Mitä suosittelisit yllä olevista seuraavaksi matkakohteeksi?
Zakinthos, Parga, Kos vai Skopelos?
3
1298
Vastaukset
- Anonyymi
Parga todella idyllinen pikkukaupunki, suosittelen!
Kosille en menisi, Turkin puolelta tulee taas pakolaisia. - Anonyymi
Parga on vuoren rinteessä, joka puolella joudut kiipeämään mäkeä ylös. Kiva ja rauhallinen paikka kylläkin. Hyviä ruokapaikkoja. Kylässä on pari uimarantaa ja veneellä pääsee muille rannoille.
Kos on mun suosikki paikka. Vuonna 2015 oli kyl pakolaisia hirmuisesti. Joka yö heitä tuli lisää meren yli. Mut eipä heistä mitään vaivaa/haittaa ollut. Maanjäristyksen jälkiä on kaupungilla vielä paljon. Sortuneita kirkkoja/rakennuksia. Satamassa laituri on halkeillut. Hyviä ruokapaikkoja/kahviloita löytyy joka makuun. Tigagi ranta on ihana uimapaikka. Pyöräily on hyvin suosittua saarella. Bussiliikenne saaren muihin osiin on hyvä. - Anonyymi
Henk.koht. ei noista yksikään enää. Kertakäynneistä paras Parga, mutta kerta riitti. Kos ja Zak. ovat keskikesällä mönkijänuorisolle. Skopelos on kallis pikkusaari. Mikäpä siinä jos baarikadut ja brittinuoriso...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801877
- 1241580
- 1231110
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161031- 351026
- 78933
- 52876
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78862- 4818