Paritusrikollisuuden uhrina Pattayalla?

Asustelin City Wiev- hotellissa kävelykadun varrella ja parvekkeeni roikkui kadun puolella joten minulla oli mainio merinäköala. Se oli kahden tähden luukku mutta minulle oikein sopiva. Hotska on jo aika päiviä sitten purettu.

Vastapäätä oli Shadow- baari joka oli hyvin vilkas ja jossa nautin usein aamiaista.
Joskus vetelin heinäsätkiä baarin peräpöydässä joka oli aivan meren rannassa. Mamma tiskiltä huuteli että enkö mä ole sanonut sulle nazi että se savu kantautuu tänne ja poiisit plää plää....
Silloin ei nyt ollut oikein mitään väliä heinänpoltolla....

Baarissa istui tukeva mamma sievän nuoren tytön kanssa. Iskin siihen silmäni ja heinäpäissäni menin tekemään tuttavuutta.
Mamma sanoi että kyllä tuo tuosta joutaa ja että palauta sitten huomenna.
Näin toimin.

Palautushetkellä mammalla oli uusi tyttönen ja kuinka ollakaan niin vaihdoimme likat päikseen; vaihtorahan jouduin kuitenkin maksamaan joka oli kohtuullinen.
Näin jatkui muutaman kerran. Likat olivat tosi nuoria ja nättejä ja lämmöllä heitä muistelen.

Nyt paritusrikollisuuden ollessa polttavana puheenaiheena epäilen ja uskon olleeni mukana tällaisessa kauheassa toiminnassa.
Sitä ei oltu tosin vielä silloin kriminalisoitu.
Olinko uhri vai rikollinen kun näin jälkeenpäin asia pohtii?

12

<50

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tytöt kaupittelee joskus toisiaankin. Usein joku tyttö on sanonut että "ota toi mun kaveri kun sillä ei ole ollut aikoihin miestä eikä rahaa" Se on ollut hyvä vinkki yleensä ja tyttö on oikeasti ollut yksinäinen ja on kiitollinen sponsorille. Yksi valtasi kerran vuokracondoni hakemalla läheisestä huoneestaan sinne lisää ja lisää tavaroitaan. Muutaman päivän päästä valehtelin hänelle lähteväni käymään toisessa kaupungissa, jotta sain hänet pellolle. En kehdannut suoraan sanoa että älä nyt hei tänne muuta.. Haluan säilyttää vapauteni. Sen jälkeen piileskelin eri puolella kaupunkia etten jää pikku valheestani kiinni.

• Anonyymi

Pattayan Rakkaiden piileskelyaktiviteettia, sanojensa takana olevia miehiä kun ovat.

• Heh heh.., hauska tarina.

Muutamien käyntikertojen jälkeen sitä oppii kovettamaan sydämensä ja antamaan tytölle lopputilin aamulla koska tietää että uusi vielä ihanaisempi tyttö odottelee sinua tuolla jossakin......

• Anonyymi

On käynyt niinkin ettei pysty päättämään kuka on se ihanaisin. Kerran olin eräässä pikkukaupungissa (osittain töissä vetämässä leiriä) jossa ei ollut kuin muutama baari.

Innostuin yhden paikan kantikseksi joka oli suoraan hotellini pääovea vastapäätä. Olin poikamies niihin aikoihin.

Baarissa oli samat noin 9 tyttöä jokainen päivä ja ilta. Mama oli oikein miellyttävä topakka rouva (ikävä kyllä menehtyi syöpään joku vuosi sitten)

Tytöt lipuivat baariin puolen päivän aikaan, aloittivat meikkaamisen ja hakivat katukeittiöistä sapuskaa. Liityin jo päivisin usein seuraansa ihan kaveripohjalta. Oli kesäaika ja turisteja oli vain vähän. Muut asiakkaat tuli vasta illalla.

Vapaapäivinä saatoin istua koko päivän ja illan siellä. Pelattiin biljardia ja lyötiin kaikenlaisia vetoja tyttöjen kanssa. Tietäähän sen miten niissä vedoissa sitten kävi kun minä vastaan 9 tyttöä oltiin vastakkain.

Tytöt oli niin välittömiä ja herttaisia aitoja thaityttöjä, että pikkuhiljaa kiinnyin heistä ainakin viiteen. Pientä sekstailua oli ja tunnustelua pöydän alla, mutta se oli enemmänkin leikkimielistä pelleilyä.

Lopulta siinä kävi niin etten raaskinut ottaa heistä ketään hotellihuoneeseeni, kun ajattelin että muut sitten pahastuu. No ei ne olisi pahastuneet näin jälkiviisaana, mutta silloin ajattelin niin.

Kannoin niiden viikkojen aikana melkoisen määrän bahteja siihen baariin ja kellot soi, tipit päälle. Useita rahallisia vetoja hävisin puoliksi tahallani ihan vapaaehtoisesti.

Kesän parhaana asiakkaana sain sitten "ilmaiset" sapuskat, olin parissa tyttöjen illassa kutsuvieraana ainoana miehenä ja sinne ei tarvinnut lompakkoa ottaa mukaan, mutta ilman jäin ja ihan omasta syystä.

Oli se katkera havainto kun siitä kesästä parin vuoden päästä palasin kaupunkiin toiveena että ihanat tytöt olisi siellä baarissa edelleen töissä. Ei ollut. Mama oli kuollut ja kaikki tytöt oli vaihtuneet uusiin.

Uusi mama (silloin noin 45v uhkea silikonipuuma) iski silmänsä minuun ja hänen kanssaan tuli sitten hieman lohdutukseksi puuhasteltua jokunen ilta.

T 2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pattayan Rakkaiden piileskelyaktiviteettia, sanojensa takana olevia miehiä kun ovat.

Onko Sensein takana Amalia ?

• Anonyymi

Tatin uitto römpsässä tuottaa onnen tunteen

• Anonyymi

Miau!

• Anonyymi

Oikealle miehelle se on ihan normaalia, päivystäjä sellaisen näkee vain netissä..

• Anonyymi

Laki seksikaupan kohteena olevan henkilön hyväksikäytöstä hyväksyttiin vasta 10.4.2015.
      Suora linkkini lakiin on 2 x poistettu????
      Se löytyy suoraan Seksuaalirikoslaista, 20:s luku ja 8:s §.

Lakia ei voida tulkita taannehtivasti joten Natsi ei ole siten syyllistynyt rikokseen.

Luonnehdinta uhriksi joutumisesta on tietenkin hieman huumoriviritteinen.

• Anonyymi

Poistiko Amalia vai Sensei?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Poistiko Amalia vai Sensei?

umpisuolimies joka todellisuudessa haki vahvempia mielialalääkkeitä, siinä kuitenkaan onnistumatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

umpisuolimies joka todellisuudessa haki vahvempia mielialalääkkeitä, siinä kuitenkaan onnistumatta.

mikä tämä tämmöttinen uusi umpisuolijutska on oikein?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2185
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      64
      791
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      780
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      696
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      511
      686
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      630
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      60
      570
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      570
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe