Kytät raiskaavat lapsia

Anonyymi

tämä on totuus näistä ei hiiskuta. Poliisi otti virkamerkin esiin ja raiskasi alaikäisen - ei virkarikos. Näistä ei hiiskuta kytät raiskaavat salaa lapsia. Kyttäkiima.

11

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tunnen tapauksen. Kyllä siitä hiiskuttiin, vakio on taas katkerana poliisille. Kaikki tapahtui lähes 20 vuotta sitten ja konstaapeli oli vankeudessa toista vuotta. Korkein oikeus kuitenkin päätti, ettei kyseessä ollut virkarikos, koska kaikki oli tapahtunut konstaapelin vapaa-aikana.

    • Anonyymi

      Mätä SUPO suututti SUPO:n.

      • Anonyymi

        Raiskauksista en tiedä, minulla kuitenkin kokemus poliisin sadistisesta halusta murjoa pidätettyä.
        Murjoivat olkapääni väärän hälytyksen takia portaissa vuonna 1994 siihen kuntoon, että kipua tunnen vielä vuonna 2019, olen 74 vuotias.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raiskauksista en tiedä, minulla kuitenkin kokemus poliisin sadistisesta halusta murjoa pidätettyä.
        Murjoivat olkapääni väärän hälytyksen takia portaissa vuonna 1994 siihen kuntoon, että kipua tunnen vielä vuonna 2019, olen 74 vuotias.

        25 vuotta sitten. Miten kävi käräjillä, saitko vankeutta tai sakkoja virkamiehen väkivaltaisesta vastustamisesta, tai haitanteosta ?
        Poliisilla on Poliisilain perusteella ehdoton käskyvalta, eli poliisin käskyjä ja määräyksiä on jokaisen toteltava, oli hälytys oikea tai väärä.
        Vai oletko sitä mieltä, että poliisit vain huvikseen murjoivat sinua, sinussa ei ollut mitään syytä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raiskauksista en tiedä, minulla kuitenkin kokemus poliisin sadistisesta halusta murjoa pidätettyä.
        Murjoivat olkapääni väärän hälytyksen takia portaissa vuonna 1994 siihen kuntoon, että kipua tunnen vielä vuonna 2019, olen 74 vuotias.

        Olisit mennyt suosiolla kuulusteluun, niinkuin kutsu kävi!


    • Anonyymi

      kiimakyttä suuttuu ja ottaa pakolla jos ei saa vapaaehtoisesti.

    • Anonyymi

      Pitää paikkaansa.

    • Anonyymi

      Helsingin Poliisilaitos sai kun saikin irtisanottua poliisin, joka tutki seksuaalirikoksia tarkkaan, jopa kotoa löytyi 8515 valokuvaa....
      Noh... Irtisanominen riitautettu, saa nähdä kuka voittaa...

      • Anonyymi

        Mielenkiintoinen tilanne tämän riitauttamisen kanssa. Tuskinpa konstaapeli itse riitauttamisen mahdollisuutta keksinyt, vaan hänen asianajajansa lienee punninnut voittamisen ja häviämisen mahdollisuuksia. Koska irtisanominen on riitautettu, lakimies todennäköisesti on nähnyt voittamisen mahdollisuuksia. suositellut. Toisaalta taas Aapio kertoo kuinka heillä on nollatoleranssi pervoiluille. Aapio antaa ymmärtää että se on kerrasta poikki, mutta lakimies on eri linjalla. Lakimiehellä toki voi olla dollarinkuvat silmissä.

        Poliisi on sekaisin kuijn seinäkello. Sisäistä valvontaa ei ole minkäänlaista. Poliisi johtaa ja valvoo huumekauppaa ja sekstailee viran puolesta. Henkirikoksen tekopaikalla kiireellisin tehtävä on sotkea jäljet. Kyttiksellä syynätään kenelle sakkoja on kirjoitetu ja ja jos tuttavia tai kolleegoja, sakot mitätöidään.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1686
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1401
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1222
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1096
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      859
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      190
      748
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      93
      727
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe