C. Ronaldo on mun mielestä ainakin ihan yli arvostettu.. tai no eihän sitä muut arvosta oikeestaan kun teini tytöt :P Katoin tässä taannoin FA Cupin ottelua ManU - Southompton. Kyllähän se teki maalin mutta se menetti niin useesti sen pallon kun se yritti niitä "kikkojaan" eli... eiköhän kaikki ymmärrä. Eikä se oikeestaan muita kikkoja tee kun niitä askelharhautuksia. Jos joku osaa kikata ni se ei ainakaan ole C. Ronaldo. Eiköhän se maailman taitavin pelaaja tule tuolta Brasseista eli Ronaldinho. Muutama vuosi sitte oisin rankannut Zidanen ykköseksi mutta en enää.
Cristiano Ronaldosta (huono)
6
458
Vastaukset
- Raid
...että C. Ronaldo ei ole pystynyt korvaamaan Beckhamia ManU:ssa. Vaikka en nyt mikää Becksi fani ole niin ei se sentään samanlainen pallon menettäjä ole kun Cristiano.
- mööö
et sitte yhtää enempää saanu tungettuu tätä juttuu tänne...
- virpi
Olet vaan kateellinen Cristianolle, kun se pelaa nii hyvin ja on lisäx söpö. Boifrendi sano, et crisu on tehny seitsemän maalia.
- Raid
virpi ei kai tää vaan ole jotaa pilaa? sulla on tuolla muitakin vähä epäilyttäviä viestejä.. vai ootko vaan semmonen 12 -vuotias teinix
- cristiano ronaldo fani 4 ev...
Raid kirjoitti:
virpi ei kai tää vaan ole jotaa pilaa? sulla on tuolla muitakin vähä epäilyttäviä viestejä.. vai ootko vaan semmonen 12 -vuotias teinix
moi. mä oon sitä mielt et cristiano ronaldo on maailman paras pelaa!!! ja ihanin. söpöin.. komein.. se on tehny yli 7 maalii! se on tosi hyvä kikseissään, vai välil se kyl filmaa tilanteita.. mut kuka niin nyt ei tekis... david beckham on myös hyvä pelaa.. ninkuin myös luis figo, milan baros.. ym.ym.
- Raid
cristiano ronaldo fani 4 ev... kirjoitti:
moi. mä oon sitä mielt et cristiano ronaldo on maailman paras pelaa!!! ja ihanin. söpöin.. komein.. se on tehny yli 7 maalii! se on tosi hyvä kikseissään, vai välil se kyl filmaa tilanteita.. mut kuka niin nyt ei tekis... david beckham on myös hyvä pelaa.. ninkuin myös luis figo, milan baros.. ym.ym.
Ei se ole lähellekään maailman huipputasoa ainakaan vielä.. katsotaa sitte joskus tulevaisuudessa. Vaikka en Rooneysta pidäkkään pahemmin rankkaan hänet silti korkeammalle kuin C. Ronaldon. Katsotaan sitte siis tulevaisuudessa jos vaikka se Ronaldo kehittyis ja lopettais turhat kikkailut sivuun.. ottais mallia vaikka Ronaldinhosta joka kyllä kikkaa mutta ei tee (useimmiten) typeryyksiä. Tai sit tietysti vois ottaa mallia Pavel Nedvedistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990