Hei haloo!!! eihän voldemort ole puoliverinen vaan kuraverinen niin kuin www.yle.fi/farmi sivuilla väitetään muuten jos joku tietää kuka on puoliverinen prinssi nii ilmottakaa!
voldemort muka puoliverinen??? sehän on KURAVERINEN EIKÄ PUOLIVERINEN!!!!
14
1419
Vastaukset
- No Mie Vaa
VOldemort on kylläki puoliverinen jos tota ihan todella tarkotit! Eiks se jossaa kirjas selitä siis se Voldemort et sen saastanen jästi isä jätti sen äidin ku sai tietää et se on noita????!!! Joo.. Saatan kyl muistaa väärin.. ENkä kyl oo varma siitäkää et ootko tosissas nytte mut....
- jon
on se oikeesti puoliverinen..... mä oon varma!!!!:D Se oli varmaan salisuuksien kammiossa jossa se selitti just nuin!!!:D
- Mali
Joo Voldemort on nimenomaan puolverinen: äiti noita isä jästi...esim. Hermione on eräiden mielestä kuraverinen, koska se on täysin jästisyntyinen eli jästi perheen poikkeuksellisesti taikavoimia omaava mukula...et tsilleen...
- kia94
Voldemort on puoliverinen vaikka joku "www.yle.fi/farmi" sanois mitä!!!!!!!!
- vampire
Niin... kannattaa uskoo ennemmin Rowlingia kuin jotain ylen sivuja...
- ------
Kuraverinen ei ole edes mikään virallinen ilmaisu vaan haukkumasana.
- Mali
Oikee ilmasu ois kai joku Muggleborn wizard/witch...
- varmasti
trolli
- mambo.mamma
Salaisuuksien kammiossahan sanotaan että sen isä oli jästi ja äiti noita
- Annuna
Ootko kenties lukenut OLLENKAAN näitä kirjoja, vai esitätkö fania vain katsomalla elokuvat ja väittelemällä omiasi?
Jos farmissa väitetään Voldemortin olevan kuraverinen, HE ovat väärässä. Jollen sitten itse muistele väärin. x) - kalkkkkkkaros
kalkaros on puoliverinen prinssi
- Harry potter
Severus Kalkaros
- Ikuinenfani
Voldemort on puoliverinen( isä jästi). Kuraverisiksi haukutaan jästisyntyisiä ,eli silloin kun molemmat vanhemmat ovat jästejä.
- Potterfanii
Voldemort on Puoliverinen, ei jästisyntyinen. Koska sen äiti oli noita joka rakastu siihen Tom Valedroon joka oli jästi! Sitten se keitti sitä lemmen juomaa mut sitten se lopetti, koska se luuli että se olis oikeesti rakastunut siihen.
Kalkaros on Puoliverinen prinssi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311031
- 535269
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452483- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131731Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421594Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351206Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6956Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952