Päällekäyvä nainen

Anonyymi

Olen ollut aktiivijäsen eräässä seurassa kaksi-kolme vuotta. Puolisentoista vuotta sitten eräs toinen jäsen joka on tuore vaimo ja äiti rupesi lähentelemään minua. Hän tuli ihan fyysisesti iholleni, ja flirttaili minulle. En reagoinut hänen yrityksiin ollenkaan millään tavalla. Olen kyllä lesbo, rakastan naisia, mutta tämä nainen nyt ei vaan kiinnosta minua alkuunkaan. Hän on tämän jälkeen rauhoittunut, mutta on tehnyt selväksi että hänen mielestään minun pitäisi avautua suuntautumisestani, mikä minun mielestäni on vähän outoa monesta eri syystä, ei pelkästään siitä syystä ettei minulla ole mitään velvollisuutta määritellä itseäni kenellekään. Ongelmani nyt on se etten tiedä miten saisin häntä ymmärtämään ettei huvita ruveta huutamaan itsestäni ja siitä mille tai kenelle lämpenen. Kun tapaan uusia ihmisiä, se on enemmän sääntö kuin poikkeus että minut oletetaan lesboksi, tai minulle sanotaan ettei minusta pysty sanomaan olenko lintu vai kala. Se alkaa oikeasti olla hankalaa ja vaivalloista nähdä häntä, enkä haluaisi lopettaa seurassa ollenkaan. Onko neuvoja mitä tehdä ja/tai edetä?

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuulostaa tosiaan hankalalta. Itsemäärittelystä/ määrittelemättömyydestä on kyllä oikeus pitää kiinni. Jos tuollainen painostava "kaapistavetoyritys" jatkuu hänen puoleltaan, niin voisit yrittää ottaa asian ehkä puheeksi kahdenkesken, ilmaista jotenkin kohteliaasti että asia ei kuulu hänelle, häntä kuitenkaa nolaamatta siinä. En tiedä sitten miten hän itse identifioituu, jos hän pitää myös naisista luulisi häneltä jtn hienovaraisuutta/älliä/ymmärrystä löytyvän asian suhteen.

      • Anonyymi

        Hän on naimisissa miehen kanssa. En tiedä jos hän on bi vai hetero. Olen miettinyt just että jos hän on bi niin tajuaisi itse miten tuonlaista infoa kysellään/tiedostellaan. Olen myös ajatellut että hän on vaan huomionnälkäinen, vaikka on ollut vaan lyhyen ajan naimisissa. Tai ehkä hän tarvitsee jonkinlaisen egoboostin..?


    • Anonyymi

      Todella huonoa käytöstä. Kannattaa varmaan pitää etäisyyttä häneen olemalla viileän asiallinen itse. Jos hän ihan alkaa utelemaan, niin rajaisin asiaa sanomalla, että en välitä keskustella yksityisasioistani tai teeskentelisin, että en ymmärrä mitä hän tarkoittaa.

      En muuten käsitä alkuunkaan ihmisiä, jotka alkaa käpälöimään ilman selvää merkkiä, että se on toivottavaa.

      • Anonyymi

        Olen käyttäytynyt asiallisesti häntä kohtaan ja välttänyt ne tilaisuudet missä tiedän että hän on. Ne kerrat kun ollan sammassa tilaisuudessa, hän on räksyttänyt minulle etten avaudu hänelle. En oikeasti tajua tätä hänen agendaansa enkä draamahakuisuutta, en ole loukannut häntä, olen käyttäytynyt asiallisesti, mutta en antanut sitä huomiota mitä hän nyt jostain ihan kumman syystä tarvitsee/pyytää.


      • Anonyymi

        Ihailun tarpeessa oleva hetero. Älä välitä !!! Noi on , niiiiin.....ärsyttävii !!!!!!


      • Anonyymi

        Ärsyttävä on aika lievä ilmaisu. Kun en oikeasti ole kiinnostunut hänestä ollenkaan. Enkä ymmärrä miten hänen järjenjuoksu toimii, jos olisin tuore vaimo ja äiti (eka lapsi) keskittyisin perheeseeni.


    • Anonyymi

      Tuommoinen käytös on törkeää ja väärin. Minä saattaisin jo suoraan ilmaista, että en siedä itseäni kohdeltavan noin. Ei tarvitse olla kovin kohtelias jos toinenkaan ei ole. Älä ainakaan lopeta tärkeää harrastusta tuommoisen takia.
      Onneksi heteronaiset ei koskaan älyä lähestyä minua.

    • Anonyymi

      Oi että.. käy se välillä hyvinkin päin.. se päällekäyvä ja tunkeileva nainen on siirtynyt takavasemalle, ainakin toistaiseksi.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe