Yrittäjäpäivä

Anonyymi

Eikö mitään uutta voi het keksiä yrittäjäpäivään?? Sama kuvio kuin edellisinä vuosina.

Kunnanjohtaja poseeraa ja työntää naamansa joka videoon, huh huh. Enemmän yrittäjistä videoita, he sen työn tekevät.
Tuukkasen maitotilan maidontuotanto esim.

4

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyyjärven kunta näyttää ulkopuolisen silmissä juuri samalta kuin mikä tahansa muukin kuoihtuva kunta suomessa. sekalaisia kylttejä ja mainoksia ja kateellisia asukkaita ja muka-halpoja tontteja

    • Anonyymi

      Kyyjärven kunta on aivan mainio asuinkunta.
      Yrittäjiä riitää jokaisessa taloudessa joista saadaan verottajalta
      vuoden tulos joko ulos.Kyyjärveläiset ovat lapsensa kasvattaneet
      Viikiginkeiksi lähettäneet toisiin kuntiin/kaupunkeihin ryöstö retkille.
      Todellista Yrittämistä asukkaiden taholta,lapset tienaavat muualla ja
      eurot kilahtelevat kasvatuskuntaan.Yrittämistä on monenlaista,
      pitää vain ymmärtää yrittämisen luonne.On aivan toinen asia sitten mitenkä
      valtion toimet tällaiseen toimintaan suhtautuu,lähtekö viimeinenkin "yrittäjä" kunnasta vai tuetaanko valtiontaloudesta Kyyjärveläistä "yrittäjää."

      • Anonyymi

        Sellaset viikinkifantasiat sieltä.


    • Anonyymi

      Suomessa ei ole YHTÄÄN kuntaa, jota ei joku moittisi jostakin syystä. On hyvä et nuorekas kunnanäiti on mukana , kuvissa kannustamassa ja ihmisläheinen tavallinen tyttö, niinkuin laulussakin sanotaan. ! Voi ja pystyy moikkaamaan kulkeissaan tuttuja ja tuntemattomia. Ylpeitä ja hapannaamoja on liiaksikin asti joka kunnassa. Kun asiat hoituu ja pysyy kuosissa se on pääasia! Ei narista aina, varsinkaan jos ei itse pysty oikein mihkään. Tää on hyvä kunta asua. Olen itse tavallinen pieneläkeläinen ja seuraan asioita kyllä. Asiat voisivat olla paljon paljon huonomminkin, on nähty sekin, voi poijaat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe