totuus vampyyreista

Miriana Borg

Ette tunne minua.
Ehkä olette joskus nähneet minut, mutta ette silti tietäisi kuka olen. Enkä voi paljastaa oikeaa nimeäni. Ette edes tiedä millaisessa vaarassa olen.
Olen 1600-luvun puolivälissä syntynyt aatelis-nainen kotoisin ruotsista.
Ja olen vampyyri. Tai ainakin niin te kuvittelisitte minun olevan.
En teidän silmissänne näyttäisi 25-vuotiasta vanhemmalta. Mutta tosiasiassa olen jo yli 400-vuotias.

Ette voikaan uskoa kuinka helpottavalta tuntuu vihdoin paljastaa todellinen henkilöllisyyteni. Henkilöllisyys, joka on kulkee mukanani kaikista salailuistani huolimatta.
Ja minulla on teille kaikille asiaa.

Vampyyrit eivät ole satua vaan totista totta.
Pelkästään helsingin alueella elää noin 500 vampyyria, ja lisää tulee aina kun katsomme jonkun kuolevaisen ihmisen omaavan meille ihanteellisen elämänkatsomuksen, ja äärimmäisen harvoissa tapauksissa otamme hänet mukaamme ikivanhaan järjestöömme.

Emme tapa ihmisiä. Emmekä edes tarvitse verta päivittäin, tai edes viikoittain pysyäksemme hengissä.
Pieni määrä verta kerran kuussa riittää pitämään meidän ruumiimme tasapainossa.
Ja sen tarvitsemamme määrän saamme toisiltamme, tai erityisiltä ihmisiltä, jotka ovat itse vapaasta tahdostaan suostunut luovuttamaan meille elämän nestettään.

Auringon valo ei myöskään vahingoita meitä. Emme vain pidä siitä, sillä se tuottaa meille suunnoatonta ahdistusta, kuten päänsärkyä, pahoinvointia ja ihon kirvelyä.

Valkosipulikaan ei vastoin uskomuksia ole meille vastenmielistä.
Ja nautimme sitä mielellämme hyvän ruuan seassa.

Kristillistä kirkkoa ja ristejä kohtaan me emme myöskään tunne pelkoa, mutta tiedämme paljonkin katolisen kirkon paavin maailmanvallasta ja sen vaikutuksesta ihmisiin. Kristinusko perustuu pääosin kirkon suoltamiin valheisiin ja Jeesuksen hyväksikäyttämistä tämän "maailmanvallan" tarkoituksissa.

Koko tarinamme alkoi Prahassa 1500-luvulla, kun silloinen tiedemies Paracelsus ryhtyi toimimaan alkemian parissa.
Te varmaankin tiedätte tarinan viisasten kivestä, alkemistien äärimmäisestä päämäärästä. Kivestä, jonka valmistusohjeet ovat nykyään tarkimmin hallussa vain Nicholas Flamelilla, sekä Rosenkrautzilaisilla, paremmin tunnettuna Ruusuristiläisillä.

Kaikki alkoi siitä kun Paracelsus sai huomattavaa tietoa viisasten kiven, eli "kiven joka ei ole kiveä", valmistamisesta. Ja pitkän ajan kuluttua hän vihdoi onnistui päämäärässään.

Viisasten kiven avulla hän pystyi valmistamaan kultaa, lisäämällä jauhettua viisasten kiveä(joka on väriltään punaista tai rikin keltaista) sulaan lyijyyn. Hän valmisti myös kuuluisaa elämän eliksiiriä, ainetta joka valmistetaan liuottamalla viisasten kiveä tislattuun veteen.
Juomalla tätä eliksiiriä, elämä juojalla pitenee huomattavasti, mutta hän ei tule koskaan olemaan entisensä.

En tiedä mikä kumma taikuus kiveen liittyy, mutta sen takia me kaikki vampyyrit olemme olemassa. Ja koska viisasten kiven valmistaminen on niin äärettömän vaikeaa, ja vain harvan sen taidon osaavat, on meidän korvattava kuukausittainen elämäneliksiirin saantimme ihmisverellä.

Itse kuulun yhteen suomessa vallitsevaan vanhaan salaiseen järjestöön, jonka olemassaolosta teillä kenelläkään ei ole harmainta aavistusta, ja hyvä niin.
Ette ehkä usko minua, mutta ehkäpä niinkin on parempi.

Elämä vain ei ole niin yksinkertaisen kotoisaa, kuten te ajattelette.
Pitäkää mielenne avoimina, älkääkä ottako mitään mitä teille tuputetaan itsestään selvyytenä.
Kyseenalaistakaa tieteet ja taitee ja politiikka, uskonnosta puhumattakaan.
Vain siten voitte olla avoimina totuudelle.

"Niin on alapuolella, kuin on yläpuolellakin."

-M.B.

327

23583

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karppa

      Uskokaa tai älkää... minä olen Pääsiäispupu... saatan näyttää ihan normi vekkuli pupulta, mutta todellisuudessa olen ihan hiton iso ja vanha eliö. Kun suuri Atlantis upposi mereen Nooan aikoina, minä pakenin Papua-Uusi-Guinean alueelle. Siellä asustin vuosituhansia kunnes muutin Pääsiäissaarille suuren Kiinan kommunistisen vallankumouksen jälkeen, noin 200 miljardia vuotta sitten!!!.

      Minua ei aikuiset tai skeptikkopellet voi nähdä... vain lapsenmielinen tosi pupuihminen voi minut kohdata!!!!! Pitäkää hatuista kiinni kuolevaiset, kohta on taas se aika!!!!!!!

      • Rekkis

        Olen oikeasti rekkakuski, olen saattanut ajaa pääsiäispupun yli, mutta en tiedä... pupuja hyppii etee suht kivaa vauhtii ja on minulla sellanen kumilepakkokin rekkani kopinkatossa roikkumassa ja sen nimi on Vampyyri Ville ja se on kiva kaveri.


      • hih:)

        HIH:)


      • imen sinut kuiviin

        idiootti sinä olet


      • gustavo_1987
        Rekkis kirjoitti:

        Olen oikeasti rekkakuski, olen saattanut ajaa pääsiäispupun yli, mutta en tiedä... pupuja hyppii etee suht kivaa vauhtii ja on minulla sellanen kumilepakkokin rekkani kopinkatossa roikkumassa ja sen nimi on Vampyyri Ville ja se on kiva kaveri.

        aijaa .vai sellanen tapaus .minä oon 1886 luvullAa syntynyt rekkakuski italiasta.oliks vielä jotain muuta kenties?


      • gustavo_1987
        imen sinut kuiviin kirjoitti:

        idiootti sinä olet

        varmaan porsaan tai kaslerin liha olis ihan hyvää syötävää..t.valokorpi.


      • kkjj1

        Kohta... Yli puolen vuoden päästä :D Ja ton ''vampyyrin'' teksti... :DD Se oli kylläkin Harry Potteria :D Oon lukenu kirjat ja kattonu leffat. I know.


      • gustavo2
        kkjj1 kirjoitti:

        Kohta... Yli puolen vuoden päästä :D Ja ton ''vampyyrin'' teksti... :DD Se oli kylläkin Harry Potteria :D Oon lukenu kirjat ja kattonu leffat. I know.

        joo, toi on joku tyyppi kuka on katteellu liikaa harry pottereita..


      • Jacop
        gustavo_1987 kirjoitti:

        aijaa .vai sellanen tapaus .minä oon 1886 luvullAa syntynyt rekkakuski italiasta.oliks vielä jotain muuta kenties?

        Minä oon 1886 luvulAa syntynyt rekkakuski.

        Mää en tinnykkää et jo sillon ol rekkoi


      • Posteljoonihemuli

        Roskakuskihan se siellä. Kertokaa nopea ja helppo tapa muuttua kirjahyllyksi koska haluaisin olla sellainen.


      • Anonyymi
        gustavo_1987 kirjoitti:

        varmaan porsaan tai kaslerin liha olis ihan hyvää syötävää..t.valokorpi.

        Oot luuseri etkä oo ees vampyyri mä ehkä oon koska mun jalat kulkee itsestään tosi nopeesti niinkun twilogth se on outoa ja mun nimi on Anni.nevalainen ota niinkun yhteys niin muutan sut vampyyriksi se tuntuu tuskalta kun mut tavataan juuka Suomi vuorentie 38 Abc lähellä siellä 38 pihalla!


    • molkovitsi

      Hei daa mistä teitit vois löytää.. haluun niinko joinii.. vai tarvitaanko jotain tryouttia?

    • titi

      Ei jumalauta, mä tiesin tän! Hei oikeesti, miten mä pääsen kans vampiiriks, oon aina halunnu, muksust asti, oikeesti!!! TULKAA HAKEE MUT!!!

      • zabaduba

        nii mäki


      • frg1

        vielä jonain päivänä toiveesi toteutuu


      • gustavo_1987

        oot sä ilsa konrads?joo oon mä,eikun vera jordanova.


      • Anonyymi

        Missä Asut muutan sut?


    • ihmettelijä

      Minulla olisi sinulle kysymys, arvon vampyyri. Oletko sitä mieltä että eräs brittikirjailija on onnistunut paljastamaan erään tällaisen "salaisen kulttuurin" verhoiltuna lastenkirjallisuudeksi?

      • Miriana Borg

        Rowlingin teoksissa ei ole oikeastaan mitään todenperää.
        Amatööritietoutta okkultismista.


      • bele2010
        Miriana Borg kirjoitti:

        Rowlingin teoksissa ei ole oikeastaan mitään todenperää.
        Amatööritietoutta okkultismista.

        olet sä ollu 2005 juhannuksena taavetin uimarannalla?? ajoit punasella autolla ja esiinnyit nimellä mira? haluan tietää? itse asun kouvolassa...


      • gusta3

        kaikkea sitä nyky ihmiset sitten keksiikii. sit ne nauraa kotona että sainpas kusetettua muita. joo oli hauska juttu taas. minäkin olen paavali ensimmäinen ja olen elänyt ainakin 5miljoonaa vuotta..voitte liittyä paavalin järjestööni jos syötte paskaa .ahahahaaahahaahahahahha...aijai kun naurattaa....


      • gustavo_1987
        Miriana Borg kirjoitti:

        Rowlingin teoksissa ei ole oikeastaan mitään todenperää.
        Amatööritietoutta okkultismista.

        aijaa,kiva kiva....


      • gustavo_1987
        Miriana Borg kirjoitti:

        Rowlingin teoksissa ei ole oikeastaan mitään todenperää.
        Amatööritietoutta okkultismista.

        muutatko mutkin vamppyyriksi?


    • grammar police

      Tämä mietityttää: miten voit olla 400 vuotta vanha, mutta et ole vaivautunut opettelemaan yhdyssanoja?

      Ehkä sinusta tulikin vampyyri Lappeen Rannassa.

      • qwertyasdasd

        Se on lappeen Ranta!


      • Trismegistus

        Ehkä jollain 400-vuotiaalla vampyyrillä on parempaakin tekemistä kuin yhdyssanojen tuijottelu. XD


      • linnnu
        qwertyasdasd kirjoitti:

        Se on lappeen Ranta!

        Lappeenranta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • vitja

      tyypillä hyvä mielikuvitus

      • Leea@

        Mielikuvituksessa löytyy...


      • vampire2
        Leea@ kirjoitti:

        Mielikuvituksessa löytyy...

        te saakelin idiootit ettekö tajua mitään. elkää sanoko mitään jos olette niin jälkeen jääneitä ettette näe asioita. osa ihmissusista sieppaa ihmisiä ja tappaa heidät ja syövät heitä kotonaan ja te niljakkeet ette tajua että myös osa vampyyreistä tappaa juodakseen ja on keskuudessanne. jos ette tiedä faktoja pitäkää suunne kiinni tai joku repii teiltä vielä ala leuan irti. yrittäkää sitten sanoa ettei meitä ole


      • Tuntematonhenkilö
        vampire2 kirjoitti:

        te saakelin idiootit ettekö tajua mitään. elkää sanoko mitään jos olette niin jälkeen jääneitä ettette näe asioita. osa ihmissusista sieppaa ihmisiä ja tappaa heidät ja syövät heitä kotonaan ja te niljakkeet ette tajua että myös osa vampyyreistä tappaa juodakseen ja on keskuudessanne. jos ette tiedä faktoja pitäkää suunne kiinni tai joku repii teiltä vielä ala leuan irti. yrittäkää sitten sanoa ettei meitä ole

        Muuta mut kans vampyyriks. Sitte voin jopa uskoakin et teitä on olemas


    • Holy Knight

      Nyt tarvitsee enää tehdä päätös, ovatko vampyyrit selkeästi pahoja vai muuten vaan lainsuojattomia. Mutta minun kavereitani ei ainakaan mennä imemään, tai kohta kokoan Hyvyyden Taistelijat puolustamaan kuolevaisten oikeuksia. Pimeyden matelijat ajetaan maanrakoon. Ikävää vain koko "salaiselle" vampyyriyhteisölle, että yksi kehtaa tulla tänne paljastamaan koko juonen. Olette nalkissa, ha! Valmistautukaa kohtaamaan turmionne!

      • Vmpyyriksi halunnut

        Kaikki vampiirit on joko pahoja tai hyviä!


      • 988*9

        Tekee melkein mieli tulla mukaan! Tekee mieli tappaa jotakin...


    • kuksijakaksi

      Jes!!! Aito verenimijä kirjoittelee suomi24:n keskustelupalstalle. Sä varmaan nukut ruumisarkussa ja lentelet lepakon muodossa ympäri suomea. Kuules, hyttynen, mitäs jos aloittaisit lääkityksen uudelleen ja palaisit sinne parantolaan, josta sä oot alunperin karannut.

      Jepjep nyt sit asiallisia kysymyksiä:

      1. Onko sulla torahampaat?
      2. Ootko ehkä nähnyt x-filesin jakson: Kolmiyhteys?
      3. Kuinka montaa ihmistä oot impannu??
      4. Syötkö paljon veriruokaa?
      5. Pukeudutko eri lailla ku muut ihmiset??
      6. Näytkö peilissä??
      7. Olitko ihan järjissäs ku kirjoitit ton?
      8. Oletko kertonut tästä kellekkään tutullesi?
      9. Tunnetko kreivi Draculan?

      Voisit myöskin kertoa, et millaista Ruotsissa oli 1600-luvulla.

      • Miriana Borg

        Ihan asiallisia kysymyksiä, joihin pitkän mietinnän tuloksena saatan vastata.

        - Kyllä. Minulla on terävät kulmahampaat, kuten kaikilla ihmisillä. Katsohan sinäkin vaikka pelistä, lapseni.

        -En ole saattanut laskea kuinka monen ihmisen verta olen juonut. Ja mitä siitä olisi edes hyötyä.
        Tällähetkellä kuukausittaisen verimääräni saan henkilökohtaiselta avustajaltani, joka hän siis on tavallinen kuolevainen. Ja palkaksi vaivoistaan hän on vihkiytynyt pitämään henkilöllisyyteni salassa, ja maksan hänelle myös tuntuvat korvaukset.

        - Veriruokaa syön kyllä, sillä siinä oleva rautapitoisuus vastaa melkein elämäneliksiirin rautamäärää.

        -Miten määrittelet "muut ihmiset"? 2000-luvun hyvä puoli on, ettei tarvitse pukeutua kuin muut ihmiset. Teetän vaatteeni ompelijalla oman makuni mukaiseksi, joten en seuraa muotivirtauksia.

        -Kyllä. Näyn peilissä.

        -Draculahan on tämän kirjailija Bram Stockerin huomattava, joskin fiktiivinen, vampyyri-teos.
        Ja mielestäni kovin vaisu.
        Todennäkösesti tarina on saanut alkunsa Vlad Seivästäjästä (eli 1400-luvulla), Transilvanian sotaisasta kuvernööristä, josta saksalainen propaganda teki hirmuhallitsijan ja raa-an tappajan.


      • Vampires suck
        Miriana Borg kirjoitti:

        Ihan asiallisia kysymyksiä, joihin pitkän mietinnän tuloksena saatan vastata.

        - Kyllä. Minulla on terävät kulmahampaat, kuten kaikilla ihmisillä. Katsohan sinäkin vaikka pelistä, lapseni.

        -En ole saattanut laskea kuinka monen ihmisen verta olen juonut. Ja mitä siitä olisi edes hyötyä.
        Tällähetkellä kuukausittaisen verimääräni saan henkilökohtaiselta avustajaltani, joka hän siis on tavallinen kuolevainen. Ja palkaksi vaivoistaan hän on vihkiytynyt pitämään henkilöllisyyteni salassa, ja maksan hänelle myös tuntuvat korvaukset.

        - Veriruokaa syön kyllä, sillä siinä oleva rautapitoisuus vastaa melkein elämäneliksiirin rautamäärää.

        -Miten määrittelet "muut ihmiset"? 2000-luvun hyvä puoli on, ettei tarvitse pukeutua kuin muut ihmiset. Teetän vaatteeni ompelijalla oman makuni mukaiseksi, joten en seuraa muotivirtauksia.

        -Kyllä. Näyn peilissä.

        -Draculahan on tämän kirjailija Bram Stockerin huomattava, joskin fiktiivinen, vampyyri-teos.
        Ja mielestäni kovin vaisu.
        Todennäkösesti tarina on saanut alkunsa Vlad Seivästäjästä (eli 1400-luvulla), Transilvanian sotaisasta kuvernööristä, josta saksalainen propaganda teki hirmuhallitsijan ja raa-an tappajan.

        Valakian ruhtinas Vlad Dracula, jonka nimeksi tuli myöhemmin Vlad Tepes (=seivästäjä) oli peloton taistelussa, mutta tuli kuuluisaksi julmuudestaan. 10-vuotisen valtakautensa aikana hänen arvellaan seivästäneen, nylkeneen ja keittäneen ainakin 50000 ihmistä. Tässä hän päihitti aikalaisistaan esimerkiksi Iivana Julman. On sitten eri asia kunnoittaako Tepesiä hänen taktiikoidensa tehokkuudesta vai kauhistuuko hänen julmuuttaan koska Vlad kohdisti hirmutekonsa nimenomaan vihollisiinsa eli esimerkiksi turkkilaisiin.

        Tepesin "maineen" leviäminen oli myös siinä mielessä saksalaisten tekosia, että Gutenbergin uusi keksintö - kirjapainotaito - mahdollisti aivan erilaisen tiedonvälityksen kuin aiemmin. Historioitsijat ovat kuitenkin erittäin pitkälle yhtä mieltä siitä, että tapahtuneet julmuudet olivat todellisia. Tarinat veren juomisesta ja ruumiiden syömisestä ovatkin sitten tätä "propagandaa" (käsitettä ei tunnettu 1400-luvulla).

        "Carmilla" oli se Joseph Sheridan le Fanun vuonna 1872 julkaisemassa pienoisromaani, joka oli innoittajana 1897 ilmestyneelle Bram Stokerin "Draculalle". Draculan hahmon taas Stoker otti vanhoista Tepesiin liittyvistä legendoista.

        Ja jottei asia jää epäselväksi: minä harrastan vampyyreitä. Tällä hetkellä annan LARPpaamisestasi 8/10 pistettä. 4/10 pistettä saat yrityksestäsi esiintyä todellisena 400-vuotiaana vampyyrinä.

        Voisin huumorimielessä laittaa vaikka tähän threadiin oman versioni samasta aiheesta kunhan kerkeän.


      • _Somebody_
        Miriana Borg kirjoitti:

        Ihan asiallisia kysymyksiä, joihin pitkän mietinnän tuloksena saatan vastata.

        - Kyllä. Minulla on terävät kulmahampaat, kuten kaikilla ihmisillä. Katsohan sinäkin vaikka pelistä, lapseni.

        -En ole saattanut laskea kuinka monen ihmisen verta olen juonut. Ja mitä siitä olisi edes hyötyä.
        Tällähetkellä kuukausittaisen verimääräni saan henkilökohtaiselta avustajaltani, joka hän siis on tavallinen kuolevainen. Ja palkaksi vaivoistaan hän on vihkiytynyt pitämään henkilöllisyyteni salassa, ja maksan hänelle myös tuntuvat korvaukset.

        - Veriruokaa syön kyllä, sillä siinä oleva rautapitoisuus vastaa melkein elämäneliksiirin rautamäärää.

        -Miten määrittelet "muut ihmiset"? 2000-luvun hyvä puoli on, ettei tarvitse pukeutua kuin muut ihmiset. Teetän vaatteeni ompelijalla oman makuni mukaiseksi, joten en seuraa muotivirtauksia.

        -Kyllä. Näyn peilissä.

        -Draculahan on tämän kirjailija Bram Stockerin huomattava, joskin fiktiivinen, vampyyri-teos.
        Ja mielestäni kovin vaisu.
        Todennäkösesti tarina on saanut alkunsa Vlad Seivästäjästä (eli 1400-luvulla), Transilvanian sotaisasta kuvernööristä, josta saksalainen propaganda teki hirmuhallitsijan ja raa-an tappajan.

        Miten voi tulla tälläseks ''verenluovuttajaksi'' jollekin vampyyrille?


      • :)
        Miriana Borg kirjoitti:

        Ihan asiallisia kysymyksiä, joihin pitkän mietinnän tuloksena saatan vastata.

        - Kyllä. Minulla on terävät kulmahampaat, kuten kaikilla ihmisillä. Katsohan sinäkin vaikka pelistä, lapseni.

        -En ole saattanut laskea kuinka monen ihmisen verta olen juonut. Ja mitä siitä olisi edes hyötyä.
        Tällähetkellä kuukausittaisen verimääräni saan henkilökohtaiselta avustajaltani, joka hän siis on tavallinen kuolevainen. Ja palkaksi vaivoistaan hän on vihkiytynyt pitämään henkilöllisyyteni salassa, ja maksan hänelle myös tuntuvat korvaukset.

        - Veriruokaa syön kyllä, sillä siinä oleva rautapitoisuus vastaa melkein elämäneliksiirin rautamäärää.

        -Miten määrittelet "muut ihmiset"? 2000-luvun hyvä puoli on, ettei tarvitse pukeutua kuin muut ihmiset. Teetän vaatteeni ompelijalla oman makuni mukaiseksi, joten en seuraa muotivirtauksia.

        -Kyllä. Näyn peilissä.

        -Draculahan on tämän kirjailija Bram Stockerin huomattava, joskin fiktiivinen, vampyyri-teos.
        Ja mielestäni kovin vaisu.
        Todennäkösesti tarina on saanut alkunsa Vlad Seivästäjästä (eli 1400-luvulla), Transilvanian sotaisasta kuvernööristä, josta saksalainen propaganda teki hirmuhallitsijan ja raa-an tappajan.

        Empä tiedä uskoisiko tuota mutta minulla olisi kysymys. Miten voi tulla vampyyriksi?


      • Kuolevainen Nooakko
        :) kirjoitti:

        Empä tiedä uskoisiko tuota mutta minulla olisi kysymys. Miten voi tulla vampyyriksi?

        Fvza.org sivulla on kaikkea informaatiota kuvista viruksiin vampyyreista, zombeista, ihmissusista. Voit ottaa myös yhteyttä Hugo Pecosiin. FVZA ei ole enään toiminnassa oleva. Se on ollut toiminnassa aika kauan historiasta lähtien, mutta siitä ei ole puhuttu sen koomin.

        Vampyyriksi tullaan infektoitumalla eli altistumalla virukselle joka tunnetaan usein myös "retroviruksena". Zombie ja ihmissusi virukset ovat myös retroviruksia. Toki vampyyrikannasta löytyy enemmän kuin yksi vampyyrilaji, esimerkiksi on sellainen kuin verivampyyrit jotka luovat verta itse, joten heidän ei tarvitse juoda sitä ollenkaan ja näin ollen ne pysyvät elossa itsekseen. (Liippaa läheltä kuolemattomuutta)

        Kaikki voi kuitenkin tappaa joten kuolemattomia ei ole. (Useat vampyyrit pitävät itseänsä jotenkin kuolemattomina, mutta tieteellisessä näkökannassa kun tarpeeksi tekee tuhoa keholle niin se kuolee, usein pään irti leikkaaminen riittää eliminoidakseen minkä tahansa olennon, toki jotkut esimerkiksi madoilla on sellainen tapa että kun sen leikkaa kahtia niin kummatkin päät vielä liikkuvat. Mato liippaa myös läheltä kuolemattomuutta mutta sekin kuolee kyllä.)


      • Unknown_Wolfie
        Vampires suck kirjoitti:

        Valakian ruhtinas Vlad Dracula, jonka nimeksi tuli myöhemmin Vlad Tepes (=seivästäjä) oli peloton taistelussa, mutta tuli kuuluisaksi julmuudestaan. 10-vuotisen valtakautensa aikana hänen arvellaan seivästäneen, nylkeneen ja keittäneen ainakin 50000 ihmistä. Tässä hän päihitti aikalaisistaan esimerkiksi Iivana Julman. On sitten eri asia kunnoittaako Tepesiä hänen taktiikoidensa tehokkuudesta vai kauhistuuko hänen julmuuttaan koska Vlad kohdisti hirmutekonsa nimenomaan vihollisiinsa eli esimerkiksi turkkilaisiin.

        Tepesin "maineen" leviäminen oli myös siinä mielessä saksalaisten tekosia, että Gutenbergin uusi keksintö - kirjapainotaito - mahdollisti aivan erilaisen tiedonvälityksen kuin aiemmin. Historioitsijat ovat kuitenkin erittäin pitkälle yhtä mieltä siitä, että tapahtuneet julmuudet olivat todellisia. Tarinat veren juomisesta ja ruumiiden syömisestä ovatkin sitten tätä "propagandaa" (käsitettä ei tunnettu 1400-luvulla).

        "Carmilla" oli se Joseph Sheridan le Fanun vuonna 1872 julkaisemassa pienoisromaani, joka oli innoittajana 1897 ilmestyneelle Bram Stokerin "Draculalle". Draculan hahmon taas Stoker otti vanhoista Tepesiin liittyvistä legendoista.

        Ja jottei asia jää epäselväksi: minä harrastan vampyyreitä. Tällä hetkellä annan LARPpaamisestasi 8/10 pistettä. 4/10 pistettä saat yrityksestäsi esiintyä todellisena 400-vuotiaana vampyyrinä.

        Voisin huumorimielessä laittaa vaikka tähän threadiin oman versioni samasta aiheesta kunhan kerkeän.

        Jos saisin vielä korjata, se ei ollut Vlad Dracula vaan Draculi. Sukunimi vain vääntyi ihmisten suussa.


      • korjaajan korjaaja
        Unknown_Wolfie kirjoitti:

        Jos saisin vielä korjata, se ei ollut Vlad Dracula vaan Draculi. Sukunimi vain vääntyi ihmisten suussa.

        oikea muoto on Drăculea. Ja aatelisen huoneen nimi Drăculeşti.


      • ENUSKOENNENKUNÄEN!!
        Miriana Borg kirjoitti:

        Ihan asiallisia kysymyksiä, joihin pitkän mietinnän tuloksena saatan vastata.

        - Kyllä. Minulla on terävät kulmahampaat, kuten kaikilla ihmisillä. Katsohan sinäkin vaikka pelistä, lapseni.

        -En ole saattanut laskea kuinka monen ihmisen verta olen juonut. Ja mitä siitä olisi edes hyötyä.
        Tällähetkellä kuukausittaisen verimääräni saan henkilökohtaiselta avustajaltani, joka hän siis on tavallinen kuolevainen. Ja palkaksi vaivoistaan hän on vihkiytynyt pitämään henkilöllisyyteni salassa, ja maksan hänelle myös tuntuvat korvaukset.

        - Veriruokaa syön kyllä, sillä siinä oleva rautapitoisuus vastaa melkein elämäneliksiirin rautamäärää.

        -Miten määrittelet "muut ihmiset"? 2000-luvun hyvä puoli on, ettei tarvitse pukeutua kuin muut ihmiset. Teetän vaatteeni ompelijalla oman makuni mukaiseksi, joten en seuraa muotivirtauksia.

        -Kyllä. Näyn peilissä.

        -Draculahan on tämän kirjailija Bram Stockerin huomattava, joskin fiktiivinen, vampyyri-teos.
        Ja mielestäni kovin vaisu.
        Todennäkösesti tarina on saanut alkunsa Vlad Seivästäjästä (eli 1400-luvulla), Transilvanian sotaisasta kuvernööristä, josta saksalainen propaganda teki hirmuhallitsijan ja raa-an tappajan.

        EN USKO SUHU ENNENKU NÄEN!!!!! TODISTA SE!!


      • Dracula kuoli
        Vampires suck kirjoitti:

        Valakian ruhtinas Vlad Dracula, jonka nimeksi tuli myöhemmin Vlad Tepes (=seivästäjä) oli peloton taistelussa, mutta tuli kuuluisaksi julmuudestaan. 10-vuotisen valtakautensa aikana hänen arvellaan seivästäneen, nylkeneen ja keittäneen ainakin 50000 ihmistä. Tässä hän päihitti aikalaisistaan esimerkiksi Iivana Julman. On sitten eri asia kunnoittaako Tepesiä hänen taktiikoidensa tehokkuudesta vai kauhistuuko hänen julmuuttaan koska Vlad kohdisti hirmutekonsa nimenomaan vihollisiinsa eli esimerkiksi turkkilaisiin.

        Tepesin "maineen" leviäminen oli myös siinä mielessä saksalaisten tekosia, että Gutenbergin uusi keksintö - kirjapainotaito - mahdollisti aivan erilaisen tiedonvälityksen kuin aiemmin. Historioitsijat ovat kuitenkin erittäin pitkälle yhtä mieltä siitä, että tapahtuneet julmuudet olivat todellisia. Tarinat veren juomisesta ja ruumiiden syömisestä ovatkin sitten tätä "propagandaa" (käsitettä ei tunnettu 1400-luvulla).

        "Carmilla" oli se Joseph Sheridan le Fanun vuonna 1872 julkaisemassa pienoisromaani, joka oli innoittajana 1897 ilmestyneelle Bram Stokerin "Draculalle". Draculan hahmon taas Stoker otti vanhoista Tepesiin liittyvistä legendoista.

        Ja jottei asia jää epäselväksi: minä harrastan vampyyreitä. Tällä hetkellä annan LARPpaamisestasi 8/10 pistettä. 4/10 pistettä saat yrityksestäsi esiintyä todellisena 400-vuotiaana vampyyrinä.

        Voisin huumorimielessä laittaa vaikka tähän threadiin oman versioni samasta aiheesta kunhan kerkeän.

        Valakian ruhtinas Vlad Dracula myös todella kuoli ihmisen kuoleman vuonna 1477 (viimeistään). Dracula oli kuollessaan vain 45-vuotias. Se mies ei myöskään vastoin legendoja koskaan herännyt vampyyrina vaan makaa tänä päivänä sukuhaudassaan, tai se mitä hänen maallisista jäänteistään on enää olemassa.

        Dracula oli pirullisen ilkeä sadisti, mutta vampyyri hän ei ollut, ei mitään sinne päinkään.


      • Laughing My Ass Off
        Miriana Borg kirjoitti:

        Ihan asiallisia kysymyksiä, joihin pitkän mietinnän tuloksena saatan vastata.

        - Kyllä. Minulla on terävät kulmahampaat, kuten kaikilla ihmisillä. Katsohan sinäkin vaikka pelistä, lapseni.

        -En ole saattanut laskea kuinka monen ihmisen verta olen juonut. Ja mitä siitä olisi edes hyötyä.
        Tällähetkellä kuukausittaisen verimääräni saan henkilökohtaiselta avustajaltani, joka hän siis on tavallinen kuolevainen. Ja palkaksi vaivoistaan hän on vihkiytynyt pitämään henkilöllisyyteni salassa, ja maksan hänelle myös tuntuvat korvaukset.

        - Veriruokaa syön kyllä, sillä siinä oleva rautapitoisuus vastaa melkein elämäneliksiirin rautamäärää.

        -Miten määrittelet "muut ihmiset"? 2000-luvun hyvä puoli on, ettei tarvitse pukeutua kuin muut ihmiset. Teetän vaatteeni ompelijalla oman makuni mukaiseksi, joten en seuraa muotivirtauksia.

        -Kyllä. Näyn peilissä.

        -Draculahan on tämän kirjailija Bram Stockerin huomattava, joskin fiktiivinen, vampyyri-teos.
        Ja mielestäni kovin vaisu.
        Todennäkösesti tarina on saanut alkunsa Vlad Seivästäjästä (eli 1400-luvulla), Transilvanian sotaisasta kuvernööristä, josta saksalainen propaganda teki hirmuhallitsijan ja raa-an tappajan.

        Avustaja, joka vuotaa verta kerran kuukaudessa...
        LOL


      • is that really real?
        Miriana Borg kirjoitti:

        Ihan asiallisia kysymyksiä, joihin pitkän mietinnän tuloksena saatan vastata.

        - Kyllä. Minulla on terävät kulmahampaat, kuten kaikilla ihmisillä. Katsohan sinäkin vaikka pelistä, lapseni.

        -En ole saattanut laskea kuinka monen ihmisen verta olen juonut. Ja mitä siitä olisi edes hyötyä.
        Tällähetkellä kuukausittaisen verimääräni saan henkilökohtaiselta avustajaltani, joka hän siis on tavallinen kuolevainen. Ja palkaksi vaivoistaan hän on vihkiytynyt pitämään henkilöllisyyteni salassa, ja maksan hänelle myös tuntuvat korvaukset.

        - Veriruokaa syön kyllä, sillä siinä oleva rautapitoisuus vastaa melkein elämäneliksiirin rautamäärää.

        -Miten määrittelet "muut ihmiset"? 2000-luvun hyvä puoli on, ettei tarvitse pukeutua kuin muut ihmiset. Teetän vaatteeni ompelijalla oman makuni mukaiseksi, joten en seuraa muotivirtauksia.

        -Kyllä. Näyn peilissä.

        -Draculahan on tämän kirjailija Bram Stockerin huomattava, joskin fiktiivinen, vampyyri-teos.
        Ja mielestäni kovin vaisu.
        Todennäkösesti tarina on saanut alkunsa Vlad Seivästäjästä (eli 1400-luvulla), Transilvanian sotaisasta kuvernööristä, josta saksalainen propaganda teki hirmuhallitsijan ja raa-an tappajan.

        Onpas tämä vanha keskustelu, toivon silti että vastaat. En ole varma, pitäisikö minun uskoa koko vampyyrijuttua, mutta silti jokin minussa uskoo että vampyyrit ovat todellisia. Joten kysyn muutaman kysymyksen:
        1. Oletko katsonut sarjaa/lukenut kirjaa nimeltä The Vampire Diaries?
        2. Jos olet, onko se totuudenmukainen?
        3. Onko rautayrttiä oikeasti olemassa ja polttaako se?
        4. Voiko ihmissuden purema tappaa vampyyrin?
        5. Pystyvätkö vampyyrit oikeasti kuulemaan mitä tahansa?
        6. Voivatko vampyyrit juosta ihmisille luonnottoman nopeasti?
        7. Jos vampyyri loukkaantuu, paraneeko se silminnähtävän nopeasti?
        8. Ovatko vampyyrit yliluonnollisen voimakkaita?
        9. Voivatko vampyyrit sulkea koko tunteellisen puolensa pois?
        10. Vahvistuvatko kaikki tuntemukset sen jälkeen kun on kääntynyt vampyyriksi?


      • Anonyymi

        Aivan ajattelin juuri samaa ei pysty todistamaan kuitenkaan. Mun rakkaani on irlantilainen vampyyri. Hän syntyi sen kanssa. On juonut verta jo lapsena. Hän on oikea kun syntyi sellaiseksi. Ja mun yksi ystäväni on Crow Kanadasta, ja yksi on Noita USA:sta Andreas Bathory oli mun kamuni hän ei tosin ole Vampyyri, vaikka nii. Kovasti yrittää vain WANNABE joka haluaisi olla sellainen. Säälin häntä. Hän päättti. Alkaa sellaiseksi nähtyään unen.


    • Hermes T.

      Kerro mist' oppi-isäs nimi juurensa juontaa
      tee se postin otsikossa
      siitä tunnen sinut kun vastaat
      ikitulen, epäuskoisten joukosta

      selvitä mulle mistä hän on sanonut:
      se "suurinta viisautta" on
      ja kerro, kuinka oppisin tuntemaan


      [email protected]

      • lolze

        omg, real freak ´o0`

        tylypahka on kova juttu :D


    • Vampyyritar

      Et ollu VIIME VIIKON KOKOUKSESSA OLLENKAAN!!!

      LOPETA TUO LAISKOTTELU!

    • Liinu@

      Niin...sahan tulitkin jo pois sielta Chilen syrjakylasta, eiks?

      Mutta missa pirun valissa sa Ruotsissa ehdit pyorimaan?

      Jotenkin menee logiikka ristiin...

    • Vampires suck

      LARPpaaminen on ihan jees, mutta ei sovi kaikille. Tässä siitä esimerkki.

      Muutama neuvo jos vakuuttavasti haluaisit esiintyä 400-vuotiaana:
      -kirjoitus-ja puhetyylisi pitäisi vilistä anarkronismeja ohittamiltasi vuosisadoilta
      -esittämiesi ajatusten pitäisi olla _todella_ kaukana tavaihmisen pohdinnoista
      -todennäköisesti hallitsisit sujuvasti ainakin yli kymmentä kieltä ja saattaisit välillä käyttää useampaa niistä tahtoessasi täsmälleen sopivaa ilmausta
      -maantieteen, taiteen ja historian tuntemuksesi olisi niin musertavalla tasolla, että se tulisi väkisin teksteistäsi läpi

      • Mistä te tiiätte vaikka toi oliskin totta? Nyt se suuttu, tulee ja syö teidät kaikki!!!
        Tolla tekstillä voisit päästä johonkin lehteen kirjoittamaan tarinoita. Tai johonkin muuhun ansaitsemaan vähän taskurahaa.


      • Muumi Mamma

        Mistäs sä tiedät miten 400-vuotta vanha ihminen kirjoittaa ja kuinka paljon se asioista tietää? Kukaanhan ei ole vielä todistettavasti ainakaan elänyt 400-, tai edes 200-vuotiaaksi asti...


      • joku...
        Muumi Mamma kirjoitti:

        Mistäs sä tiedät miten 400-vuotta vanha ihminen kirjoittaa ja kuinka paljon se asioista tietää? Kukaanhan ei ole vielä todistettavasti ainakaan elänyt 400-, tai edes 200-vuotiaaksi asti...

        hehe, aivan, vampyyrin aivot on saman kokoiset kuin kuolevaisenkin, oli sitten ikä kuinka paljon tahansa. Solutkytkökset eivät pysy kuin muutama kymmenen vuotta, ellei niitä vaali jatkuvasti. Ja se vaatii jatkuvaa muistelua. Ellei muistele, solukytkökset kuolevat. Vampyyrin muisti tuskin toimii kuin ihmismuisti muutenkaan, onhan vampyyrin solut jo valmiiksi kuolleet.


      • PasserBy
        Muumi Mamma kirjoitti:

        Mistäs sä tiedät miten 400-vuotta vanha ihminen kirjoittaa ja kuinka paljon se asioista tietää? Kukaanhan ei ole vielä todistettavasti ainakaan elänyt 400-, tai edes 200-vuotiaaksi asti...

        No äläs nyt, raamatussakin sanotaan ihan selvästi että Nooa eli vielä 350 vuotta vedenpaisumuksen jälkeen.

        ihan todistettu juttu ;-)


    • tosissaan asian suhteen

      tavata sut!
      ainoastaan silloin uskon jos saan omin silmin nähdä. miten on?

      ja ikinähän ei voi tietää onko mikä totta ja minä uskon kaiken todeksi kunne toisin todistetaan.

      miten teidän järjestöön voi liittyä?

      • consumed

        Heh, järjestöön liitetään ei liitytä. Jos teillä ei ole suurta omaisuutta, tai suurta poliittista tai yhteiskunnallista valtaa, mahdollisuus juuri sinun liittämiseen on olematon.


      • tosissaan asian suhteen vie...
        consumed kirjoitti:

        Heh, järjestöön liitetään ei liitytä. Jos teillä ei ole suurta omaisuutta, tai suurta poliittista tai yhteiskunnallista valtaa, mahdollisuus juuri sinun liittämiseen on olematon.

        mä oon tärkee ihminen!! vaikka joo en oo mukana poliitikassa tai muussa tyhmässä niin mä oon hyvä tyyppi..oikeesti!! mut kannattaa ottaa mukaan :D ottaisitteko sitte halosen mukaan kun sehän vois tehä mitä vain.

        ei mut ihan oikeesti niin haluaisin nähdä omin silmin että uskoisin ja mä oon aina halunnut että mut liitettäisin johonkin salaiseen järjestöön (huomasitko et en käyttänyt liittyä)

        jännää jännää jännää!!!! :P


      • tosissaan asian suhteen vie... kirjoitti:

        mä oon tärkee ihminen!! vaikka joo en oo mukana poliitikassa tai muussa tyhmässä niin mä oon hyvä tyyppi..oikeesti!! mut kannattaa ottaa mukaan :D ottaisitteko sitte halosen mukaan kun sehän vois tehä mitä vain.

        ei mut ihan oikeesti niin haluaisin nähdä omin silmin että uskoisin ja mä oon aina halunnut että mut liitettäisin johonkin salaiseen järjestöön (huomasitko et en käyttänyt liittyä)

        jännää jännää jännää!!!! :P

        Huomaa, että kyseessä saattais olla 12 vuotias tai jopa nuorempi. Ja Halonen ei voi tehdä mitä vaan, vaikka presidentti onkin.


      • meni
        lammas-jr kirjoitti:

        Huomaa, että kyseessä saattais olla 12 vuotias tai jopa nuorempi. Ja Halonen ei voi tehdä mitä vaan, vaikka presidentti onkin.

        :P oon sua vanhempi!! senkin kakara :P


      • meni kirjoitti:

        :P oon sua vanhempi!! senkin kakara :P

        Terveisiä äidille.


      • ????
        lammas-jr kirjoitti:

        Terveisiä äidille.

        ja miten mun äiti tähän nyt liittyy?? voin toki kertoa terveisiä lampaalta. määä määä bäää bää :P
        voi voi ku pikkupojat kehittyvätkin vielä niin hitaasti että eivät ymmärrä huumoria ja luulevat olevansa jo tosi kypsiä. voi voi


      • ???? kirjoitti:

        ja miten mun äiti tähän nyt liittyy?? voin toki kertoa terveisiä lampaalta. määä määä bäää bää :P
        voi voi ku pikkupojat kehittyvätkin vielä niin hitaasti että eivät ymmärrä huumoria ja luulevat olevansa jo tosi kypsiä. voi voi

        Sanoin vaan kun en muutakaan keksinyt.


      • se poikien
        lammas-jr kirjoitti:

        Sanoin vaan kun en muutakaan keksinyt.

        mieli toimii :)


      • se poikien kirjoitti:

        mieli toimii :)

        Ootko kauheenkin kateellinen? Hehheh


      • sori
        lammas-jr kirjoitti:

        Ootko kauheenkin kateellinen? Hehheh

        mut en oo :/ mut hyvä et toimii edes jotenkin :P


    • Näen omin silmin...

    • Jÿhria

      Täytynee sanoa, että kuten itsekkin tiedät Madame Miriana,
      ei suomessa voi päästä pälkähästä juomalla toisen verta.
      Ellei siihen itse henkilö ole antanut lupaa.

      Itse en usko tarinaasi,
      vaikka kirjoitatkin sen hyvin ja kiehtovasti.

      Ja mitä vampyyrejä tässä maailmassa nykyään elää, ovat energiavampyyrit.
      Jotka ovat veren korvanneet energialla.

      Itse olen niistä yksi.

      • humanisti

        Voi hyvä luoja sentään...
        Ei voi muuta sanoa, kuin että voi teitä poloisia nuoria! Onko nykymaailma tosiaankin noin tyly teitä kohtaan että pitää tavalla jos toisella yrittää erottua jos saisi edes vähän sitä sisimmän kaipaamaa huomiota?

        Eikö äitinne tai isänne halannut teitä tarpeeksi pienenä? Eikö teillä ole nytkään ketään joka halaisi ja välittäisi?

        Ymmärrän kyllä toisaalta sen, että jos elokuvien ja pelien maailma toisinaan vaikuttaakin mielenkiintoisemmalta kuin oma sen hetkinen elämä, niin sitä mielellään pakenee mielikuvitusmaailmaan.

        No, toisaalta se on ihan hyväkin, että saatte lisää itsevarmuutta kuvittelemalla, niin kauan kuin ette mene niin sekaisin että alatte vahingoittaa muita ihmisiä. Esimerkiksi larppaaminen on hyvä harrastus, mutta siinä vaiheessa kun ei enää osaa erottaa harrastusta omasta elämästä, se menee liian pitkälle...


      • liveroolipeli harrastaja
        humanisti kirjoitti:

        Voi hyvä luoja sentään...
        Ei voi muuta sanoa, kuin että voi teitä poloisia nuoria! Onko nykymaailma tosiaankin noin tyly teitä kohtaan että pitää tavalla jos toisella yrittää erottua jos saisi edes vähän sitä sisimmän kaipaamaa huomiota?

        Eikö äitinne tai isänne halannut teitä tarpeeksi pienenä? Eikö teillä ole nytkään ketään joka halaisi ja välittäisi?

        Ymmärrän kyllä toisaalta sen, että jos elokuvien ja pelien maailma toisinaan vaikuttaakin mielenkiintoisemmalta kuin oma sen hetkinen elämä, niin sitä mielellään pakenee mielikuvitusmaailmaan.

        No, toisaalta se on ihan hyväkin, että saatte lisää itsevarmuutta kuvittelemalla, niin kauan kuin ette mene niin sekaisin että alatte vahingoittaa muita ihmisiä. Esimerkiksi larppaaminen on hyvä harrastus, mutta siinä vaiheessa kun ei enää osaa erottaa harrastusta omasta elämästä, se menee liian pitkälle...

        Ei vaikuttaisi larppaajan puheelta tämä, ainakin suurimmissa larpeissa tarina vamppyyreistä on erilainen. Muutenkin kyseenalaistaisin olevan mahdollista, että joku saisi roolin päälle larppaamisesta, kun tilaisuuksia yhdelle hahmolle ei kuitenkaan ole kovin usein. Näyttelemisessä ja kirjailussa mahdollisuus on varmasti paljon suurempi.


      • vampire
        humanisti kirjoitti:

        Voi hyvä luoja sentään...
        Ei voi muuta sanoa, kuin että voi teitä poloisia nuoria! Onko nykymaailma tosiaankin noin tyly teitä kohtaan että pitää tavalla jos toisella yrittää erottua jos saisi edes vähän sitä sisimmän kaipaamaa huomiota?

        Eikö äitinne tai isänne halannut teitä tarpeeksi pienenä? Eikö teillä ole nytkään ketään joka halaisi ja välittäisi?

        Ymmärrän kyllä toisaalta sen, että jos elokuvien ja pelien maailma toisinaan vaikuttaakin mielenkiintoisemmalta kuin oma sen hetkinen elämä, niin sitä mielellään pakenee mielikuvitusmaailmaan.

        No, toisaalta se on ihan hyväkin, että saatte lisää itsevarmuutta kuvittelemalla, niin kauan kuin ette mene niin sekaisin että alatte vahingoittaa muita ihmisiä. Esimerkiksi larppaaminen on hyvä harrastus, mutta siinä vaiheessa kun ei enää osaa erottaa harrastusta omasta elämästä, se menee liian pitkälle...

        olen nähnyt omin silmin vampyyrin ja inhoan ihmissusia


      • Ihmissusi
        vampire kirjoitti:

        olen nähnyt omin silmin vampyyrin ja inhoan ihmissusia

        Hei.Äläpäs loukkaa ihmissusien heimoja ja minä kuulun niihin!!


      • Vampyyri♥
        vampire kirjoitti:

        olen nähnyt omin silmin vampyyrin ja inhoan ihmissusia

        oletko nähny vampiirin? liit meihin vampyyreihin!


      • Viha ja Rakkaus
        Ihmissusi kirjoitti:

        Hei.Äläpäs loukkaa ihmissusien heimoja ja minä kuulun niihin!!

        Ihmissudet on kauheita!!! Paitsi yks söpö mun ystävä. Ja poikakaveri.


    • Vampires suck

      Tämä on ainoa viestini teille Adamin lapset. Menschen. En osaa nimetä syitä, jotka saavat minut viimeisinä hetkinäni kirjoittamaan viestin karjalle ja typerille luontokappaleille. Kaipaanko niin epätoivoisesti kuulijoita? En ehkä kestä kaltaisteni ylenkatsetta? Tiedän, että kuten minäkin, he ovat myötätunnon tuolla puolen. Kaipaanko siis myötätuntoa? Minulla ei ole sielua. Siellä missä ennen oli luontoa ja maata, elämää ja vettä, minä näen loputtoman autiomaan, joka muistuttaa jonkinlaista kraatteria ja on niin järjetön ja valoton ja hengetön, ettei tajunta saa siitä otetta millään tietoisella tasolla ja jos sitä lähestyy tajunta kieppuu taaksepäin kykenemättä käsittämään mitään.

      Minä olen jotakin, joka muistuttaa sitä mitä te kutsutte vampyyriksi. Asasabonsam, civateteo, ch'ing shih, dearg-due, tlahuelpuchi tai mulo. Te olette antaneet meille monta nimeä. Minä olen se mikä minä olen ja huomenna aion nähdä auringon nousun ensimmäistä kertaa. Minä en enää muista. Libera me, Domine, de morte aeterna.

      Ei ole olemassa mitään 'salaista kulttuuria'. Satoja vuosia sitten kuolleetko haluaisivat katsella toisiaan silmiin? Avaruuden tähdettömään Tyhjyyteen. Oli kerran eräs, mutta hän meni pois ja Aika loppui. Minun tekijäni ja kastajani.

      Oli joskus ennen kuolemaa nuori ritari Pyhällä maalla. Ateo... vaikka hän itse uskoi muuta sillä nöyryyteni oli kuviteltua. Hain seikkailua, taistelua ja rakkautta. Ja kohtasin Hänet. Hän oli tuhoamassamme linnoituksessa. Toverini tappoivat riemuissaan ja laulaen jo lyödyn joukon viimeisiä haavoittuneita ja toivottomaan alakynteen jääneitä yhä miekkaansa piteleviä. Löysin hänet verissään ja runneltuna heittokoneen ammuksesta ja minä tiesin. Minä juotin hänelle omaa vertani. Minä myin hänelle sieluni. Lilith... Minä lähdin hänen mukaansa tietäen enkä kuitenkaan tietäen menettäväni kaiken. Me tanssimme Aurinkokuninkaan hovissa. Me saalistimme savusumuisen Lontoon kaduilla Jack The Ripperiä. Requiestat in pacem. Heittelimme ruusuja Shakespearen kirjoittajaryhmän näytelmien ensi-illoissa. Eugen meni ja teki mitä minä pyysin. Silloin välitin niistä eläimistä, jotka kutsuvat itseään nimellä Homo Sapiens. Ecce homo! Wie man wird, was man ist.

      On ajatuksen virhe pitää meitä ihmisinä. Ihmisen mieli elää rajoitetun ajan. Sitten se tulee vanhaksi, kuolee ja jotain muuta syntyy - Meidän tietoisuutemme. Kaduilla me uimme ihojenne peittämissä veren merissä, joissa kelluu vaatteita, roskaa ja koneita. Päivä tarjoaa meille räjähtävän supernovan koronaa ja yöt säkenöivät mustaa kultaa mielettöminä kimaltelevina origameina. Ja joka yö me juomme punaista kuumaa tultanne. ICHOR virtaa meidän suonissamme koirat.

      Lilith. Hän jätti minut ja meni tyhjyyteen. Vuosisadat ovat romahtaneet päälleni enkä kykene kannattelemaan niiden painoa enää.

      Minä näen teidän ’ajatuksenne’. Ne vievät latteudessaan halun syödä. Tämä alkanut vuosituhat on sietämättömän hengetön ja kuollut. Te olette karjaa, joka on tullut hulluksi. Te kuvittelette, että rationalismi on jotain enemmän kuin työkalu ja tekemisissä todellisuuden kanssa. Kun aivan kaikki on lopulta myyty ja kaikki siitä syntynyt raha hallitsee KAIKKEA teillä on edessänne seuraava vallankumous. Minä en aio jäädä odottamaan sitä. Te ette enää viehätä minua lajina. A la salida del sol!

      'Vampies suck' oli minun sorminukkeni.
      Kuten konttoriotta Elliskin.

      -------------------

      Nullum dolorem ad inferos mecum tuli

      -Lothair

      • Tekstisi on erittäin hyvin kirjoitettu. Lähentelee jo uskottavuutta. Aamen.


      • Vampires suck
        mrkala kirjoitti:

        Tekstisi on erittäin hyvin kirjoitettu. Lähentelee jo uskottavuutta. Aamen.

        Tämän viestin kirkoitus on viimeinen Lothairilta saamani käsky. Nyt hänen viestinsä jää tarinaksi eikä hän paljastanut mitään. Heh. Tulen kaipaamaan sitä vanhaa pirulaista. Onneksi aamu oli tänään kaunis.


      • enemmän uskottavuutta kiitos!

        Harmi...ei onnistu vakuuttamaan tämäkään kirjoitus...

        "...Shakespearen kirjoittajaryhmän näytelmien ensi-illoissa..."

        -Niin kumpaahan Shakespearen TEATTERIryhmää tarkoitat: The Lord Chamberlain's men:iä vai The King's men:iä? Ilmeisesti perehtyneisyytesi Shakespearesta on Rakastunut Shakespeare-elokuvan katsomisen tasolla.

        Ärsyttää, kun teksti on muuten kohtuullista, mutta sitten tietyistä pienistä yksityiskohdista se lässähtää niin pahanpäiväisesti ettei voi oikein kuin nauraa.


      • Viuhtijatiuhti
        enemmän uskottavuutta kiitos! kirjoitti:

        Harmi...ei onnistu vakuuttamaan tämäkään kirjoitus...

        "...Shakespearen kirjoittajaryhmän näytelmien ensi-illoissa..."

        -Niin kumpaahan Shakespearen TEATTERIryhmää tarkoitat: The Lord Chamberlain's men:iä vai The King's men:iä? Ilmeisesti perehtyneisyytesi Shakespearesta on Rakastunut Shakespeare-elokuvan katsomisen tasolla.

        Ärsyttää, kun teksti on muuten kohtuullista, mutta sitten tietyistä pienistä yksityiskohdista se lässähtää niin pahanpäiväisesti ettei voi oikein kuin nauraa.

        Muutamat historioitsijat kannattavat sellaista teoriaa, ettei Shakespeare kirjoittanut läheskään kaikkia omia näytelmiään vaan William Shakespeareksi kutsuttu henkilö olisikin ollut KIRJOITTAJAryhmä. Ehkä joku joka hengaili silloisissa porukoissa saattaisi tietää asian...


      • Vampires suck
        enemmän uskottavuutta kiitos! kirjoitti:

        Harmi...ei onnistu vakuuttamaan tämäkään kirjoitus...

        "...Shakespearen kirjoittajaryhmän näytelmien ensi-illoissa..."

        -Niin kumpaahan Shakespearen TEATTERIryhmää tarkoitat: The Lord Chamberlain's men:iä vai The King's men:iä? Ilmeisesti perehtyneisyytesi Shakespearesta on Rakastunut Shakespeare-elokuvan katsomisen tasolla.

        Ärsyttää, kun teksti on muuten kohtuullista, mutta sitten tietyistä pienistä yksityiskohdista se lässähtää niin pahanpäiväisesti ettei voi oikein kuin nauraa.

        Lothair mainitsi joskus, että oli tosiaan olemassa hyvinkin värikäs henkilö ja teatterinjohtaja nimeltään William Shakespeare.

        Näyttelemisen lisäksi hän myös kirjoitti, mutta vain vähä-älyinen kuvittelisi 'Willin' ehtineen tehdä kaiken itse. Monet silloin kuuluisat kirjoittajat eivät halunneet tahrata nimeään sotkemalla sen huonomaineeseen teatteriin ja näyttelijöihin, joita yleisesti pidettiin prostituoituina. Nämä kirjailijat työskentelivät kulissin takana jona William toimi. Lothair myös vihjaili, että hänenkin ajatustensa jälkiä löytyy muutamista näistä näytelmistä jos niitä osaa etsiä.

        Tänään minä juon paljon viiniä ja suren mennyttä isäntääni yhden illan.


      • Hermes

        Jopas nyt on aikoihin eletty. XD
        Teinit täällä vertailee keskenään kenellä on uskottavin vampyyri-tarina. *hahhah*

        Sanoisimpa melkein, että M.B.n tarina oli uskottavampi ja realistisempi. Plussaa kursailemattomuudesta ja yksinkertaisuudesta. Ainakin kirjoittajalla on jonkinasteista okkulttistista tietoa ja osaapa sentään lainata Hermeticaa, mitä monet eivät edes tunne.

        Empä oikeastaan edes yhtään ihmettelisi, jos Helsingin (kotikaupunkini) kaduilla kuljeskelisikin muutama hämäräperäinen verenimijä... Hehheh.

        -Ikä tuo viisautta, ja viisaus on kykyä katsella maailmaa itsensä ulkopuolelta.-


      • to be or not to be
        Viuhtijatiuhti kirjoitti:

        Muutamat historioitsijat kannattavat sellaista teoriaa, ettei Shakespeare kirjoittanut läheskään kaikkia omia näytelmiään vaan William Shakespeareksi kutsuttu henkilö olisikin ollut KIRJOITTAJAryhmä. Ehkä joku joka hengaili silloisissa porukoissa saattaisi tietää asian...

        Seppo Heinola on kirjoittanut kirjan Salaperäinen Shakespeare. Shakeaspeare oli salanimi, todelliseksi kirjoittajaksi väitetään Edvard de Vere nimistä aatelista. Tällaisten tekstien kirjoittaminen, ei tuona aikana olisi ollut soveliasta aateliselle. Sattumoisin oli olemassa näyttelijä William Shakespeare, jolta Edvard "lainasi" nimen. Muitakin vaihtoehtoja on olemassa, selviääkö koskaan todellinen kirjoittaja.


      • Slomoh
        to be or not to be kirjoitti:

        Seppo Heinola on kirjoittanut kirjan Salaperäinen Shakespeare. Shakeaspeare oli salanimi, todelliseksi kirjoittajaksi väitetään Edvard de Vere nimistä aatelista. Tällaisten tekstien kirjoittaminen, ei tuona aikana olisi ollut soveliasta aateliselle. Sattumoisin oli olemassa näyttelijä William Shakespeare, jolta Edvard "lainasi" nimen. Muitakin vaihtoehtoja on olemassa, selviääkö koskaan todellinen kirjoittaja.

        Heinolan kirjan Shakespeare-ehdokkaana on tiimi nimeltä School of Night. Tiimin pomo on ollut Sir Francis Bacon, Elisabethin tunnustamaton poika,joka on kryptisesti signeerannut nimensä myös useisiinnäytelmiin


    • Epäilijä

      Ihmettelen vaan, että sulla on aikaa kirjotella tollasia tarinoita. Sama viesti löytyy ainakin jippiin ja suomi24 sivuilta.

    • Van Helsinki.

      Sinäkö se oot,näin monen sadan vuoden jälkeen muistatko mut?
      Imeskelen täällä kismettiä ja lataan varsijouskaria.
      Jotta vihdoinkin saisin yhden teistä kiikkiin, viittitkö tulla vaikka torille joskus puolen päivän aikaan?

      Masentaa kun en oo saanu vampyyrejä kii hetkeen aikaan ja pitäs päästä nuolittamaan joku.
      Kamoon hei, tuu ny?

      Masentaa sunkin puolesta ku et oo monen sadan vuodenkaan aikana oppinu kirjottamaan, kuten en minäkään.Tekstisi on yhtä iljettävää kakkaa kuin parisataa vuotta sitten kun painittiin stonehengessä.

      Toivoo: A.V.Helzzinki.

      • Vampyyrien puolesta

        Kukaan ei lankea sinun ansaasi. Vampyyrit eivät ole tyhmiä, eivätkä tulisi antautumaan noin vain. Minä en ole tyhmä eikä moni muukaan vampyyri ole. Voin tulla sitten 500 vuoden päästä. Nähdään sitten.


    • suuntaus

      Sellainen kommentti tähän sinun selvästi lapselliseen skitsofreniseen mielen-tilaasi että kun tarpeeksi puuhastelee jonkun aiheen parissa ja "uskoo" siihen tulee todella sellaiseksi kun uskoo,,eli älä pelästy jos sinussa ilmenee piirteitä joista haaveilet.

      ps. katsokaapa "nalliksi" sika-farmareita,,he todella muistuttavat farmaamiaan eläimiä,,varsinkin jos ovat juoneet teurastamiensa sikojen verta,,he ovat punakoita pyöreitä ja lätttä nenäsiä sikoja itsekkin.

    • Jenni

      Miksi kerrot tämän?
      Kerropa minulle sitten asuuko täällä Pohjanmaalla vampyyreja?

    • Ifrit

      Puhupa pukille.

    • Täti M

      Yksi kysymys: Nicholas Flamel?
      Tai no, oikeastaan toinenkin: Koko tarinamme alkoi Prahassa 1500-luvulla? Entäs Vlad Seivästäjä aka Kreivi Dracula Transilvaniasta...

      • Täti M

        Niin minä sitä vaan että Flamel kuoli jo vuonna 1418....


    • Kuusamolainen Vamppyyri

      oot kuule ihan oikeassa, me olemme khyl thääl ja täältä emme lähre. Khyl näin on. Khyl jämpti on jumalauta.

    • Riikkahon

      Minä tahtoisin olla vampyyri! Ihan oikeasti!
      Pystytkö auttamaan minua pääsemään tavoitteeseeni?
      Toivoisin että vastaisit jotain.. Haluaisin tietää millaista teidän elämänne on ja tahtoisin tietää miten teidänlaisiinne saisi yhteyden?
      Vastaa, ole kiltti.
      Terveisin. Riikka

    • Riikkahon

      Tahtoisin ainakin uskoa että olet oikea vampyyri!
      ja tahtoisin saada sinuun jotenkin yhteyden.
      Tämä kuulostaa tyhmältä mutta annan tänne sähköpostiosoitteeni [email protected]
      Toivoisin että pystyisit jotenkin todistamaan sen että olet se miksi itseäsi väität, että en pettyisi kun joku urpo vain ottaa sähköpostini ja väittää itseään sinuksi tai vampyyriksi. Mutta toivoisin että vastaisit!

    • caseyer

      Kiva varmaan olla vampyyri..mutta eikös ensin täydy kuolla ennenkuin voi muuttua vampyyriksi..vai onko sekin scifiä?
      Entäs vampyyrien metsästäjät onko niitä?
      Minulla oli visio missä vampyyrin metsästäjät olivat totta onkko ne totta?
      Kuka sinut teki vampyyriksi ...olisko se oollut vampyyri lestatin sukulainen?
      Pystytkö lentämään eli levitoimaan.. entä yli inhimilliset voimat onko niitä?

    • vampyyri fani

      haluaisin olaa vanpyyri ja uskon niihin .. mul 2 kaveria jotka haluaa myös ja me kuvitellaa olevamme vampyyreja mut ei me oikeesti voia olla vai voiaanko me käyttäydytään niinku vampyyrit ...eli miten me voitas olla ....
      ja viel yks kysymys miten vampyyrit saa verta jos ne ei tapa?

      • Hanna

        Mäki haluaisin olla vampyyri. Oon lukenu netistä et voi tulla vampyyriks kolmella eri tavalla: Perinteisellä, eli joku muu vampyyri puree, palvoo elämänsä aikana saatanaa eikä koe katumusta ku kuolee (ite en oo viel palvonu) Tai tekee itsemurhan ( en aio tehä! ) Mutta tota palvomista vois ehk kokeilla, koska en usko jumalaa oikeesti.Joku on vaa keksiny sen et ihmiset uskois johonki, ainaki mun mielest...

        Ja en tiiä miten vampyyrit saa verta jos ne ei tapa. Aika tyhmää kirjottaa et ne ei tapa ihmisii ja ne saa kumminki verta!
        Ja en oo varma et onks nois vampyyriks muuttumis "neuvot" hyviä, mutta tota palvomis juttua joskus koklaan. Tosin en oikee tiiä miten vois muka palvoo jotakuta :P
        Mäki käyttäydyn joskus vampyyrimaisesti. Ja sori ku nää mun neuvot on vähä surkeita XD


      • anuapina
        Hanna kirjoitti:

        Mäki haluaisin olla vampyyri. Oon lukenu netistä et voi tulla vampyyriks kolmella eri tavalla: Perinteisellä, eli joku muu vampyyri puree, palvoo elämänsä aikana saatanaa eikä koe katumusta ku kuolee (ite en oo viel palvonu) Tai tekee itsemurhan ( en aio tehä! ) Mutta tota palvomista vois ehk kokeilla, koska en usko jumalaa oikeesti.Joku on vaa keksiny sen et ihmiset uskois johonki, ainaki mun mielest...

        Ja en tiiä miten vampyyrit saa verta jos ne ei tapa. Aika tyhmää kirjottaa et ne ei tapa ihmisii ja ne saa kumminki verta!
        Ja en oo varma et onks nois vampyyriks muuttumis "neuvot" hyviä, mutta tota palvomis juttua joskus koklaan. Tosin en oikee tiiä miten vois muka palvoo jotakuta :P
        Mäki käyttäydyn joskus vampyyrimaisesti. Ja sori ku nää mun neuvot on vähä surkeita XD

        höpönhöpönlässytystä


      • 855484
        Hanna kirjoitti:

        Mäki haluaisin olla vampyyri. Oon lukenu netistä et voi tulla vampyyriks kolmella eri tavalla: Perinteisellä, eli joku muu vampyyri puree, palvoo elämänsä aikana saatanaa eikä koe katumusta ku kuolee (ite en oo viel palvonu) Tai tekee itsemurhan ( en aio tehä! ) Mutta tota palvomista vois ehk kokeilla, koska en usko jumalaa oikeesti.Joku on vaa keksiny sen et ihmiset uskois johonki, ainaki mun mielest...

        Ja en tiiä miten vampyyrit saa verta jos ne ei tapa. Aika tyhmää kirjottaa et ne ei tapa ihmisii ja ne saa kumminki verta!
        Ja en oo varma et onks nois vampyyriks muuttumis "neuvot" hyviä, mutta tota palvomis juttua joskus koklaan. Tosin en oikee tiiä miten vois muka palvoo jotakuta :P
        Mäki käyttäydyn joskus vampyyrimaisesti. Ja sori ku nää mun neuvot on vähä surkeita XD

        Ryöstää verenluovutuspisteen.


      • jjkk11
        855484 kirjoitti:

        Ryöstää verenluovutuspisteen.

        Juuri niin :D


    • Von D

      Totta, olisi mahtavaa jos voisit jollain tapaa todistaa että olet vampyyri, itse nimittäin olen aina ihaillut vampyyreja

      monet ajattelevat että olen vampyyrimainen, koska en siedä auringonvaloa ja pidättäydyn ulos menemisestä

      sekä minulla on pakkomielle vereen.


      [email protected]
      toivon asiallista yhteenottoa

    • luucy

      Joo te ootte kaikki ihan sekasin !

    • ......

      "Niin ylhäällä kun alhaallakin" on Pazuzuun yhdistetty vanha babylonialaisen mytologian sananlasku, eikä se liity millään muotoa vampyyreihin, puhumattakaan nyt alkemisteihin. Haluan kysyä miksi liitit sen tekstiisi?

      Olen kuullut teistä "vampyyreistä". Se on jo vanha vitsi, minkä "te" olette jo myöntäneet silkaksi roolipeliksi keskustelufoorumillanne.

    • ..................

      Pidätkö sinä todella vampyyrinä olemisesta?
      Eikö sinulle koskaan tule sellainen olo että haluaisit kaiken jo päättyvän?
      En haluaisi elää ikuisesti, mutta toisaalta taas pelkään kuolemaa enkä haluaisi kohdata sitä.
      En voi tietää onko "yliluonnollista" todella olemassa, eikä sitä voi todistaa. Tunnen oloni kokoajan sellaiseksi kuin olisin syvässä unessa, eksyksissä, enkä löytäisi polkuani.
      En tiedä, ehkä olen vainoharhainen tai mietin liikaa näitä asioita.

    • yhden.
    • Tequhualpo

      Miksi etunimesi Mirjam on muuttuunut Mirianiksi?

    • twilight

      this is what twilight does to people

      • 94851

        Eetvartti on söpö!
        Mää en tykkää Pellasta.
        Jaakoppi on komee...


    • Beowulf Fritz

      Mikä ettei vamppyyrejä oikeasti voisi olla. Itse yritän parhaani mukaan muuttua ihmis-sudeksi ja olen jo todella lähellä sitä. Koko katsekenttä on välillä verenpunainen ja kuulemma olen alkanut rähistä/murista unissani. Samalla olen saanut hieman jo ketteryyttä,nopeutta, paremman hajuaistin ja kuulon. [olen itsekkin huomannut] Kynsiin tulee ennennäkemättömiä mustia täpliä.

      Katsotaan jos vaikka kohta ulkonäkökin muuttuisi radikaalisti. ;)

      En pelleile tällä asialla. Kunniasanani kautta edellämainittu on totta.

      Jos oikeasti olet Vamppyyri, niin olisi kiva tavata ja keskustella asioista. [Noin iäkäs osaa varmasti jo energiapaikannuksen maapallolla, joten miun löytäminen ei oo vaikeeta sillätavalla]

      ps. Muut saa sanoa mitä lystää, en oikeasti välitä niin paljoa muiden puheista, jos ei ole muuta asiaa kuin; "haha, tuo ei ole totta." tai "olet hullu", niin voi olla kirjoittamatta. Kannustavaa ja tsemppaavaa tekstiä harjoitteluuni sensiaan saa laittaa. Tosin en varmaan lue niitäkään.

      • were wolf

        Vihdoinkin löysin kaltaisiani ihmissusia ole etsinyt teitä niin kauan. Kukaan ei ymmärrä minua ja nyt löysin sinut!


    • ''bolgrad

      Huomasin tämän tekstin vasta nyt, sillä en juuri näillä sivuilla ole koskaan käynyt ja viimeaikoina en suomi24 juuri lainkaan.
      Jos sanot, että olet vampyyri, niin sitten sinä sitä olet. En epäile sinua.
      Ajatus vaan on sinäänsä hauska, sillä jo nuorena kuvittelin, tai ainakin halusin kirjoittaa itsestäni tarinan, missä minä olin ollut entisessä elämässä vampyyri. Tuo ajatus iti päähäni varmaan aurinkoallergiastani, joka oli etenkin 16v.-25v. erittäin paha. Nyt se on jo pikkasen laantunut, mutta ei lopullisesti poissa.

      Mutta jos nyt teitä on, ja saa olla = ) niin eikö se ole T Y L S Ä Ä elää tässä sairaassa yhteiskunnassa satoja vuosia? Etenkin, jos joutuu pakosta olemaan samojen "saman henkisten" ihmisten seurassa. Siinä voi helposti vajota rappiolle, tylsistyä ja alkaa vihaamaan itseään?

      Tämä on loppujenlopuksi hyvä ajatus, että mitä tekisi, jos olisi edessä vielä muutama sata vuotta elinaikaa?
      Kuluttaisiko puolet elämästä vain olemiseen?
      Jotenkin alan olemaan nyt oikeasti huolissani vampyyreiden hyvinvoinnista. - Itsemurha ei varmaankaan ole teidän juttunne? Mutta mikä saa teidät ns. elämään ja nauttimaan vielä siitä?


      Lisäännyttekö te ja mitä te ihan oikeasti olette?
      - Ikinuoria?
      - eläviä kuolleita?

    • Har Har

      Ihanaa. Minäkin haluan elää ikuisesti. Jos meinaan en tule Sinua hullummaksi neljässä vuosisadassa, ei haittaa minua ollenkaan. Voisitko etsiä minut ja kun olet jo noin vanha, voisit muuttaa minutkin. Jooko?

    • Imeanit

      Täyttä paskaa koko alkemistin luoma elämän eliksiiri, ei vampyyrit noin ole syntyneet.
      Vampyyrit ovat esihistoriallinen laji vähän niinkuin dinosauruksetkin mutta nuorempi.
      Kun ihmiset tulivat valtaosaksi maan väestöstä niin tapahtui se mikä oli odotettavaa,
      pienemmät muinaisrodut hävisivät. Ihmisten suhteellisen nopea lisääntyminen sai vampyyrit jne..
      ns. piiloutumaan.

      Tiedekin antaa kuvan vampyyrien olemassaolosta, kunhan vaan osaa käyttää
      oikeita lähteitä. Julkiseksi tiedoksi tätä ei voi tietenkään antaa, kun mietitään
      sitä miten väkivaltainen ja tappaja rotu ihmiset onkaan.

      Skeptikoiden on turha ottaa kantaa tähän keskusteluun, koska eivät osaa katsoa
      muuhun kuin tieteen saavutuksiin ja todistamiin asiohin...Jos jokainen osais hiemankin
      ajatella omalla järellä niin ehkäpä muinairodutkin voisivat tulla päivänvaloon.

      • Lightbluesoul

        Vampyyrit jos ja kun elävät täällä , ei ole ainoastaan maanpäällinen "laji" vaan niitä elää avaruudessa kaukaisella ja kylmällä planeetalla josta ne jotenkin voivat hakea uhrinsa pitkienkin matkojen päästä ja käyttää heidän nesteensä ravinnokseen.

        Elin tällaisena olentona monia elämiä sitten.


      • :D
        Lightbluesoul kirjoitti:

        Vampyyrit jos ja kun elävät täällä , ei ole ainoastaan maanpäällinen "laji" vaan niitä elää avaruudessa kaukaisella ja kylmällä planeetalla josta ne jotenkin voivat hakea uhrinsa pitkienkin matkojen päästä ja käyttää heidän nesteensä ravinnokseen.

        Elin tällaisena olentona monia elämiä sitten.

        mitä vittua täällä oikeesti tapahtuu!? XD saatanan apinat...


    • mahdollisesti?

