymi
Ok:) kiitos avusta kaikille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1666733
- 562048
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes482014- 541182
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3521180Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se541157Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141051Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79950Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384938Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14927