Moro!
Kertokaas miten noita Ok-talon perustuksia tehdään, itse en tee mutta miettinyt kuinka se menee?!,
Eli ilmeisesti kaikki alkaa 0-32 murske tärytelty pohjalle?,
Siihen päälle antura valut ja sen päälle sokkeliharkot, mutta tuo sisäpuolinen täyttö, eikös tämä ole hienompaa ? Eikö tämä nosta kosteutta ylöspäin, entä voiko olla että tämä ”hiekka” valuu 0-32 läpi alas päin ja näin laatta painuisi??
Oikeaoppinen Perustus!
3
131
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla 80-luvulla täyttösora oli seulomatonta. Muuten se on ok, mutta radonia tulee.
- Anonyymi
Niin radomputket tulee myös alapohjaan nykyään
- Anonyymi
Kyllä se vanha tapa vieläkin toimii . Ensin kaivetaan ojat sokkelille ja laudoitetaan. Viisaampi olisi vetänyt ojat tässä vaiheessa putkille ja sähkölle. Sitten pohja täytetään karkealla sepelillä ja sen päälle hienompi hiekka. Täryttimellä tasoitetaan. Laitetaan solueriste, verkko ja putket lattia lämmitystä ei sähkö vaan vesikiertoa varten ja nyt paksu kerros betonia lautatasoituksena .Praimeri pohjustus ja kylpyhuoneessa vesieristys myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808522724707Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään993534Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka262846Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv672350Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1022259TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain921519Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään281329- 411316
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli741276- 67946