Saako antaa??

kannen nuolija

saako koiralle antaa jogurttia,rahkaa tms..? Meillä koira tulee aivan hulluksi jos haistaakin jogurtin, kuola alkaa valumaan ym..

9

8660

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SuSu

      Minusta saa antaa, mikäli olet varma siitä, ettei koirasi ole allerginen maitotuotteille. Jos koirasi olisi allerginen maidolle sillä olisi ilmavaivoja, ripulia, ja sen semmosta. Mutta älä anna koiralle maitotutteita paljon, vaan pidä viilit, jugurtit yms. koirasi herkkuina joita se saa harvoin. Ihan vaan tuli mieleeni kaikki koirakirjat, niissä kun useimmiten ollaan sitä mieltä, että koiralle ei saisi antaa maitoa...

      • kannen nuolija

        Sen takia juuri kyselinkin, kun yleensä maidosta varoitellaan. En ikinä anna koiralle kyseisiä tuotteita, muuten kuin että saa nuolla purkit sen jälkeen kun niistä on syöty. En ole ainakaan huomannut mitään vaivoja koiralla, mutta määrätkin ovat toki olleet sen verran pieniä.


      • Pipa
        kannen nuolija kirjoitti:

        Sen takia juuri kyselinkin, kun yleensä maidosta varoitellaan. En ikinä anna koiralle kyseisiä tuotteita, muuten kuin että saa nuolla purkit sen jälkeen kun niistä on syöty. En ole ainakaan huomannut mitään vaivoja koiralla, mutta määrätkin ovat toki olleet sen verran pieniä.

        Kyllä koiralle voi anta jugurttia, viiliä ja rahkaa sekä piimää, ovat hapanmaitotuotteita ja sopivat yleensä hyvin koirille. Meillä jugurttipurkkia ei onnistu avaamaan niin hiljaa, etteikö koirat kiirehdi jaolle.


      • kannen nuolija
        Pipa kirjoitti:

        Kyllä koiralle voi anta jugurttia, viiliä ja rahkaa sekä piimää, ovat hapanmaitotuotteita ja sopivat yleensä hyvin koirille. Meillä jugurttipurkkia ei onnistu avaamaan niin hiljaa, etteikö koirat kiirehdi jaolle.

        :) samahan se täällä! Kiitos vastauksestasi!


      • Anonyymi
        kannen nuolija kirjoitti:

        Sen takia juuri kyselinkin, kun yleensä maidosta varoitellaan. En ikinä anna koiralle kyseisiä tuotteita, muuten kuin että saa nuolla purkit sen jälkeen kun niistä on syöty. En ole ainakaan huomannut mitään vaivoja koiralla, mutta määrätkin ovat toki olleet sen verran pieniä.

        Aika tavalla myöhäinen vastaus, mutta maitotuotteista varoitellaan kai siksi, että koirien vatsa ei useinkaan kestä laktoosia. Laktoosittomia voi käsittääkseni antaa (kai myös vähälaktoosisia, jos ne tuntuvat sopivan).


    • Tilda

      Meillä ainakin ostetaan hauvalle piimää ja jogurtteja. Tietty terveysvaikutteisia (mm. asidofilus). Hyvin lipsuttelee joko pelkiltään välipalana taikka sitten puuroon sekoitettuna ja masu pysyy kunnossa :)

    • herkku

      Koirani saavat kasvuvaiheessa piimää sekoitettuna ruokaan. Happamat maitotuotteet siis käyvät hyvin, mutta esim. jäätelöä eivät koirani kestä. Paska lentää...

    • Anonyymi

      Saako 4v ranskanbulldogille antaa luonnon jugurttia

      • Anonyymi

        Kun näkeekin niin kuola vaan valuu ja kattoo semmosella ilmeellä et saanko


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe