Ajattelin kysyä että onko täällä sellaisia jotka olette saaneet erilaisia huijausviestejä Netissä?
Sain tänää puhelimeeni viestin että sinulla on lunastamaton postilähetys jossa oli postin lokot ja postin virallisen näköinen seuranta numero! katsoin netistä postin seurantajärjestemästä sillä saadulla numerollani, sellaista lähetystä ei sieltä löytynyt. kun sitten klikkasin viestin lopussa olevasta linkistä niin ilmestyi postin loko jonka päällä vilkuttava vihreä palkki jossa ilmoitettiin että olet voittanut Adidaksen arvonnasta 100 euron lahjakortin kun painat palkista niin voit lunastaa sen tästä .!En ole kyllä mihinkään arvontaan osallistunut, joten en myöskään sitä "lunastusta" tehnyt
Nettihuijaus
Anonyymi
2
152
Vastaukset
- Anonyymi
Levin mökkejä nyt nettihuijataan Vantaalta.
Myyjä katoaa heti eturahan saatuaan verkosta ja puhelimesta.
Tehkää aina rikosilmoitus.
Mökkihuijari on vuonna 84 syntynyt lipeväkielinen Joni, joka muiden mökkikuvia kopio ja myi viikkovuokria Kittilään. - Anonyymi
Osallistu vaan mt menkää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937558
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662