Ihmetyttää miehen outo käytös

Anonyymi

Hän haluaa ehdottomasti hakea lapset eikä halua mua mukaan tai että mä hakisin ne.
On kurjaa kun hän näkee exänsä ja menee tämän kotiin. Ihan hyvin voisin minäkin hakea kun käyn kaupassa.
Toiseksi hän haluaa itse ne viedäkin vaikka mä voisin viedä, samalla kun käy asioilla.
Exä on varmaan käskenyt miestä ja sanonut etten saa tulle heille ja muutakin sääntöjä on asettanut meille. Outoa.
Hän kärsii varmasti mieliala häiriöistä kun on niin kärkäs asettamaan ehtoja.Luulee voivana tulla meille miten haluaa ja laittamaan sääntöjä meidän elämään, ei onnistu, minä asetan säännöt.
Olisi kiva nähdä millasessa huushollissa ne asuu, voisin vähän antaa vinkkejä sinne.
Ei halua että olen kersojen kanssa tekemisissä, vaikka olen äitipuoli heille ja oikeus kasvattaa ja komentaa. Lapset ei usko minua vaan aina on isänsä kimpussa, sekin on outoa. Multa ei koskaan kysytä mitään eikä vasta mun kysymyksiin. Äiditään eivät mulle puhu, eikä mieskään kerro hänestä mitän. Olen kuin kiotiapulainen, passaan ja teen, mutta oikeuksia ei ole vaikka olen äitinä heille täällä.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuulostatpa kamalalta ihmiseltä. Tietenkin isä hakee lapsensa. Anna isän olla isä lapsille ja pysy sinä erossa isän ja lasten hyvästä suhteesta. Ne eivät ole sinun lapsiasi, eikä sinulla ole mitään asiaa exän kotiin.

      • Anonyymi

        Tässä ei ole siitä kyse etteikä mun luvalla mies saisi mennä exänsä kotiin hakemaan lapsia, mutta kun minä en saa mennä mukaan enkä hakea yksin niitä vekaroita. Äitipuolena voisin neuvoa sitä naista lastenhoidossa ja katsastaa sen talon ja ehdottaa siivousta ym remonttia samalla. Olen tyylitaituri että voisin neuvoa, ilmaiseksi tietysti.

        Olen antanut miehelle luvan mennä hakemaan, mutta outoa etten minä saa mennä mukaan. Mikä on syy, puhuvatko he pahaa minusta vai mistä on kyse. Lapsetkin haluisi minut että tulisin hakemaan heidät, eivät ole sanooneet mutta näkee että he kaipaa mua ja ovat ikävissään kun en ole heidän kanssaan. Olen tärkeä heille, ainakin isänsä jälkeen toka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä ei ole siitä kyse etteikä mun luvalla mies saisi mennä exänsä kotiin hakemaan lapsia, mutta kun minä en saa mennä mukaan enkä hakea yksin niitä vekaroita. Äitipuolena voisin neuvoa sitä naista lastenhoidossa ja katsastaa sen talon ja ehdottaa siivousta ym remonttia samalla. Olen tyylitaituri että voisin neuvoa, ilmaiseksi tietysti.

        Olen antanut miehelle luvan mennä hakemaan, mutta outoa etten minä saa mennä mukaan. Mikä on syy, puhuvatko he pahaa minusta vai mistä on kyse. Lapsetkin haluisi minut että tulisin hakemaan heidät, eivät ole sanooneet mutta näkee että he kaipaa mua ja ovat ikävissään kun en ole heidän kanssaan. Olen tärkeä heille, ainakin isänsä jälkeen toka.

        Älä uhoa, sinä Lissu et ole kenellekään tärkeä, et edes itsellesi, olet katkera vanha yksinäinen ihmispolo.


    • Anonyymi

      Taas tämä sama trolli provoaa, ja aina sama aihe ”miehen lapset” ja komenja äitipuoli.
      Keksi nyt jo jotain muuta , tämä on jo kaluttu luu.

      • Anonyymi

        Näppäinvirhe ,siis komentaja äitipuoli.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1709
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1604
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1468
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1452
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1308
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      1245
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1168
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe