Cristiano Ronaldosta (huono)

Raid

C. Ronaldo on mun mielestä ainakin ihan yli arvostettu.. tai no eihän sitä muut arvosta oikeestaan kun teini tytöt :P Katoin tässä taannoin FA Cupin ottelua ManU - Southompton. Kyllähän se teki maalin mutta se menetti niin useesti sen pallon kun se yritti niitä "kikkojaan" eli... eiköhän kaikki ymmärrä. Eikä se oikeestaan muita kikkoja tee kun niitä askelharhautuksia. Jos joku osaa kikata ni se ei ainakaan ole C. Ronaldo. Eiköhän se maailman taitavin pelaaja tule tuolta Brasseista eli Ronaldinho. Muutama vuosi sitte oisin rankannut Zidanen ykköseksi mutta en enää.

6

455

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raid

      ...että C. Ronaldo ei ole pystynyt korvaamaan Beckhamia ManU:ssa. Vaikka en nyt mikää Becksi fani ole niin ei se sentään samanlainen pallon menettäjä ole kun Cristiano.

      • mööö

        et sitte yhtää enempää saanu tungettuu tätä juttuu tänne...


    • virpi

      Olet vaan kateellinen Cristianolle, kun se pelaa nii hyvin ja on lisäx söpö. Boifrendi sano, et crisu on tehny seitsemän maalia.

      • Raid

        virpi ei kai tää vaan ole jotaa pilaa? sulla on tuolla muitakin vähä epäilyttäviä viestejä.. vai ootko vaan semmonen 12 -vuotias teinix


      • cristiano ronaldo fani 4 ev...
        Raid kirjoitti:

        virpi ei kai tää vaan ole jotaa pilaa? sulla on tuolla muitakin vähä epäilyttäviä viestejä.. vai ootko vaan semmonen 12 -vuotias teinix

        moi. mä oon sitä mielt et cristiano ronaldo on maailman paras pelaa!!! ja ihanin. söpöin.. komein.. se on tehny yli 7 maalii! se on tosi hyvä kikseissään, vai välil se kyl filmaa tilanteita.. mut kuka niin nyt ei tekis... david beckham on myös hyvä pelaa.. ninkuin myös luis figo, milan baros.. ym.ym.


      • Raid
        cristiano ronaldo fani 4 ev... kirjoitti:

        moi. mä oon sitä mielt et cristiano ronaldo on maailman paras pelaa!!! ja ihanin. söpöin.. komein.. se on tehny yli 7 maalii! se on tosi hyvä kikseissään, vai välil se kyl filmaa tilanteita.. mut kuka niin nyt ei tekis... david beckham on myös hyvä pelaa.. ninkuin myös luis figo, milan baros.. ym.ym.

        Ei se ole lähellekään maailman huipputasoa ainakaan vielä.. katsotaa sitte joskus tulevaisuudessa. Vaikka en Rooneysta pidäkkään pahemmin rankkaan hänet silti korkeammalle kuin C. Ronaldon. Katsotaan sitte siis tulevaisuudessa jos vaikka se Ronaldo kehittyis ja lopettais turhat kikkailut sivuun.. ottais mallia vaikka Ronaldinhosta joka kyllä kikkaa mutta ei tee (useimmiten) typeryyksiä. Tai sit tietysti vois ottaa mallia Pavel Nedvedistä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe