Abortin hinta alaikäiselle 2019

Anonyymi

Hei! Olen valitettavasti päätynyt tilanteeseen, jossa olen ei-toivotussa raskaudessa. Paljonko abortti kokonaisuudessaan maksaa 16/17 vuotiaalle? Entä jos ei ole kyvykäs itse maksamaan? Miten nopeasti abortin voi tehdä?

19

<50

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sen saa kiireellisenä tai riippuen monellako viikolla olet, se täytyy selvittää enstex. Jos ei sulla oo tuloja niin ei maksa mitään. Pilleritkin saat ilmaitteexi.

• Anonyymi

Olen aivan alkuraskaana rv 5, mutta haluaisin sen hoitaa mahdollisimman nopeasti pois mielenterveyteni takia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen aivan alkuraskaana rv 5, mutta haluaisin sen hoitaa mahdollisimman nopeasti pois mielenterveyteni takia.

Jos mielenterveydestä huolit niin älä satuta pikku muksuasi.
        Abortti on varmin konsti tässä maailmassa masentua.
        Abortin tehnyt kiikkuu 6x todennäköisemmin, kuin synnyttänyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistaaksi oli niin että viikolla kuusi aikaisintaan tehdään. Pitää vaan mennä ajoissa lääkariin, että se tehdään mahdollisimman aikaisin. Mitä pitemmälle etenee sen enempi alkaa hormoonitoiminta vaikuttamaan vaikka se kyllä palautuu ihan viikossa takaisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos mielenterveydestä huolit niin älä satuta pikku muksuasi.
        Abortti on varmin konsti tässä maailmassa masentua.
        Abortin tehnyt kiikkuu 6x todennäköisemmin, kuin synnyttänyt.

"Abortti on varmin konsti tässä maailmassa masentua."

Äitiys masentaa vielä enempi jos on siihen suuntaan kallellaan. Synnytyspsykoosi ja lapsivuode psykoosi on tuttuja. sitä vastoin aborttimasennuksesta ei ole juuri mitään tietoa. Mistä miesten masennukset johtuu kun he ei tee abortteja?

• Anonyymi

Haluan kyllä lapsia joskus, mutta haluan tarjota heille mahdollisimman hyvän, rauhallisen ja turvallisen lapsuuden, jota en pysty tällä hetkellä valitettavasti tarjoamaan. Mielummin itse masennun enemmän sillä kun keskeytän raskauden kun annan lapsen syntyä epäreiluihin olosuhteisiin.

Kiitos myös asiallisista kommenteista!

• Anonyymi

Niin että mahdollisimman kiiruusti, ettet vain ehtisi tulla ajoissa järk.iisi ja antaa lapsesikin jatkaa el.ämäänsä.. Luuletko todella, että mielenterveys ainakaan paranee lapsen t-pp.amisella?
        On tosiaankin odoteltava vähintään niin kauan, että ultran ruudulla voidaan todeta, että lapsesi on olemassa ja elossa, toivottavasti saat katsella lapsesi sydämen sykettä mahdollisimman kauan jotta käsität mitä haluat pysäyttää.. Ehkä laittavat vielä kotiinkin harkitsemaan muutamaksi päiväksi, millaista tekoa oletkaan haut.omassa.

"aborttimasennuksesta ei ole juuri mitään tietoa"

Sanoo m-rhiin viec.otteleva suosija fan.aadicco, joka haluaa nähdä vain sen mikä miell.yttää. Sen sijaan tilastot puhuu factaa, jossa abortintehneiden ids.e m-rhat on 6 kertaa todennäköisempiä kuin synnyttäneiden. Synnytyksen jälkeinen mahdollinen alakulo johtuu hormooneista ja on yleensä vain tilapäistä, toisin kuin abortin aiheuttama masennus ja syyll.isyys dr.auma, jopa psyc.oosi kestää koko pil.alle menneen loppu el.ämän.

"Haluan kyllä lapsia joskus"

Ehkäpä et saa sitten enää kun haluaisit. Näin voi abortin komplikaatioissa käydä, ja tietysti muutenkin.
        Kuk.aan lapsensa ids.ekkäästä muc.avuuden halusta t-pp.anut ei ole enää myöhemmin ansainnut ainuttakaan lasta, ja lapsi ansaitsee äidikseen jotakin ihan muuta kuin oic.ukkaan omanab.aisen m-rh.amantan.

"en pysty tällä hetkellä valitettavasti tarjoamaan"

Pystyt tietenkin, kyse on vain siitä hal.uatko tai viitsitkö. Miten pystyisit joskus myöhemmin tarjoamaan mitään hyvää yhdellekään lapselle pohjasakkaisena m-rh.aajana?

"annan lapsen syntyä epäreiluihin olosuhteisiin"

Voi sel.i s.eli, ompa jaloa. Reiluako on riisd.ää lapsen koko ihm.is el.ämä ennemmin kuin antaa sen jadc.ua vaikka jossakin toisessa, häntä kauan kaivanneessa kodissa?! Älä nyt jaksa.. v-eri teon oic.euttelusi on täysin turh.aa ja tuomittu eb.ä onnistumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluan kyllä lapsia joskus, mutta haluan tarjota heille mahdollisimman hyvän, rauhallisen ja turvallisen lapsuuden, jota en pysty tällä hetkellä valitettavasti tarjoamaan. Mielummin itse masennun enemmän sillä kun keskeytän raskauden kun annan lapsen syntyä epäreiluihin olosuhteisiin.

Kiitos myös asiallisista kommenteista!

On hyvin todennäköistä, että yhden abortin jälkeen tulee seuraava ja niin edelleen.
        Abortissa ylitetään raja josta vain harva palaa takaisin.
        Kun on kerran kyennyt oman mukavuudenhalunsa tähden lopettamaan toisen ihmisen elämän, seuraava menee jo moraalikadon kaltevalla pinnalla turrassa mielentilassa "helpommin".
        Abortin tekevän naisoletetun mielenmaiseman synkkyyttä ei voi kuin ihmetellä.
        Täydellinen kyvyttömyys empatiaan on abordöörin tavaramerkki.
        Kohdussa on pieni ihminen ja jokainen rehellinen ihminen joutuu myöntämään, että tuo pieni ihminen on syytön vanhempiensa mahdollisiin hölmöilyihin ja HÄNELLÄ on vähintäänkin yhtäläinen ihmisoikeus saada elää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äitiys masentaa vielä enempi jos on siihen suuntaan kallellaan. Synnytyspsykoosi ja lapsivuode psykoosi on tuttuja. sitä vastoin aborttimasennuksesta ei ole juuri mitään tietoa. Mistä miesten masennukset johtuu kun he ei tee abortteja?

Miesten masennukset voivat johtua hyvin monista syistä jotka eivät kuuluu palstan topicciin.
        Oletettavasti kuitenkin isona tekijänä miesten masennukseen on se, että mies tajuaa liian myöhään eläneensä äärifemakon kanssa ja kun paljastuu, että ääriajattelija onkin rahan perässä mukana roikkunut kal,mank.ohtu, miehen usko naisiin järkkyy.
        Tuommoisesta voi helposti masentua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Äitiys masentaa vielä enempi jos on siihen suuntaan kallellaan. Synnytyspsykoosi ja lapsivuode psykoosi on tuttuja. sitä vastoin aborttimasennuksesta ei ole juuri mitään tietoa. Mistä miesten masennukset johtuu kun he ei tee abortteja?"

Puhut potaskaa. Oi.kea N.ai.nen ei ihanasta vauvelista masennu vaan Oi.kea Ä.iti on riemuissaan ihanasta vauvastaan.
        Elämä hymyilee, vauva jokeltelee ja avio-onni on syvimmillään onnellisissa parisuhteissa. Mies on onnellinen, kun saa pitää O.ikeaa Va.imoa hyvänä.
        Koko perhe on onnensa kukkuloilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Äitiys masentaa vielä enempi jos on siihen suuntaan kallellaan. Synnytyspsykoosi ja lapsivuode psykoosi on tuttuja. sitä vastoin aborttimasennuksesta ei ole juuri mitään tietoa. Mistä miesten masennukset johtuu kun he ei tee abortteja?"

Puhut potaskaa. Oi.kea N.ai.nen ei ihanasta vauvelista masennu vaan Oi.kea Ä.iti on riemuissaan ihanasta vauvastaan.
        Elämä hymyilee, vauva jokeltelee ja avio-onni on syvimmillään onnellisissa parisuhteissa. Mies on onnellinen, kun saa pitää O.ikeaa Va.imoa hyvänä.
        Koko perhe on onnensa kukkuloilla.

"Elämä hymyilee, vauva jokeltelee ja avio-onni on syvimmillään onnellisissa parisuhteissa"

Onnettomissa parisuhteissa onkin hiukka toisin ja jos ei ole suhdetta lainkaan. Siinä abortti pitää paikkansa ratkaisuna ongelmiin joita ei yhtään tarvi lisää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Elämä hymyilee, vauva jokeltelee ja avio-onni on syvimmillään onnellisissa parisuhteissa"

Onnettomissa parisuhteissa onkin hiukka toisin ja jos ei ole suhdetta lainkaan. Siinä abortti pitää paikkansa ratkaisuna ongelmiin joita ei yhtään tarvi lisää.

Ei abortti ole ratkaisu. Vauva sylissä on elämän tarjoama ratkaisu. Kun pidät parhaan mahdollisen huolen vauvasta, huomaatkin yhtäkkiä olevasi vailla huolia.

• Kaiken.laisella s-onn.alla sitä lapsen t-pp.amista pitääkin yrittää oic.heudella.. Siis huumeita him.oava el.ämän tap.asiko menee lapsesi heng.en ja koko ihm.is el.ämän edelle? Voit aivan hyvin hakeutua päihde hoitoon, edes lapsesi edun eteen, jos sieltä om.a n.ab.aisuuden cupl.asta löytyy hit.ustakaan emp.atia cyc.yä ja inh.imillistä mor.aalia.. Nythän olisi mainio tilaisuus ja mitä tärkein motiivi aloittaa om.altakin kann.alta uusi terveellisempi el.ämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei abortti ole ratkaisu. Vauva sylissä on elämän tarjoama ratkaisu. Kun pidät parhaan mahdollisen huolen vauvasta, huomaatkin yhtäkkiä olevasi vailla huolia.

"Kun pidät parhaan mahdollisen huolen vauvasta, huomaatkin yhtäkkiä olevasi vailla huolia."

Eikö ole aika naiivia luulla että elämä on kuin satua? Kun abortteja tehdään just sen takia kun niitä huolia on liikaa yhdelle ihmisellekin. Jeesusko ostaa ruuat vai? Vai sinä? 😆

• Anonyymi

Sossu/Kela maksaa kulut jos et voi itse maksaa.
      Se ei ole rahasta kiinni tämä asia.
      En kuitenkaan suosittele aborttia jos ei ole pakko.

• Anonyymi

Mulla on aika paha päihdeongelma. Väitättekö, että mun pitäis pitää lapsi mun mahassa ja synnyttää se ties minkälaisena epämuodostuneena ja huumeriippuvaisena? Sitäkö te haluatte?

• Anonyymi

"Mulla on aika paha päihdeongelma. Väitättekö, että mun pitäis pitää lapsi mun mahassa ja synnyttää se ties minkälaisena epämuodostuneena ja huumeriippuvaisena? Sitäkö te haluatte?"

Kirjoituksestasi päätellen huumeet ovat pienin ongelmistasi.
        Söitkö oman vai naapurin lapsen?
        Poliisia kiinnostaa varmasti myös.

• Anonyymi

Mahtavaa.. :D tässäkin tarkentavassa heit.ossa oli sitten botin mielestä jotain äärimm.äisen asiatonta!?

"Ylempi viesti 9.9.2019 0:43 on vasd.aucsena siis tähän cohd.aan.
        Eihän täälläkään näc.öjään taas "väär.ä miel.iset" mit.ään saa sanoa ja ryn.ccy cäy..."
        (muoc.addu versio)

Pitäiskö joka v-tun sanaan laittaa pistettä, b-c*d:tä jne. että rupeis pysyyn ihan anonyyminäkin?? :D No joo, kok.eiltu on, eipä auttais sekään... Suolip-sca haluaa hurmocs.ellisda m-rh.ien ylisd.ystä, sillon pysyy mikä vaan aiv.o rib.uli...:)

• Anonyymi

Mukavuusabortin euromääräinen kustannus on teettäjälle olematon. Mukavuusabortin todellisen hinnan maksaa lapsi hengellään ja elämällään ja harhautettu äiti mielenrauhallaan ja terveydellään.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kiinnitit ensimmäisenä

huomiota kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1368
    2. Poutalan onnettomuus

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit
      Maailman menoa
      111
      1124
    3. Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta

Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      929
    4. Olen pahoillani

Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi
      Ikävä
      56
      922
    5. Koska olet ihastunut minuun

Kysymys sulle. Oma vastaus, tänä vuonna. ❤️
      Ikävä
      61
      917
    6. Junaonnettomuus

Kuka jäi junan alle?
      Haapajärvi
      4
      909
    7. Onko sinulla vihan tunteita

Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.
      Ikävä
      130
      841
    8. mitä olet valehdellut

kaivatullesi? kerro rehellisesti totuus
      Ikävä
      66
      715
    9. Naisen kimppuun lenkkipolulla

Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant
      Kajaani
      55
      679
    10. Ei ole siitä kiinni

Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa
      Ikävä
      34
      590
    Aihe