Ihmetyttää miehen outo käytös

Anonyymi

Hän haluaa ehdottomasti hakea lapset eikä halua mua mukaan tai että mä hakisin ne.
On kurjaa kun hän näkee exänsä ja menee tämän kotiin. Ihan hyvin voisin minäkin hakea kun käyn kaupassa.
Toiseksi hän haluaa itse ne viedäkin vaikka mä voisin viedä, samalla kun käy asioilla.
Exä on varmaan käskenyt miestä ja sanonut etten saa tulle heille ja muutakin sääntöjä on asettanut meille. Outoa.
Hän kärsii varmasti mieliala häiriöistä kun on niin kärkäs asettamaan ehtoja.Luulee voivana tulla meille miten haluaa ja laittamaan sääntöjä meidän elämään, ei onnistu, minä asetan säännöt.
Olisi kiva nähdä millasessa huushollissa ne asuu, voisin vähän antaa vinkkejä sinne.
Ei halua että olen kersojen kanssa tekemisissä, vaikka olen äitipuoli heille ja oikeus kasvattaa ja komentaa. Lapset ei usko minua vaan aina on isänsä kimpussa, sekin on outoa. Multa ei koskaan kysytä mitään eikä vasta mun kysymyksiin. Äiditään eivät mulle puhu, eikä mieskään kerro hänestä mitän. Olen kuin kiotiapulainen, passaan ja teen, mutta oikeuksia ei ole vaikka olen äitinä heille täällä.

5

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuulostatpa kamalalta ihmiseltä. Tietenkin isä hakee lapsensa. Anna isän olla isä lapsille ja pysy sinä erossa isän ja lasten hyvästä suhteesta. Ne eivät ole sinun lapsiasi, eikä sinulla ole mitään asiaa exän kotiin.

• Anonyymi

Tässä ei ole siitä kyse etteikä mun luvalla mies saisi mennä exänsä kotiin hakemaan lapsia, mutta kun minä en saa mennä mukaan enkä hakea yksin niitä vekaroita. Äitipuolena voisin neuvoa sitä naista lastenhoidossa ja katsastaa sen talon ja ehdottaa siivousta ym remonttia samalla. Olen tyylitaituri että voisin neuvoa, ilmaiseksi tietysti.

Olen antanut miehelle luvan mennä hakemaan, mutta outoa etten minä saa mennä mukaan. Mikä on syy, puhuvatko he pahaa minusta vai mistä on kyse. Lapsetkin haluisi minut että tulisin hakemaan heidät, eivät ole sanooneet mutta näkee että he kaipaa mua ja ovat ikävissään kun en ole heidän kanssaan. Olen tärkeä heille, ainakin isänsä jälkeen toka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä ei ole siitä kyse etteikä mun luvalla mies saisi mennä exänsä kotiin hakemaan lapsia, mutta kun minä en saa mennä mukaan enkä hakea yksin niitä vekaroita. Äitipuolena voisin neuvoa sitä naista lastenhoidossa ja katsastaa sen talon ja ehdottaa siivousta ym remonttia samalla. Olen tyylitaituri että voisin neuvoa, ilmaiseksi tietysti.

Olen antanut miehelle luvan mennä hakemaan, mutta outoa etten minä saa mennä mukaan. Mikä on syy, puhuvatko he pahaa minusta vai mistä on kyse. Lapsetkin haluisi minut että tulisin hakemaan heidät, eivät ole sanooneet mutta näkee että he kaipaa mua ja ovat ikävissään kun en ole heidän kanssaan. Olen tärkeä heille, ainakin isänsä jälkeen toka.

Älä uhoa, sinä Lissu et ole kenellekään tärkeä, et edes itsellesi, olet katkera vanha yksinäinen ihmispolo.

• Anonyymi

Taas tämä sama trolli provoaa, ja aina sama aihe ”miehen lapset” ja komenja äitipuoli.
      Keksi nyt jo jotain muuta , tämä on jo kaluttu luu.

• Anonyymi

Näppäinvirhe ,siis komentaja äitipuoli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      134
      3060
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      7
      1630
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      222
      1354
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1191
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1171
    6. 37
      1041
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1022
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      987
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      954
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      897
    Aihe