Haluan vain 100% rehellistä palvelua turkissa

Anonyymi

Moi tämä ei ole mikään feikki kirjoitus asuin tammikuusta 2019. Eteenpäin 3.kk Antalyassa turkissa ja siellå oli katukissa josta tuli perheen jäsen .vaikka ihmiset siellä sanoivat että se on pelkkä katukissa mutta minulle hänestä tuli perheenjäsen ,hän oppi tulemaan aina syömään kotiini kun ostin hänelle kissanruuat marketista ,ei tehnyt ikinä tarpeitaan sisälle vaan aina osasi pyytää että pääsee ulos tarpeilleen,oppi nukkumaan omassa sängyssään ja vähitellen jopa ihan rauhallisesti.sillä kyseessä on katukissa joka ei ole ihmisiltä armoa saanut.No nyt kun haluaisin mennä ja adoptoida tämän kissan suomeen itselleni ja pelastaa sen sieltä kurjuudesta .Niin eipä apua tule alanyan suomalaisilta koska antalya missä olin on miljoona kaupunki niin alanyassa asuvat suomen maalaiset käyttäytyy yhtä, alkukantaisesti kuin suomessakin.kysyin suomalaiselta naiselta alanyasta joka muka ymmärtää kissoista ja adoptiosta suomeen että mitä siihen vaaditaan.Kyseisen naisen mielestä hän voisi hoitaa asian mutta todella kalliilla hinnalla,eikä hänen mielestään. Adoptio eläintä tarvitse ilmoittaa enää suomen tullisssa,no Eviran säännöt kuitenkin määräävät että eläimen verikokeet pitää olla otettu vain yhdessä hyväksytyssä laboratoriossa ja se sijaitsee ankarassa turkissa.sit piäisi olla eu hyväksytty siru kissassa ja kaikki ne laboratio kokeitten tulokset ym eu n hyväksytyissä paikoissa tehty ja eu n hyväksytyllä tavalla
Testeistä ja lääkitykistä ladattuna kissan siruun ja vielä lailliset samat dokumenti paperilla tullin eläin lääkärille joka tarkistaa. Eläimen kun sen tuo suomeen .no nyt kun olen ajatellut että menen syksymmällä takaisin antalyaan ja yritän hankkia vuokra asunnon ja maasssa olo luvan koska tämä kissa jonka olen ajatellut adoptoida joutuu kaikkine eläinlääkärin kokeineen ja hoitoineen olemaan turkissa n.4kk.ja karanteenissa.,Niin ajattelin että otampa yhteyttä suomalaiseen kiinteistövälittäjään Alanyassa kun löysin turkkilaiselta asunnon välitys toimiston sivulta kiinnostavan vuokra asunnon antalyasta ,Mutta mitä tapahtuikaan kyseinen suomalainen ei osaa antaa asunnon vuokraukseen minulle mitään neuvoja ,syy koska hän ei hyödy minusta mitään,niin eihän silloin voi auttaa ketään kun ei saa rahaa ja antalya tuntuu niin kauhean isolta kaupungilta kun kyseesä ei ole yhtä pientä perhettä olevasta yhteisön jäsenestä alanyassa Seuraavaksi otin yhteyttä pikku alanyan suomalaisten luottamaan kielen kääntäjään joka hoitaa Myös suomalaisten maassaolo lupa hakemuksia suomalaisille alanyassa Hän olikin innokas auttamaan onhan hän suomea puhuva turkkilainen hän yrittää ensin väkisin tarjota vuokra asuntoa alanyasta.vastaan tiedän hyvin paikan minua kiinnostaa vain antalya missä on myös talvi kuukausina elämää, samalla lähetän hänelle linkin asunnosta minkä löysin turkkilaiselta asunnon vuokraus sivulta ja kerron etten puhu turkkia vai englantia ja suomea ym kieliä joita ei turkissa tarvitse.hän lupaa ottaa selvää kyseisen lähettämäni linkin vuokra asunnosta, no aikaa ei kulu kuin n.3 min ja tämä kielen kääntäjä soittaa ja kertoo että. Tämä asunto on jo vuokrattu ja että vuokraaja oli joku venäläinen nainen ,Mutta ei hätää tällä kielenkääntäjällä on nopea ratkaisu hän oli tämän lyhyen puhelun odotteluni aikana kerennyt jo soittaa ystävälleen antalyaan jolla on useita vuokra asuntoja meille tarjolla kysyn onko tämä vuokraaja luotettava,vastaus tottakai hän on entinen poliisi ja minun hyvä ystävä.kysyn onko vuokrattavat asunnot aivan antalyan keskustassa. Vastaus ei 2-3 kilometrin päässä larassa. Annoin tälle ihmisille e- mail osoitteeni että hänen ystävänsä lähettäisi kuvia hänen vuokrattavista asunnoistaan ei ole kuulunut kuvia ja huom .se asunto josta olin kiinnostunut alun perinkin on edelleen vuokrattavana. Ja odottelen vastausta vuokran antajalta lähettämääni viestiin hänelle

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Huomenna teen sen

        Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
        Ikävä
        81
        3504
      2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

        Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
        Maailman menoa
        200
        2012
      3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

        Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
        Suomalaiset julkkikset
        26
        1968
      4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

        Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
        Kotimaiset julkkisjuorut
        27
        1588
      5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

        Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
        Ikävä
        166
        1425
      6. Miten nyt sanoisin

        tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
        Ikävä
        88
        1415
      7. Susta on tullut

        Ihana nainen. ❤️
        Ikävä
        52
        1119
      8. Mistä vuodesta

        lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
        Ikävä
        99
        1075
      9. Tämä ei voi jatkua

        Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
        Ikävä
        55
        864
      10. Voitko vain unohtaa

        Minut. En ole sinun arvoisesi
        Ikävä
        59
        850
      Aihe