Onko kenelläkään kokemusta tosta Dynamic monster moposta. Kiitos vastauksista jo etukäteen
Dynamic monster 50cc
54
15327
Vastaukset
- Anonyymi
Hienon näkönen
- Anonyymi
ite omistan, hyvä mopo mitä vähän laiska painaa ylämäkiin. tosin omassa ollu paljon vikoja vaikka uutena ostin
- Anonyymi
Minulla on tämä kyseinen mopo ja on toiminu kuin unelma ja vaikka kahdesti kaatunutkin toimii kumminki kulkee sitten hyvin kun on takuuhuollossa käyny ja älä vaiha cdi boksia koska se menee muuten paskaks ku kierrokset menee niin isoksi 😂 ja tippi kannattee säätää tankoa nii kivempi ajaa
- Anonyymi
mitä boksia käytit
- Anonyymi
Onko dynamic rekisteröity kahdelle
- Anonyymi
Kuski123 kirjoitti:
On se(ite omostan)
Voitko kertoa paljon kulkee ja kun olen aika pitkä niin pystyykö sillä pitkäkin ajamaan?
Anonyymi kirjoitti:
Voitko kertoa paljon kulkee ja kun olen aika pitkä niin pystyykö sillä pitkäkin ajamaan?
Se on nopeusrajoitettu 46 km/h ja ite oon 173cm pitkä ja ihan mukava ajaa, suosittelisin kumminkin isompaa mopoa jos on tosi pitkä. Varaosiakin on vaikea löytää
- Anonyymi
Kuski123 kirjoitti:
Se on nopeusrajoitettu 46 km/h ja ite oon 173cm pitkä ja ihan mukava ajaa, suosittelisin kumminkin isompaa mopoa jos on tosi pitkä. Varaosiakin on vaikea löytää
käy samat ku honda msx
- Anonyymi
on rekisteröity kahdelle
- Anonyymi
Vakiona on
- Anonyymi
Onko dynamic rekisteröity kahdelle
- Anonyymi
Niissä näyttää olevan matkustajalle jalkatapit eli olettaisin että kyllä
- Anonyymi
ittel on toi dynkky ku tykkään smooth ridest nii se on hyvä mulle voi sitä tietenki virittää porata ja sitte voi isompaa suutinta laittaa
- Anonyymi
meillä on aikapaljo hiekkateitä ja mettä teitä ja pärjää ihan kiitettävästi vaikka on streetbike
- Anonyymi
Ite omistan ja se on luotto vehje, ei oo jättänyt kertaakaan tielle ja mitään ei ikinä ole mennyt rikki. Jos ei haittaa hidas vauhti, hanki ihmeessä!
- Anonyymi
mun ekas dynys ketjut rikko lohkosta palan pois ku en koskaa kiristäny ne pitäis kiristää kun on ajanu 100km nytte mun nykyne on huollossa siit tangosta puuttuu semmone nuppi kaasunpuolelta ja sillee se pitäis saaha viel nii sitte kaikki menee hyvin.
- Anonyymi
Oon tässä miettimäs mopon hankintaa ja olen katellut tuota dynamic monsteria että olisiko se järkevä hankinta?
- Anonyymi
toi on ollu itellä ainaki ja ollu luotettava ei mmitään vikaa ja kulkee niinku 70kmh vakiona
- Anonyymi
ei kulje vakion 70
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei kulje vakion 70
No ei lähellekkään kulje 70 kmh.kuristettu kaasarista paljon ja välitykset ei riitä millään rajotettu 8000rpm. En ole ikinä nähny et 20mm. Kaasariin on laitettu ylipitkä luistin ja 12 mm. Imukaula suutin on vakiossa 70 sekään ei riitä . Paljon ropaamista että saa mukavasti ajettavan .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei kulje vakion 70
riippuu vähä
Anonyymi kirjoitti:
No ei lähellekkään kulje 70 kmh.kuristettu kaasarista paljon ja välitykset ei riitä millään rajotettu 8000rpm. En ole ikinä nähny et 20mm. Kaasariin on laitettu ylipitkä luistin ja 12 mm. Imukaula suutin on vakiossa 70 sekään ei riitä . Paljon ropaamista että saa mukavasti ajettavan .
Toimisko 80koon suutin, vai onks liian iso käviskö liian rikkaalla kun ei ole suuttimista kokemusta?
- Anonyymi
Paljonko vakuutukset kyseiseen mopoon ja onko iso ruokanen?
- Anonyymi
semmonen 300 egee vakuutukset ja melko bensa pihi kuha o säädöis
- Anonyymi
12l tankki ja ei oikee kuluta itel meinaa yks palkki on 2 litraa
bensaa ja sitte menkääs seuraamaan dynamicmonsterfamily instagramista ku siellä ois muutama äijä laittamassa kuvia oon ite yks owneri.
- Anonyymi
Onkos tuo dynamoc mahdollista rekisteröidä kevariksi pelkällä pytyn ja kaasarin vaihdolla. Tarkoitan siis niitä runkomerkintöjä, että saako tuolla rungolla olla se 11kw?
- Anonyymi
Suosittelen vaihtaa kokonaa moottori vakkari kone ei kato jaksa kestää kiinan romu
- Anonyymi
Osta suoraan vaa Honda gromi
- Anonyymi
Käykö honda gromin alakauttanen putki tohon?
- Anonyymi
follatkaa ig:ees dynamicmonsterfamily ja laittakaa diree jos haluat liittyä wappi ryhmää tai kysyä siellä osataan vastata mihinvain joka liittyy mopoon ja kyllä sulla pitää olla dyny jos haluat sinne :D kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
follatkaa ig:ees dynamicmonsterfamily ja laittakaa diree jos haluat liittyä wappi ryhmää tai kysyä siellä osataan vastata mihinvain joka liittyy mopoon ja kyllä sulla pitää olla dyny jos haluat sinne :D kiitos.
onko se suomalaisten ylläpitämä vai pitääkö enkuks laittaa viestii
- Anonyymi
sopiiks dynyy gromin putket yms
- Anonyymi
Iha paska mopo ei kannata ostaa on muutenkin tyhmän näköinen on nolo ja hirveä ajaa ei pysy kenenkään perässä kun on niin laiska paska
- Anonyymi
Itellä on kulkee noin 60 laitettu kiina akra ja uus cdi boxi iha hyvä mopo ja useet kysyny onko kevari eli kovannäköne mopo
- Anonyymi
Moro. Olen kuullut että Dynamic Monster on vakiona vähän laiska. Mikä on helpoin tapa saada kulkemaan noin 55kmh. Onko pakoputkessa jotain kureja? Mitä cdi boksia ootte käyttäny?
- Anonyymi
Sanoisin että helpoin tapa saada nopeutta on hommaa se uus cdi boxi, mutta ei sekään ihan kauheesti anna, kannattaa hommaa semmone virityspaketti moposportista, siinä tulee just se uus cdi boxi ja vapaasti virtaava imukaula ja kaasarin osia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoisin että helpoin tapa saada nopeutta on hommaa se uus cdi boxi, mutta ei sekään ihan kauheesti anna, kannattaa hommaa semmone virityspaketti moposportista, siinä tulee just se uus cdi boxi ja vapaasti virtaava imukaula ja kaasarin osia.
Onko vörtti toi moposportin paketti? Tai riittääkö vain vaikka 19 kaasutin? Et kulkis ne ylämäet 55 kmh...
Anonyymi kirjoitti:
Onko vörtti toi moposportin paketti? Tai riittääkö vain vaikka 19 kaasutin? Et kulkis ne ylämäet 55 kmh...
CDI boxi on aina välttämätön kun ilman sitä ei saa muista osista hyötyjä irti.
- Anonyymi
mistä saa tohon 44-48 hampaisen takarattaan?
- Anonyymi
ebay,wish,masco ja tyylii amazon
- Anonyymi
Onko kellään mitään nettisivua yms mistä saa tuohon mopoon osia, ja eikös tuoho aika moni gromin osa käy
- Anonyymi
Moi. Miten lähtee dynamic monsterin kaasukahva ja
Tappokatkaisia kahva irti?? T. Ari - Anonyymi
ONKO Tosi ettei dynyyn löydä esim 70me 90kuuioistvtai jopav110 muuttoria jokbkäy sy seuoraan paikoilleen.Olen et sny ja etynu..?
- Anonyymi
Dynamicin moottori hajosi 1700 km ajettuna. Vaihteet paskana. Älkää ostako, ehkäö paskin laatu ikinä. Takuu ei kata, kun ei ollut merkkihuollossa tehty ensihuoltoa.
- Anonyymi
Onko kenelläkään tietoa missäpäin on DYNAMIC MONSTER 2022 cdi boxi? Kiitos vastauksista mikäli niitä tulee : D
- Anonyymi
Mitäs viri osia tuohon 22' malliin sais ja mistä?
- Anonyymi
Ite mietin ihan samaa....
- Anonyymi
Oletko löytänyt osia?
- Anonyymi
dynamic on ihan vitun paska ei kannata ostaa. Kiinan ihme kulkee kunnes ei kuljekkaan. Älä osta se on ylihinnoitettu paska.
- Anonyymi
Helvetin hieno ja keulii vakiona kaasusta
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663195
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272253Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681839Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t261688Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161391- 281361
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61256Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281230Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101177Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631157