Moro!
Kertokaas miten noita Ok-talon perustuksia tehdään, itse en tee mutta miettinyt kuinka se menee?!,
Eli ilmeisesti kaikki alkaa 0-32 murske tärytelty pohjalle?,
Siihen päälle antura valut ja sen päälle sokkeliharkot, mutta tuo sisäpuolinen täyttö, eikös tämä ole hienompaa ? Eikö tämä nosta kosteutta ylöspäin, entä voiko olla että tämä ”hiekka” valuu 0-32 läpi alas päin ja näin laatta painuisi??
Oikeaoppinen Perustus!
3
101
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla 80-luvulla täyttösora oli seulomatonta. Muuten se on ok, mutta radonia tulee.
- Anonyymi
Niin radomputket tulee myös alapohjaan nykyään
- Anonyymi
Kyllä se vanha tapa vieläkin toimii . Ensin kaivetaan ojat sokkelille ja laudoitetaan. Viisaampi olisi vetänyt ojat tässä vaiheessa putkille ja sähkölle. Sitten pohja täytetään karkealla sepelillä ja sen päälle hienompi hiekka. Täryttimellä tasoitetaan. Laitetaan solueriste, verkko ja putket lattia lämmitystä ei sähkö vaan vesikiertoa varten ja nyt paksu kerros betonia lautatasoituksena .Praimeri pohjustus ja kylpyhuoneessa vesieristys myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903255
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 301757
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341369- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319