Cristiano Ronaldosta (huono)

Raid

C. Ronaldo on mun mielestä ainakin ihan yli arvostettu.. tai no eihän sitä muut arvosta oikeestaan kun teini tytöt :P Katoin tässä taannoin FA Cupin ottelua ManU - Southompton. Kyllähän se teki maalin mutta se menetti niin useesti sen pallon kun se yritti niitä "kikkojaan" eli... eiköhän kaikki ymmärrä. Eikä se oikeestaan muita kikkoja tee kun niitä askelharhautuksia. Jos joku osaa kikata ni se ei ainakaan ole C. Ronaldo. Eiköhän se maailman taitavin pelaaja tule tuolta Brasseista eli Ronaldinho. Muutama vuosi sitte oisin rankannut Zidanen ykköseksi mutta en enää.

6

486

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raid

...että C. Ronaldo ei ole pystynyt korvaamaan Beckhamia ManU:ssa. Vaikka en nyt mikää Becksi fani ole niin ei se sentään samanlainen pallon menettäjä ole kun Cristiano.

• mööö

et sitte yhtää enempää saanu tungettuu tätä juttuu tänne...

• virpi

Olet vaan kateellinen Cristianolle, kun se pelaa nii hyvin ja on lisäx söpö. Boifrendi sano, et crisu on tehny seitsemän maalia.

• Raid

virpi ei kai tää vaan ole jotaa pilaa? sulla on tuolla muitakin vähä epäilyttäviä viestejä.. vai ootko vaan semmonen 12 -vuotias teinix

• cristiano ronaldo fani 4 ev...
        Raid kirjoitti:

virpi ei kai tää vaan ole jotaa pilaa? sulla on tuolla muitakin vähä epäilyttäviä viestejä.. vai ootko vaan semmonen 12 -vuotias teinix

moi. mä oon sitä mielt et cristiano ronaldo on maailman paras pelaa!!! ja ihanin. söpöin.. komein.. se on tehny yli 7 maalii! se on tosi hyvä kikseissään, vai välil se kyl filmaa tilanteita.. mut kuka niin nyt ei tekis... david beckham on myös hyvä pelaa.. ninkuin myös luis figo, milan baros.. ym.ym.

• Raid
        cristiano ronaldo fani 4 ev... kirjoitti:

moi. mä oon sitä mielt et cristiano ronaldo on maailman paras pelaa!!! ja ihanin. söpöin.. komein.. se on tehny yli 7 maalii! se on tosi hyvä kikseissään, vai välil se kyl filmaa tilanteita.. mut kuka niin nyt ei tekis... david beckham on myös hyvä pelaa.. ninkuin myös luis figo, milan baros.. ym.ym.

Ei se ole lähellekään maailman huipputasoa ainakaan vielä.. katsotaa sitte joskus tulevaisuudessa. Vaikka en Rooneysta pidäkkään pahemmin rankkaan hänet silti korkeammalle kuin C. Ronaldon. Katsotaan sitte siis tulevaisuudessa jos vaikka se Ronaldo kehittyis ja lopettais turhat kikkailut sivuun.. ottais mallia vaikka Ronaldinhosta joka kyllä kikkaa mutta ei tee (useimmiten) typeryyksiä. Tai sit tietysti vois ottaa mallia Pavel Nedvedistä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      461
      3927
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1672
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1486
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1454
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1398
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1346
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      52
      1286
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1204
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      44
      1069
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1057
    Aihe