Dynamic monster 50cc

Anonyymi

Onko kenelläkään kokemusta tosta Dynamic monster moposta. Kiitos vastauksista jo etukäteen

54

13644

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hienon näkönen

    • Anonyymi

      ite omistan, hyvä mopo mitä vähän laiska painaa ylämäkiin. tosin omassa ollu paljon vikoja vaikka uutena ostin

    • Anonyymi

      Minulla on tämä kyseinen mopo ja on toiminu kuin unelma ja vaikka kahdesti kaatunutkin toimii kumminki kulkee sitten hyvin kun on takuuhuollossa käyny ja älä vaiha cdi boksia koska se menee muuten paskaks ku kierrokset menee niin isoksi 😂 ja tippi kannattee säätää tankoa nii kivempi ajaa

      • Anonyymi

        mitä boksia käytit


    • Anonyymi

      Onko dynamic rekisteröity kahdelle

      • On se(ite omostan)


      • Anonyymi
        Kuski123 kirjoitti:

        On se(ite omostan)

        Voitko kertoa paljon kulkee ja kun olen aika pitkä niin pystyykö sillä pitkäkin ajamaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voitko kertoa paljon kulkee ja kun olen aika pitkä niin pystyykö sillä pitkäkin ajamaan?

        Se on nopeusrajoitettu 46 km/h ja ite oon 173cm pitkä ja ihan mukava ajaa, suosittelisin kumminkin isompaa mopoa jos on tosi pitkä. Varaosiakin on vaikea löytää


      • Anonyymi
        Kuski123 kirjoitti:

        Se on nopeusrajoitettu 46 km/h ja ite oon 173cm pitkä ja ihan mukava ajaa, suosittelisin kumminkin isompaa mopoa jos on tosi pitkä. Varaosiakin on vaikea löytää

        käy samat ku honda msx


      • Anonyymi

        on rekisteröity kahdelle


      • Anonyymi

        Vakiona on


    • Anonyymi

      Onko dynamic rekisteröity kahdelle

      • Anonyymi

        Niissä näyttää olevan matkustajalle jalkatapit eli olettaisin että kyllä


    • Anonyymi

      ittel on toi dynkky ku tykkään smooth ridest nii se on hyvä mulle voi sitä tietenki virittää porata ja sitte voi isompaa suutinta laittaa

      • Anonyymi

        meillä on aikapaljo hiekkateitä ja mettä teitä ja pärjää ihan kiitettävästi vaikka on streetbike


    • Anonyymi

      Ite omistan ja se on luotto vehje, ei oo jättänyt kertaakaan tielle ja mitään ei ikinä ole mennyt rikki. Jos ei haittaa hidas vauhti, hanki ihmeessä!

      • Anonyymi

        mun ekas dynys ketjut rikko lohkosta palan pois ku en koskaa kiristäny ne pitäis kiristää kun on ajanu 100km nytte mun nykyne on huollossa siit tangosta puuttuu semmone nuppi kaasunpuolelta ja sillee se pitäis saaha viel nii sitte kaikki menee hyvin.


    • Anonyymi

      Oon tässä miettimäs mopon hankintaa ja olen katellut tuota dynamic monsteria että olisiko se järkevä hankinta?

    • Anonyymi

      toi on ollu itellä ainaki ja ollu luotettava ei mmitään vikaa ja kulkee niinku 70kmh vakiona

      • Anonyymi

        ei kulje vakion 70


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei kulje vakion 70

        No ei lähellekkään kulje 70 kmh.kuristettu kaasarista paljon ja välitykset ei riitä millään rajotettu 8000rpm. En ole ikinä nähny et 20mm. Kaasariin on laitettu ylipitkä luistin ja 12 mm. Imukaula suutin on vakiossa 70 sekään ei riitä . Paljon ropaamista että saa mukavasti ajettavan .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei kulje vakion 70

        riippuu vähä


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei lähellekkään kulje 70 kmh.kuristettu kaasarista paljon ja välitykset ei riitä millään rajotettu 8000rpm. En ole ikinä nähny et 20mm. Kaasariin on laitettu ylipitkä luistin ja 12 mm. Imukaula suutin on vakiossa 70 sekään ei riitä . Paljon ropaamista että saa mukavasti ajettavan .

        Toimisko 80koon suutin, vai onks liian iso käviskö liian rikkaalla kun ei ole suuttimista kokemusta?


    • Anonyymi

      Paljonko vakuutukset kyseiseen mopoon ja onko iso ruokanen?

      • Anonyymi

        semmonen 300 egee vakuutukset ja melko bensa pihi kuha o säädöis


      • Anonyymi

        12l tankki ja ei oikee kuluta itel meinaa yks palkki on 2 litraa
        bensaa ja sitte menkääs seuraamaan dynamicmonsterfamily instagramista ku siellä ois muutama äijä laittamassa kuvia oon ite yks owneri.


    • Anonyymi

      Onkos tuo dynamoc mahdollista rekisteröidä kevariksi pelkällä pytyn ja kaasarin vaihdolla. Tarkoitan siis niitä runkomerkintöjä, että saako tuolla rungolla olla se 11kw?

      • Anonyymi

        Suosittelen vaihtaa kokonaa moottori vakkari kone ei kato jaksa kestää kiinan romu


      • Anonyymi

        Osta suoraan vaa Honda gromi


    • Anonyymi

      Käykö honda gromin alakauttanen putki tohon?

      • Itekki miettinyt samaa, eiköhän pienellä moddaamisella ainakin


      • Anonyymi

        follatkaa ig:ees dynamicmonsterfamily ja laittakaa diree jos haluat liittyä wappi ryhmää tai kysyä siellä osataan vastata mihinvain joka liittyy mopoon ja kyllä sulla pitää olla dyny jos haluat sinne :D kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        follatkaa ig:ees dynamicmonsterfamily ja laittakaa diree jos haluat liittyä wappi ryhmää tai kysyä siellä osataan vastata mihinvain joka liittyy mopoon ja kyllä sulla pitää olla dyny jos haluat sinne :D kiitos.

        onko se suomalaisten ylläpitämä vai pitääkö enkuks laittaa viestii


    • Anonyymi

      sopiiks dynyy gromin putket yms

    • Anonyymi

      Iha paska mopo ei kannata ostaa on muutenkin tyhmän näköinen on nolo ja hirveä ajaa ei pysy kenenkään perässä kun on niin laiska paska

    • Anonyymi

      Itellä on kulkee noin 60 laitettu kiina akra ja uus cdi boxi iha hyvä mopo ja useet kysyny onko kevari eli kovannäköne mopo

    • Anonyymi

      Moro. Olen kuullut että Dynamic Monster on vakiona vähän laiska. Mikä on helpoin tapa saada kulkemaan noin 55kmh. Onko pakoputkessa jotain kureja? Mitä cdi boksia ootte käyttäny?

      • Anonyymi

        Sanoisin että helpoin tapa saada nopeutta on hommaa se uus cdi boxi, mutta ei sekään ihan kauheesti anna, kannattaa hommaa semmone virityspaketti moposportista, siinä tulee just se uus cdi boxi ja vapaasti virtaava imukaula ja kaasarin osia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoisin että helpoin tapa saada nopeutta on hommaa se uus cdi boxi, mutta ei sekään ihan kauheesti anna, kannattaa hommaa semmone virityspaketti moposportista, siinä tulee just se uus cdi boxi ja vapaasti virtaava imukaula ja kaasarin osia.

        Onko vörtti toi moposportin paketti? Tai riittääkö vain vaikka 19 kaasutin? Et kulkis ne ylämäet 55 kmh...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko vörtti toi moposportin paketti? Tai riittääkö vain vaikka 19 kaasutin? Et kulkis ne ylämäet 55 kmh...

        CDI boxi on aina välttämätön kun ilman sitä ei saa muista osista hyötyjä irti.


    • Anonyymi

      mistä saa tohon 44-48 hampaisen takarattaan?

      • Anonyymi

        ebay,wish,masco ja tyylii amazon


    • Anonyymi

      Onko kellään mitään nettisivua yms mistä saa tuohon mopoon osia, ja eikös tuoho aika moni gromin osa käy

    • Anonyymi

      Moi. Miten lähtee dynamic monsterin kaasukahva ja
      Tappokatkaisia kahva irti?? T. Ari

    • Anonyymi

      ONKO Tosi ettei dynyyn löydä esim 70me 90kuuioistvtai jopav110 muuttoria jokbkäy sy seuoraan paikoilleen.Olen et sny ja etynu..?

    • Anonyymi

      Dynamicin moottori hajosi 1700 km ajettuna. Vaihteet paskana. Älkää ostako, ehkäö paskin laatu ikinä. Takuu ei kata, kun ei ollut merkkihuollossa tehty ensihuoltoa.

    • Anonyymi

      Onko kenelläkään tietoa missäpäin on DYNAMIC MONSTER 2022 cdi boxi? Kiitos vastauksista mikäli niitä tulee : D

    • Anonyymi

      Mitäs viri osia tuohon 22' malliin sais ja mistä?

      • Anonyymi

        Ite mietin ihan samaa....


      • Anonyymi

        Oletko löytänyt osia?


    • Anonyymi

      dynamic on ihan vitun paska ei kannata ostaa. Kiinan ihme kulkee kunnes ei kuljekkaan. Älä osta se on ylihinnoitettu paska.

    • Anonyymi

      Helvetin hieno ja keulii vakiona kaasusta

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1641
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1263
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1244
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1156
    Aihe