Ainakaan Päämiehessä eikä Fintel Shopissa ei myydä, mistähän vois ostaa (V180 hinta?)?
Mitenkäs Motorolan huolto pelaa, vai kannattasko ottaa joku muu merkki?
Onko V180:ssa helppolukuiset viestit (esim. Siemensin CF62:ssa ei tekstiä meinaa nähdä!).
Muuta kehuttavaa / moitittavaa?
Motorola V180 Lahdesta?
8
1833
Vastaukset
- täältä
www.puhelinkioski.fi hinta 121e
- grw
Tekniset Pekkala liikkeestä ostin omani. Hyvä laite. Suosittelen!
- maksoi
???
- djateu
Helsingissä ainakin Citymarket myy kyseistä luuria. Eiköhän löydy vastaava putiikki Lahdestakin
- tiedon janoinen
Missähän Citymarketissa olet käynyt helsingissä? siellä kun on niitä niin monta..
- sane
hei.
suosittelen vuokraamaan ko. vehkeen saunalahdelta 4.5 EUR/kk. Se on halpaa ja koko vuokra-ajan puhelimessa on täysi takuu.
http://saunalahti.fi/xtra/ - cloud
onko puhelimessa mp3 soitin?
- Hla
Heinolasta sai Cittarista, 129€. Ei ollu Pekkalasssa. Mut lahdesta löytyy Cittarista ehkä...Launeelta. Hae Heinolasta..varmasti löytyy!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195