Oks täällä bi-poikia kenel olis SC, tääl olis pari kiimast jätkää :D
Nuoria bi poikia?
Anonyymi
11
817
Vastaukset
- Anonyymi
Haluisin kyllä
- Anonyymi
Tosiaan sen SC voi laittaa proffan kautta descii ni nä hölmöt ei sensuroi sitä
Mun sc löytyy tuolta mun profiilin kuvauksesta
juttelemaan rohkeestivaan profiilist löytyy snp
Haluatteko vielä mun sc on mun profiili
- Anonyymi
Vanhempi mies täällä kiinostais kans
- Anonyymi
Täällä!! _sn_a_p_ch_a_t nimi : aa_alvarr
- Anonyymi
Olen Bi ja riippuu millätavoin kiimasii?
- Anonyymi
Aloitus on kirjoitettu 3 vuotta sitten, etkö tajua?? Aloittajat on jo täysi-ikäisiä!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus on kirjoitettu 3 vuotta sitten, etkö tajua?? Aloittajat on jo täysi-ikäisiä!!
...niin ja kiimakin on varmaan jo ohite =P
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1162995EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje311383- 1031237
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621017Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661007Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133988- 57881
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22703- 40698
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta111654