C. Ronaldo on mun mielestä ainakin ihan yli arvostettu.. tai no eihän sitä muut arvosta oikeestaan kun teini tytöt :P Katoin tässä taannoin FA Cupin ottelua ManU - Southompton. Kyllähän se teki maalin mutta se menetti niin useesti sen pallon kun se yritti niitä "kikkojaan" eli... eiköhän kaikki ymmärrä. Eikä se oikeestaan muita kikkoja tee kun niitä askelharhautuksia. Jos joku osaa kikata ni se ei ainakaan ole C. Ronaldo. Eiköhän se maailman taitavin pelaaja tule tuolta Brasseista eli Ronaldinho. Muutama vuosi sitte oisin rankannut Zidanen ykköseksi mutta en enää.
Cristiano Ronaldosta (huono)
6
480
Vastaukset
- Raid
...että C. Ronaldo ei ole pystynyt korvaamaan Beckhamia ManU:ssa. Vaikka en nyt mikää Becksi fani ole niin ei se sentään samanlainen pallon menettäjä ole kun Cristiano.
- mööö
et sitte yhtää enempää saanu tungettuu tätä juttuu tänne...
- virpi
Olet vaan kateellinen Cristianolle, kun se pelaa nii hyvin ja on lisäx söpö. Boifrendi sano, et crisu on tehny seitsemän maalia.
- Raid
virpi ei kai tää vaan ole jotaa pilaa? sulla on tuolla muitakin vähä epäilyttäviä viestejä.. vai ootko vaan semmonen 12 -vuotias teinix
- cristiano ronaldo fani 4 ev...
Raid kirjoitti:
virpi ei kai tää vaan ole jotaa pilaa? sulla on tuolla muitakin vähä epäilyttäviä viestejä.. vai ootko vaan semmonen 12 -vuotias teinix
moi. mä oon sitä mielt et cristiano ronaldo on maailman paras pelaa!!! ja ihanin. söpöin.. komein.. se on tehny yli 7 maalii! se on tosi hyvä kikseissään, vai välil se kyl filmaa tilanteita.. mut kuka niin nyt ei tekis... david beckham on myös hyvä pelaa.. ninkuin myös luis figo, milan baros.. ym.ym.
- Raid
cristiano ronaldo fani 4 ev... kirjoitti:
moi. mä oon sitä mielt et cristiano ronaldo on maailman paras pelaa!!! ja ihanin. söpöin.. komein.. se on tehny yli 7 maalii! se on tosi hyvä kikseissään, vai välil se kyl filmaa tilanteita.. mut kuka niin nyt ei tekis... david beckham on myös hyvä pelaa.. ninkuin myös luis figo, milan baros.. ym.ym.
Ei se ole lähellekään maailman huipputasoa ainakaan vielä.. katsotaa sitte joskus tulevaisuudessa. Vaikka en Rooneysta pidäkkään pahemmin rankkaan hänet silti korkeammalle kuin C. Ronaldon. Katsotaan sitte siis tulevaisuudessa jos vaikka se Ronaldo kehittyis ja lopettais turhat kikkailut sivuun.. ottais mallia vaikka Ronaldinhosta joka kyllä kikkaa mutta ei tee (useimmiten) typeryyksiä. Tai sit tietysti vois ottaa mallia Pavel Nedvedistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1742057
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,851489Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821414Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta121182Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita401066Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2101003- 42918
- 96854
- 85815
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49785