Nämä tälläiset automerkit eivät sovi automiehelle

Anonyymi

Automies valitsee MB, BMM tai Audi useimmiten. Nämä tälläiset oudot merkit kuten Skoda, dacia, hyundai tai vaikka daihatsu ei oikeen ole niitä merkkejä jotka automies valitsee. Automies haluaa kunnon merkin eikä näitä outoja merkkejä joihin skodakin kuuluu.

27

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja sulla on iso halu olla automies.Jepjep. Ymmärrän.

    • Anonyymi

      Mäkin olin pikkupoikana oikea automies. Tutustu rauhassa eri automerkkeihin ja kysy iskältä aina kun olet asiasta kiinnnostunut. Lelukaupoissa myydään kivoja pienoismalleja, joilla voit aloittaa autoharrastuksesi.

    • Anonyymi

      Noinhan se on. Automies ostaa länsiauton, ei mulla muuta.

    • Anonyymi

      Pikkupoikina istuttiin serkun kanssa öljysäiliön kannen päällä ja bongailtiin, minkä merkkisiä autoja ohikulkevalla maantiellä ajeli.

      Erotan yhä automerkit toisistaan. Automies en ole koskaan ollut. Se ei sovi minulle.

    • Anonyymi

      Onko automies ja rattimies sama asia?

      • Anonyymi

        Moni luulee näin, mutta usein selviää, ettei automies ollutkaan rattimies, kun päädyttiin "metsähallituksen puolelle"...


    • Anonyymi

      On käyttöautoja, harrasteautoja ja kalliita autoja, arvaa millaisia on eniten ja kuinka monta ns. automiestä ja harrastajaa löytyy suhteessa perusjamppaan? Tuo on karkea jako, sillä löytyy todellisia automiehiä jotka panostavat tuohon käyttöautoluokkaan.

    • Anonyymi

      Menkää pois sivulta. Viinamies ottaa viininaaman... Ja taksin.

    • Anonyymi

      Mie olin intissä automiehenä. Sisulla oon leipäni sitten tienannu armeijan jäläkeen. Sanovat tutut edelleen automieheksi.

    • Anonyymi

      Ei kukaan joka autoista ymmärtää, osta itäkippa skodaa

      • Anonyymi

        Moni autoista enemmän ymmärtävä ostaa Skodan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni autoista enemmän ymmärtävä ostaa Skodan.

        Eikä osta.Sokoda,skeida näin sitä merkkiä kutsutaan ja jos ostaa vaihtaa pois melko äkkiä,Missäs maassa tuo kootaan ja kestääkö tosi kovaa ajoa lujaa ja 50tkn vuodessa.Kyllä auton pitää kestää olla A isolla AAlla.Halpoja rimpuloita niistä vaan ongelmia.


    • Anonyymi

      Todellinen automies käy ensin peruskoulun loppuun ja opettelee kirjoittamaan oikein, ainakin opettelee kaikki kirjaimet, jotta erottaa esimerkiksi M- ja W-kirjaimet toisistaan.

      • Anonyymi

        Joka kahdeksas 15-vuotias ei osaa kunnolla lukea. Vaikuttaaa että täällä heistä on merkittävä osa.


    • Ettei vaan olisi niin, että automiehen merkkejä ovat MAN, MB, Scania, Sisu ja Volvo?

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kovin on Skodan näkönen, mutta saastuttaa paljon enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovin on Skodan näkönen, mutta saastuttaa paljon enemmän.

        Ei saastuta
        Todella väärää tietoa tahallaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei saastuta
        Todella väärää tietoa tahallaan

        Millä Skodalla saadaan pölläytettyä likikään 244 grammaa hiilidioksidia kilometrillä?


      • Anonyymi
        kunhan_taas_kysyn kirjoitti:

        Millä Skodalla saadaan pölläytettyä likikään 244 grammaa hiilidioksidia kilometrillä?

        Niin mistä tiedät Hyundai Equksen päästöarvot ? Laita faktaa tulemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovin on Skodan näkönen, mutta saastuttaa paljon enemmän.

        Hyundai Equus päästöarvo on CO2 -päästöt: 276 g/km
        Tarkistettu nettiautosta missä Eguus on myynnissä..


      • Anonyymi

        Equus tarkoittaa aasi. Sopii hyvin skodan eli häpeän verrokiksi


    • Anonyymi

      maahanmuuttajilla ainakin kyseiset merkit alla

      kela toimii?

    • Anonyymi

      Hah.hah.Audi on päästöhuijari numero 1.

    • Anonyymi

      Tuppikullit audeilla ajaa, Ssangyong on karvaperse-automiehen valinta.

    • Anonyymi

      Kukkoilevat kalakallet noilla priimiumeilla ajelevat.

    • Anonyymi

      Itäauto Hyundain valitsee venekansa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe