Miten pojan saa kiinnostumaan?!

Anonyymi

Moii!
Oon 05/13 tyttö, (oon nyt siis kasilla). Mua kiusasi seiskalla 4 meiän luokan tyttöö ja 2 rinnakkais luokan poikaa. Sit sillon seiskalla yks välkkä se "kiusaaja porukka" tuli suunnilleen 2-3 metrin päästä musta, sit yks niistä rinnakkais luokan pojista vaikka nyt Matti tuli mun luo ja kysy silleen "alax" en ees muista hirveen hyvin mitä sanoin mut sit sanoin kuiteski jotain "tiiän että et kysy tosissas" (miks mun ees piti sanoo noin ei kukaan sano tolleen XD) nii ja luulin siis että se ei oo tosissaan että ne haluis vaan kiusata. Sit se meni sen "kiusaaja porukan" luo ja ne siinä puhu jotain, sitten se tuli kysyyn multa uudelleen silleen "alax" sit en muista mitä sanoin mut vissiin kieltäydyin. Tästä on melkein vuos aikaa. Ja nyt pari päivää oon miettiny kaikkee että mitä jos oisin vastannu myöntävästi ko se kysy, sit oon miettiny että on Matti oikeesti aika sulonen ja hyvän näkönen, että entä jos se kuitenki oli kiinostunu, koska sillon ko se kysy niin se oli ihan vakavana ja jos se ei ois kysyny tosissaan niin se olis luultavasti nauranu, mutta se ei nauranu kertaakaan, ja lisäks se kattoo mua jotenki erillail ko muita ja alan oikeesti olla aika kiinnostunu. Puhuin tästä mun netti kaverin kaa ja se sano että "joo mee vaan snäppään sille eka kaikkee perus juttui esim: streak tai moi" siihen meni aikaa että uskalsin ees addata sen, mutta sitten melkein heti lähetin sille sen "streak". Se ei oo vielä avannu sitä snäppii ja tänäänki ko näin sen koulussa niin se oli niin sulonen, tunsin että mulla oli perhosii vatsassa. Mitä mun pitäis tehä?? Ko mua kiusattiin seiskalla, mulla ei oo kavereita muutako vähän rinnakkais luokalla ja oon tosi tosi ujo, mul on turvotusta vatsan kohalla, finnejä vähän naamassa, en meikkaa mul on pisamii ja pitkät tuuheet silmäripset, mun silmii ollaan kehuttu miljoona kertaa mul on hyvä perse ja pidän itteeni ihan semi kauniina, mutta muut ei tykkää. Ja jos se nyt tulis kysyyn multa että "alax" ja jos se ois yksin vastaisin joo mutta jos vähän matkan päässä on sen kaveri porukka vastaisin tuu snäppään ja kertoisin mun snäpin mut mitä mun pitäis tehä vaikka sillon ko nään sen, ja mistä muusta vosin saada siihen yhteyden ko snäpistä tai instagramista? Mutta pliis AUTTAKAAA!!!

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No eikös toi oo turha kysymys et miten saa kiinnostumaan, kyllähän se vaihe on jo ohitettu, jos Matti tulee kerran tollasia kyselemään.

    • Anonyymi

      Keskustelkaa snäpis sit kerro sille joskus et tykkäät hänestä. Sitäpaitsi jos se on joskus 2 kertaa tullu sanoo et alax nii en kyl ihan usko et se tykkää, koska ei kukaan tuu kusyy tytöltä et alax koulun käytävällä. Mut voi olla et se on ihastunut sinuun :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1285
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1207
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1135
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1060
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      52
      821
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      74
      736
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      672
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      40
      657
    9. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    10. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      351
      633
    Aihe