Kytät raiskaavat lapsia

Anonyymi

tämä on totuus näistä ei hiiskuta. Poliisi otti virkamerkin esiin ja raiskasi alaikäisen - ei virkarikos. Näistä ei hiiskuta kytät raiskaavat salaa lapsia. Kyttäkiima.

6 kommenttia

Vastaukset

• Tunnen tapauksen. Kyllä siitä hiiskuttiin, vakio on taas katkerana poliisille. Kaikki tapahtui lähes 20 vuotta sitten ja konstaapeli oli vankeudessa toista vuotta. Korkein oikeus kuitenkin päätti, ettei kyseessä ollut virkarikos, koska kaikki oli tapahtunut konstaapelin vapaa-aikana.

• Jouduitte siis kokemaan kyttäraiskauksen lapsuudessanne. Ottakaa kuitenkin huomioon, että se oli osin ansaittua.

Jos jatkatte nykylinjalla, saatte pamppua pyllyyn myös nyt aikuisuudessa.

• Mätä SUPO suututti SUPO:n.

• Raiskauksista en tiedä, minulla kuitenkin kokemus poliisin sadistisesta halusta murjoa pidätettyä.
      Murjoivat olkapääni väärän hälytyksen takia portaissa vuonna 1994 siihen kuntoon, että kipua tunnen vielä vuonna 2019, olen 74 vuotias.

• Anonyymi kirjoitti:

Raiskauksista en tiedä, minulla kuitenkin kokemus poliisin sadistisesta halusta murjoa pidätettyä.
      Murjoivat olkapääni väärän hälytyksen takia portaissa vuonna 1994 siihen kuntoon, että kipua tunnen vielä vuonna 2019, olen 74 vuotias.

25 vuotta sitten. Miten kävi käräjillä, saitko vankeutta tai sakkoja virkamiehen väkivaltaisesta vastustamisesta, tai haitanteosta ?
      Poliisilla on Poliisilain perusteella ehdoton käskyvalta, eli poliisin käskyjä ja määräyksiä on jokaisen toteltava, oli hälytys oikea tai väärä.
      Vai oletko sitä mieltä, että poliisit vain huvikseen murjoivat sinua, sinussa ei ollut mitään syytä ?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.