      Riippumatta tämän ketjun aloittaneen..vampyyrin väitteestä en menisi täysin tyrmäämään koko juttua silkkana huuhaana. Ihmiskunnan historia tuntee vampyyritarinoita niin kauan kuin ihminen on osannut kirjoittaa ylös havaintoja ja tarinoita. Pitäisin jopa todennäköisenä, että Ihmisen eli Homo sapiens sapiens:n rinnalla maapallolla elää saman lajin alatyyppi, joka todellakin tarvitsee verta elääkseen. Luonnossa on muitakin lajeja joille veri on välttämättömyys, yhtenä mainittakoon kotoisa joka kesäinen hyttysemme.

      Maapallolla elää mahdollisesti jopa toinen suurikokoinen kädellinen laji, jota ei edes ole onnistuttu luotettavasti tunnistamaan, jokainen tietänee tarinat Sasquatchista ja Yetista, joista toinen elää USA:ssa ja toinen Himalajalla. Kumpaakaan apinan ja ihmisen jonkinasteista välimuotoa ei ole onnistuttu vielä saamaan kiinni.

      Periaatteessa en oikeasti ihmettelisi yhtään jos myös Helsingin yössä väijyisi meille toistaiseksi vieras ja tuntematon vihamielinen ihmisen alatyyppi, joka metsästää läheisen lajisukulaisensa verta samalla lailla kuin susi hirviä luonnossa. Joskus olen jopa tuntenut yöllä kävellessäni, että joku tarkkailee jossakin vaikka ihmisiä ei ole näkynyt mailla halmeilla.

      400 vuoden ikään en usko hetkeäkään enkä myöskään hölynpölyyn alkemiasta. Jos vampyyri on homo sapiens sapiens lajista eritytynyt alamuoto, se on ihan yhtä kuolevainen kuin ihminenkin, eikä elä juurikaan sataa vuotta kauempaa, onpahan vaan hevetin paljon ilkeämpi kuin aito ihminen. Ihminen on harrastanut kannibalismiakin, mutta se ei silti ole onneksemme eriyttänyt ihmisestä muotoa joka tulee toimeen vain ihmislihalla. Totta kai vampyyrin saa vaarnallakin tapettua, mutta sama temppu tepsii muuten myös ihmiseen itseensä.

      Jos vampyyri joskus tieteelle paljastuu omana ihmisen alalajinaan, sitten meidän ihmisten pitäisi miettiä tuleeko vampyyriin suhtautua vihollisena vai ei. Kumpikohan laji täällä lopulta oli ensin?

      Toisaalta jos vampyyri sitten on pitkäikäinen laji, pitäisi maapallola vääränä alkuperänä lajille, kyse täytyisi olla meille täysin uudesta lajista joka on aikanaan tullut maapallolle muualta avaruudesta.

      Kaikkiin vampyyritarinoihin liittyy se, että vampyyri kykenee muuttamaan ihmisen vampyyriksi. Ilmiötä en edes yritä selittää muulla kuin sillä, että kyse täytyy olla jonkinlaisesta viruksesta joka välittyy pureman yhteydessä jos vampyyrilla on kyky muuttaa ihminen kaltaisekseen.

      Toivottavasti vampyyri joskus kävelee vastaan jossakin. Haluaisinpa totta vie esittää muutaman hyvin valitun kysymyksen.

    • Epäuskoinen

      Jos sinä todella olisit 400- vuotias vampyyri, miten olet pystynyt pysymään piilossa niin kauan. Ensinnäkin sinulla pitäisi olla ihmisten lailla pulssi ja lämpö, kun asioit ihmisten kanssa. Toisekseen sinun täytyisi vaihtaa nimeä ja omata aikamoiset tietotekniset taidot että voisit esimerkiksi lisätä ja muuttaa omaa sosiaaliturvatunnustasi, jos ylipäätään voisit tunkeutua väestönrekisterin tietokantoihin.

      • Aikaa ja nousua

        Mitäs jos vampyyrit ovatkin nousseet ylös pyramiidissa ja ovat tämän nykyisen järjestelmän johtajia? Heillä on ollut aikaa, joten mikseipä kukaan heistä olisi käyttänyt tätä hyväksi. Näin sitten ne toiset jotka ovat kaduilla tai niin, ei heistä puhuta sillä tavalla missään koska heidän identiteettejänsä ei paljasteta.


      • gustavo_1886

        hohohohohohohohohoho..hyvä teemu pentti


    • Nefilim

      Jos olet vampyyri, ja asia on kuten sanot, sinulla lienee käytössäsi kykyjä, selvännäköä jne. Tai sitten sinulla on tietoa niistä, joilla on kykyjä. Pystynet ottamaan yhteyttä ilman yhteystietoja?

      Ota yhteyttä, jos niin on. Tarvitsen lisää tietoja.

      Mystikko Nefilim.

      Jos et ole todellinen, niin onnea, hyvät kirjoittajan lahjat.

      Tietojeni perusteella en enää kiistä mitään mahdollisuutta. Elämä on illuusio ja vale, ja aion nähdä verkon läpi.

      • vampire2

        kerron sinulle jotain. vain vampyyrien välillä on vahva side ja voivat siten kommunikoida ajatuksella. vampyyri voi ilmestyä myös vampyyrin uneen.


    • Hanspeter

      Ette tunne minua.
      Ehkä olette joskus nähneet minut, mutta ette silti tietäisi että olen oikesti hullu. Enkä voi paljastaa oikeaa nimeäni, sillä minut vietäisiin välittömästi mielisairaalaan pakkohoitoon. Ette edes tiedä millaisessa vaarassa olen joutua sinne.

      Luulen siis olevani 1700-luvulla syntynyt norjalainen matemaatikko Hanspeter Qvenar, kotoisin Kveenien alueelta pohjois-Norjasta. En teidän silmissänne näyttäisi normaali-ihmistä kummemmalta, mutta tosiasiassa olen super älykäs huippumatemaatikko. Pystyn laskemaan koko universumin kaavan päässälaskuna ja siksi olen myös kuolematon. Minuun ei päde normaalit fysiikan ja matematiikan lait, koska olen niiden yläpuolella ja tiedän maailman kaavan.

      Elämä vain ei ole niin yksinkertaisen kotoisaa, kuten te ajattelette. Te raukat ette tiedä totuutta tästä maailmasta. Ja sanottakoon vihjeeksi, että "me emme ole yksin".

      • juoppohulluus

        Näytän ihan normikaverilta, mutta oikeasti olen varsinainen juoppolalli. Vedän nytkin sorbusta täällä kotosalla neljän seinän sisällä, eivätkä muut tiedä siitä mitään. Ette varmasti uskoisi minua juopoksi, jos näkisitte.


      • Siiz mä
        juoppohulluus kirjoitti:

        Näytän ihan normikaverilta, mutta oikeasti olen varsinainen juoppolalli. Vedän nytkin sorbusta täällä kotosalla neljän seinän sisällä, eivätkä muut tiedä siitä mitään. Ette varmasti uskoisi minua juopoksi, jos näkisitte.

        Mä en kyllä tohon usko. Te, jotka nyt sanotte olevanne vampyyreja, ehkä te ootte vaan jotain vähän höpsähtäneitä, jotka uskovat olevansa vampyyreja...


      • getalife
        Siiz mä kirjoitti:

        Mä en kyllä tohon usko. Te, jotka nyt sanotte olevanne vampyyreja, ehkä te ootte vaan jotain vähän höpsähtäneitä, jotka uskovat olevansa vampyyreja...

        hahhahhah päivän naurut noille ''vampyyreille'' :''D taidottu kattoo liikaa noita elokuvia.


      • getalife
        getalife kirjoitti:

        hahhahhah päivän naurut noille ''vampyyreille'' :''D taidottu kattoo liikaa noita elokuvia.

        taisitten muutenvaan vähä pipejä. :)


      • Ei jumalauta
        getalife kirjoitti:

        taisitten muutenvaan vähä pipejä. :)

        Moro mä oonki ihmissusi ja mul kasvaa kyrpä otsas ja synnyin vuon 1268 :D.:D:D:D.ddd


      • Kreivi Krapula
        Ei jumalauta kirjoitti:

        Moro mä oonki ihmissusi ja mul kasvaa kyrpä otsas ja synnyin vuon 1268 :D.:D:D:D.ddd

        itse olen myös vamppyyri. mutta minussa ei ole oikeastaan mitään epätavallista ihmiseen verrattuna. elän veriletuilla ja luulen olevani 400 vuotias. tosin ajokortissa lukee jotain ihan muuta o,O


      • JOKU213
        Ei jumalauta kirjoitti:

        Moro mä oonki ihmissusi ja mul kasvaa kyrpä otsas ja synnyin vuon 1268 :D.:D:D:D.ddd

        Just just hieno mikä kaikkia vaivaa iha sekoiks menossa XDXDXD !!?


    • idiootti 19997

      Moi. tuu puremaan mua, mä haluun olla vamppyyri. Mä rakastan niitä ja oon luke yli 20 kirjaa joissa kaikissa kerrotaan vampyyreistä. ole kiltti ja tuu puree mua. oon 13 vuotias tyttö nurmijärveltä

    • Sylvanas Windrunner

      miksi kaiken maailman kakarat kirjoittelevat tänne kaikkea skeidaa vastaukseksi jos joku todella uskoo olevansa vampyyri antaa olla itse kuitenkin sen verran skeptinen ettei usko ennen kuin näkee
      olisihan se hienoa jos olisi vampyyrien tms kaltaisia olentoja olemassa pala fantasiaa on aina paikallaan tämän maailman keskellä itse ainakin pakenen tätä maailmaa fantasia kirjojen pariin tai pelailen pelejä silloin kun alkaa tuntua liian tyhjältä välillä vain kaipaa jotain muuta kuin mitä on

      • Koulu ja kasvatus

        Kouluaikana käydään kasvatusta nykyisessä yhteiskunnassa, johon liittyy useimmiten "kaiken kieltämisen opettelu". Tämä on rakentunut koska uskonnon opetus on erittäin vahvaa ja jopa painostetaan useimmiten jo lapsien varhaisiässä. Tämä on eräs psykologiaan vahvasti paneutuva asia ja vaikuttaa aivoihin sillä tavalla ettei se reagoi lapsen tavoin asiohin vaan se reagoi enemmänkin sillä tavoin, että henkilö on erittäin synkkä ja vihainen henkilö ja nämä piirteet tulevat esille kun he näkevät jotain tekstinä tai fyysisesti, mitä eivät ole nähneet.

        He niinsanotusti taistelevat itseään vastaan kieltämällä oman itsensä ja syytämällä siihen väliin valheita jotka eivät ole heidän omia ajatuksiaan. (Jos ei usko itseänsä, silloin se tarkoittaa myös itsensä kieltämistä)


    • Tyyppi Satakunnasta

      Jos tää nyt todella on totta. Kuten jo sanottua. pystyt varmaan jollakin tavalla paikantamaaan ihmisiä/lukemaan ajatuksia taikka jotain muutavatsaavaa, tai sitten tunnet/tiedät toisia vampyyreja jotka näin pystyvät tekemään.

      Siispä. Ota yhteyttä jos pystyt. Olen pitkän aikaa jossain syvällä mieleni sopukoissa toivonut ja "tiennyt"(uskonut vampyyrien olemassa oloon ja toivonut kohtaavani sellaisen, sekä pääseväni kyselemään mikä on totta ja mikä fiktiota.

      Siitä siis vain. Jos joku "teistä" todella siihen pystyy. No jaa. Tuskin tätä kukaan enää seuraa, viiden vuoden ajan kun on täällä jo aike oleillut..

      • vampyri

        Mäki niinq sillai tykkään olla vam pyyri. Oon kattonu twilightin ainaki kaks sataa kertaa. Ne homo pojat on tosi söpöi ja siitä leffastahan se idis niinq lähti, et hei mä oon vampyri. Yhen Sannan kaa me tehdään niit vampyri juttui. Imetään niinq verta ja katotataa Twilightii yhes. Kerranki purtii yhtä samii munast, ja se tulehtu. Daaa- voitteks tajuu, et ne vanhahomo lääkärit väitti et muka mun vika ,et samin penis meni kuolioon, ja tippu niinq pois. Ei varmaan kuule mun suussa ole muuta kun Laten spekut. Mut hei, nyt pitää mennä niit Twilighti homoi kattoo, ja sormettaa. IHQDAA oon vampyri!


      • Komisario Heikkinen
        vampyri kirjoitti:

        Mäki niinq sillai tykkään olla vam pyyri. Oon kattonu twilightin ainaki kaks sataa kertaa. Ne homo pojat on tosi söpöi ja siitä leffastahan se idis niinq lähti, et hei mä oon vampyri. Yhen Sannan kaa me tehdään niit vampyri juttui. Imetään niinq verta ja katotataa Twilightii yhes. Kerranki purtii yhtä samii munast, ja se tulehtu. Daaa- voitteks tajuu, et ne vanhahomo lääkärit väitti et muka mun vika ,et samin penis meni kuolioon, ja tippu niinq pois. Ei varmaan kuule mun suussa ole muuta kun Laten spekut. Mut hei, nyt pitää mennä niit Twilighti homoi kattoo, ja sormettaa. IHQDAA oon vampyri!

        Mielisairaita kaikki... Ja aloittaja puhu ittesä pussiin jo viidennessä lauseessa sanoessaan olevansa yli 400-vuotias, vaikka 1600-luvun PUOLIVÄLISSÄ syntynyt voi olla n. 340-360 vuotias!!! Älä yritä huijata poliisia... :)


    • ~Re~

      Hei olen tässä koittanut miettiä että jos nuoren elämä on surkeaa ja haluaisi jotain pysyvää miten sen saisi tai siis tiedät mitä tarkoitan.Toivoisin että lukisit tätä sivustoasi vielä, mutta tietenki sinulla on muutakin tekemistä.Mutta toivon että vastaisit ainakin pariin kysymykseeni.
      1)Onko silmäsi punaiset vai ihan normaalit.
      2)Onko lääkettä tohon vampirismiin?
      3)Voitteko jäljittää ihmisiä ympäri maailmaa pelkän hajun vaikutuksella?
      4)Jos olet vampyyri niin miksi halusit niin kovaa paljastaa ystäviesi salaisuuden?
      Ps:En väitä uskovani vampirismiin ja en myöskään väitä että elämäni olisi surkeeta.En myöskän väitä etteikö vampyyrejä voisi olla?

      • Kreishan Legewat

        1. Musta pupilli ja punaista valkoisen silmämunan sijasta ympäri silmää.
        2. On ollut mutta se on otettu pois käytöstä. Jos muutos on jo edennyt pitemmälle, lääkkeet ei auta enään.
        3. Ei voi, mutta hajuaisti on herkkä.

        Lue lisää. Se on eräs organisaatio joka luotiin jo kauan sitten ja tällä hetkellä se on lopetettu koska rahoitusta ei enään tule. Organisaation tarkoitus oli kouluttaa Zombien että Vampyyrien tappajia. Ei mitään mielivaltaista tappamista vaan "vampyyri sekä zombi" lajiston kasvun kontrollointia.

        Fvza.org


      • ~Re~
        Kreishan Legewat kirjoitti:

        1. Musta pupilli ja punaista valkoisen silmämunan sijasta ympäri silmää.
        2. On ollut mutta se on otettu pois käytöstä. Jos muutos on jo edennyt pitemmälle, lääkkeet ei auta enään.
        3. Ei voi, mutta hajuaisti on herkkä.

        Lue lisää. Se on eräs organisaatio joka luotiin jo kauan sitten ja tällä hetkellä se on lopetettu koska rahoitusta ei enään tule. Organisaation tarkoitus oli kouluttaa Zombien että Vampyyrien tappajia. Ei mitään mielivaltaista tappamista vaan "vampyyri sekä zombi" lajiston kasvun kontrollointia.

        Fvza.org

        Kiitos paljon tiedoistasi ja anteeksi uteliaisuuteni minulla on vielä pari askarruttavaa asiaa joita haluaisin kovasti saada selkoa.Kiitos etukäteen jos joku viittisi vastata.1)Onko kuulonne hyvä?2)asuuko yhtään vampyyriä kenties vaasassa? 2)Voiko kuka tahansa muuttua vampyyriksi? 3)Missä nukutte yleensä vai onko teillä ylipäätänsä mitään vakituista paikka? :´´) Siinä kaikki.


      • ~Re~
        ~Re~ kirjoitti:

        Kiitos paljon tiedoistasi ja anteeksi uteliaisuuteni minulla on vielä pari askarruttavaa asiaa joita haluaisin kovasti saada selkoa.Kiitos etukäteen jos joku viittisi vastata.1)Onko kuulonne hyvä?2)asuuko yhtään vampyyriä kenties vaasassa? 2)Voiko kuka tahansa muuttua vampyyriksi? 3)Missä nukutte yleensä vai onko teillä ylipäätänsä mitään vakituista paikka? :´´) Siinä kaikki.

        Anteeksi vielä viime-tekstistä jäi pois pari valittua hommaa.^^Mutta siis jos on mahdollisia keinoja olla vampyyri olisi mukava kuulla siitä en tietenkää itse erityisemmin ole ajatellut tulla vamyypriksi.


      • Altistua päivässä
        ~Re~ kirjoitti:

        Kiitos paljon tiedoistasi ja anteeksi uteliaisuuteni minulla on vielä pari askarruttavaa asiaa joita haluaisin kovasti saada selkoa.Kiitos etukäteen jos joku viittisi vastata.1)Onko kuulonne hyvä?2)asuuko yhtään vampyyriä kenties vaasassa? 2)Voiko kuka tahansa muuttua vampyyriksi? 3)Missä nukutte yleensä vai onko teillä ylipäätänsä mitään vakituista paikka? :´´) Siinä kaikki.

        1. Kuulo on herkkä.

        2. Luultavasti ei, koska se olisi strategisesti huono paikka, joten isommat kaupungit ovat parempia paikkoja, sekä "ei niin julkiset". Jos siellä on niin se on joko "kulkeva vampyyri" taikka sitten vampyyri joka asuu siellä mutta ruokailee muualla. (Kyllä erottaisit vampyyrin melko selvästi jos vastaan tulisi. Paikanvaihto myös onnistuu nopeasti, koska vampyyrit on erittäin nopeita juoksijoita. Ei mitään ihmejuoksijoita mitä elokuvissa annetaan olettaa, vaan juoksevat vain nopeaa.)

        3. Voi muuttua kuka tahansa vampyyriksi.

        4. Vampyyrit nukkuvat siellä missä tuntee turvalliseksi.

        "Mutta siis jos on mahdollisia keinoja olla vampyyri"

        Sinun pitää veresi kanssa altistua virukselle joka muuttaa sinut vampyyriksi pikkuhiljaa. Ei tarvitse edes tulla purruksi. En tiedä kuitenkaan varmaa tulosta kuinka paljon tuota virusta pitää tulla altistetuksi verellesi, että alat muuttumaan vampyyriksi.


      • ~Re~
        Altistua päivässä kirjoitti:

        1. Kuulo on herkkä.

        2. Luultavasti ei, koska se olisi strategisesti huono paikka, joten isommat kaupungit ovat parempia paikkoja, sekä "ei niin julkiset". Jos siellä on niin se on joko "kulkeva vampyyri" taikka sitten vampyyri joka asuu siellä mutta ruokailee muualla. (Kyllä erottaisit vampyyrin melko selvästi jos vastaan tulisi. Paikanvaihto myös onnistuu nopeasti, koska vampyyrit on erittäin nopeita juoksijoita. Ei mitään ihmejuoksijoita mitä elokuvissa annetaan olettaa, vaan juoksevat vain nopeaa.)

        3. Voi muuttua kuka tahansa vampyyriksi.

        4. Vampyyrit nukkuvat siellä missä tuntee turvalliseksi.

        "Mutta siis jos on mahdollisia keinoja olla vampyyri"

        Sinun pitää veresi kanssa altistua virukselle joka muuttaa sinut vampyyriksi pikkuhiljaa. Ei tarvitse edes tulla purruksi. En tiedä kuitenkaan varmaa tulosta kuinka paljon tuota virusta pitää tulla altistetuksi verellesi, että alat muuttumaan vampyyriksi.

        Kiitos todella paljon tiedoistasi olen hyvin-kiitollinen että jaat tietojasi vaikka itse vaarannat itsesi tämän takia.Olin kiinostunut tosta virus-hommasta en tietenkään itse halauisi olla ``vampyyri´´perjaatteessa nimittäin eihän teidänkään elämä mitään ruusulla-tanssimista ole,mutta kiitoksia joka tapauksessa.


      • Veen Celesian
        ~Re~ kirjoitti:

        Kiitos todella paljon tiedoistasi olen hyvin-kiitollinen että jaat tietojasi vaikka itse vaarannat itsesi tämän takia.Olin kiinostunut tosta virus-hommasta en tietenkään itse halauisi olla ``vampyyri´´perjaatteessa nimittäin eihän teidänkään elämä mitään ruusulla-tanssimista ole,mutta kiitoksia joka tapauksessa.

        Olen rehellinen niin joudun sinulle paljastamaan erään asian.

        1. En ole vampyyri.
        2. Tiedän näistä asioista koska olen tietoinen, sekä että informaation kautta.
        3. Autoin informaationsaannissasi jotta tiedät mitä odottaa jos vampyyrin tapaat.

        4. Eräs tärkein informaatio. Vampyyri saattaa hyökätä päällesi tai ei tavatessasi sellaisen, riippuu siitä kuka hän on, koska vaikka muuttuu vampyyriksi, vielä omaa oman personallisuuden. Personaallisuuden menettäminen vaatisi että muuttuisi zombiksi, koska zombina, niin, varmaan tiedätkin.


      • ?
        Veen Celesian kirjoitti:

        Olen rehellinen niin joudun sinulle paljastamaan erään asian.

        1. En ole vampyyri.
        2. Tiedän näistä asioista koska olen tietoinen, sekä että informaation kautta.
        3. Autoin informaationsaannissasi jotta tiedät mitä odottaa jos vampyyrin tapaat.

        4. Eräs tärkein informaatio. Vampyyri saattaa hyökätä päällesi tai ei tavatessasi sellaisen, riippuu siitä kuka hän on, koska vaikka muuttuu vampyyriksi, vielä omaa oman personallisuuden. Personaallisuuden menettäminen vaatisi että muuttuisi zombiksi, koska zombina, niin, varmaan tiedätkin.

        Kaikki alkoi --> Vuonna 2005 olin lenkillä niikuin yleensäkkin ilta-9.00. Asun aika syrjässä mutta ei siitä sen enempää,olin lenkillä metsän vieressä heti sen jälkeen ku olin kirjoittanut tänne.Kuulin askelia mutta en niinkään kiinnittänyt asiaan juuri huomiota koska se on hyvin yleistä suurhehko metsissä.Mutta kun pääsin kotiin juoksu-lenkiltä näin varjon meidän seinässä.(luulen sitä ruakoksi tai joksikin)Parina päivänä toistui sama asia ja jokin tarkaili minua mutta en kyennyt näkemään häntä ikinä nimittäin oli niin pimeetä siihen-aikaan.Sama toistui kun me muutettiin vähän-syrjempään sain tähän henkilöön jonkinlaisen ``yhteyden´´ ajan mittaan totuin hänen läsnä oloonsa enkä enään ihmetellyt/pelännyt.Itse asiassa tämä henkilö sai minut tuntemaan oloni turvalliseksi.En tähänkään menessä tiedä kuka hän on mutta minulla on yhteys-tähän ei tarvitse puhua ollenkaan ihan-niikuin hän tajuaisi kaiken ennakolta.Olen/olin hyvin utelias tämän suhteen mutta muuta-juuri en saanut selville ettäkun olen huomaanut että hän kuuntelee minua ja tarkkailee.En edes tiedä hänen nimeäänsä,mutta jotenki hän on minulle hyvin läheinen hän on niikuin toinen käteni juttelen joskus ulkona kun ketään ei ole lähettyvillä ja hän on läsnä siellä tiedän sen.Ja nytten menee sitten hulummaksi ehkä olen tullut hulluksi mutta hyvällä tavalla!Nimittäin pidän parvekkeeni ovea aina auki ja siellä käy välillä joku olen varma tähän asti en tiedä mitään muuta juuri mutta neuvoja teiltä tulin kerjäämään.Tämä olento on minulle hyvin tärkeä en tiedä miksi?


      • Tarkkailijat pimeäss
        ? kirjoitti:

        Kaikki alkoi --> Vuonna 2005 olin lenkillä niikuin yleensäkkin ilta-9.00. Asun aika syrjässä mutta ei siitä sen enempää,olin lenkillä metsän vieressä heti sen jälkeen ku olin kirjoittanut tänne.Kuulin askelia mutta en niinkään kiinnittänyt asiaan juuri huomiota koska se on hyvin yleistä suurhehko metsissä.Mutta kun pääsin kotiin juoksu-lenkiltä näin varjon meidän seinässä.(luulen sitä ruakoksi tai joksikin)Parina päivänä toistui sama asia ja jokin tarkaili minua mutta en kyennyt näkemään häntä ikinä nimittäin oli niin pimeetä siihen-aikaan.Sama toistui kun me muutettiin vähän-syrjempään sain tähän henkilöön jonkinlaisen ``yhteyden´´ ajan mittaan totuin hänen läsnä oloonsa enkä enään ihmetellyt/pelännyt.Itse asiassa tämä henkilö sai minut tuntemaan oloni turvalliseksi.En tähänkään menessä tiedä kuka hän on mutta minulla on yhteys-tähän ei tarvitse puhua ollenkaan ihan-niikuin hän tajuaisi kaiken ennakolta.Olen/olin hyvin utelias tämän suhteen mutta muuta-juuri en saanut selville ettäkun olen huomaanut että hän kuuntelee minua ja tarkkailee.En edes tiedä hänen nimeäänsä,mutta jotenki hän on minulle hyvin läheinen hän on niikuin toinen käteni juttelen joskus ulkona kun ketään ei ole lähettyvillä ja hän on läsnä siellä tiedän sen.Ja nytten menee sitten hulummaksi ehkä olen tullut hulluksi mutta hyvällä tavalla!Nimittäin pidän parvekkeeni ovea aina auki ja siellä käy välillä joku olen varma tähän asti en tiedä mitään muuta juuri mutta neuvoja teiltä tulin kerjäämään.Tämä olento on minulle hyvin tärkeä en tiedä miksi?

        Harmailla on tapana ensikontakteilla vähän olla syrjemmässä ja luoda vähän sellaista ilmapiiriä. Harmaat ei ole kuitenkaan ainoa rotu joka saattaa piileskellä ensikontakteilla vähän syrjemmässä. Puhun nyt roduista joilla on alukset. En tiedä mutta useat henkilöt jättävät parvekkeen auki että joku ottaisi kontaktia, kuka se onkaan.

        Kysyn vain lisäinformaatiota. Oletko nähnyt mitään taivaalla?

        En itse tiedä minkälaisesta henkilöstä on kysymys. Olennot kuin olennot ovat minulle henkilöitä.

        Olennot jotka omistavat aluksen kyllä pääsevät sisälle vaikka lukitsisit itsesi minne tahansa. Jaettua teknologiaa.

        Kun itsekin olen yksin ulkona pimeällä, kuulen askelia jotka tulevat jonkin asteen lähemmäs, mutta ei näköetäisyydelle. Itse olen kontaktihenkilö niin saatan vähän olla useamman rodun tarkkailussa, mutta en tiedä sitten että ketkä sitten tarkkailee. Itse en vielä ole tottunut tähän tarkkailuun mutta eiköhän se ajan kanssa.


      • Kuka on tämä henkilö
        ? kirjoitti:

        Kaikki alkoi --> Vuonna 2005 olin lenkillä niikuin yleensäkkin ilta-9.00. Asun aika syrjässä mutta ei siitä sen enempää,olin lenkillä metsän vieressä heti sen jälkeen ku olin kirjoittanut tänne.Kuulin askelia mutta en niinkään kiinnittänyt asiaan juuri huomiota koska se on hyvin yleistä suurhehko metsissä.Mutta kun pääsin kotiin juoksu-lenkiltä näin varjon meidän seinässä.(luulen sitä ruakoksi tai joksikin)Parina päivänä toistui sama asia ja jokin tarkaili minua mutta en kyennyt näkemään häntä ikinä nimittäin oli niin pimeetä siihen-aikaan.Sama toistui kun me muutettiin vähän-syrjempään sain tähän henkilöön jonkinlaisen ``yhteyden´´ ajan mittaan totuin hänen läsnä oloonsa enkä enään ihmetellyt/pelännyt.Itse asiassa tämä henkilö sai minut tuntemaan oloni turvalliseksi.En tähänkään menessä tiedä kuka hän on mutta minulla on yhteys-tähän ei tarvitse puhua ollenkaan ihan-niikuin hän tajuaisi kaiken ennakolta.Olen/olin hyvin utelias tämän suhteen mutta muuta-juuri en saanut selville ettäkun olen huomaanut että hän kuuntelee minua ja tarkkailee.En edes tiedä hänen nimeäänsä,mutta jotenki hän on minulle hyvin läheinen hän on niikuin toinen käteni juttelen joskus ulkona kun ketään ei ole lähettyvillä ja hän on läsnä siellä tiedän sen.Ja nytten menee sitten hulummaksi ehkä olen tullut hulluksi mutta hyvällä tavalla!Nimittäin pidän parvekkeeni ovea aina auki ja siellä käy välillä joku olen varma tähän asti en tiedä mitään muuta juuri mutta neuvoja teiltä tulin kerjäämään.Tämä olento on minulle hyvin tärkeä en tiedä miksi?

        En tiedä kiinnostaako tai ei, mutta kun kerta parvekkeellasi käy joku, jätäppä paperi sekä kynä ja kysymys paperiin.

        Kuka olet?

        Tuo on erittäin simppeli kysymys ja laita se sekä suomenkiellä että englanninkielellä.

        Kuka olet?
        Who you are?

        En tiedä tuleeko vastausta, mutta tämä on ainakin yksi tapa viestiä tämän olennon kanssa, koska hän tuntuu ainakin seuraavan sinua että jollain tavalla sinusta kiinnostunut, en tiedä sitten missä mielessä hän on sinusta kiinnostunut, että ole myös varuillasi.


      • ?
        Kuka on tämä henkilö kirjoitti:

        En tiedä kiinnostaako tai ei, mutta kun kerta parvekkeellasi käy joku, jätäppä paperi sekä kynä ja kysymys paperiin.

        Kuka olet?

        Tuo on erittäin simppeli kysymys ja laita se sekä suomenkiellä että englanninkielellä.

        Kuka olet?
        Who you are?

        En tiedä tuleeko vastausta, mutta tämä on ainakin yksi tapa viestiä tämän olennon kanssa, koska hän tuntuu ainakin seuraavan sinua että jollain tavalla sinusta kiinnostunut, en tiedä sitten missä mielessä hän on sinusta kiinnostunut, että ole myös varuillasi.

        Nämä neuvvot olivat hyvin mielen kiintoisia mutta ottakaa myös huomioon että aiemmin kirjoittamani-viesti oli jokseenkin pilkkaava mutta olin vielä hyvin-nuori ja tyhmä.Pilkkasin tätä Miriam Borg-ia.Olin vain 13-14-vuotias nyt olen aikuistunu ja muutan pian omilleni joten minua huolettaa tämä asia hieman nimittäin olen varma että tällä täytyy olla jokseenki ``yliluonnollisia´´ voimia en tietenkään ole varma mutta normaali ihminen hän ei ole.Ketää ei voisi hävitä kuin tuhka-tuleen,hän ei suostu kertomaan nimeään eikä itsestään mitään.Ylipäätänsä tämä ei puhu!Olen kuullut kun hän hengittää ja huokailee muuta hän ei juuri tee.En saa unta jos en juttele tätä en halua pois häntä lähettyviltäni koska tunnen olevani suojassa hänen kannssaan.Haluaisin vain tietää kuka tulee yöllä terassilleni ja kuka tämä ihminen/olento on?Tämä minun tunteeni on ikään-kuin olisin ``rakastunut´´sillä tämä tuntematon henkilö kuka lieneekään kerranki kuuntelee minua hän tietää kaiken minusta,mutta minä en-tiedä hänestä juurikaan mitään.


      • ?
        ? kirjoitti:

        Nämä neuvvot olivat hyvin mielen kiintoisia mutta ottakaa myös huomioon että aiemmin kirjoittamani-viesti oli jokseenkin pilkkaava mutta olin vielä hyvin-nuori ja tyhmä.Pilkkasin tätä Miriam Borg-ia.Olin vain 13-14-vuotias nyt olen aikuistunu ja muutan pian omilleni joten minua huolettaa tämä asia hieman nimittäin olen varma että tällä täytyy olla jokseenki ``yliluonnollisia´´ voimia en tietenkään ole varma mutta normaali ihminen hän ei ole.Ketää ei voisi hävitä kuin tuhka-tuleen,hän ei suostu kertomaan nimeään eikä itsestään mitään.Ylipäätänsä tämä ei puhu!Olen kuullut kun hän hengittää ja huokailee muuta hän ei juuri tee.En saa unta jos en juttele tätä en halua pois häntä lähettyviltäni koska tunnen olevani suojassa hänen kannssaan.Haluaisin vain tietää kuka tulee yöllä terassilleni ja kuka tämä ihminen/olento on?Tämä minun tunteeni on ikään-kuin olisin ``rakastunut´´sillä tämä tuntematon henkilö kuka lieneekään kerranki kuuntelee minua hän tietää kaiken minusta,mutta minä en-tiedä hänestä juurikaan mitään.

        Ei en ole sattumoisin nähnyt taivaalla juuri mitään.


      • Ei tarpeeksi infoa
        ? kirjoitti:

        Nämä neuvvot olivat hyvin mielen kiintoisia mutta ottakaa myös huomioon että aiemmin kirjoittamani-viesti oli jokseenkin pilkkaava mutta olin vielä hyvin-nuori ja tyhmä.Pilkkasin tätä Miriam Borg-ia.Olin vain 13-14-vuotias nyt olen aikuistunu ja muutan pian omilleni joten minua huolettaa tämä asia hieman nimittäin olen varma että tällä täytyy olla jokseenki ``yliluonnollisia´´ voimia en tietenkään ole varma mutta normaali ihminen hän ei ole.Ketää ei voisi hävitä kuin tuhka-tuleen,hän ei suostu kertomaan nimeään eikä itsestään mitään.Ylipäätänsä tämä ei puhu!Olen kuullut kun hän hengittää ja huokailee muuta hän ei juuri tee.En saa unta jos en juttele tätä en halua pois häntä lähettyviltäni koska tunnen olevani suojassa hänen kannssaan.Haluaisin vain tietää kuka tulee yöllä terassilleni ja kuka tämä ihminen/olento on?Tämä minun tunteeni on ikään-kuin olisin ``rakastunut´´sillä tämä tuntematon henkilö kuka lieneekään kerranki kuuntelee minua hän tietää kaiken minusta,mutta minä en-tiedä hänestä juurikaan mitään.

        Ei ne vampyyrit tule perään jos pilkkaat niitä. Toki jotkut saattavat vähän hermostua kun heistä puhutaan kuin heitä ei olisi olemassakaan. Jokaisella on oma personallisuutensa loppujenlopuksi, oli vampyyri tai ei. Useat vampyyrit ymmärtävät että suuresti kun joku erilainen avaa suunsa julkisella paikalla niin alkaa tulemaan sontaa joka tuutista viestinlisukkeeksi, eli vähän kuin se "vittuilupuhelin" sketsi.

        Muista sekin ettei vain vampyyrit seuraa näitä keskusteluja.

        Mitä luultavammin tuo olento on jokin muu jos se on seurannut jo kauan sinua. Arvelen sen liikkuvan universaaliportaalin välissä, eli pysyy siinä todellisuudessa missä sinä olet mutta kadottaa itsensä fyysisenä toiselle tasolle. (Tiedät sitten myöhemmin tästä enemmän, itse)

        Minulla ei ole kuitenkaan mitään tietoa kuka se on, koska informaatio mitä olet antanut ei ole vielä tarpeeksi hyvää selvittääkseen että kuka sinun lähelläsi kulkee.


      • ?
        Ei tarpeeksi infoa kirjoitti:

        Ei ne vampyyrit tule perään jos pilkkaat niitä. Toki jotkut saattavat vähän hermostua kun heistä puhutaan kuin heitä ei olisi olemassakaan. Jokaisella on oma personallisuutensa loppujenlopuksi, oli vampyyri tai ei. Useat vampyyrit ymmärtävät että suuresti kun joku erilainen avaa suunsa julkisella paikalla niin alkaa tulemaan sontaa joka tuutista viestinlisukkeeksi, eli vähän kuin se "vittuilupuhelin" sketsi.

        Muista sekin ettei vain vampyyrit seuraa näitä keskusteluja.

        Mitä luultavammin tuo olento on jokin muu jos se on seurannut jo kauan sinua. Arvelen sen liikkuvan universaaliportaalin välissä, eli pysyy siinä todellisuudessa missä sinä olet mutta kadottaa itsensä fyysisenä toiselle tasolle. (Tiedät sitten myöhemmin tästä enemmän, itse)

        Minulla ei ole kuitenkaan mitään tietoa kuka se on, koska informaatio mitä olet antanut ei ole vielä tarpeeksi hyvää selvittääkseen että kuka sinun lähelläsi kulkee.

        Informaatiota on jokseenki vähän,mutta en tiedä itsekkään juuri mitään tästä henkilöstä.


      • psivamp
        ? kirjoitti:

        Kaikki alkoi --> Vuonna 2005 olin lenkillä niikuin yleensäkkin ilta-9.00. Asun aika syrjässä mutta ei siitä sen enempää,olin lenkillä metsän vieressä heti sen jälkeen ku olin kirjoittanut tänne.Kuulin askelia mutta en niinkään kiinnittänyt asiaan juuri huomiota koska se on hyvin yleistä suurhehko metsissä.Mutta kun pääsin kotiin juoksu-lenkiltä näin varjon meidän seinässä.(luulen sitä ruakoksi tai joksikin)Parina päivänä toistui sama asia ja jokin tarkaili minua mutta en kyennyt näkemään häntä ikinä nimittäin oli niin pimeetä siihen-aikaan.Sama toistui kun me muutettiin vähän-syrjempään sain tähän henkilöön jonkinlaisen ``yhteyden´´ ajan mittaan totuin hänen läsnä oloonsa enkä enään ihmetellyt/pelännyt.Itse asiassa tämä henkilö sai minut tuntemaan oloni turvalliseksi.En tähänkään menessä tiedä kuka hän on mutta minulla on yhteys-tähän ei tarvitse puhua ollenkaan ihan-niikuin hän tajuaisi kaiken ennakolta.Olen/olin hyvin utelias tämän suhteen mutta muuta-juuri en saanut selville ettäkun olen huomaanut että hän kuuntelee minua ja tarkkailee.En edes tiedä hänen nimeäänsä,mutta jotenki hän on minulle hyvin läheinen hän on niikuin toinen käteni juttelen joskus ulkona kun ketään ei ole lähettyvillä ja hän on läsnä siellä tiedän sen.Ja nytten menee sitten hulummaksi ehkä olen tullut hulluksi mutta hyvällä tavalla!Nimittäin pidän parvekkeeni ovea aina auki ja siellä käy välillä joku olen varma tähän asti en tiedä mitään muuta juuri mutta neuvoja teiltä tulin kerjäämään.Tämä olento on minulle hyvin tärkeä en tiedä miksi?

        Metsänväkeähän tuo selkeästi kuulostaa olevan. Minullakin on näitä ystäviä nyt kotonani 4 ja osa suorittamassa tiettyjä tehtäviä. Olet todella onnekas, kun olet saanut hänet vierellesi.
        ET OLE HULLU vaan maailma on vain satanistien aivopesun sumentama.
        Kannattaa tutustua todellisuuteen internetin kautta.
        Aloita vaikka wikipediasta näistä:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Metsänväki
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Luokka:Suomalaiset_jumalat_ja_taruolennot
        Sitten vaan sydämen polulle opettelemaan alkemian perusteet, kun sinulla kerran lahjat tähän on.


      • Khel En Janilus
        psivamp kirjoitti:

        Metsänväkeähän tuo selkeästi kuulostaa olevan. Minullakin on näitä ystäviä nyt kotonani 4 ja osa suorittamassa tiettyjä tehtäviä. Olet todella onnekas, kun olet saanut hänet vierellesi.
        ET OLE HULLU vaan maailma on vain satanistien aivopesun sumentama.
        Kannattaa tutustua todellisuuteen internetin kautta.
        Aloita vaikka wikipediasta näistä:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Metsänväki
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Luokka:Suomalaiset_jumalat_ja_taruolennot
        Sitten vaan sydämen polulle opettelemaan alkemian perusteet, kun sinulla kerran lahjat tähän on.

        Otappa sellainen opiksesi, on olentoja jotka toimivat omalla tavallaan riippuen siitä mitä heidän suunnitelmissaan on. Metsänväki on "nimitys" kun ei osata ymmärtää olentoja yksilöinä.

        Jos esimerkiksi tulivuoressa asuisi ihmisiä niin useimmiten heidät nimitettäisiin tulivuoriväeksi yksilön sijasta.

        Ymmärrätkö nyt mistä nimitys tulee?


      • zetojenPuppeli
        Tarkkailijat pimeäss kirjoitti:

        Harmailla on tapana ensikontakteilla vähän olla syrjemmässä ja luoda vähän sellaista ilmapiiriä. Harmaat ei ole kuitenkaan ainoa rotu joka saattaa piileskellä ensikontakteilla vähän syrjemmässä. Puhun nyt roduista joilla on alukset. En tiedä mutta useat henkilöt jättävät parvekkeen auki että joku ottaisi kontaktia, kuka se onkaan.

        Kysyn vain lisäinformaatiota. Oletko nähnyt mitään taivaalla?

        En itse tiedä minkälaisesta henkilöstä on kysymys. Olennot kuin olennot ovat minulle henkilöitä.

        Olennot jotka omistavat aluksen kyllä pääsevät sisälle vaikka lukitsisit itsesi minne tahansa. Jaettua teknologiaa.

        Kun itsekin olen yksin ulkona pimeällä, kuulen askelia jotka tulevat jonkin asteen lähemmäs, mutta ei näköetäisyydelle. Itse olen kontaktihenkilö niin saatan vähän olla useamman rodun tarkkailussa, mutta en tiedä sitten että ketkä sitten tarkkailee. Itse en vielä ole tottunut tähän tarkkailuun mutta eiköhän se ajan kanssa.

        Harmaita ei muisteta liittyneeksi pelkästään metsässä olemisen syyksi. Niin kuin tiedät heidän tarkoituksensa ovat muita kuin vain seurata ihmisiä, eikä heille kelpaa kuka tahansa.

        Tuttuja ovat minullekin nämä zetojen tarkkailut... Hommaa tai tee itsellesi orgoniitti, niin saat rauhan näiltä ja heidän astraalikehoiltaan.


      • psiVamppi
        Khel En Janilus kirjoitti:

        Otappa sellainen opiksesi, on olentoja jotka toimivat omalla tavallaan riippuen siitä mitä heidän suunnitelmissaan on. Metsänväki on "nimitys" kun ei osata ymmärtää olentoja yksilöinä.

        Jos esimerkiksi tulivuoressa asuisi ihmisiä niin useimmiten heidät nimitettäisiin tulivuoriväeksi yksilön sijasta.

        Ymmärrätkö nyt mistä nimitys tulee?

        En sitä ole luullutkaan, eikä viestistänikään sitä kuvaa saa. Tunnen kyllä tarkemminkin väet, en vain näe tarvetta tuoda enempää tietoa kun hän löytää tuonkin vihjeen perusteella etsimänsä.
        Niin mistä tiedän että mitä nuo olennot ovat niin tuttuni kertoi että se on heitä. :D


      • ?
        psivamp kirjoitti:

        Metsänväkeähän tuo selkeästi kuulostaa olevan. Minullakin on näitä ystäviä nyt kotonani 4 ja osa suorittamassa tiettyjä tehtäviä. Olet todella onnekas, kun olet saanut hänet vierellesi.
        ET OLE HULLU vaan maailma on vain satanistien aivopesun sumentama.
        Kannattaa tutustua todellisuuteen internetin kautta.
        Aloita vaikka wikipediasta näistä:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Metsänväki
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Luokka:Suomalaiset_jumalat_ja_taruolennot
        Sitten vaan sydämen polulle opettelemaan alkemian perusteet, kun sinulla kerran lahjat tähän on.

        Kiitos paljon kaikille jotka antoivat neuvvojanne toisten neuvot attoi ehkä enemmän toiset taas vähemmän,mutta kiitos silti kaikille kokeilen teidän ideoita jos ne sattumoisin toimii niin kiitos etu-käteen kaikille.


      • ?
        ? kirjoitti:

        Kiitos paljon kaikille jotka antoivat neuvvojanne toisten neuvot attoi ehkä enemmän toiset taas vähemmän,mutta kiitos silti kaikille kokeilen teidän ideoita jos ne sattumoisin toimii niin kiitos etu-käteen kaikille.

        Tosta kyseisestä ``Metsäväestä´´ se ei kuulostanut oikein siltä mikä tämä on.Sillä tämä kyseinen-henkilö on ihmisen-kokoinen ja hengittää/huokailee.


      • teletaapio
        ? kirjoitti:

        Tosta kyseisestä ``Metsäväestä´´ se ei kuulostanut oikein siltä mikä tämä on.Sillä tämä kyseinen-henkilö on ihmisen-kokoinen ja hengittää/huokailee.

        "Mitä luultavammin tuo olento on jokin muu jos se on seurannut jo kauan sinua. Arvelen sen liikkuvan universaaliportaalin välissä, eli pysyy siinä todellisuudessa missä sinä olet mutta kadottaa itsensä fyysisenä toiselle tasolle."
        Huh, huh. Tähän viiltävään analyysiin on aika vaikea enää keksiä mitään lisättävää. Joku huokailee, ja läähättelee varjoissa tyttöä seuraillen niin se on aivan selvästi metsänväki. Mikäpä muukaan.


      • Ashmidad
        teletaapio kirjoitti:

        "Mitä luultavammin tuo olento on jokin muu jos se on seurannut jo kauan sinua. Arvelen sen liikkuvan universaaliportaalin välissä, eli pysyy siinä todellisuudessa missä sinä olet mutta kadottaa itsensä fyysisenä toiselle tasolle."
        Huh, huh. Tähän viiltävään analyysiin on aika vaikea enää keksiä mitään lisättävää. Joku huokailee, ja läähättelee varjoissa tyttöä seuraillen niin se on aivan selvästi metsänväki. Mikäpä muukaan.

        Monilla ihmisillä on usein eri-näkemyksensä asioista,mutta nyt palaamme iki-vanhaan kysymykseen onko vampyyrejä?Kyllä tämä asia on sellainen josta kukin vuorollaan kiistelevät.Kaikkien tulisi vuorollaan joskus miettiä asiaa se ei ole niin yksin-kertainen kuin luulet.Asiat voivat näyttää eri-näkemykseltä eri-kannoin.Monet uskovat vampyyrien olevan jokin eliitti parempaan elämään ikään kuin portti pois vaikeuksista.Ikuinen-elämä ja veren-vaaniminen se ei ole sellaista.Minun oma näkemykseni on tämmöinen.
        1)auringon-valo,auringon-valo ei aiheuta vampyyreille haittaa paljoa.Suurimiksi osiksi se voi turmella näköä jos vampyyri katsoisi ulkona aurinkoa seuraukset olisivat seuraavat hänen silmissään voisi ``puhjeta´´ veri-suoni joka ei ole vaarallista se tuottaa vain usein kipua tai ainakin (ihmisillä)eli silmät alkaisivat punottaa tietystä kohtaa.


        2)Veri on vampyyrien mielestä ikään-kuin heidän ``oma jumalansa´´ se on heidän oma kirouksensa jonka he tuovat mukanaan palatessaan takaisin ``elämään´´

        3)Nopeus on rajallinen pienen hitusen verran heidän verensä voi olla ``kiinteytyvää´´ ja siitä syystä heidän lihaksensa ja juoksu nopeentuisivat.(ikään kuin käyttäisi Stereroidia lihas jännitys ainetta)

        4)Hampaat tulisivat syntyessään ne eivät olisi niin pitkiä-kuin truebloodissa,moonlightissä tai vampyre diarisessa.Vain hitusen terävämmät ja hiukan pidemmät.

        5)Pieni-lisäys vampyyrit eväit voisi katsoa aurinkoa tai tvtä liika nimittäin he saisivat siitä suunatonta kipua sillä heidän näkönsä olisi parempi kuin muiden ja siitä johtuen heillä alkaisi punottaa silmät.

        6)Vampyyrin uskonnot jos vampyyri ei jostain syystä pitäisi omasta ``jumalasta´´ usein he siirtyisivät Kristin-uskoon tai Budhalaisuuten siitä ei ole varmaa tietoa miksi mutta, he eivät pelkää ristiä tai vihki-vettä myöskään valko-sipuli ei aiheuta paljon mitään vain iljettävän hajun.

        7)Veren saanti,veren-saanti voi joskus olla oikukas koska he eivät halua satuttaa ihmisiä!Yleensä heille voi luovuttaa omaa ``nestettä´´ tai he saavat sitä ystäviltään pahimassa tilassa vampyyri menehtyy vähäiseen-saantiinsa.

