Vihlovat rinnat... hjelp.

Onko muilla samaa ongelmaa, minulla tämä on jokapäiväinen vaiva. Toinen rinta vihloo enemmän kuin toinen... Kummallista jomotusta tms. Kuukautisten jälkeen on pahimmillaan. Synnnyttänyt olen 7kk sitten, enkä imetä enää.. Voikohan olla vielä hormoneista vai kannattaako jo alkaa pelätä syöpää?=/
Rinnat tutkin säännöllisesti eikä patteja löydy. Kuhmuroita kyllä mutta aina löytyy samanlainen toisestakin! Enkä käytä pillereitä tms.

Onko kellään ollut samaa vaivaa, kaikki tieto ois tarpeen!
3905
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Hei sinä. et koskaan menetä mitään, jos menet lääkärille. Vaimoni rinta poistettiin varmuudenvuoksi (radikaali leikkaus). hänkin ihmetteli kauan vaivojaan. eikä lääkärit löytäneet mitään. minäpäs löysin ja pakotin lääkärit tutkimaan kunnolla. löydös oli syöpä. älä pelästy kertomasi oireet voivat olla monista muistakin asioista johtuvia. muista kuitenkin elämä on kaunista; vaali sitä jo silloin, kun et pelkää jo menettäväsi sitä. ei syytä huoleen. Lääkäriin vain.

Äänestä
  • oireiliko hänen syöpänsä juuri tällä tavalla!?

    Äänestä

Minulla on usein rinnat todella aristavat. Olen huomannut, että se liittyy jotenkin kuukautiskiertoon. Parasta-aikaakin ovat niin kipeät, ettei voi kuvitellakaan nukkuvansa vatsallaan. Joskus tuntuu, että ovat pitkiäkin aikoja todella kipeät. Muhkuroita on molemmissa. Uskon, että sinunkin kohdallasi saattaa olla ihan hormoneista johtuvaa vihlontaa, mutta jos asia sinua kovasti vaivaa, voit kysyä neuvoa terveyskeskuksesta tai käydä ihan gynegologin vastaanotolla.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


sanna82 kirjoitti:

Onko muilla samaa ongelmaa, minulla tämä on jokapäiväinen vaiva. Toinen rinta vihloo enemmän kuin toinen... Kummallista jomotusta tms. Kuukautisten jälkeen on pahimmillaan. Synnnyttänyt olen 7kk sitten, enkä imetä enää.. Voikohan olla vielä hormoneista vai kannattaako jo alkaa pelätä syöpää?=/
Rinnat tutkin säännöllisesti eikä patteja löydy. Kuhmuroita kyllä mutta aina löytyy samanlainen toisestakin! Enkä käytä pillereitä tms.

Onko kellään ollut samaa vaivaa, kaikki tieto ois tarpeen!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu