Onko oikein?

Anonyymi

Hei kaikki!
Tapasin mieheni kanssa pari vuotta sitten ja olimme ensi näkemältä aivan rakastuneita toisiimme. Ensi tapaamisesta lähtien hän puhui siitä, miten haluaisi kanssani lapsia. Hänellä on jo edellisestä suhteesta kaksi lasta, jotka asuvat meidän kanssa nykyään. Olimme päättäneet jo ajankohdan missä vaiheessa on hyvä alkaa yrittämään raskautta. Olen ollut aivan onneni kukkuloilla siitä että saisin omia lapsia. Tähän mennessä olen elättänyt meitä kaikkia hyvällä palkallani sillä mieheni on pitkäaikaistyötön. Nyt hän ilmoitti ettei haluakaan lapsia, eikä jaksa pikkulapsiarkea. Olen aivan hämmentynyt. Olen itse antanut kaikkeni hänelle ja hänen lapsilleen. En tiedä enää ollako sitten yksin vaiko yhdessä. Surullinen tulen olemaan joka tapauksessa.. Enkä tiedä saanko nyt ikinä omia lapsia.

1

130

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sano miehelle, että ellei hän susotu lastentekoon kanssasi, hän saa omine lapsineen häipyä elämästäsi. Jos häipyy, mitä en usko, niin löydät kyllä jonkun toisen. Miehiä otetaan, lapsia saadaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      144
      5800
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3586
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      122
      2815
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      47
      2498
    5. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      29
      1939
    6. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      263
      1851
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      49
      1800
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1626
    9. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1587
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1540
    Aihe