        Ps:Vampyyrien jahtaajia on mutta toivon että ihmiset hyvät ymärtäisitte lopettaa sen nimittäin kaikki eivät ole pahoja tietenki on synnynäisiä sellaisia (ihan niikuin ihmisiäkin)Mutta he eivät silti tarkoita pahaa.Toivon että jotkut voisi kertoa eri-näkemyksensä tästä asiasta jotta voisimme jakaa tämän kaiken tiedon.
        Muistakaa olla avonnaisia elämälle.Ikuisuuden-eliksiiri ei ole lähellä mutta ei ulotumattomissa jos pystyy antaa mahdollisuuden elämälle voi olla avoinna uusille-asioille ihminen on luotu elämään vain kerran ja siihen pyrimme,pyrimme nauttimaan kukin omasta ``ikuisesta elämästä´´


      • Michelin2
        Ashmidad kirjoitti:

        Monilla ihmisillä on usein eri-näkemyksensä asioista,mutta nyt palaamme iki-vanhaan kysymykseen onko vampyyrejä?Kyllä tämä asia on sellainen josta kukin vuorollaan kiistelevät.Kaikkien tulisi vuorollaan joskus miettiä asiaa se ei ole niin yksin-kertainen kuin luulet.Asiat voivat näyttää eri-näkemykseltä eri-kannoin.Monet uskovat vampyyrien olevan jokin eliitti parempaan elämään ikään kuin portti pois vaikeuksista.Ikuinen-elämä ja veren-vaaniminen se ei ole sellaista.Minun oma näkemykseni on tämmöinen.
        1)auringon-valo,auringon-valo ei aiheuta vampyyreille haittaa paljoa.Suurimiksi osiksi se voi turmella näköä jos vampyyri katsoisi ulkona aurinkoa seuraukset olisivat seuraavat hänen silmissään voisi ``puhjeta´´ veri-suoni joka ei ole vaarallista se tuottaa vain usein kipua tai ainakin (ihmisillä)eli silmät alkaisivat punottaa tietystä kohtaa.


        2)Veri on vampyyrien mielestä ikään-kuin heidän ``oma jumalansa´´ se on heidän oma kirouksensa jonka he tuovat mukanaan palatessaan takaisin ``elämään´´

        3)Nopeus on rajallinen pienen hitusen verran heidän verensä voi olla ``kiinteytyvää´´ ja siitä syystä heidän lihaksensa ja juoksu nopeentuisivat.(ikään kuin käyttäisi Stereroidia lihas jännitys ainetta)

        4)Hampaat tulisivat syntyessään ne eivät olisi niin pitkiä-kuin truebloodissa,moonlightissä tai vampyre diarisessa.Vain hitusen terävämmät ja hiukan pidemmät.

        5)Pieni-lisäys vampyyrit eväit voisi katsoa aurinkoa tai tvtä liika nimittäin he saisivat siitä suunatonta kipua sillä heidän näkönsä olisi parempi kuin muiden ja siitä johtuen heillä alkaisi punottaa silmät.

        6)Vampyyrin uskonnot jos vampyyri ei jostain syystä pitäisi omasta ``jumalasta´´ usein he siirtyisivät Kristin-uskoon tai Budhalaisuuten siitä ei ole varmaa tietoa miksi mutta, he eivät pelkää ristiä tai vihki-vettä myöskään valko-sipuli ei aiheuta paljon mitään vain iljettävän hajun.

        7)Veren saanti,veren-saanti voi joskus olla oikukas koska he eivät halua satuttaa ihmisiä!Yleensä heille voi luovuttaa omaa ``nestettä´´ tai he saavat sitä ystäviltään pahimassa tilassa vampyyri menehtyy vähäiseen-saantiinsa.

        Ps:Vampyyrien jahtaajia on mutta toivon että ihmiset hyvät ymärtäisitte lopettaa sen nimittäin kaikki eivät ole pahoja tietenki on synnynäisiä sellaisia (ihan niikuin ihmisiäkin)Mutta he eivät silti tarkoita pahaa.Toivon että jotkut voisi kertoa eri-näkemyksensä tästä asiasta jotta voisimme jakaa tämän kaiken tiedon.
        Muistakaa olla avonnaisia elämälle.Ikuisuuden-eliksiiri ei ole lähellä mutta ei ulotumattomissa jos pystyy antaa mahdollisuuden elämälle voi olla avoinna uusille-asioille ihminen on luotu elämään vain kerran ja siihen pyrimme,pyrimme nauttimaan kukin omasta ``ikuisesta elämästä´´

        huiiii alkoi pelottaa minulla on juuri tuollaiset silmät......heheee.....jos vaikka tiet'äisit tulevan mieheni nimen olisin onnellinen.......heheee.....hupsu olet!!


      • v4mp1r3
        Michelin2 kirjoitti:

        huiiii alkoi pelottaa minulla on juuri tuollaiset silmät......heheee.....jos vaikka tiet'äisit tulevan mieheni nimen olisin onnellinen.......heheee.....hupsu olet!!

        Olen 126 vuotias vamppyyri mutta sitä te ette usko ja niin on ehkä parempi enkä voi yöskään paljastaa henkilöllisyyttäni ja tämä viesti on tehty koneella joka tuhotaan 2 päivää lähetyksen jälkeen jäljittämättömyyden takaamiseksi mutta parempi tietää että ne jotka eivät usko vamppyyreihin saattavat kohdata pimeällä kadulla pienen yllätyksen ja niille jotka haukkuvat vamppyyrejä varoituksen sana The hunt is begin.....


      • sinänsä
        v4mp1r3 kirjoitti:

        Olen 126 vuotias vamppyyri mutta sitä te ette usko ja niin on ehkä parempi enkä voi yöskään paljastaa henkilöllisyyttäni ja tämä viesti on tehty koneella joka tuhotaan 2 päivää lähetyksen jälkeen jäljittämättömyyden takaamiseksi mutta parempi tietää että ne jotka eivät usko vamppyyreihin saattavat kohdata pimeällä kadulla pienen yllätyksen ja niille jotka haukkuvat vamppyyrejä varoituksen sana The hunt is begin.....

        Ettei kyseinen vampyyri ole 126 vuodessakaan oppinut suomenkielen perusteita, englanninkielestä puhumattakaan. Mutta kai niistäkin osa on jäänyt jo asemalle.


      • no joku
        v4mp1r3 kirjoitti:

        Olen 126 vuotias vamppyyri mutta sitä te ette usko ja niin on ehkä parempi enkä voi yöskään paljastaa henkilöllisyyttäni ja tämä viesti on tehty koneella joka tuhotaan 2 päivää lähetyksen jälkeen jäljittämättömyyden takaamiseksi mutta parempi tietää että ne jotka eivät usko vamppyyreihin saattavat kohdata pimeällä kadulla pienen yllätyksen ja niille jotka haukkuvat vamppyyrejä varoituksen sana The hunt is begin.....

        siis tuo ihan pölperii kuka nyt tollasta uskois tyhmä


      • no joku
        v4mp1r3 kirjoitti:

        Olen 126 vuotias vamppyyri mutta sitä te ette usko ja niin on ehkä parempi enkä voi yöskään paljastaa henkilöllisyyttäni ja tämä viesti on tehty koneella joka tuhotaan 2 päivää lähetyksen jälkeen jäljittämättömyyden takaamiseksi mutta parempi tietää että ne jotka eivät usko vamppyyreihin saattavat kohdata pimeällä kadulla pienen yllätyksen ja niille jotka haukkuvat vamppyyrejä varoituksen sana The hunt is begin.....

        Siis oikeest hei tää on tyhmää ja ei mitään tyhmiä vampyyreja ooo olemassakaaan äly hoi on tos jättäny sut näköjää ja tuo sun varotuski on iha paskaa vaikka ite oon vast 11


      • no joku21
        v4mp1r3 kirjoitti:

        Olen 126 vuotias vamppyyri mutta sitä te ette usko ja niin on ehkä parempi enkä voi yöskään paljastaa henkilöllisyyttäni ja tämä viesti on tehty koneella joka tuhotaan 2 päivää lähetyksen jälkeen jäljittämättömyyden takaamiseksi mutta parempi tietää että ne jotka eivät usko vamppyyreihin saattavat kohdata pimeällä kadulla pienen yllätyksen ja niille jotka haukkuvat vamppyyrejä varoituksen sana The hunt is begin.....

        et voi vaan pöllähtää et etes tiiä misssä asun en ainakaan helsingissä että sul on sitä mieli kuvitusta aika paljon


      • faceplant
        ~Re~ kirjoitti:

        Kiitos paljon tiedoistasi ja anteeksi uteliaisuuteni minulla on vielä pari askarruttavaa asiaa joita haluaisin kovasti saada selkoa.Kiitos etukäteen jos joku viittisi vastata.1)Onko kuulonne hyvä?2)asuuko yhtään vampyyriä kenties vaasassa? 2)Voiko kuka tahansa muuttua vampyyriksi? 3)Missä nukutte yleensä vai onko teillä ylipäätänsä mitään vakituista paikka? :´´) Siinä kaikki.

        seinäjoella ainaki yks vamppyyri roikku katupylväässä jaloistaan. saatto olla hevari ku oli vartin lähellä mutta ei saa olla skeptinen....


      • bele2010
        Ei tarpeeksi infoa kirjoitti:

        Ei ne vampyyrit tule perään jos pilkkaat niitä. Toki jotkut saattavat vähän hermostua kun heistä puhutaan kuin heitä ei olisi olemassakaan. Jokaisella on oma personallisuutensa loppujenlopuksi, oli vampyyri tai ei. Useat vampyyrit ymmärtävät että suuresti kun joku erilainen avaa suunsa julkisella paikalla niin alkaa tulemaan sontaa joka tuutista viestinlisukkeeksi, eli vähän kuin se "vittuilupuhelin" sketsi.

        Muista sekin ettei vain vampyyrit seuraa näitä keskusteluja.

        Mitä luultavammin tuo olento on jokin muu jos se on seurannut jo kauan sinua. Arvelen sen liikkuvan universaaliportaalin välissä, eli pysyy siinä todellisuudessa missä sinä olet mutta kadottaa itsensä fyysisenä toiselle tasolle. (Tiedät sitten myöhemmin tästä enemmän, itse)

        Minulla ei ole kuitenkaan mitään tietoa kuka se on, koska informaatio mitä olet antanut ei ole vielä tarpeeksi hyvää selvittääkseen että kuka sinun lähelläsi kulkee.

        taitaa olla joku 12-17vuotias kakara joka haluais elää 400vuotta ja ikuisesti ja katsoo liikaa vamppyyri leffoja ja alkaa unelmoida että olisi itse sellainen.. jne..jne....


    • no joku

      en tajua miksi uskottelet että olet vampyyri vaikka tosin Miriana on vanhan aikanen nimi. Eli onko tää totta ollenkaan?

    • EIVITTUOIKEESTI

      Sä olet niiin pellle ei helvetti !!! voi vitttu etsä mikää vampyyri ole

      • no joku

        sähä se asiaa puhut toi on joku tyhmä sen aivot varmaan matkoille lähteny ku luulee olevansa vampyyi


      • ~Misaki~
        no joku kirjoitti:

        sähä se asiaa puhut toi on joku tyhmä sen aivot varmaan matkoille lähteny ku luulee olevansa vampyyi

        Kukaan ei voi sanoa,ettei heitä olisi,mutta kukaan ei voi väittääkkään,että on.
        Vampyyri on jotain sieltä elämän ja kuolemisen rajalta.
        Kuka tietää mikä on totta ja mikä valhetta?
        Et voi vain sanoa,että vampyyrejä ei olisi vain siksi koska ne eivät näyttäydy.
        Sehän olisi sama kuin sanoisit,että ilmaa ei ole olemassa koska en näe sitä!
        Kenties vampyyreja on kenties ei,mutta yksi asia on varmaa.
        Neuvosto salaa meiltä asioista ja miksi,ettei me reaktioitaisi niin vahvasti asioihin.
        Kenties he tietävät asioista paljon enemmän kuin me kenties eivät,mutta olkaa silti avoimin mielin sillä ihmisen on kohdattava totuus ennemmin tai myöhemmin.


        (Olen kiitollinen jos otatte vakavasti asian,ettekä leiki tulella ja vedellä.Jos sanot olevasi vampyyri kuka tietää vaikka luoksesi sen jälkeen tuliskin joku puuvaarna kädessä?Jos menet vain hätiköiden sanomaan ja leuhkimaan olen vampyyri se voi koettua kuolemakseksi muista vampyyrin jahtaajia on!)


      • vamppi
        ~Misaki~ kirjoitti:

        Kukaan ei voi sanoa,ettei heitä olisi,mutta kukaan ei voi väittääkkään,että on.
        Vampyyri on jotain sieltä elämän ja kuolemisen rajalta.
        Kuka tietää mikä on totta ja mikä valhetta?
        Et voi vain sanoa,että vampyyrejä ei olisi vain siksi koska ne eivät näyttäydy.
        Sehän olisi sama kuin sanoisit,että ilmaa ei ole olemassa koska en näe sitä!
        Kenties vampyyreja on kenties ei,mutta yksi asia on varmaa.
        Neuvosto salaa meiltä asioista ja miksi,ettei me reaktioitaisi niin vahvasti asioihin.
        Kenties he tietävät asioista paljon enemmän kuin me kenties eivät,mutta olkaa silti avoimin mielin sillä ihmisen on kohdattava totuus ennemmin tai myöhemmin.


        (Olen kiitollinen jos otatte vakavasti asian,ettekä leiki tulella ja vedellä.Jos sanot olevasi vampyyri kuka tietää vaikka luoksesi sen jälkeen tuliskin joku puuvaarna kädessä?Jos menet vain hätiköiden sanomaan ja leuhkimaan olen vampyyri se voi koettua kuolemakseksi muista vampyyrin jahtaajia on!)

        Vampyyreja on olemassa. Keskiverto vampyyri on vähän liian monta kertaa twilightia katsonut pikkupillu, joka näyttää emopennulta, mutta kuitenkin paljon vammasempi. Ostaa jopa muoviset torahampaat, ja juo tomaattimehua. Minä uskon täysin jos joku sanoo olevansa vampyyri. Olen itsekin nähnyt heitä useita, ja ihmisten on hyväksytävä totuus, että vampyyrihomoleffoista syntyi uusi alakulttuuri, mikä sekoittaa pissisten päät entisestään.


      • Chalabba
        vamppi kirjoitti:

        Vampyyreja on olemassa. Keskiverto vampyyri on vähän liian monta kertaa twilightia katsonut pikkupillu, joka näyttää emopennulta, mutta kuitenkin paljon vammasempi. Ostaa jopa muoviset torahampaat, ja juo tomaattimehua. Minä uskon täysin jos joku sanoo olevansa vampyyri. Olen itsekin nähnyt heitä useita, ja ihmisten on hyväksytävä totuus, että vampyyrihomoleffoista syntyi uusi alakulttuuri, mikä sekoittaa pissisten päät entisestään.

        Vampyyrit eivät synny minkään retroviruksen avulla, kysymys on paljon monimutkaisemmasta asiasta. Kyseessä on eräänlainen loinen joka tarttuu ihmiseen ja lopulta matkaa aivoihin alkaen muokata persoonaa ja kehitystä..Tuloksena on vampyyri jos kaikki menee kuin pitää..


    • :-D :-D :-D :-D :-D

      saahan sitä leikkiä, aikuinenkin!

      • Taharin

        Ja ikää minulla tuhansia vuosia. Kun ihmiset asuivat luolissa ja olivat lähes eläimen tasolla, meidän kansa oli rakentanut jo kaupunkeja ja me palvoimme suurta käärmejumalaamme.


    • joku213

      mikä vittu teitä vaiva joku pakko mielle leikkii vamppia??!! XD

    • pask

      uskokaa tai älkää olen ihmissusi

      • joku213

        Ei hele mikä vielä ihmissyöjä ?!?! XD


      • Uu mis asut mä ja mun kaveri ollaan myös ihmissusia meillä molemmilla on hienot kulmahampaat ja hajuaisti toimii erikoisen hyvin ja näkö parantunu ihan huimasti.


    • :)) <3

      Ite haluisin olla vamppyyri.

    • Minä olen sellainen että en usko mihinkää enen kuin itse näen ja jos todella olet vampyyri niin tule ja pure minua olen aina himoinnut että saisin itsekkin olla vampyyri en tiedä minua kiehtoo ajatuskin

    • et siyt oo käynny puree mua eli en usko et teitä on ja ku haluun vampyyriksi hopi hopi tänne lahtee puree mua

    • Kiinnostunut tästä

      Melko mielenkiintoinen tarina. Varsinkin kun kirjoittajan teksti on lähes moitteetonta, sitähän voisi jopa uskoa todeksi.Tarinassa on vaan tiettyjä aukkoja. Onko nämä "vampyyrit" siis täysin luonnollisia kuolemattomia ihmisiä, jotka eivät kuitenkaan omaa minkäänlaisia yliluonnollisia ominaisuuksia? Esim. että pystyisi vaikka minun henkilöllisyyteni tietämään pelkästään ajatuksen voimalla? Olisi ollut kiva myös tietää, että minkälaista elämä on ollut tuon 400 vuoden ajan.

      Tai sitten kirjoittaja ei halua paljastaa kaikkea. No mikäs tuossa, mukava tarina joka on luultavasti fiktiivinen sellainen. Tosin enhän minä sitä voi tietää ellemme sitten joskus tapaa. Jos siis Miriana omaat joitakin kykyjä ;)

    • petruliini1234

      mä uskon että vamppyyreja on olemassa ja ne on kylläkin tosi kiehtovia olentoja :)

    • myyntipäällikkö

      Kummallista on, että näitä "vampyyrejä" on tullut vasta 2000-luvulla esille. Kun minä olin nuori, niin oli leveet olkatoppaukset ja kuunneltiin Duran Durania. Ei tiedetty mistään gooteista eikä vampyyreistä yhtään mitään. Viihdeteollisuus luo näitä jutttuja ja jotkut elää näitä ihan vaan joutilaisuuttaan todeksi.

      Minä luin Bram Stokerin Draculan sattumalta, kun olin 10 -vuotias. Sitten näin joitain kömpelöitä vampyyrielokuvia tyyliin Christopher Lee. Mutta ei näistä mitään kulttuuri-ilmiötä viihdeteollisuudessa tullut tässä yhteiskunnassa ennen kuin näiden telkkarin Buffy -jne juttujen jälkeen. Muistaakseni Buffy oli juuri eka tämmöinen vampyyrisatusarja. Ikävä on tietty, jos joku alkaa ottamaan näitä tosissaan kun ei kestä tätä himpskatin tylsää elämää muuten.

      Kaikki paska tässä yhteiskunnssa tulee joutilaisuudesta ja liiasta vapaa-ajasta.

    • sweetloligirl...

      Hei! Miten juot verta? Käytätkö siis siihen mitä? Miksi ryhdyit vampyyriksi? Onko näin pitkä elämä tylsää? Joutuvatko vampyyrit kuoltuaan minne? Mitä tarvitaan, jotta hyväksyttäisiin vampyyriksi, siis mitä luonteeltaan? Muuttuuko vampyyriksi, jos vampyyri imee verta? Ei kai, mutta kysyin viellä.. Muuttaako pitkä elämä näköä esim. silmäpussit? Ja sitten että kyllä minun puolestani voit minulta ottaa verta jos tahdot, sitten kun vielä kehityn vahvaksi. Olen tosissani, joten jos vastaisit, niin kiitos. =) Ai niin! Miltä vampyyrina elo "maistuu"?

    • haluis.vampyyriks

      haluisin itekkii vampyyriks. ois tosi kiva jos viittisit kertoo miten vampyyriks voi tulla.

    • Vmpaire

      Ymmärrän....

    • Carmen...

      Miriana Jos tuut muuttaa mut vampyyriks 6.7.2011 lupaan tarjota sulle kuukauden muonat (ruuat) ja mul on yks mielenkiintoinen asia mikä kiinnostais suaki :)

    • Skitsofrenia(ko?)

      Hei vamppyyri (=10-v tytteli Kuusamosta), älä lue enää Twilighteja, ne saa sun mielikuvituksen lentämään....... 8)

    • niminimi

      Hehehhee tuotaki pitäs niivaa uskoo hei? : D no sie oot ehk vähä vinksahtanu ; D

    • 500v

      Tiesitkö että kulta on alkuaine? Eli kultaa ei voi valmistaa sekoittamalla kahta eri ainetta. Jo siihen kaatuu tämä hieno tarinasi. Mukavaa iltalukemista silti, ei siinä mitään :)

    • Ludviggi

      Minä olen vampyyrin metsästäjä. Täällä näkee paljon sellaista teinivampyyriryhmän edustajaa joita sanotaan gooteiksi, Sanotaan että vampyyri pitää tappaa tietyllä tyylillä, kuten lyömällä tammivaarnan sydämeen. Ette ehkä usko tätä todeksi, mutta vampyyrin voi myös tappaa vanhalla kunnon lyijyllä, kerran päähän 9 millisellä niin kyllä ne kuolee.

    • vampyyriko???!!!

      hei vaan!!ookko oikea vampyyri?? mää haluaisin olla vampyyri ja teen mitä vaan jos käynytät mua..ja lisäks miten voi muuttua vampyyriks tarvitaanko siihen vampyyri puremaa voikko olla kiltti ja vastata tähän sähkopostiin??([email protected])

    • Haluan ollavamppyyri

      Voisiko joku vamppyyri muuttaa minut. Olen pitkän aikaa halunnut olla vamppyyri ja olen valmis siihen! Jos muutat minut 8.10-9.10 2011 välisenä yönä, olisin todella kiitollinen ja saisit minulta verta kuukauden ajan.

    • espoo on ganst mesta

      yhdyn näihin pariin edeltäviin kommentteihin. vaikka ne kyllä kuulostavatkin 12 vuotiailta twilight faneilt.. "MUUTA MUT PLIIS IHKUKS VAMPPYYRIKS NII SAAN TAVATA YHTÄ IHANII MIEHII KU EDWARD CULLEN!!

      • edellinen jatkuu

    • selittäiskö joku

      Saanko kysyä miksi jotkut ihmiset haluu muuttua vamppyyreiksi? Ei siin oo mitää mahtavaa ja kaikenlaisii kykyjähä voi ain harjotella, jos siis tietää paljon asioista ja osaa soveltaa tietojaan käytäntöön asti rakentavasti.

      Itselläni ei oo identiteetti nii pahasti hukassa, että en haluaisi olla mitään muuta ku oma itteni, nii vähä vaikee ymmärtää. :D

    • joku

      Tahon olla vampyyri kokoajan. RAKASTAN VERTA .Jospa vaan ois joku keino et vois muuttuu

      • Parempi sekin kuin

        vain tyhmä pissaliisa joka on katsellut Twilightia liikaa.


    • tintx.

      Mitä mä oon aina sanonu päihteiren käytöstä...lääkkeetki pitäs ottaa ajallansa.

    • Agatha J.R

      Jaa'a. Onhan sitä kuolevaisilla toki omat epäilynsä ja sehän on aivan selvä.
      Itse olen vasta 156 vuotias, joten enpä ole järin hienoja juttuja menneisyydessä nähnyt...
      Niinkuin varmasti käsitätte on selvää, että vampyyreiden on pakko samaistua väkisinkin nykyaikaan. Jos kulkisimme niinsanotuissa oman vuosilukumme vaatteissamme mitähän ihmiset sanoisivat? Eimmehän me sitä aivan niin helpoksi voi metsästäjillekkään tehdä.

      Olen suuresti yllättynyt ihmisten logiigasta, että ihmissudet ja vampyyrit olisivat vihollisia. En osaa sanoa onko näin sitten joskus ollut ja ehkäpä joku hieman vanhempi vampyyri osaisi tähän vastata?
      Paras ystäväni sattuu olemaan tälläinen. Tulemme hyvin juttuun. Sitäpaitsi hänen kanssaan on aina hauska pelleillä. Varsinkin juosta. Täytyy myöntää, että nopeitahan nuo ovat, mutteivät minulle ainakaan pärjää. En silti voimia alkaisi vertailemaan vielä näin nuorena. Eivätpähän mene niin helposti rikki... Haha...
      Sitäpaitsi itse en ainakaan pysty juomaan ihmissusien verta. Tuo mieleen märän koiran hajun...

      Taisi jossain tulla jo selväksi, että vampyyreja on myös monia eri lajeja. En ole suuremmin tähänkään asiaan perehtynyt, mutta tiedän näin olevan. Olen sattunut tapaamaan muutamia... Noh. Ainakin erillaisia kuin minä.
      Pidän kumminkin itseäni suhteellisen ihmismäisenä ainakin ulkonäöltäni ja ajatusmailmaltani. Voihan tässäkin kyse olla vain lyhyestä iästä, mutta näin se on.

      • K.R.I.S.U...94

        miten tällä vuossadalla voi muuttua vamppyyriks jos haluaa?

        eihän vamppyyrit tule luokse jos heitä vaan kutsuu?

        miten oikein vamppyyrin saa tällaiselle syrjä kylälle, että he voisivat muuttaa minut yhdeksi heistä?

        haluaisin ihan oikeasti tavata aidon vamppyyrin! :( miten se on mahdollista? miten saan heidät muuttamaan itseni heidän kaltaiseksi?


      • K.R.I.S.U...94
        K.R.I.S.U...94 kirjoitti:

        miten tällä vuossadalla voi muuttua vamppyyriks jos haluaa?

        eihän vamppyyrit tule luokse jos heitä vaan kutsuu?

        miten oikein vamppyyrin saa tällaiselle syrjä kylälle, että he voisivat muuttaa minut yhdeksi heistä?

        haluaisin ihan oikeasti tavata aidon vamppyyrin! :( miten se on mahdollista? miten saan heidät muuttamaan itseni heidän kaltaiseksi?

        jos vastauksesi ovat asiallisia, olisin ikuisesti kiitollinen jos lähettäisit sen osoitteeseen [email protected]


      • heii missä päin asustelet? olen erittäin nuori vampyyri (15) ja en tiedä mitä oikein teen. Olen juuri alkanut muuttumaan vampyyriksi ja en edes tiedä miksi. Himoitsen paljonkin verta ja pahimmatkin haavat paranevat alle tunnissa. Haluaisin seuraa ja vastauksia... Voisitko vastata tähän niin voisin edes tietää, että joku kaltaiseni tietäisi olemassa oloni...


      • vampire2
        pianomonsterr kirjoitti:

        heii missä päin asustelet? olen erittäin nuori vampyyri (15) ja en tiedä mitä oikein teen. Olen juuri alkanut muuttumaan vampyyriksi ja en edes tiedä miksi. Himoitsen paljonkin verta ja pahimmatkin haavat paranevat alle tunnissa. Haluaisin seuraa ja vastauksia... Voisitko vastata tähän niin voisin edes tietää, että joku kaltaiseni tietäisi olemassa oloni...

        mitä muuta olet huomannut. kerro kaikki. miten voi olla mahdollista, saitko pureman. oletko aivan varma että se tapahtuisi nyt vaan oletko syntynyt sellaiseksi ja tajuat sen nyt vasta... vampyyriksi ei muututa tuosta noin vain.. oletko ollut luciferiin yhteydessä.


    • F_N_A

      miten voi muuttua vampyyriksi haluan vampyyriksi kerro ole kilti.

    • F_N_A

      miriana borg voisitko muutta minut joskus vampyyriksi? pliiiiiis

    • eatataet

      vampyyrit on saatanan demoneita,teineille syötetään tuota twilight paskhaa että ne sitäkin kautta hyväksyisivät satanismin pikku hiljaa yhteiskuntiin, tätä käännytystä on ollu kautta aikojen nyt se on täydessä vauhdissa, nykyajan modernisoitumisen myötä.
      satanismin rituaaleja upotetaan ihmisten mentaliteettiin lähes tulkoon joka suunnasta, ruoka, vesi, ilma on myrkytetty että ihminen menettää pikku hiljaa kontrollin sisäiseen ääneen, moraaliin ja täten oikeaan Jumalaan.
      sitten alkaa käännytys, musiikki tuo rituaaleja suurin osa ihmiskunnasta ei edes muista mitä musiikki oikeasti on, nyt se on yksi vaikuttavimmista satanismin laatoista ihmiskunnan sisälle, kulttuureja on muokattu vahvasti niin että kaikki oikeat arvot menettää paikkansa ja tilalle tuodaan uusi järjestys, joka kulkee käsi-kädessä luciferian lain kanssa, se on valontuojan laki, valaistuneen laki.
      vampyyrit ja muut demonit on olleet ihmiskunnan riesana kautta aikojen ennen niitä tuhotiin nykyään niiden kanssa ihmiskunta on tehnyt veri valoja eli sopimuksia, teillä ei ole vielä mitään hajua mihin pudotatte itsenne ja lapsenne kun annatte heidän palvoa näitä demoneita, se on sama kuin tervetulo lappu otassa demonille.










      jos te haluatte vampyyriksi eli demoniksi tehkää veri valoja satanismin kautta kyllä teidät poimitaan kuin pilaantunet marjat korista,ihmisen sisällä on jotain paljon voimakkaampaa ja kauniimpaa mutta sen voi myrkyttää satanismilla ja muuttua ikuiseksi sielunorjaksi eli vampyyriksi eli demoniksi

      • Agatha J.R

        Yhden kuolevaisen mielipide.
        Twilight on toki viihdyttävä elokuva ja ainakin minusta huvittavaa katsottavaa, mutta kaukana todellisuudesta. Jos hohtaisin auringonvalossa haluaisin nähdä jokaikinen ilta auringonlaskun. Valitettavasti näin ei ole ja minun, sekä muiden on tyydyttävä olemaan pimeässä sisällä tai missä sitten ikinä olemmekaan.

        Usko on minusta kaikkien oma asia ja voin vakuuttaa, että en ole sen enenpää saatanallisempi kuin edessäsi oleva tietokone. Aikoinani kävin jopa kirkossa, mutta nyt se on valitettavasti vähentynyt.

        Tästä voimme mennä myös seuraavaan aiheeseen, eli kyllä. Pystyn kävelemään pyhällä maalla palamatta tuhkaksi. Myöskään risti ei ole näennäisesti aiheuttanut minulle mitään. Olen käynyt kerran myös ehtoollisella ja vaikkakaan en makuelämystä siitä saanut en sano etteikö se olisi ollut hieno asia.


      • vampire4

        tajusit juonen jujun... kas kas... meidän elämä on kauniimpaa.


    • Helsinkissä? Haluisin olla vampyyri (:

    • Mä ..

      Mä haluisin olla vampyyri ..............

    • Kummastus

      heh.voi että tätä palstaa .viellä vampyyreitä. no oikeestaan uskon ja en usko niihin.mutta silti .mut ois kiva saada todistetta niistä ennenkun lähtee myöntää asiaa onko niitä olemassa :D yleensä vain tv ja elokuvis on..

      itse en henkilö kohtasesti millään pysty auringossa olemaan kun huono olo tulee ja en nää eteeni kun häikäsee silmiin niin että särkee..nykyään yleensä nukun aamut ja illalla herään pökeryksissä.yritän yöl ruveta nukumaan nii ei vaan saa unta. tulee ositain valvotuun aina 5 aamuun :D tykkään välillä verta maistaa .ja mul on joka päivä semmonen halu ja tunne jotain saada vaikka mitä teen niin se olo ei häviä .mut se ei musta vampyyriä tee.. tai eihän sitä tiedä .löysin käsistäni ekaa kertaa kun huomioin käsiä kaksi hampaan paksuta arpea mut nekin on niin vanhat. nekin on saatanut tulla jostain muustakin :b

      mietin vaa onko vampyyri yksin eläjä vai luoko se tosi elämässä suhteita kehenkään.mut minä vaikka olen nainen .en tunne mitään vetoa Miehiin tai naisiin en ole koskaan mihinkään tai kehenkään ihastunut . olen itse kaikki suhteet kieltänyt kun ei kiinosta .

    • kalleperämoottori

      Ei olis varmaan kannattanu katsoa niitä Twilight-elokuvia.

    • Pikku plikka

      Asun vantaalla, lähellä martinlaaksoa, myyrmäen alueella, takanamme on paljon metsikköjä, ja useimmiten ne ovat hyvin autioita. jos joku vampyyri viitsii, tulkoot sinne sitten. terveisin kolmetoistavee neitokainen.

      ps. Minua ei varsinaisesti kiinnosta olla itse vampyyri, haluaisin vai8n tavata, jutustelle ja ehkä luovuttaa vertani sellaiselle.

    • vAMPIRE FAN

      Onko kivaa olla vampyyri,mä haluisin olla

    • Anskin

      Mahdolliset vampyyrit, jotka tätäkin keskustelua lukevat. Olkaa niin ystävällisiä ja ottakaa yhteyttä [email protected] sähköpostini kautta, sillä tarvitsen apuanne. Minä olen joskus toivonut, että minut muutettaisiin vampyyriksi. Sen aika on ohi, pyydän teitä ottakaa yhteyttä.
      Te jotka ajattelette tätä huuhaaksi olkaa hyvät ja jatkakaa omiin puuhiinne, tämä ei selvästikään ole teidän asianne.

    • sdsadasda

      Minä voi muutta kivoja tyttöjä vampyyreiksi jos haluatte....Tulen imemään.....kaulaanne.

    • Hei minä olen ihmissusi selviä merkkejä on alkanut tapahtua! En minäkään alussa uskonut mutta nyt uskon selvien merkkien takia alan valmistautua muuttumaan!

    • kysymyksiä kolme

      En oo nyt kauheesti seurannu tekstiä, mut miten pystyy muuttuu vapyyriks vai onks se ihan syntymäst saakka. Ja toinen, vihaatteks te vampyyrit ihmissusia, jos niit ois? Ja muuten, oon 9 nii selitä helposti :)

    • ...ryufuydu

      sori!!! krjotusvirheitä!!!!!

    • päätelmä.

      Tietokoneenkäytön opettelu sujui ainakin hyvin vissiin. 400 vuotisella taipaleella...

    • ihmissusi.

      mä olen ihan oikea ihmissusi ja en pidä vampyyreistä kauvan sitten joku valehteli olevansa vieton ihminen ja aavistin aistillani juuri kun tappoi kumppanini ja siitä asti olen vihannut vampyyrejä toivottavasti et ole se tapaja senkin iljettävät verenimijät kostan sille.

      • Vampyyrien tappaja!

        Oletko sinä ihmissusi? Minäkin olen ihmissusi ja vihaan vampyyreitä!


    • Vampire ?

      PYYDÄN, muuttakaa mut vampyyriksi !
      se on ainoa unelmani :)

    • Edela Ephrosine

      Hei. Tämä Mirianan aloittama keskustelu on tuonut esille sen, kuinka olemme väärin ymmärettyjä. Te nuoret luulette, että elämämme on jollakin tapaa hienoa. Voin kyllä käsittää, miksi näin on.

      Seuraamme tarkkaan mediaa ja globaalia aiheympäristöä. Taustavaikuttajiakin meidänlaisistamme löytyy. Kuten olemme huomanneet, on vampyyrien imagoa muutettu tarkoituksella suuntaan, johon ihmiset voivat samaistua ja tuntea sympatiaa. Sivuvaikutus, joka tästä on seurannut, on harmillinen. Me emme halua "muuttaa" ketään. Emme nyt, emme koskaan ennekään, emmekä tulevaisuudessa.

      Olkaa onnellisia inhimillisyydestänne. Ihmisyydessäkin on monia ulottuvuuksia ja ominaisuuksia, joita me kadehdimme. Nauttikaa päivän lapsina auringon lämmöstä; lämmöstä, jota me emme voi koskaan tuntea.

      Tämän enempää en kirjoita. Ottakaa talteen sanani ja pitäkää niitä sydäntänne vasten. Tiedätte, kuinka asia on, ja kuinka sen on oltava.

      • dsadasdas

        Vampyyrejä ei ole olemassa oikeasti ja pitää olla mielisairas jos uskoo. Alkuperäisen mytologian mukaan vampyyrit pystyivät myös oleskelemaan päivänvalossa


      • vampire4

        koskeeko sääntö kaikkia sillä minulla ei ole johtajaa ja elän omilla säännöilläni. ja kyllä minä etsin ja muutan vielä useita jotka sitä pyytää. ne valitsevat mutta paluuta ei ole jos valitsevat vampyyrin elämän. jokainen päättää, ja minä autan heitä saaman sen mitä he ovat halunneet. sinä et minulle ainakaan sääntöjä lue. minun herrani on lucifer ja menen hänen ehdoilla. että jatka vain tota potaskan puhumista. et ole sen kummempi kuin muutkaan.


    • I LOVE VAMPIRE

      Hei. Minä haluaisin olla vampyyri voiko joku vampyyri muuttaamut?

    • Anskin

      dsadasdas jos sallit haluaisin tietää, mikä on tämä sinun mainitsemasi "Alkuperäinen mytologia".


      Ja arvostaisin kovin, jos et osaa mitään järkevää kommentoida voisit painua H*lvettiin tästä keskustelusta, kiitos.

    • Auttakaa...

      hei olen teini tyttö ja haluisin sanoa että minä näin unta että joku vampyyri tuli imemään minlta verta koska sanoin että ota ihan vapaaehtoisesti minulta verta kun sen vampyyrin "vaimo" oli melkein "menehtymässä" tai mikä se nyt onkaan, niin joten minä olin viimeinen ihminen ja se vampyyri imi minulta verta ja kiitti mutta en kuollut tai mitään mutta kun aamulla heräsin minusta tuntui kun jokin olisi imenyt minulta verta kun unessa se vampyyri imi verta niin minä tunsin sen kun se imi sitä mutta jotenkin tuntuu koko ajan että olisin "sillee" vmpyyri kun haluaisin myös, mutta ihmetelen sitä unta joka päivä ja haluaisin siitä jotain tietoa ja kun aamulla menin vessaan ja katoin peiliin niin kaula tuntui jotenkin oudolta!!! pliiss vampyyrit muuttakaa minut vampyyriksi sillä minulla on todella huono elämä :( auttakaa nyt ihmeessä jooko ??!!!!!!!!!!

      kirjoittakaa jotain jos haluatte minulta lisää tietoa!!!! NOPEE!!!

    • hyvä huomio

      kyl se vois pistää vähä silmää ku joku kattoo sun paperit ja oot 400v vanha

    • ???

      Heii mitä ihmettä ??? Tiiätsä mitä mä oon puoliks vampyyri !!! usko tai älä.
      Kysy vaikka mitä !

      • snuu2

        Miten voi olla puoliks vampyyri?uskon kyl suo haluun vaa tietää:D


    • :))

      Mä uskon sua koska oon ittekki vampyyri.En oo vaa noin vanha enkä kuulu mihinkää kerhoon:)

    • I WANT I WANT

      Jos olet vamppyyri muuta mut vamppyyriksi :D En voi sietää ihmis elämää ja tekisin mitä vain päästäkseni heikosta, taidottomasta, maailman sokealta ihmiskuorestani pois, haluan elää pitämpään kuin 100vuotta ei se riitä tiedon janooni, siedän kipua mahtavasti teen sitä jopa tahallani sillä se tuottaa mielihyvää vähän maskurboinnin tapaan...

    • vampyyrit<3

      pitää kokeilla tota saatanan palvelemista ja kaikkee ja sitte tehä itsari jos ei tehonnu toivottavasti toimii :) mä ainaki kokeilen saatanan palvelemista ja itsarii

    • gustavo2

      onko numerosi 044-9159298 t.erkka vain

    • unta vain

      Vampyyreitä tai mitään muutakaan, ei ole olemassa kuin mielikuvituksessa.

    • vb12

      skeptikkojen puhetta. minä olen myös vampyyri. emme ole sellaisia kuin uskotaan olevan. emme riehu mielipuolena tappamassa ihmisiä emme karta valkosipulia ja näymme kyllä peilissä.emme myöskään muutu lepakoiksi. ihmiset tuntuvat ajattelevan että meillä olisi jotenkin helpompaa. se ei ole totta ette tiedä tai osaa kuvitella millaista elämä on vampyyrina. nauttikaa elämästänne sellaisena kuin olette. ette halua tätä elämää. minä en saanut valita mutta jos olisin saanut valita olisin mieluummin ihminen.

    • Vampyyrit(ja ihmissudet) ,tervetuloa sastamalaan,entiseen vammalaan. nyt on 24.12 .Vuodenvaihteen jälkeen olisi hyvä tulla,kun juhlimiset on loppunut.Täällä on paljon asiasta kiinnostuneita,asiallisessa mielessä.Lähinnä kiinnostaisi erityisesti talvisodan aikaiset kaikki tiedot jne,joista voisitte kertoa?Lisäksi muutamat katoamistapauksetjne,olisi mukava saada niihin selvyyttä. Jos teillä on jotain erityiskykyjä,käyttäkää niitä.tämä on pieni paikka ja minut helppo löytää.Jos satun olemaan lenkillä napit korvilla,nykäise hihasta :) (varilan seutu)

      • vampire4

        ihan vain tiedoksi ei ole pitkä matka kokemäelle jossa vilisee pilvin pimein ihmissusia ja vampyyreitä.


      • vieras11
        vampire4 kirjoitti:

        ihan vain tiedoksi ei ole pitkä matka kokemäelle jossa vilisee pilvin pimein ihmissusia ja vampyyreitä.

        Minnepäin kokemäelle?en tunne paikkaa enkö ole käynyt siellä moniin vuosiin,enkä tiedä edes ketä kysyä.Eiköhän joku halutessaan kertoa talvisodan ajoista tai mistä sitten kertookin aihe on vapaa,tule vammalaan-sastamalaan,mikäli on yhtään kiinnostusta(.mutta ohi aiheen näin yleisesti,twilight-vampyyrikimalleteinit sais lahdata,hieman puuduttavaa joutua kuuntelemaan edward on ihku-juttua ässän kassalla).Mutta yksi typerä kysymys tulossa,tai kaksi.)En tiedä miten sen fiksusti kysyisi.Vaistoatteko muut vampyyrit/saman "rodun" edustajat?Entä näettekö katsoessanne esim.normi-ihmistä auran/jonkinlaisia värejä?kaipa yritän kysyä että pystyykö toista lukemaan puhumatta tämän kanssa mitään ja jos pystyy,onko se kyky vain vampyyreillä vai voiko se olla ihmisellä?jos on niin onko suvussa sitten esim.noitia?olipas sekava kysymys,sori.


      • vambire4
        vieras11 kirjoitti:

        Minnepäin kokemäelle?en tunne paikkaa enkö ole käynyt siellä moniin vuosiin,enkä tiedä edes ketä kysyä.Eiköhän joku halutessaan kertoa talvisodan ajoista tai mistä sitten kertookin aihe on vapaa,tule vammalaan-sastamalaan,mikäli on yhtään kiinnostusta(.mutta ohi aiheen näin yleisesti,twilight-vampyyrikimalleteinit sais lahdata,hieman puuduttavaa joutua kuuntelemaan edward on ihku-juttua ässän kassalla).Mutta yksi typerä kysymys tulossa,tai kaksi.)En tiedä miten sen fiksusti kysyisi.Vaistoatteko muut vampyyrit/saman "rodun" edustajat?Entä näettekö katsoessanne esim.normi-ihmistä auran/jonkinlaisia värejä?kaipa yritän kysyä että pystyykö toista lukemaan puhumatta tämän kanssa mitään ja jos pystyy,onko se kyky vain vampyyreillä vai voiko se olla ihmisellä?jos on niin onko suvussa sitten esim.noitia?olipas sekava kysymys,sori.

        mielenkiintoisia kysymyksiä, mutta minä ainakin vaistoan toiset ja näen auran ihmisen ympärillä vaihtelevalla värillä heidän tunnetilojen mukaan. yleensä vaalea tai vihreä. ajatuksen lukua siis tarkoitat??? kyllä pystyy tai minä ainakin kuulen ihmisten ajatuksia sillointällöin. luulen että erittäin herkät ihmiset voivat kyetä samaan mutta heillä on myös kyky nähdä kuolleita. noituus ei liity asiaan mielestäni mitenkään.
        kokemäellä on helppo tunnistaa vampyyrit. ihmissudet pysyttelevät mieluummin piilossa mutta olen kyllä törmännyt heihin... kerran tapasin muita vampyyreitä ja ihmissusia baarissa ollessani. tunnistin ne heti, ja he taisivat tunnistaa minut sillä olin heidän silmätikkunsa koko illan. he pysyttelivät kuitenkin kauempana.. eivät käyttäydy ihmisten tavoin jotka yrittäisivät iskeä vaan selvästi tarkkailivat.. rakastan kaikkea vanhaa keskiaikaista vaikka en ole elänyt niin kauan. kysy mitä ikinä haluat.. olen muuttunut täysin vasta ja olen huomannut myös koko ajan haisevani kuin olisin kuollut tai jotain. mutta normaali haju tämä ei ole eikä tämä lähde pesussa. välttelin veren syöntiä tarkoituksella mutta se sai minut raivopäiseksi ja lankesin.. meillä ei ole vaihtoehtoja.. no ihoni alkoi taas muuttua paremmaksi. mikään ei muutu... olemme kuin kuolleet..


      • vieras11
        vambire4 kirjoitti:

        mielenkiintoisia kysymyksiä, mutta minä ainakin vaistoan toiset ja näen auran ihmisen ympärillä vaihtelevalla värillä heidän tunnetilojen mukaan. yleensä vaalea tai vihreä. ajatuksen lukua siis tarkoitat??? kyllä pystyy tai minä ainakin kuulen ihmisten ajatuksia sillointällöin. luulen että erittäin herkät ihmiset voivat kyetä samaan mutta heillä on myös kyky nähdä kuolleita. noituus ei liity asiaan mielestäni mitenkään.
        kokemäellä on helppo tunnistaa vampyyrit. ihmissudet pysyttelevät mieluummin piilossa mutta olen kyllä törmännyt heihin... kerran tapasin muita vampyyreitä ja ihmissusia baarissa ollessani. tunnistin ne heti, ja he taisivat tunnistaa minut sillä olin heidän silmätikkunsa koko illan. he pysyttelivät kuitenkin kauempana.. eivät käyttäydy ihmisten tavoin jotka yrittäisivät iskeä vaan selvästi tarkkailivat.. rakastan kaikkea vanhaa keskiaikaista vaikka en ole elänyt niin kauan. kysy mitä ikinä haluat.. olen muuttunut täysin vasta ja olen huomannut myös koko ajan haisevani kuin olisin kuollut tai jotain. mutta normaali haju tämä ei ole eikä tämä lähde pesussa. välttelin veren syöntiä tarkoituksella mutta se sai minut raivopäiseksi ja lankesin.. meillä ei ole vaihtoehtoja.. no ihoni alkoi taas muuttua paremmaksi. mikään ei muutu... olemme kuin kuolleet..

        en ole varma onko se ajatusten lukua,joskus jos joku on kiihtynyt ja kun jaksan keskittyä niin pystyn nappaamaan lauseen tai pari,asian suurinpiirtein.,kaikkien ihmisten kohdalla en ole onnistunut.....Eli jos ihminen on herkkä,niin jos esim.kävelee jossain yksinään ja tulee se tietty "tunne" ,niin onko todennäköistä ettei olekaan yksin?ja mitä jos ihmisen auran väri on välillä tumma,miten se pitää tulkita.(vaaleasta tummaan nopeasti,onko silloin epätasapainoinen henkilö..?(tummanvioletti).ja lisää tyhmiä kysymyksiä. 1.Ihmissuden tuntomerkit?
        2.voiko puolivampyyreitä olla,onko se ylipäätään edes mahdollista?
        3.naistenvaivat.onko normaalia haistaa kenellä on ja kenellä ei?on nimittäin erittäin tarkka nenä,tupakkaa en siedä yhtään.missä kohtaa menee yli "normaalista hajuaistista ihmisen mittakaavalla?
        4.onko ulkoisia eroja juurimuuttuneella ja "vanhalla " vampyyrillä?
        5.ryhmittymät.onko tiettyä vampyyri yhteisöä olemassa vai vain hajallaan ympäri suomea vai sekä että?
        6.miriana borgin tekstistä,missä kohtia olet/et ole samaa mieltä?
        onpa sekavaa tekstiä kun on univelkaa,valitan.
        7.tarkoitatko että näkee aaveet suoraan vai jatkuvasti silmäkulmasta?
        8.kuinka usein tarvitset verta?ja paljonko?vaihteleeko se eri-ikäisillä vampyyreillä?
        9.jos vampyyri/ihmissusi törmää ihmiseen jolla on jotain outoja kykyjä,näkeekö sen ihmisestä?
        10.onko mitään keinoa jolla niistä kyvyistä/jne pääsis eroon? olisi mukavaa jos vastaat pian ,ainakin 10 kyssään.otan ideoita vastaan.tuntuu että välillä ei jaksa,olisi mukavaa olla yksin OMISSA aatoksissaan eikä nähdä jotain mitä muut ei näe.ainakin edes osa ajasta kun on ihmisten ilmoilla.


    • Lukija

      Luulempa et vamppyyrinä elämä on aika raskasta ku joutuu peittään ihmisten seassa vahvat aistinsa, Joutuu ehkä esittään koko aika jotain mitä ei oo, On varmaan aika vaikee saada frendei jos niit haluu. Voihan sitä ihminen ajatella et o hienoo ku o erikoisia kykyjä, mut kysympä vaan: Kuinka kauan? Voiko sitä syödä ihmisen ruokaa... ? Luulempa et ihmiste sekaa soluttautumine o aikas raskasta puuhaa. Ei raha puussa kasva vampyyrillakaan, sen voin kertoa et työkaverisiki voi olla vampyyri. Uskoisin kyl se ihmisenä olo o paras vaihtoehto.

      • paras suoja

        Vampyyreille paras suoja ihmisiä vastaan on nimenomaan ihmisten omat typerät uskomukset liittyen vampyyreihin. Jos joku kuvittelee löytävänsä päiväsaikaan vampyyrin arkustaan nukkumasta niin erehtyy. Vampyyrilla ei ole käytännön estettä liikkua myös päivällä. Vampyyri ei myöskään pelkää ristejä, ei tuhoudu valkosipulilla eikä edes inhoa sitä, eikä myöskään tuhoudu vaarnalla lävistämällä sen enempää kuin joku ihminenkään tai tasan yhtä paljon.


      • Anonyymi
        paras suoja kirjoitti:

        Vampyyreille paras suoja ihmisiä vastaan on nimenomaan ihmisten omat typerät uskomukset liittyen vampyyreihin. Jos joku kuvittelee löytävänsä päiväsaikaan vampyyrin arkustaan nukkumasta niin erehtyy. Vampyyrilla ei ole käytännön estettä liikkua myös päivällä. Vampyyri ei myöskään pelkää ristejä, ei tuhoudu valkosipulilla eikä edes inhoa sitä, eikä myöskään tuhoudu vaarnalla lävistämällä sen enempää kuin joku ihminenkään tai tasan yhtä paljon.

        Kyllä on liikaa katsottu vampyyri leffoja ku mielikuvitus laukkaa :)


    • Van Helsing
      • magia2

        Pimeyden voimilla? :o Vampyyrit ovat kyllä toki kiehtovia mutta, eivät ehkä ihan parasta seuraa meille. Olen itsekkin haaveillut vampyyrina olemisesta. Jep. Tunnustin. Uskon että vampyyreita VOI olla olemassa, mutta en ole itsekkään ihan varma. Ja vampyyrit taitavat kuulua ihan oikeastikin pimeyden puolelle, mutta uskon että on niitä hyviäkin vampyyreja olemassa :) Näiden kaikkien muitten mielipideitten takia en taida sittenkään haluta olla enään vampyyri ( kovinkaan paljon ) Mutta magiaan minä uskon. ps. Olen pelannut spiritismiäkin. Se oli hyvin pelottavaa.. se peli toimi, se lasi liikkui. Sain aikamoiset traumat. Ei kannata pelata! Siihen voi kuolla! Minua ei melkein päästy lopettamaan peli. :( Joten uskon että magiaa on olemassa. Olen aina haaveillut halitsevani elementtejä. Se on yksi ainoa unelma jota pidän lukittuna sisälläni. Ulkoinen unelma on olla kuuluisa. Haluisin olla isona malli mutta todellinen unelmani liittyy magiaan. NONIIN! PALATAANPAS ASIAAN! minulla on pieniä kymyksiä vampyyrina olemisesta. 1. Loppuvatko kuukautiset? 2. Pystyttekö syömään tavallista ruokaa? 3. Kun näette verta, himoitteko sitä? 4. pystyttekö hillitsemään himoanne? 5. Pystyttekö lisääntymään? 6. Rakastutteko tai ihastutteko koskaan? No siinä oli kysymykseni.


    • Eetvartti gullen

      Hei minäkin olen vampyyri ja omistan volvo c30, jolla ajelen vaimoni ismobellan kanssa öisin eläimiä metsästäen. Ps. Se on jännää.

      Terveisin

      Eetvartti gullen

    • Takaisin elämään!

      HUOMIO AIDOT vampyyrit! Teidän ON mahdollista muuttua takaisin oikeaksi ihmiseksi!

      Jos haluat saada takaisin ihmiselämäsi, ota yhteyttä [email protected]
      niin kerron miten. Kyseessä on hyvin helppo ja nopea, energiatasolla vaikuttava ja muutoksen tekevä menetelmä, joka vaikuttaa muuttaen sinut takaisin ihmiseksi silmänräpäyksessä, jos teet ohjeen mukaan.
      Meidän ei tarvitse edes tavata, vastaanotat vain ilmaiset ohjeet sähköpostiisi ja toimit niiden mukaan, niin saat elämäsi takaisin!

      Elämäsi jatkuu siitä hetkestä, jolloin sinua purtiin. Jos sinua purtiin 25-vuotiaana, jatkat ihmiselämää 25-vuotiaan mielellä ja keholla varustettuna, nyt vain luonnollisesti ikääntyen.

      Itse olen henkilökohtaisesti telepaattisesti keskustellut aidon vampyyrin kanssa ja autoin hänet tällä menetelmällä muuttumaan takaisin ihmiseksi. Ja hän muuttui! Hän sai elämänsä takaisin ja on nyt jälleen ihminen!
      Hän ainakin kärsi vampyyriydestään kovasti. Sain pariin otteeseen tuntea, miltä tuntuu olla oikea vampyyri. Pahinta oli se tunne, että on todellakin kuollut ruumis, eikä sinulla ole enää osaa eikä arpaa ihmisten maailmaan.

      Nyt voit päästä takaisin ihmisten joukkoon. Vaikka et juuri nyt voisi uskoa lupaustani, sinun ainakin kannattaa kokeilla jos kuitenkin toivoisit että tämä on totta. Mitä voit menettää? Et mitään!
      Tämänhetkisten tietojeni mukaan jo ainakin 23 vampyyria on muutettu tällä menetelmällä. Uskoakseni paljon enemmänkin, sillä muutetut vievät eteenpäin tätä tietoa.
      Myös telepaattinen yhteydenotto onnistuu jos rukoilet Jumalaa päästämään sinut puheilleni.

      Isis

      • gustavo_1987

        mäkin,tahtoisin olla vamppyyri , miten musta voi tulla vamppyyri??


    • TRIsykerö

      Oletko kenties päästäsi vialla vampyyrimekaanikko? Minäkin voin muuttaa sinut takaisin normaaliksi ihmiseksi, mutta aloitetaan kuitenkin ensin mielentilatutkimuksesta.

      • niin, joo mikähän mahtaa olla mielentilasi? oletko kenties karannut jostain laitokselta???


    • vamppyyri fani!

      vampyyrit on parhaita nekin ovat ihmisiä niitä pitää kohdella samal taval mäkin olen vampyyri !!!!!

    • VAMPYYRI FANI!!

      oot kivoin vampyyri IKINÄÄ!!!!

    • Haahhahahaha

      Ethä sää oo oikeesti tosissas? :D Joo-o millassii ainet sääki oot vedelly? :D

    • :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

      No miten sitte muutuit? :D:D:D:D:D:D:DD::D:D:D:DD::D:D:D:D:D:D:D:D

    • killekimi91

      Jos joku teistä on oikee vampyyri ni voiko muuttaa mut kin vampyyriksi.

    • Pär Saukko

      Kävin just paskalla ja pönttö meni tukkoon. Imasisko joku vampyyri sen auki? Tarjoan veriletut ja kotipolttoista vaivan palkaksi.

    • vampyyriksi halunnut

      Muuta mutki vampyyriks olsit kiltti? Ja onko se tott eet oot jo yli 400v? Jos on totta nii purase mua ja onko su vamppi purassu??

    • haluan vampyyriksi

      muuta mutkin jos voit?

    • kyselevä1

      Haluasin olla vampyyri jos joku vämpyyri lukee tätä niin minut voisi muuttaa vampyyriksi.

      • ansaitse se

        Ei. Vampyyri ei tule ja muuta sinua pyynnöstäsi vampyyriksi. Se on kunnia ja ainutkertainen lahja joka sinun pitää ansaita. Vampyyrien kaltaiseksi otetaan pitkällisen harkinnan ja henkilön oman sopivuuden perusteella.
        Sinun pitää ensinnäkin ystävystyä sattumalta aidon vampyyrin kanssa ja sitten ansaita luottamus joka oikeuttaa sinulle mahdollisen aseman vampyyrien joukossa yhtenä vampyyrina.

        Sitä päätöstä ei edes tee kukaan yksittäinen vampyyri yksinään vaan siihen päätökseen vaikuttaa covenin tai "piirin" päätös.

        Sinun pitää olla monin tavoin ainutlaatuinen yksilö ansaitaksesi aseman yhtenä...meistä.


    • tunnen noidan

      Onko vampyyreitä Raumalla vai vaan Helsingissä.? Mä tunnen yhen noidan olis kiva tuntee EES 1 vampyyri...

      • Kerro kerro

        Tunnetkos noidan uuu kerro mulle :D


      • jenninejoi
        Kerro kerro kirjoitti:

        Tunnetkos noidan uuu kerro mulle :D

        noidanluu tarkottaa selkään ampumista.


      • gustavo_1987

        mitä temppuja se noita osaa, tehdä yms???..


    • vamppyyrifani

      juu tota oon vamppyyrien "fani" ja rakastan ainakin vamppyyri leffoja/sarjoja esim. twilight ja vamppyyripäiväkirjat

    • vampyyriksi tahtova

      v***u ja mä oon joulupukki!
      ei helvetti tuu meille ja muuta minut vampyyriks ni puhutaa.
      oon aina halunnu olla vampyyri vaikka en usko niitä olevan.
      vittu heippa

    • Rakastaa vampyyreitä

      Anteeks arvon vampyyri!!
      Mutta minkä ikäinen pitäisi olla että voisi muuttua tai että saisi muuttua??
      Ja sitte myös se että haluisin muuttuu oon aina uskonnu vampyyreihin ja sellaseen.Kattelen ehkä liika yliluonnollisia sarjoja.Mutta kuitenkin jos haluut vastata niin ota yhteyttä mun sähköpostiin. S-Posti: [email protected]
      Ota yhteyttä!!

    • Olen viisaskin

      Nicholas Flamel kuoli jo Viisasten kivessä hermanni.

    • neverendinglost

      vieläkö tämä ketju elossa? tai kuolleena? :D aivan miten vaan, haluaisin vastauksia kysymyksiin.

      • T Suuri

        Epäelossa, etten sanoisi.


    • Haloo?

      Mikä teihin ihmisiin on mennyt, itse uskon tuohon aloitus viestiin vahvasti ja vampyyreihin muutenki, ja nyt ennenkun kukaan tulee minulle urpoilemaan niin haluun vain tietää millä perusteellä voitte olla varmoja siitä ettei vampyyreja ole?

    • Vampyri tietäjä

      Kuules Nyt tiedän vampyyreistä yhtä paljon kuin puolivämpyyrikin joka on ollut vampyyri vuorella viisi vuotta ! Mutta tyota noin……. tiedän miten tapaa vampyyri mutta en ikinä aijjo enkä halua! pidän teistä ja haluaisin itsekin olla ainakin puoli!(Puolivampyyri) aurinko sokaisee teidä te pystytte olemaan aurigon valossa kyllä mutta ette yki 5 tuntia tai palatte ja kuolette !Onko totta että vampyyreillä on veri kivi joka sijaitsee vampyyri vuorella jonne kokoonutte 15 vuoden välein ? Ja siellä on melkein aina vähintään yksi vampyyri prinssi ja majoitus mestari . Ja eikö teillä olekin serkkuina vampaneesit jotka ovat niinkuin vampyyrejä jotka syövät ihmisen vaikka joisivatkin vähän verta??? Ja vampyyrit ovat sukua susille eikä ihmisille eikö?! Onko totta etette muutu lepakoiksi vaan teillä on sellainen voima jota kutsutaan kiitämiseksi !? Sekä pystytte tainutamaan ihmisen henkäyksellä ja kiivetä seinää pitkin pelkillä kynsillä!!!!!?? MINUSTA VAMPYYRIT OVAT VÄÄRIN YMÄRETYJÄ!!!!!!!! Aina jos löytyy ruumis tai jotain vastaavaa syytetään vanpyyrejä !!!!!!!

      • Väsynyt tähän

        Musta tuntuu että toi koko sun kirjotus oli yhestä kirjasarjasta. en nyt muista ulkoo sitä nimee mut oon lukenu ite ne ja toi kuulosti kyl aika samalt mitä niis kirjois tapahtu. Joten olet aikamoinen paskanpuhuja.


    • gustavo2

      moi minä olen vamppyyri ja olen noin 400valovuotta vanha , ette ehkä tiedä tarinaa vihreästä viisasten kivestä , josta vamppyyrit saivat alkunsa noin vuonna 1987 valovuosia sitten, ps minulle on teille erittäin salaista asiaa voimme myös matkata valon nopeudella maailmasta toiseen. ette myös ehkä tiedä myös sitä , että jossain muualla voi olla samanlainen planeetta kuin täällä, niin on ala puolella kuin on ylä puolellakin..

    • uskonnnnnnnn

      tää saattaa olla vanha mut mä uskon :)

    • NYT USKON

      Oletteko kenties lukeneet kirja-sarjaa "Darren Shan". Kirja perustuu vampyyreihin ja kuulostaa todellakin totiselta . 12 osainen sarja sai minut ajattelemaan että vampyyrit voisivat olla totta. Aloin tutkia vampyyreihin liittyviä tietoja netistä ja tällä hetkellä uskon niihin oikeasti. En osaa selittää tällä tavalla (kirjoittamalla) kuinka toden tuntuinen sarja on. Suosittelisin lukemaan sarjan niin te (joiden mielestä vampyyreita ei ole olemassa) saattaisitte muuttaa mielipiteenne vampyyreihin TODELLA nopeasti!
      Pakko kyllä myöntää etten itse ole nähnyt vampyyreita, mutta uskoisin että "ne" eivät ole verenhimoisia hirviöitä.
      Olen vasta 11-v mutta uskon vampyyreihin niin mikseivät aikuisetkin voisivat uskoa!?!

      • NYT USKON

        Mä uskon


    • 12v tyttö

      Hei! Mä halun olla vampyyri... Miten voi muuttuu vampyyriks ilman vampyyrin purasua? Koska en löydä mistään vampyyrii. Ja öö tota kasvaako vampyyrit koska oon 12v

    • On enemmän kuin kuus

      Miksi teitä vampyyreita on olemassa, miksi? En tykkää että teitä on olemassa. En haluaisi sellaista. Pelkään että minun kotikaupungissakin on ainakin muutama vampyyri ja että joku teistä hyökkää minun kimppuun juomaan minun vertani mutta minä varoitan teitä että minun veri on todella huonoa! Saatte siitä ripulin ja vatsakivun!

    • nolo98765432

      Olen kakki

    • Bad wolf

      Sinua voi sanoa "oikeaksi" verenimijäksi koska tulen yleensä vihaiseksi kun luen verenimijöiden tekstejä eivät ihmissudet verenimijöistä pidä se on totuus vaikka tuo jeesus puheesi oli mahtava
      "Kristinusko perustuu pääosin kirkon suoltamiin valheisiin ja Jeesuksen hyväksikäyttämistä tämän "maailmanvallan" tarkoituksissa."

      • gustavo_1987

        kyllä, kyllä itsekin olen monesti epäillyt, että onkohan edes mitään jeesusta tai jumalaa olemassakaa, mutta eihän sitä koskaan tiedä jos vaikka onkin. uskon vain siihen mitä itse näen ja koen. =) että näin. ps hyvää kesää kaikille. t.erkka.


    • LOLZ

      KERRAN KUUSSA! Sattuipa sopivasti!

    • gustavo_1987

      ahaa, no juu., kyllähän se verlan kyläkin on ihan mahtava paikka..... mutta. sä vissiin tarkotit. sillä olemis jutulla vähän, jotain toista asiaa. ainakin ajattelin asiani silleen... juu ...

      • gustavo_1987

        mutta, saatan myös olla väärässä.. no kyllähän minä sitä sinulta silloin taisin kysyäkkin...


    • haista huilu vampyy

      olen itsekin 12 v. Mutta tiedän, että vampyyreja ei ole olemassa. Joten jos joku väitää olevansa vampyyri niin saa tula puremaan minua vaika heti tänä iltana. No niin kaikki vampyyrit tulkaa nyt sitten pureen mua. Eikö oo pokaa? No ei vitu sitten!!!

    • gustavo_1987

      en kyllä usko vamppyyreihin, ennen kun nään ite sellasen.

    • juu, ihan , kiva juttu toi vamppyyri juttu, hym hym, mutta missäs ne ihmis sudet sitten, ovat???ja vamppyyriahan kuulemma, ei voi tappaa kuin seivästämällä, jos silläkään, hym, ja mites sit , jos juo sitä viisasten kivestä olevaa vettä?? ja miten elokuu liittyy vamppyyreihin??? hym hym hym. yks kyselijä vain...

    • Nomskuu

      Jos olisit oikea vampyyri niin miksi hi*ossa tulisit suomi24 sivulle kertomaan itsestäsi


      Hei oikeesti, on kyllä vastenmielistä.

    • tyttö 12v

      Onko vampyyreilla mitään taikavoimia ?
      Tyhmä kysymys mut oon nähny aika monessa elokuvassa.
      toivottavasti oikee vampyyri vastaa!

    • Bad wolf

      Hmph! Vamppyyri palstoilla haukataan aina ihmissusia. Eikös meillä ollut rauha vai oletteko te jotain uutta kansaa?

      • miten, must vois tulla vamppyyri tai ihmis susi?. tai puoliks vaikka ihmis susi? haluun tietää..


    • miten, susta sitten tuli vamppyyri??? ja miten must vois tulla vamppyyri?

    • gustavo_1987

      mutta, miten minusta voi tulla vamppyyri??

    • ugh2ugh

      onko vampeilla eläkekattoa?
      saako vamppi peruspäivärahaa, joutuuko käymään uraohjaus kursseja?
      onko vampilla korkea hemoglopiini?

      tahtoo tietää

    • juuuuuuuuuuuuuuuuuuu
    • aijaa vai vamppyyyri, just joo

    • ootko oikeesti niitä

      ootko oikeesti vampyyri . onko muuten täällä suomen itä osassa niitä yhtään . ja oon lukenu monesta netti jutusta että on vampyyreitä olemassa ja taas ei ole olemassa .... en tiiä mihin uskoo ja kysyn vielä että miks te juotte ihmisistä ... juokaa eläimistä

    • Anteeks kirjoitusvirheet

      Tänne on kirjoitettu kaikkea paskaa! Mistä te ylimieliset ihmiset tiedätte, että vampyyrejä ei ole? Kyllä tutkijatkin uskovat, että marssissa on ollut elämää! Mistä helvetistä voitte tietää, että heitä ei ole?

      On olemassa tauti, joka aiheuttaa karvaisen ihon. Aikojen alussa on ollut samoja oireita! Ihmiset ovat luokitelleet tämän ihmisen joksikin mitä hän ei ole! Joku on saanut älynväläyksen, että tuo on nyt sitten ihmissusi, koska sillä kasvaa kunnon eläimen karvakerros!

      Joillakin ihmisillä on ennen vanhaan ollut tavallista terävämmät kulmahampaat! Ihmiset ovat luokitelleet tämän ihmisen vampyyriksi. Joku on lävistänyt 'vampyyrin' sydämmen ja saanut idean, että vain tämä kyseinen tapa tappaa.

      Joillakin ihmisillä sattuu auringonvalo päähän ja iho voi kuivua. Luokitellaan tuo vampyyriksi!

      Joillakin on taito "ennustaa" hui! Tuo on selvä noita, syylä nenässä ja on liikkeellä huhuja, että hän osaa parantaa tauteja! Ehkäpä hän olikin vain erittäin hyvä lääkäri, mutta piti tappaa, koska oli erilainen kuin muut.

      Ihmiset! On olemassa vampyyrejä! Se on sairaus! On olemassa ihmissusia, se on sairaus! On olemassa noitia, heillä on taitoja!

    • Heiti_HOITOON

      Suosittelen kääntymistä mielenterveys ammattilaisten puoleen. HETI tänään soita aika paikkakuntasi mielenterveysasemalle sillä tuo luulo ja kuvitelmasi vampyyrina olemisestasi alkaa oleen jo melko sairaaloista ja voi johtaa pahempiin ongelmiin etenkin jos alat toteuttaan harhaisia kuvitelmiasi esim. kohdistamalla ne muihin ihmisiin kuten puremalla muita ihmisiä niin siitä alkaa oleen jo leikki kaukana.

    • kakinainen

      Olen kalsari. olen elänyt jo 5 saman omistajan jaloissa. elämä on niin leppoisaa siellä

    • omahoitajasi_

      Ainoa oikea totuus vampyyreistä:

      Vampyyri on muinaishistorian aikana syntynyt mielikuvitusolento. Tähän samaan luokkaan kuuluu mm. ihmissusi, kentauri, fauni, basiliski, lohikäärme, minotauros jne. Kaikki nämä ovat ihmismielen kyhäämiä jännittäviä olentoja, joiden uskottiin olevan olemassa. Mutta todisteet puhuu puolestaan; yhtään ainutta em. olentoa ei ole koskaan nähty elävässä elämässä. Ne ovat eläneet kautta historian vain ja ainoastaan ihmisen mielikuvituksessa, elokuvissa, sarjakuvissa tms. Kyseessä voi olla myös mielisairauden aiheuttama harha.

    • muutamut

      pliis muuta mut huomenna jooko koska olen koko elämäni halunnu olla vampyyri ja kukaan ei usko mua haluan vain olla vampyyri

    • Nomskuu

      Haluatko olla vampyyri, oletko väsynyt olemasta ihminen ja lahjakkaita
      aivot kääntyivät vampyyriin hyvässä asennossa kymmenessä minuutissa, ulos
      viivyttämällä hyvästä ihmisen asennosta ja tulossa kuolemattomaksi.
          Vampyyrin maailma, jossa elämä helpottuu, olemme tehneet niin paljon ihmisiä
      vampyyrit ja ovat muuttaneet niitä rikkaiksi, te olette varmoja pitkästä elämästä ja
      hyvinvointi, sinun on tehtävä olla hyvin herkkä henkiselle
      valppautta, vahvempaa ja myös erittäin nopeaa, et ole vain kävelyä
      yöllä vain silloin, kun keskellä on laaja päivänvalo
      kävellä, tämä on tilaisuus saada ihmisen vampyyri-virus toimimaan
      hyvässä asennossa. jos olet kiinnostunut, ota meihin yhteyttä
      [email protected]

      • Kyrpåååå

        Painu vittuun.


    • jfkjhdfdkn

      oletko oikeasti vampyyri haluaisin tietää lisää sinusta voisitko kertoa teistä lisää olen itse katsonut vamppyyri päiväkirjaa ja haluaisin itsekkin muuttua vampyyriksi voisitko antaa minulle neuvoja kuinka voisin muuttua

    • Enkeksinimeääää

      Onko mahdollista liittyä teidän ryhmään.. olen valmis ottamaan riskit jne ja olen valmis pitämään huolta salaisuudestanne. Teen mitä vain jos saisin kuulua teihin.♡

    • Bartolomeus

      Mrs. Miriana Borg, miten voin tavoitetaan sinulle? Haastelen sinua, minä tiedän olet siellä ikuisesti, verihimo.

    • Vamppii

      Kumpa tarina olisikin totta. Mutta hienoa että tämä tarina on kirjoitettu sinä vuonna, kun synnyin. :)

    • Anonyymi

      Emme tosiaankaan tunne sinua, joten et voi olla se mikä väität olevasi.
      En suosittele leikkimään näillä asioilla joku tuttu voi kiinnostua.

    • Anonyymi

      Oi kiitos Miriana borg, tästä Harry Potter faninovellista. Mollasit samalla vielä uskontonikin. No, mutta eihän tässä mitään voi. Sinun mielipiteesi on että Kristinusko perustuu " kirkon suoltamiin valheisiin ja Jeesuksen hyväksikäyttämistä tämän "maailmanvallan" tarkoituksissa."
      Minun mielipiteeni on, että vampyyrit perustuvat ihmisten mielikuvitukseen.

      Näkökantani on, että vampyyrit ovat ihmisiä jotka

      ehkä palavat helposti auringossa ja on olemassa aurinko-allergikkoja
      omistavat hieman vaaleamman/kalpeamman ihotyypin
      verenhimo voi johtua rudan puutteesta/anemiasta, suosittelen rautapillereitä
      toiset ovat fyysisesti parempikuntoisia kuin toiset
      lähes kaikilla on terävät kulmahampaat
      joidenkin ihmisten iho voi olla kylmempi kuin muiden

      Et varmaan lue enää tätä 2020 vuonna, mutta ajattelin tuoda oman kantani esille, vaikka mitäs se vampyyria kiinostaa.
      Onko muuten ok sanoa vampyyria iilimadoksi?

    • Anonyymi

      Olen aina tiennyt olemassa olonne ja muiden ns.kyseenalaiset kristillisen uskon kieltämät ns elämän muodot..itse wiccalaisena kunnioitan kaikkea ja ihannoin erilaisuutta ja kiinnostunut teistä todella paljon ja monasti toivon olevani yksi teistä olen ikäni kärsinyt pääkivuista ja hermokivuista eivätkä lääkkeet auta..olen eläissäni ollut pimeyden voimien kanssa tekemisissä joten tiedän paljon harmittaa kun kaikki Tavikset tyssää meitä erilaisia polun tallajia💔

    • Anonyymi

      Imevätkö vampyrit munaa?

    • Anonyymi

      Tiedän kuka sä oot. Googlasin sun nimen netistä ja tiedän missä asut . no en oikeesti tiedä missä asut mutta oon suuri vampyyri fani. ja aion testata kaikkia mahdollisia keinoja jotta voisin muuttua vampyyriksi.🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤💓

    Ketjusta on poistettu 85 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1945
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe